Søk i lavkarbosidene: |
![]()
Tilpasset søk
|
|
Middag Har du oppskrift på en god lavkarbomiddag? Merk gjerne oppskriften med dietten den er laget for. |
Del denne siden: |
![]() |
|
Trådverktøy |
![]() |
#1 |
Medlem
Medlem siden: Oct 2009
![]() ![]() |
Fleskepannekake (bilder)Det har vært lite protester på de endringene som har blitt introdusert i heimen med mitt lavkarbo kosthold. Regner ikke med detutgjør noen forskjell, men tester det ut. Over langpannen drypper jeg fettet fra baconstekingen. ![]() Line har også laget fleskepannekaker for en tid siden -hun hadde en litt annen måte å gjøre det på -hvordan ser duher |
![]() |
Min kostholdsfilosofi: egenkomponert
![]() |
![]() |
#2 |
Seniormedlem
Medlem siden: Mar 2008
Hvor: Rogaland
Alder: 57
![]() ![]() |
Sv: Fleskepannekake (bilder)Jeg digger også ovnspannekake, men er litt for det enkle:-) så her er mi oppskrift. 400 gram bacon - kuttes i mindre biter eller beholdes i skiver( kan bruke mer bacon om du ønsker) 8 egg 1,5 dl fløte 1 beger cottage chees 2 ss fiberhusk 150 gr revet ost - jarlsberg Kle langpanna med bakepapir, fordel bacon utover og stek i ovnen på 250 grader til det beynner å bli sprøtt. Bland sammen resten, jeg moser egg, fløte,fiberhusk og cc og med stavmikser, heller over baconet, drysser på ost, eller blander osten inn i røra alet etter hva du foretrekker, godt begge deler og steker den så gyllen skrur ned til 220 grader. Funker som frokost, lunsj eller kvelds dette. Det er 10,51 karber i hele denne oppskriften:-) Delt på 4 blir det 2,62 karber pr porsjon.
![]() |
![]() |
#3 |
Medlem
Medlem siden: Feb 2011
Alder: 39
![]() |
Sv: Fleskepannekake (bilder)
Mm |
![]() |
Min kostholdsfilosofi: prøver ketolyse.....;)
![]() |
![]() |
Aktive brukere som ser på denne tråden: 1 (0 medlemmer 1 gjester) | |
Trådverktøy | |
|
|
![]() |
||||
Tråd | Trådstarter | Forum | Svar | Siste innlegg |
Bilder! | Hyper | Lavkarbo generelt | 84 | 22-08-13 13:19 |
Bilder? | Fridolina | Forumrelaterte spørsmål og tilbakemeldinger | 13 | 26-07-06 16:00 |
Fleskepannekake | guro | Middag | 1 | 22-03-05 09:13 |
Fleskepannekake | guro | Lunsj | 1 | 22-03-05 09:13 |