Søk i lavkarbosidene:
Tilpasset søk
Gå tilbake   Lavkarbo.no :: Karbojunkie > Kosthold og helse > Lavkarbo generelt

Togtråden!

Lavkarbo generelt Generell diskusjon omkring lavkarbo, lavglykemisk og karbohydratkontrollert kosthold.

Del denne siden:

Svar
 
Trådverktøy
Gammel 05-05-11, 08:32   #351
Orkide
Seniormedlem
 
Orkide sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2009
Hvor: Akershus
Innlegg: 3.961
Orkide er veldig godt liktOrkide er veldig godt liktOrkide er veldig godt liktOrkide er veldig godt liktOrkide er veldig godt liktOrkide er veldig godt liktOrkide er veldig godt likt

Sv: Togtråden!

Opprinnelig lagt inn av Antoinette6, her.

God morgen, godtfolk !

Og jeg skulle i veievognen i dag og gruet meg litt. Men tror dere ikke det var 700 gram ned denne uken, dah !? Det ble jeg veldig, veldig glad for. (- og det til tross for konjakkere, absint og sprudlende hvitvin i helgen som var)

Juhuuuu !!1

Og TAKK, kattungen ! Jeg skal prøve i dag, jeg. Men da må jeg vel kjøpe sånn kjempedyrt kakaopulver på helsekost og sånn ?

for nedgang

__________________
Orkide -64

Start 16/6-13, (3/7: -1,8), (31/7: +1,7), (14/8 -1,5), (4/9. -1) (11/9: +0,4), (18/9: -1,1), (2/10: -0,7), (19/11: +0,6),
Orkide er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo Svar med sitat
Gammel 05-05-11, 08:33   #352
Antoinette6
Seniormedlem
 
Antoinette6 sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2008
Hvor: Asker
Alder: 63
Innlegg: 11.116
Antoinette6 er bare helt fantastiskAntoinette6 er bare helt fantastiskAntoinette6 er bare helt fantastiskAntoinette6 er bare helt fantastiskAntoinette6 er bare helt fantastiskAntoinette6 er bare helt fantastiskAntoinette6 er bare helt fantastiskAntoinette6 er bare helt fantastiskAntoinette6 er bare helt fantastiskAntoinette6 er bare helt fantastiskAntoinette6 er bare helt fantastisk

Sv: Togtråden!

Orkide !

__________________


Kristin_B er best
Antoinette6 er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ketolyse Svar med sitat
Gammel 05-05-11, 08:55   #353
Anne
Tar i mot hjelp....
 
Anne sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2004
Hvor: Østlandet
Innlegg: 22.191
Anne er bare helt fantastiskAnne er bare helt fantastiskAnne er bare helt fantastiskAnne er bare helt fantastiskAnne er bare helt fantastiskAnne er bare helt fantastiskAnne er bare helt fantastiskAnne er bare helt fantastiskAnne er bare helt fantastiskAnne er bare helt fantastiskAnne er bare helt fantastisk

Sv: Togtråden!

Opprinnelig lagt inn av Antoinette6, her.

God morgen, godtfolk !

Og jeg skulle i veievognen i dag og gruet meg litt. Men tror dere ikke det var 700 gram ned denne uken, dah !?


Godt jobba, selv med kosedrikke innabords

__________________
2007 var mitt år. 2008 ble enda bedre og 2009 var topp. 2010 ble et blandingsår, men nå kommer et fantastisk 2011 Prøver igjen for 2012... og på nytt i 2013...så kom 2014 med masse glede og tre nye barnebarnog nå er det 2017 og enda to nye barnebarn
Anne er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lindberg og MUP Svar med sitat
Gammel 05-05-11, 09:45   #354
Karissima
Seniormedlem
 
Karissima sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2010
Hvor: Akershus
Innlegg: 5.343
Karissima er en virkelig god ressursKarissima er en virkelig god ressursKarissima er en virkelig god ressursKarissima er en virkelig god ressursKarissima er en virkelig god ressursKarissima er en virkelig god ressursKarissima er en virkelig god ressursKarissima er en virkelig god ressursKarissima er en virkelig god ressursKarissima er en virkelig god ressursKarissima er en virkelig god ressurs

Sv: Togtråden!

Snek meg inn i veievogna i dag og svevde ut igjen 400 gram lettere

__________________

Det er aldri for sent å starte på nytt
Karissima er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo Svar med sitat
Gammel 05-05-11, 10:04   #355
Nnem
Medlem
 
Medlem siden: Jan 2011
Hvor: Oslo
Alder: 38
Innlegg: 456
Nnem er ny på veien

Sv: Togtråden!

Antoinette6: Regal/Freia 100% kakao kan du bruke.

__________________




Motto: This is my year to shine
Nnem er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo - mellom 20-30 karbs Svar med sitat
Gammel 05-05-11, 10:28   #356
Supah
Seniormedlem
 
Supah sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2011
Alder: 34
Innlegg: 1.067
Supah er en juvelSupah er en juvelSupah er en juvel

Sv: Togtråden!

Da prøver jeg meg igjen på studie-vognen litt. Men må snart inn i spisevognen for å få i meg litt frokost. Kjenner jeg virkelig er sulten

__________________


Supah er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketogent Svar med sitat
Gammel 05-05-11, 10:45   #357
kattungen
Medlem
 
kattungen sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2007
Hvor: Stor-Oslo
Alder: 36
Innlegg: 367
kattungen er på en erverdig vei

Sv: Togtråden!

Opprinnelig lagt inn av Antoinette6, her.


Og TAKK, kattungen ! Jeg skal prøve i dag, jeg. Men da må jeg vel kjøpe sånn kjempedyrt kakaopulver på helsekost og sånn ?

Jeg brukte vanlig bakekakao jeg, for det var det jeg hadde i skapet...

__________________
Min journal



kattungen er avlogget   Min kostholdsfilosofi: <40 g/carbs pr dag Svar med sitat
Gammel 05-05-11, 10:58   #358
Regret
Seniormedlem
 
Regret sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2011
Alder: 33
Innlegg: 1.348
Regret er virkelig snillRegret er virkelig snillRegret er virkelig snillRegret er virkelig snill

Sv: Togtråden!

veievogna er noe dritt i dag Nå har jeg stått stille i 2 dager.. og i går fikk jeg ikke i meg mer enn 950 kalorier 3g karbo, nesten 3L vann + annen drikke. Jeg holdt fasten og holdt meg i aktivitet heeeeele dagen, men allikevel - nada. Jaja jeg har gått ned 500g i løpet av denne uka da, ikke helt fornøyd men det er jo bedre enn ingenting.. Tror jeg trenger en del mer karbo for å gå ned i vekt faktisk og jeg fikk i meg for lite fett (65%) og for mye proteiner (33%) i går, så jeg tror jeg aner grunnen til at det gikk som det gikk.. bare så veldig demotiverende.

__________________

Regrets nye dagbok!
Regret er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketose Svar med sitat
Gammel 05-05-11, 11:13   #359
jegerjenta
Seniormedlem
 
jegerjenta sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2010
Hvor: Hedmark
Alder: 63
Innlegg: 2.277
jegerjenta er virkelig snilljegerjenta er virkelig snilljegerjenta er virkelig snilljegerjenta er virkelig snilljegerjenta er virkelig snill

Sv: Togtråden!

Tenker jeg holder meg i husmorvogna idag forløpig ihvertfall..........

__________________
Min dagbok



jegerjenta er avlogget   Min kostholdsfilosofi: lavkarbo Svar med sitat
Gammel 05-05-11, 12:42   #360
Hevingen
Seniormedlem
 
Hevingen sin avatar
 
Medlem siden: May 2010
Hvor: Sarpsborg
Innlegg: 695
Hevingen har en fantastisk aura rundt segHevingen har en fantastisk aura rundt seg

Sv: Togtråden!

Antoinette6 Dette er jo flott!

Jeg tror jeg må lage en ny vogn. Hjemmekontorvogna. For der har jeg oppholdt meg de siste to arbeidsdagene. Og det er greit. I dag har jeg vært ordentlig produktiv, så jeg har ikke dårlig samvittighet for å stikke innom dere. Neste gang jeg skal ta meg en pause tror jeg at jeg skal prøve meg med kakao i eggemelk. Høres spennende ut

Jeg har sneket meg en tur innom veievogna i dag. Ikke offisiell veiedag, og glad er jeg for det. For jeg hadde gått opp 800 gram. Jeg vet at jeg ikke har vært like flink til å drikke vann denne uka som forrige. Så nå er jeg strengere med meg selv. Har snart fått i meg en liter vann. Men det er jo i alle fall 2 igjen tenker jeg før jeg er fornøyd.

__________________
Bloggen min



Hevingen er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Generell lchf - Ketolyse-ish Svar med sitat
Gammel 05-05-11, 13:05   #361
Gerd
Jeg kan og jeg vil!
 
Medlem siden: Jan 2007
Hvor: 1
Innlegg: 55.254
Gerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastisk

Sv: Togtråden!

De siste dagene har gått meget bra her

Er i kontorvogna nå, men gleder meg til å reise til hjemme-vogna om en liten halvtime

Alle usunne vogner og fristeri-vogner er nå låst, og nøklene sendt med envegsbillett til "Langtvekkistan"
Hilsen konduktøren

Gerd er avlogget   Min kostholdsfilosofi: 1 Svar med sitat
Gammel 05-05-11, 14:21   #362
VSB
Seniormedlem
 
VSB sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2011
Hvor: Oslo
Innlegg: 3.160
VSB er en juvelVSB er en juvelVSB er en juvel

Sv: Togtråden!

Jeg har vært innom treningsvogna i dag, (har visst fått en klattrevegg der) og en liten tur i lese-til-eksamen-vogna, lenge siden så der er samvittigheten litt lettere. Skal reise bort i helgen og bekymrer meg masse for kostholdet. Vil ikke være til bryderi, vil ikke være (bli oppfattet som) sær, men ei heller sprekke og sannsynligvis bli dårlig av det. HJEEEELP

__________________




Min journal
VSB er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF 20-50KH Svar med sitat
Gammel 05-05-11, 14:25   #363
Antoinette6
Seniormedlem
 
Antoinette6 sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2008
Hvor: Asker
Alder: 63
Innlegg: 11.116
Antoinette6 er bare helt fantastiskAntoinette6 er bare helt fantastiskAntoinette6 er bare helt fantastiskAntoinette6 er bare helt fantastiskAntoinette6 er bare helt fantastiskAntoinette6 er bare helt fantastiskAntoinette6 er bare helt fantastiskAntoinette6 er bare helt fantastiskAntoinette6 er bare helt fantastiskAntoinette6 er bare helt fantastiskAntoinette6 er bare helt fantastisk

Sv: Togtråden!

Guuuud, jeg er så glad for at vi har en så oppegående konduktør ! Om vognene skal åpnes må de dirkes opp, - i ansikts sved og tenners gnidsel ! So that you know, folks !

Jeg svever ennå på en liten lykkesky og strammet beltet inn et hakk til, - just for the fun of it !

Nå vil jeg teste ut denne eggkakaoen ellerhvamannåskalkalledet. Men jeg finner ikke oppskrift ! Får vel lete litt til, tenker jeg. Jeg HAR jo sett det flere steder. Kanskje det står i journalene til folk?

Men jeg må henge opp tøy først. . .

__________________


Kristin_B er best
Antoinette6 er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ketolyse Svar med sitat
Gammel 05-05-11, 14:29   #364
streber
Seniormedlem
 
streber sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2009
Hvor: trøndelag
Alder: 48
Innlegg: 18.961
streber er bare helt fantastiskstreber er bare helt fantastiskstreber er bare helt fantastiskstreber er bare helt fantastiskstreber er bare helt fantastiskstreber er bare helt fantastiskstreber er bare helt fantastiskstreber er bare helt fantastiskstreber er bare helt fantastiskstreber er bare helt fantastiskstreber er bare helt fantastisk

Sv: Togtråden!

Her var man i kvittet seg med ALT av vektøkning vognen, handle som en gal på boksalgvognen, være med datter til astmaspesialist vognen, prøve å finne klær til min nyekroppvognen i går. I dag har jeg vært i husarbeidvognen og nå skal jeg i jobbevognen noen timer

streber er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Fitline Svar med sitat
Gammel 05-05-11, 14:50   #365
S@nne
Medlem
 
S@nne sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2009
Hvor: I nord
Innlegg: 54
S@nne er på en erverdig vei

Sv: Togtråden!

Er for tiden i kontorvognen, men er straks på tur til treningsvognen.
Glder meg til å komme meg dit og få litt energi!
Ellers blir det nok husmor vognen på meg i dag, er en stund siden jeg var innom der..

S@nne er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo Svar med sitat
Gammel 05-05-11, 15:17   #366
Antoinette6
Seniormedlem
 
Antoinette6 sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2008
Hvor: Asker
Alder: 63
Innlegg: 11.116
Antoinette6 er bare helt fantastiskAntoinette6 er bare helt fantastiskAntoinette6 er bare helt fantastiskAntoinette6 er bare helt fantastiskAntoinette6 er bare helt fantastiskAntoinette6 er bare helt fantastiskAntoinette6 er bare helt fantastiskAntoinette6 er bare helt fantastiskAntoinette6 er bare helt fantastiskAntoinette6 er bare helt fantastiskAntoinette6 er bare helt fantastisk

Sv: Togtråden!

Husmorvognen ? Hvor ? HVOR ???

__________________


Kristin_B er best
Antoinette6 er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ketolyse Svar med sitat
Gammel 05-05-11, 15:17   #367
Hjørdis
Seniormedlem
 
Hjørdis sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2007
Hvor: Østlandet
Innlegg: 9.137
Hjørdis er bare helt fantastiskHjørdis er bare helt fantastiskHjørdis er bare helt fantastiskHjørdis er bare helt fantastiskHjørdis er bare helt fantastiskHjørdis er bare helt fantastiskHjørdis er bare helt fantastiskHjørdis er bare helt fantastiskHjørdis er bare helt fantastiskHjørdis er bare helt fantastiskHjørdis er bare helt fantastisk

Sv: Togtråden!

Glad Gerd har kastet nøklene til alle usunne vogner
Skal ut i skogsvogna en tur med vovsen, så innom spisevogna for ett lite mellommåltid, så må jeg ta turen til kursvogna ett par timer i kveld

__________________
Nå 80 kg, to igjen før vi er tilbake til førjulvekt


Jeg går aldri over streken - jeg skyver den bare foran meg
Du må gjerne besøke journalen min
Hjørdis sin journal
Hjørdis er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Prøver å følge "bedre uten brød" en periode Svar med sitat
Gammel 05-05-11, 15:23   #368
Supah
Seniormedlem
 
Supah sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2011
Alder: 34
Innlegg: 1.067
Supah er en juvelSupah er en juvelSupah er en juvel

Sv: Togtråden!

Nå har jeg vært i husmorsvognen og laget sokkepar !!! Det var litt av en jobb kan man si. Selv etter å ha jukset litt, og laget par av noen som bare er nesten like, har jeg en stor haug igjen med enslige sokker..

Har lest 60 sider til eksamen i dag. Så det er jo et fremskritt. Men det sier litt om hvor kjedelig det er når jeg heller vil pare sokker..

__________________


Supah er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketogent Svar med sitat
Gammel 05-05-11, 15:27   #369
Gerd
Jeg kan og jeg vil!
 
Medlem siden: Jan 2007
Hvor: 1
Innlegg: 55.254
Gerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastisk

Sv: Togtråden!

Opprinnelig lagt inn av Antoinette6, her.

Guuuud, jeg er så glad for at vi har en så oppegående konduktør ! Om vognene skal åpnes må de dirkes opp, - i ansikts sved og tenners gnidsel ! So that you know, folks !

Jeg svever ennå på en liten lykkesky og strammet beltet inn et hakk til, - just for the fun of it !

Nå vil jeg teste ut denne eggkakaoen ellerhvamannåskalkalledet. Men jeg finner ikke oppskrift ! Får vel lete litt til, tenker jeg. Jeg HAR jo sett det flere steder. Kanskje det står i journalene til folk?

Men jeg må henge opp tøy først. . .

Her: http://forum.lavkarbo.no/album.php?a...pictureid=1877

Gerd er avlogget   Min kostholdsfilosofi: 1 Svar med sitat
Gammel 05-05-11, 15:42   #370
Antoinette6
Seniormedlem
 
Antoinette6 sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2008
Hvor: Asker
Alder: 63
Innlegg: 11.116
Antoinette6 er bare helt fantastiskAntoinette6 er bare helt fantastiskAntoinette6 er bare helt fantastiskAntoinette6 er bare helt fantastiskAntoinette6 er bare helt fantastiskAntoinette6 er bare helt fantastiskAntoinette6 er bare helt fantastiskAntoinette6 er bare helt fantastiskAntoinette6 er bare helt fantastiskAntoinette6 er bare helt fantastiskAntoinette6 er bare helt fantastisk

Sv: Togtråden!

Snille, skjønne, tjenestevillige konduktøren vår SOM HAR BURSDAG I DAG, altså !

Jeg bare nevner det. Skal vi ta den rosa sangen, dere ? Den der med "Hurra for deg som fyller. . ."?

__________________


Kristin_B er best
Antoinette6 er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ketolyse Svar med sitat
Gammel 05-05-11, 15:53   #371
Karissima
Seniormedlem
 
Karissima sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2010
Hvor: Akershus
Innlegg: 5.343
Karissima er en virkelig god ressursKarissima er en virkelig god ressursKarissima er en virkelig god ressursKarissima er en virkelig god ressursKarissima er en virkelig god ressursKarissima er en virkelig god ressursKarissima er en virkelig god ressursKarissima er en virkelig god ressursKarissima er en virkelig god ressursKarissima er en virkelig god ressursKarissima er en virkelig god ressurs

Sv: Togtråden!

Tar med meg en bok og nyter litt sol i terrassevogna

__________________

Det er aldri for sent å starte på nytt
Karissima er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo Svar med sitat
Gammel 05-05-11, 16:51   #372
jegerjenta
Seniormedlem
 
jegerjenta sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2010
Hvor: Hedmark
Alder: 63
Innlegg: 2.277
jegerjenta er virkelig snilljegerjenta er virkelig snilljegerjenta er virkelig snilljegerjenta er virkelig snilljegerjenta er virkelig snill

Sv: Togtråden!

Begynner å bli lei av husmorvogna for i dag. Skal snart en tur i treningsvogna. Tror det blir en sykkeltur i dag

__________________
Min dagbok



jegerjenta er avlogget   Min kostholdsfilosofi: lavkarbo Svar med sitat
Gammel 05-05-11, 17:07   #373
Regret
Seniormedlem
 
Regret sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2011
Alder: 33
Innlegg: 1.348
Regret er virkelig snillRegret er virkelig snillRegret er virkelig snillRegret er virkelig snill

Sv: Togtråden!

Opprinnelig lagt inn av Regret, her.

veievogna er noe dritt i dag Nå har jeg stått stille i 2 dager.. og i går fikk jeg ikke i meg mer enn 950 kalorier 3g karbo, nesten 3L vann + annen drikke. Jeg holdt fasten og holdt meg i aktivitet heeeeele dagen, men allikevel - nada. Jaja jeg har gått ned 500g i løpet av denne uka da, ikke helt fornøyd men det er jo bedre enn ingenting.. Tror jeg trenger en del mer karbo for å gå ned i vekt faktisk og jeg fikk i meg for lite fett (65%) og for mye proteiner (33%) i går, så jeg tror jeg aner grunnen til at det gikk som det gikk.. bare så veldig demotiverende.

snakk om å ta sorgen på forhånd! Jeg veide igjen kl 14 (uten å ha spist eller drukket) og søren meg var 300g borte siden jeg veide 10.30 så da ble det nedgang lell! 800g denne uken da det er i grunn ganske bra for å være meg. Du kan da tenke deg at jeg har brukt 5 hele uker på 2,8kg

__________________

Regrets nye dagbok!
Regret er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketose Svar med sitat
Gammel 05-05-11, 17:33   #374
Bøtt
Seniormedlem
 
Bøtt sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2009
Innlegg: 6.153
Bøtt er en virkelig god ressursBøtt er en virkelig god ressursBøtt er en virkelig god ressursBøtt er en virkelig god ressursBøtt er en virkelig god ressursBøtt er en virkelig god ressursBøtt er en virkelig god ressursBøtt er en virkelig god ressursBøtt er en virkelig god ressursBøtt er en virkelig god ressursBøtt er en virkelig god ressurs

Sv: Togtråden!

Dagen har jeg vært i møtevognen ,matvognen,bakevognen og nå strikkevognen

I morgen er det veiedag så da får vi se om påskekosen har forsvunnet

Bøtt er avlogget   Min kostholdsfilosofi: lavkarbo Svar med sitat
Gammel 05-05-11, 19:50   #375
S@nne
Medlem
 
S@nne sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2009
Hvor: I nord
Innlegg: 54
S@nne er på en erverdig vei

Sv: Togtråden!

Da var jeg ferdig i trenigsvognen , har vært en tur i badvognen og nå er det spisevognen neste.

S@nne er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo Svar med sitat
Svar


Aktive brukere som ser på denne tråden: 1 (0 medlemmer 1 gjester)
 

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 21:46.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Foreldreportalen.no | Selvrealisering.no
© 2004-2015, Lavkarbo.no