Søk i lavkarbosidene:
Tilpasset søk
Gå tilbake   Lavkarbo.no :: Karbojunkie > Kosthold og helse > Kostholdsfilosofier > Atkins kosthold

Bestille fra USA?

Del denne siden:

Svar
 
Trådverktøy
Gammel 27-07-06, 08:19   #1
Frac
Juniormedlem
 
Medlem siden: Jun 2005
Alder: 48
Innlegg: 17
Frac er på en erverdig vei

Bestille fra USA?

Hei,

Jeg ser det er flere som nevner at de har bestilt ting fra USA. Hvor er det dere bestiller fra? og hva er å anbefale?

Frac er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Atkins med utprøving Svar med sitat
Gammel 27-07-06, 12:00   #2
Thse
Juniormedlem
 
Medlem siden: Apr 2006
Hvor: Sotra
Alder: 43
Innlegg: 25
Thse er på en erverdig vei

Sv: Bestille fra USA?

Jeg har ikke bestilt i fra USA, men derimot Danmark, www.Dialife.dk.
I utgangspunktet sender de ikke til Norge hvis du bruker bestillingsskjemaet som ligger der, men hvis du skriver opp det du ønsker å bestille på kontaktskjemaet eller i en mail så sender de det til deg uten problem. Jeg har blant annet prøvd sirup, tortillalefser, diverse snop og bakemix.

__________________
Thse
Thse er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolyse/Atkins/egenkomponert Svar med sitat
Gammel 27-07-06, 13:56   #3
Frac
Juniormedlem
 
Medlem siden: Jun 2005
Alder: 48
Innlegg: 17
Frac er på en erverdig vei

Sv: Bestille fra USA?

Så bra! Jeg må definitivt bestille tortillas Elsker tortillas.
Trekker de fra moms før de sender? eller må man betale dobbel moms?
Hvordan var bakemix'en?

Frac er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Atkins med utprøving Svar med sitat
Gammel 28-07-06, 11:54   #4
Thse
Juniormedlem
 
Medlem siden: Apr 2006
Hvor: Sotra
Alder: 43
Innlegg: 25
Thse er på en erverdig vei

Sv: Bestille fra USA?

Tortillaene var i alle fall kjempe gode! . Bakemixen har jeg bare prøvd en gang til nå, og da brukte jeg for lite væske i den, så den ble litt tørr. Men jeg tror den kan bli bra når jeg har prøvd meg litt frem, smaken var ikke så værst, kan sikkert være veldig grei som pizzabunn eller til burger.
Sirupen er kjempe god på soyaprotein pannekaker med litt jordbær og rømme...

Når du har sendt bestillingen så får du bekreftelse på mail med summen på det du har kjøpt, minus den danske momsen på 25 %, pluss fraktbeløp (oppgitt i danske kroner). Det blir sendt så snart du har betalt via kort inne på nettsiden deres (du betaler det danske beløpet, så går omregningen av seg selv).

__________________
Thse
Thse er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolyse/Atkins/egenkomponert Svar med sitat
Gammel 28-07-06, 12:11   #5
Melania
Seniormedlem
 
Melania sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2006
Hvor: Oslo
Alder: 46
Innlegg: 1.135
Melania er virkelig snillMelania er virkelig snillMelania er virkelig snillMelania er virkelig snill

Sv: Bestille fra USA?

Thse

Bestillte du for under 200 kr for å unngå toll, og hvor mye ble fraktkostnadene?

__________________
Melanias vei til ett lettere liv!
- Januar 06 til Oktober 06 = -30kg!
- Vekt 30.01.07: 73
Mål for 2007: tilbake til Match vekt 68kg og holde meg der, bli MILF, bli glad i meg selv og gripe alle muligheter!
Melania er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Egenkomponert lavkarbo Svar med sitat
Gammel 28-07-06, 12:39   #6
Thse
Juniormedlem
 
Medlem siden: Apr 2006
Hvor: Sotra
Alder: 43
Innlegg: 25
Thse er på en erverdig vei

Sv: Bestille fra USA?

Nei, jeg betalte toll. Det lønner seg sikkert i forhold til frakt å bestille en del i samme slengen for det er det første kiloet som er dyrest, etter det er det ikke så stor forskjell på 1 eller 5 kg. Vekten på det jeg bestilte var 4,7 kg.

Jeg bestilte for 597,75 dkr
- dansk moms 25% 119,55 dkr
+ frakt fra danmark 175 dkr
= 653,20 dkr

I tillegg så kom frakt i norge, toll ++ på ca 350 til sammen. Så jeg vil ikke si det er billig, men det er vel heller det at en får tak i ting en ikke får i Norge....

__________________
Thse
Thse er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolyse/Atkins/egenkomponert Svar med sitat
Gammel 28-07-06, 12:45   #7
Melania
Seniormedlem
 
Melania sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2006
Hvor: Oslo
Alder: 46
Innlegg: 1.135
Melania er virkelig snillMelania er virkelig snillMelania er virkelig snillMelania er virkelig snill

Sv: Bestille fra USA?

Det var ikke ille
Hva bestillte du egentlig? *veldig nyskjerrig på nye spennende produkter*

__________________
Melanias vei til ett lettere liv!
- Januar 06 til Oktober 06 = -30kg!
- Vekt 30.01.07: 73
Mål for 2007: tilbake til Match vekt 68kg og holde meg der, bli MILF, bli glad i meg selv og gripe alle muligheter!
Melania er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Egenkomponert lavkarbo Svar med sitat
Gammel 28-07-06, 13:02   #8
Thse
Juniormedlem
 
Medlem siden: Apr 2006
Hvor: Sotra
Alder: 43
Innlegg: 25
Thse er på en erverdig vei

Sv: Bestille fra USA?

Jeg bestilte:
Carays SF Sirup, Chokolade overtrukne peanuts, Massiv mælkechokolade m. Mandler, Mint patties, Keto Mac & Cheese, Carbquick,
Tortilla wraps, Oreo SF Kager, Jell-O Chokolade Pudding

Sirupen var helt topp. Oreoene var helt fantastisk, men inneholder ca 4 karb per kjeks så den pakken varte en stund kan du si...
Tortillaene tror jeg ikke jeg klarer med uten nå... kjempe gode til fajitas, men også som pizzabunn Keto mac 6 cheese og puddingen har jeg ikke prøvd ennå fordi der var det litt mer karbohydrater i en hva jeg tilater meg.

Og på neste bestilling som gjøres snart så skal jeg ha margarita mix , sjokoladesaus/sirup, en hel del frokostbarer i forskjellige versjoner, og pannekakemix.

__________________
Thse
Thse er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolyse/Atkins/egenkomponert Svar med sitat
Gammel 28-07-06, 13:23   #9
Melania
Seniormedlem
 
Melania sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2006
Hvor: Oslo
Alder: 46
Innlegg: 1.135
Melania er virkelig snillMelania er virkelig snillMelania er virkelig snillMelania er virkelig snill

Sv: Bestille fra USA?

Oi, oi!! Spennende å høre rapporter

Tortillaene kjenner jeg godt til, men det å bruke de som pizza bunn var et supert tips. Siruper og slikt har jeg aldri prøvd, og ikke drinkmixer heller.

__________________
Melanias vei til ett lettere liv!
- Januar 06 til Oktober 06 = -30kg!
- Vekt 30.01.07: 73
Mål for 2007: tilbake til Match vekt 68kg og holde meg der, bli MILF, bli glad i meg selv og gripe alle muligheter!
Melania er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Egenkomponert lavkarbo Svar med sitat
Svar


Aktive brukere som ser på denne tråden: 1 (0 medlemmer 1 gjester)
 

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Lignende tråder
Tråd Trådstarter Forum Svar Siste innlegg
Melerstatning fra Atkins (Bake miks) Katrine Induksjonen 2 12-10-05 22:07
Bestille i fra utlandet gunda Lavkarbo generelt 3 11-10-05 20:12
Hva bør jeg kjøpe med meg fra USA? Trilla Kosttilskudd 3 26-09-05 20:50
Kjøpe Atkins bar på nettet fra utlandet? Newperson Lavkarbo generelt 3 06-05-05 19:35


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 03:26.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Foreldreportalen.no | Selvrealisering.no
© 2004-2015, Lavkarbo.no