Søk i lavkarbosidene:
Tilpasset søk
Gå tilbake   Lavkarbo.no :: Karbojunkie > Kosthold og helse > Helserelatert > Trening

Oi, hvilken forskjell!

Trening Forumet for tips, diskusjoner og spørsmål angående trening og lavkarbokosthold.

Del denne siden:

Svar
 
Trådverktøy
Gammel 28-10-09, 01:36   #1
Margrethe
Medlem
 
Medlem siden: Jul 2009
Hvor: Berkeley, USA
Innlegg: 436
Margrethe er ny på veien

Oi, hvilken forskjell!

Jeg trodde jeg ikke merket noen overgang fra ketolyse til south beach når det gjalt trening. Vel, det tar jeg tilbake. Jeg begynte karboopptrappingen min sånn omtrent fredag og var riktignok på spinning søndag, men der skrur man jo motstand til man dør likevel. Idag var jeg på step. Middag i går var et beger non-fat CC med frysetørket eple tilsvarende 1/2 eple og lunch idag var kjøttsuppe med byggryn.

Steptimen var som vanlig hard, men idag hadde jeg eksplosivitet i musklene. Ja, jeg er nok på stigende formkurve, men likevel. Jeg hadde trøkk til å sparke, løfte, hoppe, støte... Det var godt å kjenne på "vanlig" treningsform igjen, gitt! Jeg kan ikke garantere at det skyldes karboopptrapping, men det er første gang på seks uker jeg har kjent virkelig power.

Så for de av dere som sliter med overskudd på trening (jeg vet mange får overskudd av ketolyse/lavkarbo, men ikke alle), kanskje er det en idè å forsåke og legge en større del av dagens karbohydrater til like før trening? Jeg skal iallefall gjøre det samme (ellers spise trege karbohydrater da) på torsdag for å sjekke om jeg får samme opplevelse da.

Margrethe er avlogget   Min kostholdsfilosofi: South Beach Svar med sitat
Svar


Aktive brukere som ser på denne tråden: 1 (0 medlemmer 1 gjester)
 

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Lignende tråder
Tråd Trådstarter Forum Svar Siste innlegg
Litt forskjell da :) cilemora Ketolysekuren 2 03-09-07 11:30
Lavkarbokurer - forskjell? Aqua Lavkarbo generelt 5 22-11-06 23:51
Forskjell i matvaretabellene Loppa Atkins kosthold 2 30-09-06 21:33
Forskjell på ketonstiksa? Fjonken Lavkarbo generelt 2 22-06-06 21:10
Hva er forskjell på karbohydrater? cemi Lavkarbo generelt 4 07-05-04 09:52


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 04:54.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Foreldreportalen.no | Selvrealisering.no
© 2004-2015, Lavkarbo.no