Søk i lavkarbosidene:
Tilpasset søk
Gå tilbake   Lavkarbo.no :: Karbojunkie > Kosthold og helse > Spørsmål og svar

Frustrert

Spørsmål og svar Hjelp oss å bli enda bedre!Still spørsmål, eller svar på det du kan.
Er du ny? Spør og les her først!

Del denne siden:

Svar
 
Trådverktøy
Gammel 17-11-10, 23:25   #51
nellie
Seniormedlem
 
nellie sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2007
Hvor: Sarpsborg
Alder: 38
Innlegg: 14.496
nellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisk

Sv: Frustrert

Det er forskjell på å spørre om ting og å samle opp alle mulige motforestillinger man kan finne mot lavkarbo og presentere dem i en tråd.
Lukter trolling veeeeeldig lang vei. Hadde det ikke vært såååååååå mange klisjeer samlet opp, men bare en 2-3, så kunne det vært troverdig.

__________________
nellie er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Moderat lavkarbo Svar med sitat
Gammel 18-11-10, 01:30   #52
Kari Marita
Seniormedlem
 
Kari Marita sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2010
Hvor: Nord-Trøndelag.
Innlegg: 883
Kari Marita er en juvelKari Marita er en juvelKari Marita er en juvel

Sv: Frustrert

Opprinnelig lagt inn av senorita, her.

Og når man klager etter 2!! dager på en kur at man ikke går ned, da er det ikke rart man ikke blir tatt så veldig seriøst :P OG heller ikke svarer tilbake.. Er vel høflig å gi en respons når mange tar seg tid å svare på innlegget.. (det andre altså, ikke dette..)

Enig i at det er uhøflig å ikke svare ja.

Kari Marita er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Moderat lavkarbo. :) Svar med sitat
Gammel 18-11-10, 06:50   #53
mam
Seniormedlem
 
mam sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2004
Innlegg: 794
mam begynner å bli godt kjentmam begynner å bli godt kjentmam begynner å bli godt kjentmam begynner å bli godt kjentmam begynner å bli godt kjentmam begynner å bli godt kjent

Sv: Frustrert

Troll er et fenomen som forekommer på forskjellige debattfora på Internett, særlig på nyhetsgruppene (USENET), hvor en person skriver innlegg egnet til å provosere folk og fremkalle en hissig diskusjon. Et troll mener ikke nødvendigvis hva han skriver; hans primære formål med innleggene er ikke å argumentere for en påstand, men å få folk til å hisse seg opp og "bite på kroken."

Det er fra denne praksis, og ikke ved sammenligning med mytologiens troll, at dette fenomenet opprinnelig fikk sitt navn. Konkret henviser det til det engelskeverbet «to troll» (norsk: trolling), som er en fiskemetode, hvor man sleper en krok med påsatt agn gjennom vannet og venter på at noe skal bite på; en variant av fisketeknikkendorging, der mange stenger benyttes samtidig. Parallellen til de mer kjente troll var opplagt, og i dag trekker forestillingene om troll i utbredt grad på mytologiens troll - således ser man ofte at folk som svarer på et troll-innlegg blir bedt om ikke å «fore trollene».

Fra Wikipedia.

I denne sammenhengen tror jeg hovedinnlegget er skrevet for å få en eller flere krasse kommentarer. De som ikke er så vant til forum, vil da reagere med sjokk og forsvare "Trollet". "Det går da an å svare høflig, eller ikke svare i det hele tatt" eller "Alle har vært nye engang".

Dermed har "Trollet" oppnådd å skape splid og debatt mellom Forumets medlemmer.

Innlegget i går gikk ut på det samme. Antagelig fikk man ikke forventet respons, siden dette er et snilt og hyggelig forum. Så da skriver man et nytt innlegg i dag, og gjør det ekstra negativt.

Hovedinnlegget virker for velskrevet til å være en tenåring eller en veldig naiv person. Det er vanskelig å tro på hovedinnlegger som skriver at h*n ikke "orker å lese så mye".

mam er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Egenkomponert Svar med sitat
Gammel 18-11-10, 11:41   #54
Nicpins
Seniormedlem
 
Nicpins sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2007
Hvor: Melhus
Alder: 53
Innlegg: 991
Nicpins er bare helt fantastiskNicpins er bare helt fantastiskNicpins er bare helt fantastiskNicpins er bare helt fantastiskNicpins er bare helt fantastiskNicpins er bare helt fantastiskNicpins er bare helt fantastiskNicpins er bare helt fantastiskNicpins er bare helt fantastiskNicpins er bare helt fantastiskNicpins er bare helt fantastisk

Sv: Frustrert

Aha! Altså norsk: tråling. Der kom sensemakinga på plass for oss som er oppvokst på nordlandskysten.

TAKK, Mam!

Nicpins er avlogget   Min kostholdsfilosofi: - 54 kg med Ketolyse og generell lavkarbo Svar med sitat
Gammel 18-11-10, 13:49   #55
Bombus
Medlem
 
Bombus sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2010
Hvor: Trondheim
Alder: 74
Innlegg: 179
Bombus har en fantastisk aura rundt segBombus har en fantastisk aura rundt seg

Sv: Frustrert

Opprinnelig lagt inn av Nicpins, her.

Aha! Altså norsk: tråling. Der kom sensemakinga på plass for oss som er oppvokst på nordlandskysten.

TAKK, Mam!

I følge Kunnskapsforlagets engelsk-norsk-ordbok er eng. trolling det smme som dorging; fiske med sluk etter båt. Altså ikke tråling.

Forøvrig et meget opplarende innlegg fra mam, og teorien om at det er et troll på ferde her ser ut til å stemme bra.

__________________


Bombus er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Egenkomponert, på en måte Svar med sitat
Gammel 18-11-10, 13:57   #56
Bøtt
Seniormedlem
 
Bøtt sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2009
Innlegg: 6.153
Bøtt er en virkelig god ressursBøtt er en virkelig god ressursBøtt er en virkelig god ressursBøtt er en virkelig god ressursBøtt er en virkelig god ressursBøtt er en virkelig god ressursBøtt er en virkelig god ressursBøtt er en virkelig god ressursBøtt er en virkelig god ressursBøtt er en virkelig god ressursBøtt er en virkelig god ressurs

Sv: Frustrert

Opprinnelig lagt inn av sigboh, her.

Signerer denne. Får jo hele tiden høre at "ingen spørsmål er for dumme" osv.osv. men nå begynner jeg og lure litt. Innlegget heter "Frustrert" og alle vet at hvis man er frustrert kommer bare det negative frem så er kanskje ikke rart hun reagerer på den måten som hun gjør i innlegget her. Forumtroll eller ei, så trenger man ikke svare spydig..

Enig her!!.Skjønner ikke hvorfor noen må være spydige da kan en vel heller la være å svare på innlegget.

Bøtt er avlogget   Min kostholdsfilosofi: lavkarbo Svar med sitat
Gammel 18-11-10, 14:12   #57
Huldr
Gudinne
 
Huldr sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2004
Hvor: Oslo
Alder: 52
Innlegg: 11.131
Huldr er bare helt fantastiskHuldr er bare helt fantastiskHuldr er bare helt fantastiskHuldr er bare helt fantastiskHuldr er bare helt fantastiskHuldr er bare helt fantastiskHuldr er bare helt fantastiskHuldr er bare helt fantastiskHuldr er bare helt fantastiskHuldr er bare helt fantastiskHuldr er bare helt fantastisk

Sv: Frustrert

Opprinnelig lagt inn av mam, her.

Hovedinnlegget virker for velskrevet til å være en tenåring eller en veldig naiv person. Det er vanskelig å tro på hovedinnlegger som skriver at h*n ikke "orker å lese så mye".

Nettopp Jeg er for øvrig enig i alle konklusjonene dine.

Interessant info fra Wikipedia! Jeg tenkte også automatisk på tråling først, men det heter trawling på engelsk, og det er jo en annen fisketeknikk også.

Huldr er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Intuitivt Svar med sitat
Gammel 19-11-10, 10:16   #58
Cherry
Seniormedlem
 
Cherry sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2009
Hvor: Tromsø
Innlegg: 1.828
Cherry har veldig mye å være stolt avCherry har veldig mye å være stolt avCherry har veldig mye å være stolt avCherry har veldig mye å være stolt avCherry har veldig mye å være stolt avCherry har veldig mye å være stolt avCherry har veldig mye å være stolt avCherry har veldig mye å være stolt avCherry har veldig mye å være stolt av

Sv: Frustrert

Det ble stille. Dette kunne jo blitt ganske underholdende faktisk. *sukk*

__________________

Cherry er avlogget   Min kostholdsfilosofi: A little bit of this, a little bit of that Svar med sitat
Svar


Aktive brukere som ser på denne tråden: 1 (0 medlemmer 1 gjester)
 

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Lignende tråder
Tråd Trådstarter Forum Svar Siste innlegg
Frustrert! sma Lavkarbo generelt 10 06-03-08 11:40
Frustrert.. Kajamoor Eurodiett 5 14-10-06 23:09
Jeg er så frustrert jankph Spis deg ned i vekt med Skaldeman 37 18-02-06 12:32
Frustrert!!!! Bolla Piggsvin Ketolysekuren 7 14-01-06 20:24


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 14:00.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Foreldreportalen.no | Selvrealisering.no
© 2004-2015, Lavkarbo.no