Søk i lavkarbosidene:
Tilpasset søk
Gå tilbake   Lavkarbo.no :: Karbojunkie > Kosthold og helse > Spørsmål og svar

Vil vekten stoppe av seg selv?

Spørsmål og svar Hjelp oss å bli enda bedre!Still spørsmål, eller svar på det du kan.
Er du ny? Spør og les her først!

Del denne siden:

Svar
 
Trådverktøy
Gammel 17-11-10, 08:48   #1
kamp
Seniormedlem
 
kamp sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2008
Innlegg: 1.762
kamp har veldig mye å være stolt avkamp har veldig mye å være stolt avkamp har veldig mye å være stolt avkamp har veldig mye å være stolt avkamp har veldig mye å være stolt avkamp har veldig mye å være stolt avkamp har veldig mye å være stolt avkamp har veldig mye å være stolt av

Vil vekten stoppe av seg selv?

Jeg er på en spesifikk karbohydrat diett fordi ejg ikke fordøyer karbohydrater så bra..
Jeg har i et 2,5 år spist veldig høyt med protein og lavt med fett og karb. Fordi jeg ikke fordøyde fettet heller, men med nye medisiner tåler jeg fett bedre.

For 5 år siden veide jeg 58, men etter denne sykdommen har jeg vert nede i 44. JEg r 165 høy.

Og jeg har hatt skikkelig problemer med å komme opp i vekt..

Nå i sommer begynte jeg å ta liotyronin pga at jeg har lavt stoffskifte (min kropp jobber litt motsatt på ting.. egentlig burde jeg hatt høyt men det var lavt).

Samtidig har jeg begynt å spise mer fett og mindre karbohydrater.

Og jeg veier nå litt over 50 kg.

Vil vekten stoppe av seg selv på et tidspunkt? Eller vil jeg bare rase oppover?

__________________
Paleolitisk lav Oksalat kosthold
kamp er avlogget   Min kostholdsfilosofi: eat real food - paleo Svar med sitat
Gammel 17-11-10, 08:56   #2
Kitt
Seniormedlem
 
Kitt sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Asker
Alder: 56
Innlegg: 18.153
Kitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastisk

Sv: Vil vekten stoppe av seg selv?

Ketolyse og LCHF skal jo være vektregulerende og det bør jo da virke begge veier!
Altså at når kroppen din når den vekten den mener den bør ha, bør du ikke gå mer opp i vekt!

Tror ikke man vet så mye om vekten den veien, annet enn at ketogen kost har hjulpet folk til å gå opp i vekt også, ikke bare ned!

Kanskje ikke til noen hjelp, men du kan jo send en mail/pm til dr. Torkil å høre om han har noe lurt å si!

__________________
Kitt er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Syns "Less carbs" høres fornuftig ut! ;) Svar med sitat
Svar


Aktive brukere som ser på denne tråden: 1 (0 medlemmer 1 gjester)
 

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Lignende tråder
Tråd Trådstarter Forum Svar Siste innlegg
Pepsi Max, kan det stoppe vektnedgangen? Tor Olav Ketolysekuren 24 26-05-10 22:39
Hva mener dere? Skal jeg stoppe? hoppetussa Spørsmål og svar 14 09-03-10 17:43
Gå ned for fort? Stoppe forbrenningen? Skautrollet Mer enn 30 kg overvekt 0 01-03-09 15:54
Hvorfor stoppe ketolysekur før sykehusinnleggelse? Shadow Spørsmål og svar 2 22-10-08 08:15
Vil to pizzastykker stoppe ketosen min? watta Lavkarbo generelt 15 10-09-08 22:31


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 16:36.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Foreldreportalen.no | Selvrealisering.no
© 2004-2015, Lavkarbo.no