Søk i lavkarbosidene:
Tilpasset søk
Gå tilbake   Lavkarbo.no :: Karbojunkie > Kosthold og helse > Spørsmål og svar

Frustrert

Spørsmål og svar Hjelp oss å bli enda bedre!Still spørsmål, eller svar på det du kan.
Er du ny? Spør og les her først!

Del denne siden:

Svar
 
Trådverktøy
Gammel 17-11-10, 21:19   #26
Kari Marita
Seniormedlem
 
Kari Marita sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2010
Hvor: Nord-Trøndelag.
Innlegg: 883
Kari Marita er en juvelKari Marita er en juvelKari Marita er en juvel

Sv: Frustrert

Opprinnelig lagt inn av Kanutten, her.

Jeg prøvde det?? Gjorde jeg ikke??

Du svarte ganske bra ja,men ikke alle andre.

Kari Marita er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Moderat lavkarbo. :) Svar med sitat
Gammel 17-11-10, 21:19   #27
Huldr
Gudinne
 
Huldr sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2004
Hvor: Oslo
Alder: 52
Innlegg: 11.131
Huldr er bare helt fantastiskHuldr er bare helt fantastiskHuldr er bare helt fantastiskHuldr er bare helt fantastiskHuldr er bare helt fantastiskHuldr er bare helt fantastiskHuldr er bare helt fantastiskHuldr er bare helt fantastiskHuldr er bare helt fantastiskHuldr er bare helt fantastiskHuldr er bare helt fantastisk

Sv: Frustrert

Det er kanskje ikke så lett for dere som er nye å se det, men dette er garantert et fabrikkert innlegg. Les igjen, da ... Det er en parodi!!

Huldr er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Intuitivt Svar med sitat
Gammel 17-11-10, 21:20   #28
Kanutten
Seniormedlem
 
Kanutten sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2007
Innlegg: 11.548
Kanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastisk

Sv: Frustrert

Opprinnelig lagt inn av Kari Marita, her.

Du svarte ganske bra ja,men ikke alle andre.

Dette er et forumtroll... Eller så er det et meget tafatt medlem som IKKE har evner til å tilegne seg kunnskap.

__________________
Æ står han a!
Kanutten er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ♥ Lavkarbo ala Kanutt ♥ Svar med sitat
Gammel 17-11-10, 21:22   #29
Kari Marita
Seniormedlem
 
Kari Marita sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2010
Hvor: Nord-Trøndelag.
Innlegg: 883
Kari Marita er en juvelKari Marita er en juvelKari Marita er en juvel

Sv: Frustrert

Opprinnelig lagt inn av Cyan, her.

Jeg er tildels enig med deg hvis dette hadde vært hennes første foruminnlegg av denne typen. Men hun hadde et tilnærmet likt innlegg i går hvor hun fikk en del konstruktiv tilbakemelding. Når det kommer to slike rett etter hverandre hvor hun i tillegg har satt på spissen omtrent alt som man kan finne på å klage over i et og samme innlegg syns i hvert fall jeg at det lukter forumtroll lang vei, og da forbeholder jeg meg retten til å være litt frekk.

Men hvis folk er frustrert,kan di kanskje bli litt ekstra negativ.

Kari Marita er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Moderat lavkarbo. :) Svar med sitat
Gammel 17-11-10, 21:23   #30
Bombus
Medlem
 
Bombus sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2010
Hvor: Trondheim
Alder: 74
Innlegg: 179
Bombus har en fantastisk aura rundt segBombus har en fantastisk aura rundt seg

Sv: Frustrert

Opprinnelig lagt inn av nellie, her.

Hvor mange bokser med seterrømme har du kjøpt siden mandag da?








__________________


Bombus er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Egenkomponert, på en måte Svar med sitat
Gammel 17-11-10, 21:24   #31
Kari Marita
Seniormedlem
 
Kari Marita sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2010
Hvor: Nord-Trøndelag.
Innlegg: 883
Kari Marita er en juvelKari Marita er en juvelKari Marita er en juvel

Sv: Frustrert

Opprinnelig lagt inn av Kanutten, her.

Dette er et forumtroll... Eller så er det et meget tafatt medlem som IKKE har evner til å tilegne seg kunnskap.

Men hva er et forumtroll?

Kari Marita er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Moderat lavkarbo. :) Svar med sitat
Gammel 17-11-10, 21:24   #32
Kanutten
Seniormedlem
 
Kanutten sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2007
Innlegg: 11.548
Kanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastisk

Sv: Frustrert

Opprinnelig lagt inn av Bombus, her.











Jeg kjøper ALDRI rømme!!!!! Uhørt!!!!

__________________
Æ står han a!
Kanutten er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ♥ Lavkarbo ala Kanutt ♥ Svar med sitat
Gammel 17-11-10, 21:25   #33
Kanutten
Seniormedlem
 
Kanutten sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2007
Innlegg: 11.548
Kanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastisk

Sv: Frustrert

Jeg kjøper alltid creme fraiche jeg

__________________
Æ står han a!
Kanutten er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ♥ Lavkarbo ala Kanutt ♥ Svar med sitat
Gammel 17-11-10, 21:26   #34
Cyan
Supermoderator
 
Cyan sin avatar
 
Medlem siden: May 2005
Hvor: Oslo
Alder: 44
Innlegg: 3.060
Cyan er bare helt fantastiskCyan er bare helt fantastiskCyan er bare helt fantastiskCyan er bare helt fantastiskCyan er bare helt fantastiskCyan er bare helt fantastiskCyan er bare helt fantastiskCyan er bare helt fantastiskCyan er bare helt fantastiskCyan er bare helt fantastiskCyan er bare helt fantastisk

Sv: Frustrert

Opprinnelig lagt inn av Kari Marita, her.

Men hvis folk er frustrert,kan di kanskje bli litt ekstra negativ.

Javisst. Og da tar i så fall dette kaka på negativitet. Det lukter parodi, og en ganske morsom en sådan. Og hvis jeg (og mange andre) mot formodning skulle ta feil og dette ikke er et forumtroll anmoder jeg trådstarter om å ta en titt på svarene h*n fikk i går. De var stort sett konstruktive.

Cyan er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Moderat lavkarbo + trening Svar med sitat
Gammel 17-11-10, 21:28   #35
Kari Marita
Seniormedlem
 
Kari Marita sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2010
Hvor: Nord-Trøndelag.
Innlegg: 883
Kari Marita er en juvelKari Marita er en juvelKari Marita er en juvel

Sv: Frustrert

Opprinnelig lagt inn av Cyan, her.

Javisst. Og da tar i så fall dette kaka på negativitet. Det lukter parodi, og en ganske morsom en sådan. Og hvis jeg (og mange andre) mot formodning skulle ta feil og dette ikke er et forumtroll anmoder jeg trådstarter om å ta en titt på svarene h*n fikk i går. De var stort sett konstruktive.

Hva er egentlig et forumstroll??

Kari Marita er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Moderat lavkarbo. :) Svar med sitat
Gammel 17-11-10, 21:29   #36
Kanutten
Seniormedlem
 
Kanutten sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2007
Innlegg: 11.548
Kanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastisk

Sv: Frustrert

Opprinnelig lagt inn av Kari Marita, her.

Hva er egentlig et forumstroll??

Noen som er innom bare for å gnage om trivielle ting som folk burde ha lest seg til. Og som gnager gang etter gang SELV om de får ting forklart.

__________________
Æ står han a!
Kanutten er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ♥ Lavkarbo ala Kanutt ♥ Svar med sitat
Gammel 17-11-10, 21:30   #37
Kari Marita
Seniormedlem
 
Kari Marita sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2010
Hvor: Nord-Trøndelag.
Innlegg: 883
Kari Marita er en juvelKari Marita er en juvelKari Marita er en juvel

Sv: Frustrert

Opprinnelig lagt inn av Kanutten, her.

Noen som er innom bare for å gnage om trivielle ting som folk burde ha lest seg til. Og som gnager gang etter gang SELV om de får ting forklart.

ok.

Kari Marita er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Moderat lavkarbo. :) Svar med sitat
Gammel 17-11-10, 21:31   #38
Cyan
Supermoderator
 
Cyan sin avatar
 
Medlem siden: May 2005
Hvor: Oslo
Alder: 44
Innlegg: 3.060
Cyan er bare helt fantastiskCyan er bare helt fantastiskCyan er bare helt fantastiskCyan er bare helt fantastiskCyan er bare helt fantastiskCyan er bare helt fantastiskCyan er bare helt fantastiskCyan er bare helt fantastiskCyan er bare helt fantastiskCyan er bare helt fantastiskCyan er bare helt fantastisk

Sv: Frustrert

Forumtroll kan være så mangt, men som regel starter de tråder uten rot i virkeligheten for å provosere, lage kvalm etc.

Cyan er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Moderat lavkarbo + trening Svar med sitat
Gammel 17-11-10, 21:37   #39
Kari Marita
Seniormedlem
 
Kari Marita sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2010
Hvor: Nord-Trøndelag.
Innlegg: 883
Kari Marita er en juvelKari Marita er en juvelKari Marita er en juvel

Sv: Frustrert

Opprinnelig lagt inn av Cyan, her.

Forumtroll kan være så mangt, men som regel starter de tråder uten rot i virkeligheten for å provosere, lage kvalm etc.

Men om det er et forumtroll ,så kan man vel svare fint for det.Det trenger jo ikke være det heller.

Kari Marita er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Moderat lavkarbo. :) Svar med sitat
Gammel 17-11-10, 21:39   #40
nellie
Seniormedlem
 
nellie sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2007
Hvor: Sarpsborg
Alder: 38
Innlegg: 14.496
nellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisk

Sv: Frustrert

Opprinnelig lagt inn av Kari Marita, her.

Men om det er et forumtroll ,så kan man vel svare fint for det.Det trenger jo ikke være det heller.

I den første tråden med stortsett samme innhold fikk personen svar

__________________
nellie er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Moderat lavkarbo Svar med sitat
Gammel 17-11-10, 21:48   #41
Cyan
Supermoderator
 
Cyan sin avatar
 
Medlem siden: May 2005
Hvor: Oslo
Alder: 44
Innlegg: 3.060
Cyan er bare helt fantastiskCyan er bare helt fantastiskCyan er bare helt fantastiskCyan er bare helt fantastiskCyan er bare helt fantastiskCyan er bare helt fantastiskCyan er bare helt fantastiskCyan er bare helt fantastiskCyan er bare helt fantastiskCyan er bare helt fantastiskCyan er bare helt fantastisk

Sv: Frustrert

Opprinnelig lagt inn av Kari Marita, her.

Men om det er et forumtroll ,så kan man vel svare fint for det.Det trenger jo ikke være det heller.

Jeg ser i grunn ikke noe poeng i å være høflig mot noen som kun er ute etter å provosere. Fine svar fikk h*n i går.

Cyan er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Moderat lavkarbo + trening Svar med sitat
Gammel 17-11-10, 21:51   #42
Cherry
Seniormedlem
 
Cherry sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2009
Hvor: Tromsø
Innlegg: 1.828
Cherry har veldig mye å være stolt avCherry har veldig mye å være stolt avCherry har veldig mye å være stolt avCherry har veldig mye å være stolt avCherry har veldig mye å være stolt avCherry har veldig mye å være stolt avCherry har veldig mye å være stolt avCherry har veldig mye å være stolt avCherry har veldig mye å være stolt av

Sv: Frustrert

Nuvel, jeg syns nå jeg svarte sånn tålelig bra selv da, om jeg får si det selv

__________________

Cherry er avlogget   Min kostholdsfilosofi: A little bit of this, a little bit of that Svar med sitat
Gammel 17-11-10, 21:51   #43
Ignite
Seniormedlem
 
Ignite sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Østfold
Alder: 57
Innlegg: 3.205
Ignite er bare helt fantastiskIgnite er bare helt fantastiskIgnite er bare helt fantastiskIgnite er bare helt fantastiskIgnite er bare helt fantastiskIgnite er bare helt fantastiskIgnite er bare helt fantastiskIgnite er bare helt fantastiskIgnite er bare helt fantastiskIgnite er bare helt fantastiskIgnite er bare helt fantastisk

Sv: Frustrert

Opprinnelig lagt inn av Kari Marita, her.

Men om det er et forumtroll ,så kan man vel svare fint for det.Det trenger jo ikke være det heller.

Jeg ser denne.

Det skal sies at mange som har erfaring forsøker å svare saklig og informativt etter beste evne på endeløse poster fra nye. Dette er helt greit.

Mange av spørsmålene går igjen, og da blir man oppgitt over at folk ikke bruker søke-funksjonen eller har satt seg inn i de forskjellige metodene. Dette er ikke fullt så greit. Det er lov å legge inn liiiiittte biiiitte grann egeninnsats også.

I tillegg dukker det opp nye brukere som helt klart er ute etter å lage støy. Det er ingen bombe for deg at lavkarbo er uglesett, og at mange vil hevde at det er usunt?

Men jeg liker at du er empatisk og tar et standpunkt. Ta en pust i bakken dog, og vurder hvorvidt "veteraner" har grunn til å bli irriterte i visse sammenhenger.

Vennlig Ignite.

__________________

Ignite er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Generell lavkarbolivsstil Svar med sitat
Gammel 17-11-10, 23:01   #44
Kari Marita
Seniormedlem
 
Kari Marita sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2010
Hvor: Nord-Trøndelag.
Innlegg: 883
Kari Marita er en juvelKari Marita er en juvelKari Marita er en juvel

Sv: Frustrert

Opprinnelig lagt inn av Ignite, her.

Jeg ser denne.

Det skal sies at mange som har erfaring forsøker å svare saklig og informativt etter beste evne på endeløse poster fra nye. Dette er helt greit.

Mange av spørsmålene går igjen, og da blir man oppgitt over at folk ikke bruker søke-funksjonen eller har satt seg inn i de forskjellige metodene. Dette er ikke fullt så greit. Det er lov å legge inn liiiiittte biiiitte grann egeninnsats også.

I tillegg dukker det opp nye brukere som helt klart er ute etter å lage støy. Det er ingen bombe for deg at lavkarbo er uglesett, og at mange vil hevde at det er usunt?

Men jeg liker at du er empatisk og tar et standpunkt. Ta en pust i bakken dog, og vurder hvorvidt "veteraner" har grunn til å bli irriterte i visse sammenhenger.

Vennlig Ignite.

Jeg forstår dere som har vært på forumet lenge blir lei av di samme spørsmålene.Men nå er jo ikke dette forumet bare for dere gamle,men også for oss nye brukere.Vi er ikke lei di spørsmålene.Det går ann å la vær å lese di å svare på det man er lei.

Kari Marita er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Moderat lavkarbo. :) Svar med sitat
Gammel 17-11-10, 23:02   #45
Ignite
Seniormedlem
 
Ignite sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Østfold
Alder: 57
Innlegg: 3.205
Ignite er bare helt fantastiskIgnite er bare helt fantastiskIgnite er bare helt fantastiskIgnite er bare helt fantastiskIgnite er bare helt fantastiskIgnite er bare helt fantastiskIgnite er bare helt fantastiskIgnite er bare helt fantastiskIgnite er bare helt fantastiskIgnite er bare helt fantastiskIgnite er bare helt fantastisk

Sv: Frustrert

Ok.

__________________

Ignite er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Generell lavkarbolivsstil Svar med sitat
Gammel 17-11-10, 23:03   #46
senorita
Seniormedlem
 
senorita sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2010
Hvor: Sunnmøre
Alder: 39
Innlegg: 1.907
senorita er veldig godt liktsenorita er veldig godt liktsenorita er veldig godt liktsenorita er veldig godt liktsenorita er veldig godt liktsenorita er veldig godt liktsenorita er veldig godt likt

Sv: Frustrert

FOrumet er for alle. og da må de nye faktisk tilpasse seg etter hvordan det ER her. Det skader ikke å søke opp før man spør om noe. Som regel har det blitt spurt om tidligere.. Det er da virkelig ikke nødvendig med 1000 tråder der alle spør om det samme? Og uten de gamle hadde vi "nye" ikke fått noe hjelp heller.. Overfylles forumet med negative nybegynnere som klager etter 1-2 uker så stikker nok de "gamle" fort.. hvem orker å sitte å svare på det samme hver dag

__________________
Nytt mål fra 30.07.13:

senorita er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo ala EAT Svar med sitat
Gammel 17-11-10, 23:15   #47
Kari Marita
Seniormedlem
 
Kari Marita sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2010
Hvor: Nord-Trøndelag.
Innlegg: 883
Kari Marita er en juvelKari Marita er en juvelKari Marita er en juvel

Sv: Frustrert

Opprinnelig lagt inn av senorita, her.

FOrumet er for alle. og da må de nye faktisk tilpasse seg etter hvordan det ER her. Det skader ikke å søke opp før man spør om noe. Som regel har det blitt spurt om tidligere.. Det er da virkelig ikke nødvendig med 1000 tråder der alle spør om det samme? Og uten de gamle hadde vi "nye" ikke fått noe hjelp heller.. Overfylles forumet med negative nybegynnere som klager etter 1-2 uker så stikker nok de "gamle" fort.. hvem orker å sitte å svare på det samme hver dag

Nå er jo ikke alle spørsmålene klager heller da,og di gamle trenger da ikke svare, det er frivillig.Di nye tilpasser seg etter hvordan det er også,men alle har like rett til å stille spørsmål.Både nye og gamle.Det er heller ikke alltid en får det svare en er etter når en søker.Men en kan godt søke før en spør.Det er ikke alt som er spurt om 1000 ganger heller.Å et forum er vel til for å stille spørsmål å vel,å hvor kjedelig forum det ville blitt,hvis bare di som vet alt fra før hadde stilt alle spørsmål og innlegg

Kari Marita er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Moderat lavkarbo. :) Svar med sitat
Gammel 17-11-10, 23:17   #48
senorita
Seniormedlem
 
senorita sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2010
Hvor: Sunnmøre
Alder: 39
Innlegg: 1.907
senorita er veldig godt liktsenorita er veldig godt liktsenorita er veldig godt liktsenorita er veldig godt liktsenorita er veldig godt liktsenorita er veldig godt liktsenorita er veldig godt likt

Sv: Frustrert

nei men nå mente jeg jo faktisk de som spør om det samme hele tiden og ikke de som spør om andre ting .. Er mange som spør om ting som har blitt spurt før..

__________________
Nytt mål fra 30.07.13:

senorita er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo ala EAT Svar med sitat
Gammel 17-11-10, 23:23   #49
Kari Marita
Seniormedlem
 
Kari Marita sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2010
Hvor: Nord-Trøndelag.
Innlegg: 883
Kari Marita er en juvelKari Marita er en juvelKari Marita er en juvel

Sv: Frustrert

Opprinnelig lagt inn av senorita, her.

nei men nå mente jeg jo faktisk de som spør om det samme hele tiden og ikke de som spør om andre ting .. Er mange som spør om ting som har blitt spurt før..

Ok,er enig i at hvis et spørsmål har blitt stilt 1000 ganger før ,kan en søke først og se om en finner svar,før en eventuelt stiller et i samme kategori.

Kari Marita er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Moderat lavkarbo. :) Svar med sitat
Gammel 17-11-10, 23:24   #50
senorita
Seniormedlem
 
senorita sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2010
Hvor: Sunnmøre
Alder: 39
Innlegg: 1.907
senorita er veldig godt liktsenorita er veldig godt liktsenorita er veldig godt liktsenorita er veldig godt liktsenorita er veldig godt liktsenorita er veldig godt liktsenorita er veldig godt likt

Sv: Frustrert

Og når man klager etter 2!! dager på en kur at man ikke går ned, da er det ikke rart man ikke blir tatt så veldig seriøst :P OG heller ikke svarer tilbake.. Er vel høflig å gi en respons når mange tar seg tid å svare på innlegget.. (det andre altså, ikke dette..)

__________________
Nytt mål fra 30.07.13:

senorita er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo ala EAT Svar med sitat
Svar


Aktive brukere som ser på denne tråden: 1 (0 medlemmer 1 gjester)
 

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Lignende tråder
Tråd Trådstarter Forum Svar Siste innlegg
Frustrert! sma Lavkarbo generelt 10 06-03-08 11:40
Frustrert.. Kajamoor Eurodiett 5 14-10-06 23:09
Jeg er så frustrert jankph Spis deg ned i vekt med Skaldeman 37 18-02-06 12:32
Frustrert!!!! Bolla Piggsvin Ketolysekuren 7 14-01-06 20:24


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 21:26.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Foreldreportalen.no | Selvrealisering.no
© 2004-2015, Lavkarbo.no