Søk i lavkarbosidene:
Tilpasset søk
Gå tilbake   Lavkarbo.no :: Karbojunkie > Oppskrifter, bøker og andre tema > Mer enn 30 kg overvekt

Hjelp, ingen vekttap 2. uke

Mer enn 30 kg overvekt Vi som trenger å ta av 30 kilo eller mer står gjerne overfor ekstra store utfordringer. Her deler vi erfaringer, gir gode råd og støtter hverandre.

Del denne siden:

Svar
 
Trådverktøy
Gammel 23-06-09, 18:14   #1
Tagimpo
Medlem
 
Tagimpo sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2009
Hvor: Kristiansand
Innlegg: 55
Tagimpo er på en erverdig vei

Hjelp, ingen vekttap 2. uke

Første uke gikk jeg ned nermere 4,5 kg.

Så gikk jeg på vekta igjen i går 2 uke og hadde ikke gått ned noen ting på en hel uke?

Skjønner ikke hva det kan være, fordi jeg har spist det samme som første uke.
(Mitt kosthold er Kjøtt, fisk, litt grønnsaker som brokoli og minimalt med saus (saus kun til hovedmåltid middag og overstiger ikke mer enn en halv DL) , spiser jeg snacks går det i Baconsvor)

Jeg byttet ut Tab X-tra og pepsi max med 7ùp Free for jeg ble lei av tab og pepsi.. tviler jo på at det kan ha noe å si da det er 0 karbo i alle 3 ?

Hva har jeg gjort galt tro?

__________________
Ticker blir oppdatert hver mandag



Tagimpo er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ketolyse Svar med sitat
Gammel 23-06-09, 18:41   #2
Ignite
Seniormedlem
 
Ignite sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Østfold
Alder: 57
Innlegg: 3.205
Ignite er bare helt fantastiskIgnite er bare helt fantastiskIgnite er bare helt fantastiskIgnite er bare helt fantastiskIgnite er bare helt fantastiskIgnite er bare helt fantastiskIgnite er bare helt fantastiskIgnite er bare helt fantastiskIgnite er bare helt fantastiskIgnite er bare helt fantastiskIgnite er bare helt fantastisk

Sv: Hjelp, ingen vekttap 2 uke :(

Opprinnelig lagt inn av Tagimpo, her.

Første uke gikk jeg ned nermere 4,5 kg.

Så gikk jeg på vekta igjen i går 2 uke og hadde ikke gått ned noen ting på en hel uke?

Skjønner ikke hva det kan være, fordi jeg har spist det samme som første uke.
(Mitt kosthold er Kjøtt, fisk, litt grønnsaker som brokoli og minimalt med saus (saus kun til hovedmåltid middag og overstiger ikke mer enn en halv DL) , spiser jeg snacks går det i Baconsvor)

Jeg byttet ut Tab X-tra og pepsi max med 7ùp Free for jeg ble lei av tab og pepsi.. tviler jo på at det kan ha noe å si da det er 0 karbo i alle 3 ?

Hva har jeg gjort galt tro?

Søtningsmidler stopper vektnedgang for noen. Hvis du ikke drikker MYE vann, vil du få problemer også.

Ignite er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Generell lavkarbolivsstil Svar med sitat
Gammel 23-06-09, 18:56   #3
Carisma
Seniormedlem
 
Carisma sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2004
Hvor: Harestua
Alder: 47
Innlegg: 16.055
Carisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastisk

Sv: Hjelp, ingen vekttap 2 uke :(

Enig med ignite ang søtningsmidler. I tillegg er jo kroppen din i ferd med å finne ut av denne nye greia, den trenger antagelig bare å justere seg inn litt. 4,5 kg på to uker er jo uansett over 2kg ned pr uke i snitt!

__________________
Persistance pays!
Carisma er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF Svar med sitat
Gammel 23-06-09, 19:12   #4
Tagimpo
Medlem
 
Tagimpo sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2009
Hvor: Kristiansand
Innlegg: 55
Tagimpo er på en erverdig vei

Sv: Hjelp, ingen vekttap 2 uke :(

Opprinnelig lagt inn av Carisma, her.

Enig med ignite ang søtningsmidler. I tillegg er jo kroppen din i ferd med å finne ut av denne nye greia, den trenger antagelig bare å justere seg inn litt. 4,5 kg på to uker er jo uansett over 2kg ned pr uke i snitt!


Rart at jeg gikk ned så mye første uke, men nermere ingenting andre uke

Jeg har fra jeg veide meg gått tilbake til kun pepsi max og tax extra siden det er det eneste jeg gjør forskjell. Skal også begynne å drikke mer vann.

Leste i en annen tråd at det var lurt å passe på å få i seg nok fett, og for at man skulle være sikker på dette så kunne man spise 2 shots med olivenolje om dagen? Prøver dette i såfall

Jeg ville hatt store problemer om jeg ikke kunne drikke pepsi max eller tab xtra da jeg er altfor glad i brus og dette fungerer på samme måte som nikotin for meg

__________________
Ticker blir oppdatert hver mandag



Tagimpo er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ketolyse Svar med sitat
Gammel 23-06-09, 19:14   #5
Ignite
Seniormedlem
 
Ignite sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Østfold
Alder: 57
Innlegg: 3.205
Ignite er bare helt fantastiskIgnite er bare helt fantastiskIgnite er bare helt fantastiskIgnite er bare helt fantastiskIgnite er bare helt fantastiskIgnite er bare helt fantastiskIgnite er bare helt fantastiskIgnite er bare helt fantastiskIgnite er bare helt fantastiskIgnite er bare helt fantastiskIgnite er bare helt fantastisk

Sv: Hjelp, ingen vekttap 2 uke :(

Ok.

Ignite er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Generell lavkarbolivsstil Svar med sitat
Gammel 23-06-09, 19:45   #6
Carisma
Seniormedlem
 
Carisma sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2004
Hvor: Harestua
Alder: 47
Innlegg: 16.055
Carisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastisk

Sv: Hjelp, ingen vekttap 2 uke :(

Jeg legger på meg av Pepsi max. Vet ikke helt hvorfor, f.eks Mozell light gjør jeg det ikke av.
Derfor måtte jeg tilslutt kutte den ut, selv om jeg heller ikke trodde det var mulig. Men ingenting smaker så godt som tynn føles sies det, så da er det verdt det

Forresten apropos nikotin så har jeg slutta å røyke også, og det er faktisk heller ikke så vanskelig som de sier, så lenge man tar en dag av gangen....

__________________
Persistance pays!
Carisma er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF Svar med sitat
Gammel 23-06-09, 20:43   #7
Liv:)
Medlem
 
Liv:) sin avatar
 
Medlem siden: May 2009
Alder: 38
Innlegg: 172
Liv:) er ny på veien

Sv: Hjelp, ingen vekttap 2. uke

De 4,5 kg du gikk ned første uken var uansett bare vann. Nå har du sannsynligvis ikke mer vann å miste, og kroppen din trenger tid på å komme igang med fettbforbrenninge. Det tar gjerne litt tid, så ikke fortvil.

Men anbefaler likevel å kutte ned eller ut brusen. Skjønner det med avhengighet, men den eneste måten å gjøre noe med ting på, er å faktisk gjøre det. Du må endre vaner, i det minste ha viljen til det.

__________________


Liv:) er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo generell Svar med sitat
Gammel 23-06-09, 20:45   #8
Tagimpo
Medlem
 
Tagimpo sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2009
Hvor: Kristiansand
Innlegg: 55
Tagimpo er på en erverdig vei

Sv: Hjelp, ingen vekttap 2 uke :(

Opprinnelig lagt inn av Carisma, her.

Jeg legger på meg av Pepsi max. Vet ikke helt hvorfor, f.eks Mozell light gjør jeg det ikke av.
Derfor måtte jeg tilslutt kutte den ut, selv om jeg heller ikke trodde det var mulig. Men ingenting smaker så godt som tynn føles sies det, så da er det verdt det

Forresten apropos nikotin så har jeg slutta å røyke også, og det er faktisk heller ikke så vanskelig som de sier, så lenge man tar en dag av gangen....


Nei vær så grei å si at du lyver med pepsi max, hehe.. Det er jo en av di beste erstatningene til Coca cola :P

Ps: som jeg husker da jeg var i butikken så var det noe karbo i mozel light, eller tar jeg feil ?

__________________
Ticker blir oppdatert hver mandag



Tagimpo er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ketolyse Svar med sitat
Gammel 23-06-09, 20:47   #9
Liv:)
Medlem
 
Liv:) sin avatar
 
Medlem siden: May 2009
Alder: 38
Innlegg: 172
Liv:) er ny på veien

Sv: Hjelp, ingen vekttap 2. uke

Ja, men dessverre er det jo ikke bare karboen som betyr noe. Kroppen din fortjener sunne matvarer, egentlig uavhengig av karbomengden.

__________________


Liv:) er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo generell Svar med sitat
Gammel 23-06-09, 20:53   #10
Ignite
Seniormedlem
 
Ignite sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Østfold
Alder: 57
Innlegg: 3.205
Ignite er bare helt fantastiskIgnite er bare helt fantastiskIgnite er bare helt fantastiskIgnite er bare helt fantastiskIgnite er bare helt fantastiskIgnite er bare helt fantastiskIgnite er bare helt fantastiskIgnite er bare helt fantastiskIgnite er bare helt fantastiskIgnite er bare helt fantastiskIgnite er bare helt fantastisk

Sv: Hjelp, ingen vekttap 2. uke

Ok, nå skal jeg ta på meg upopulæritetshatten.

Det er mange som begynner å oppdage dette forumet, men dessverre er en del nye mest opptatt av å ta av fortest mulig uten å sette seg inn i hva det innebærer.

Jeg mener at lavkarbo ikke er en kur, men en livsstil.

Selv går jeg opp om dagen, men det er selvvalgt ettersom jeg liker øl i sommervarmen. MEN jeg vet hvordan man går ned også.

Hvis man ikke ønsker å jobbe litt med vektnedgang, i form av å ta konsekvensen av at man ikke kan spise eller drikke det samme som gjorde deg feit, så er det helt greit.

Forbli feit. Ditt valg

Ignite er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Generell lavkarbolivsstil Svar med sitat
Gammel 23-06-09, 20:56   #11
Luna*
Seniormedlem
 
Luna* sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2007
Hvor: Hordaland
Alder: 48
Innlegg: 703
Luna* er en juvelLuna* er en juvelLuna* er en juvel

Sv: Hjelp, ingen vekttap 2. uke

Stå på videre og ha massevis med tålmodighet

__________________
Påskeutfordring:


Luna* er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo generelt Svar med sitat
Gammel 23-06-09, 21:10   #12
The Dude
Medlem
 
Medlem siden: Mar 2009
Innlegg: 247
The Dude har en fantastisk aura rundt segThe Dude har en fantastisk aura rundt seg

Sv: Hjelp, ingen vekttap 2. uke

Grunnen til du gikk ned så mye første uken var at du tømte kroppen din for glykogen som var lagret i lever og muskler. Og når kroppen lagrer dette så trengs det to deler vann for hver del glykogen, derfor forsvinner det en del vekt når disse lagrene tømmes.

Bare fortsett som du har startet du så vil du se kiloene forsvinne etterhvert, men ikke 4.5 kg per uke.

The Dude er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Vær snill med kroppen Svar med sitat
Gammel 23-06-09, 22:31   #13
Carisma
Seniormedlem
 
Carisma sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2004
Hvor: Harestua
Alder: 47
Innlegg: 16.055
Carisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastisk

Sv: Hjelp, ingen vekttap 2. uke

Forøvrig bør alle lese denne: http://forum.lavkarbo.no/showthread.php?t=23811

__________________
Persistance pays!
Carisma er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF Svar med sitat
Gammel 24-06-09, 08:23   #14
martine
Medlem
 
Medlem siden: Mar 2008
Alder: 38
Innlegg: 82
martine er ny på veien
Smile

Sv: Hjelp, ingen vekttap 2. uke

Beveg deg! Få igang forbrennningen... gå en tur FØR frokost, å ikke på kvelden. bruk trapper - ikke heis, stress ned... å nyt solen!

å kjære deg, brus kan man tilate seg, men tenk glass, å ikke flasker...

martine er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolyse Svar med sitat
Gammel 24-06-09, 08:33   #15
Mt2t
Medlem
 
Mt2t sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2009
Hvor: Telemark
Innlegg: 215
Mt2t er ny på veien

Sv: Hjelp, ingen vekttap 2. uke

Jeg er også redd det skal stå stille nå og merker at jeg faller litt tilbake i gamle synder; tanker om å spise mindre for å gå ned osv... Men beveger man kroppen, går det seg til etter hvert, tror jeg.

Nå putter ikke jeg i meg kunstig søting, da jeg tror det er like mye gift for kroppen som raffinert sukker (det er jo ikke naturlig), men ellers følger jeg nok nogenlunde det du følger.

Vi får håpe det tar seg opp.

__________________


Start 17.06.09
Min journal: http://forum.lavkarbo.no/showthread.php?t=26533
Mt2t er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Generelt lavkarbo... Svar med sitat
Gammel 24-06-09, 17:50   #16
Bulldog
Gjest
 
Innlegg: n/a

Sv: Hjelp, ingen vekttap 2. uke

Opprinnelig lagt inn av martine, her.

gå en tur FØR frokost, å ikke på kvelden.

Bortsett fra at noen kanskje er gærne nok til å like å gå tur før frokost, så har det ingen betydelige fordeler fremfor gåtur andre tider på døgnet. Gåtur/jogging/lavintensitets mosjon generelt er lite effektivt for vekttap, men det er godt for kroppen å bevege seg, så det er ingen grunn til å la være heller

Til trådstarter: du har mistet 4,5kg vann, glykogen og salter på en uke. Kroppen din begynner nå å venne seg til å bruke fett som drivstoff i stedet for glukosen den har vært vant til. Det er nå du egentlig begynner å miste flesk... Det kommer til å ta tid, så jeg foreslår at du pakker bort badevekta, erstatter lightbrusen med vann, og bare konsentrerer deg om å spise riktig og godt i noen måneder

  Svar med sitat
Gammel 24-06-09, 19:10   #17
roadahead
Juniormedlem
 
roadahead sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2009
Innlegg: 11
roadahead er på en erverdig vei

Sv: Hjelp, ingen vekttap 2. uke

Opprinnelig lagt inn av Tagimpo, her.

Første uke gikk jeg ned nermere 4,5 kg.

Så gikk jeg på vekta igjen i går 2 uke og hadde ikke gått ned noen ting på en hel uke?

Skjønner ikke hva det kan være, fordi jeg har spist det samme som første uke.
(Mitt kosthold er Kjøtt, fisk, litt grønnsaker som brokoli og minimalt med saus (saus kun til hovedmåltid middag og overstiger ikke mer enn en halv DL) , spiser jeg snacks går det i Baconsvor)

Jeg byttet ut Tab X-tra og pepsi max med 7ùp Free for jeg ble lei av tab og pepsi.. tviler jo på at det kan ha noe å si da det er 0 karbo i alle 3 ?

Hva har jeg gjort galt tro?

kanskje noe av brusen inneholder aspartan. Det er et søtningsstoff som legger en demper på vektnedgangen. Det finnes også i suketter.
Noen baconchips er null karbo, mens andre er full av de.
Og et tips jeg fant her inne: ta 2-3 skjeer olivenolje (rent fett) hver dag.
trodde ikke det skulle hjelpe, men svupp var 1,6 kg vekk på 2 dager.
Men du gikk jo ned over all forventing første uke. Kanskje du nådde et platå tidlig fordi det gikk så fort.

__________________
[url=http://www.TickerFactory.com/weight-loss/wyVqnt1/]
roadahead er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Atkins/ketolyse Svar med sitat
Gammel 24-06-09, 19:29   #18
Tagimpo
Medlem
 
Tagimpo sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2009
Hvor: Kristiansand
Innlegg: 55
Tagimpo er på en erverdig vei

Sv: Hjelp, ingen vekttap 2. uke

Opprinnelig lagt inn av roadahead, her.

kanskje noe av brusen inneholder aspartan. Det er et søtningsstoff som legger en demper på vektnedgangen. Det finnes også i suketter.
Noen baconchips er null karbo, mens andre er full av de.
Og et tips jeg fant her inne: ta 2-3 skjeer olivenolje (rent fett) hver dag.
trodde ikke det skulle hjelpe, men svupp var 1,6 kg vekk på 2 dager.
Men du gikk jo ned over all forventing første uke. Kanskje du nådde et platå tidlig fordi det gikk så fort.

Hehe, jeg begynte med olivenolje idag siden jeg også så er tråd om dette. Det satte iallefall fart på beinene mine til toalettet! hehe, men jeg skal gjøre det igjen i morgen. kanskje det er det som skal til da jeg kanskje ikke er så flink te å spise nok fett.

__________________
Ticker blir oppdatert hver mandag



Tagimpo er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ketolyse Svar med sitat
Gammel 24-06-09, 19:31   #19
Tagimpo
Medlem
 
Tagimpo sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2009
Hvor: Kristiansand
Innlegg: 55
Tagimpo er på en erverdig vei

Sv: Hjelp, ingen vekttap 2. uke

Opprinnelig lagt inn av roadahead, her.

kanskje noe av brusen inneholder aspartan. Det er et søtningsstoff som legger en demper på vektnedgangen. Det finnes også i suketter.
Noen baconchips er null karbo, mens andre er full av de.
Og et tips jeg fant her inne: ta 2-3 skjeer olivenolje (rent fett) hver dag.
trodde ikke det skulle hjelpe, men svupp var 1,6 kg vekk på 2 dager.
Men du gikk jo ned over all forventing første uke. Kanskje du nådde et platå tidlig fordi det gikk så fort.


Aspartan er det i dem fleste. men første uke drakk jeg pepsi max og tab xtra, så tror jeg kan ha det iallefall. sluttet med 7up free nå da kanskje det er mer i den brusen.
Ang chips kan man spise fleskesvor og bacon gull. Dem du kjøper i boksen på kino osv erfy fy fy! hehe

__________________
Ticker blir oppdatert hver mandag



Tagimpo er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ketolyse Svar med sitat
Gammel 24-06-09, 19:32   #20
Tagimpo
Medlem
 
Tagimpo sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2009
Hvor: Kristiansand
Innlegg: 55
Tagimpo er på en erverdig vei

Sv: Hjelp, ingen vekttap 2. uke

Opprinnelig lagt inn av Bulldog, her.

Til trådstarter: du har mistet 4,5kg vann, glykogen og salter på en uke. Kroppen din begynner nå å venne seg til å bruke fett som drivstoff i stedet for glukosen den har vært vant til. Det er nå du egentlig begynner å miste flesk... Det kommer til å ta tid, så jeg foreslår at du pakker bort badevekta, erstatter lightbrusen med vann, og bare konsentrerer deg om å spise riktig og godt i noen måneder

Får inderlig håpe det Men brusa klarer jeg ikke pakke vekk, men får holde meg te pepsi max og tab xtra da jeg gikk ned veldig første uke ved å drikke det.

__________________
Ticker blir oppdatert hver mandag



Tagimpo er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ketolyse Svar med sitat
Gammel 24-06-09, 21:51   #21
Mt2t
Medlem
 
Mt2t sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2009
Hvor: Telemark
Innlegg: 215
Mt2t er ny på veien

Sv: Hjelp, ingen vekttap 2. uke

Opprinnelig lagt inn av roadahead, her.

Og et tips jeg fant her inne: ta 2-3 skjeer olivenolje (rent fett) hver dag.trodde ikke det skulle hjelpe, men svupp var 1,6 kg vekk på 2 dager.

Kan f.eks. 2 ss tran gå for det samme? Klarer ikke olivenolje, jeg

__________________


Start 17.06.09
Min journal: http://forum.lavkarbo.no/showthread.php?t=26533
Mt2t er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Generelt lavkarbo... Svar med sitat
Gammel 28-06-09, 22:13   #22
Tagimpo
Medlem
 
Tagimpo sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2009
Hvor: Kristiansand
Innlegg: 55
Tagimpo er på en erverdig vei

Sv: Hjelp, ingen vekttap 2. uke

Legger til at nå er det gått 3 uker, og den 3 uken gikk jeg ned igjen, 2,3 kg på ei uke.

Nå har jeg altså gått ned 7 kg. på 3 uker

__________________
Ticker blir oppdatert hver mandag



Tagimpo er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ketolyse Svar med sitat
Gammel 28-06-09, 22:17   #23
Lava
Seniormedlem
 
Lava sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2007
Hvor: Filleby
Innlegg: 19.762
Lava er bare helt fantastiskLava er bare helt fantastiskLava er bare helt fantastiskLava er bare helt fantastiskLava er bare helt fantastiskLava er bare helt fantastiskLava er bare helt fantastiskLava er bare helt fantastiskLava er bare helt fantastiskLava er bare helt fantastiskLava er bare helt fantastisk

Sv: Hjelp, ingen vekttap 2. uke

Opprinnelig lagt inn av Tagimpo, her.

Legger til at nå er det gått 3 uker, og den 3 uken gikk jeg ned igjen, 2,3 kg på ei uke.

Nå har jeg altså gått ned 7 kg. på 3 uker


ÅÅ fy fader!! det er jo utrolig!!!
jeg gikk ned 2 kilo de første 3 ukene!

Du er heldig!!

Lava er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Prøver noe annet... Svar med sitat
Gammel 28-06-09, 22:36   #24
Tagimpo
Medlem
 
Tagimpo sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2009
Hvor: Kristiansand
Innlegg: 55
Tagimpo er på en erverdig vei

Sv: Hjelp, ingen vekttap 2. uke

Opprinnelig lagt inn av Tullehøna, her.

ÅÅ fy fader!! det er jo utrolig!!!
jeg gikk ned 2 kilo de første 3 ukene!

Du er heldig!!

Merkelig siden jeg egentlig har så vanskelig for å ta av meg, men det er jo kjempe gøy ja

Det sykeste av alt er at jeg drikker 3-4 Redbull light om dagen, og kanskje 7 pepsi max 0,33 bokser om dagen.

Men jeg tror at det å drikke en stor slurk av Olivenolje flaska om morgenen funker bra

Det er jo fettet som forbrenner fettet, og da er det jo viktig å vite at man har fått nok fett i kroppen om dagen

__________________
Ticker blir oppdatert hver mandag



Tagimpo er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ketolyse Svar med sitat
Gammel 28-06-09, 23:48   #25
Lava
Seniormedlem
 
Lava sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2007
Hvor: Filleby
Innlegg: 19.762
Lava er bare helt fantastiskLava er bare helt fantastiskLava er bare helt fantastiskLava er bare helt fantastiskLava er bare helt fantastiskLava er bare helt fantastiskLava er bare helt fantastiskLava er bare helt fantastiskLava er bare helt fantastiskLava er bare helt fantastiskLava er bare helt fantastisk

Sv: Hjelp, ingen vekttap 2. uke

Opprinnelig lagt inn av Tagimpo, her.

Merkelig siden jeg egentlig har så vanskelig for å ta av meg, men det er jo kjempe gøy ja

Det sykeste av alt er at jeg drikker 3-4 Redbull light om dagen, og kanskje 7 pepsi max 0,33 bokser om dagen.

Men jeg tror at det å drikke en stor slurk av Olivenolje flaska om morgenen funker bra

Det er jo fettet som forbrenner fettet, og da er det jo viktig å vite at man har fått nok fett i kroppen om dagen


eh dette sier jeg ikke noe om, siden jeg ikke liker det...

Lava er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Prøver noe annet... Svar med sitat
Svar


Aktive brukere som ser på denne tråden: 1 (0 medlemmer 1 gjester)
 

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Lignende tråder
Tråd Trådstarter Forum Svar Siste innlegg
Hjelp - blitt syk og ingen matlyst Ruska Induksjonen 7 27-01-11 10:25
Hjelp, ingen vekttap 2 uke Tagimpo Lavkarbo generelt 1 28-06-09 22:30
Lite klageinnlegg - sliten, trøtt og ingen vekttap Nemii Spørsmål og svar 6 22-04-09 19:09
Ingen vekttap! Raserbag Spørsmål og svar 9 13-02-09 03:08
Hjelp- ingen mens Frøya Generell diskusjon 6 15-12-06 17:50


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 16:49.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Foreldreportalen.no | Selvrealisering.no
© 2004-2015, Lavkarbo.no