Søk i lavkarbosidene:
Tilpasset søk
Gå tilbake   Lavkarbo.no :: Karbojunkie > Oppskrifter, bøker og andre tema > PCOS og karbohydratkontroll

Hårvekstproblem

PCOS og karbohydratkontroll Lurer du på om du har rett kost? Et kontrollert karbohydratinntak ser ut til å ha gunstig påvirkning på denne hormonelle lidelsen.

Del denne siden:

Svar
 
Trådverktøy
Gammel 09-01-05, 17:47   #1
SuzyQ
Nytt Medlem
 
Medlem siden: Jan 2005
Hvor: Oslo
Alder: 43
Innlegg: 3
SuzyQ er på en erverdig vei

Hårvekstproblem

Hei! Kan en diett med lav gi få noe å si også for hårveksten? Jeg går gjerne ned noen kilo, men spørste problemet mitt er skjemmende mørke hår på kroppen!
Har noen noe bra tips eller erfaringer? Kan man få det bleket noe sted?
Laser er vel kjempedyrt.....

SuzyQ er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Går på Pulsdiet, et personlig kostholdsprogram Svar med sitat
Gammel 09-01-05, 17:55   #2
MHM
Ikke flink, men god...;-)
 
MHM sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2004
Hvor: Hedmark
Alder: 49
Innlegg: 4.705
MHM er bare helt fantastiskMHM er bare helt fantastiskMHM er bare helt fantastiskMHM er bare helt fantastiskMHM er bare helt fantastiskMHM er bare helt fantastiskMHM er bare helt fantastiskMHM er bare helt fantastiskMHM er bare helt fantastiskMHM er bare helt fantastiskMHM er bare helt fantastisk

Et lavkarbo-kosthold er positivt for hormonbalansen din, som igjen er positivt for hårveksten. Men helt kvitt blir man ikke hår som har dannet hårrotsekk, da må man bruke laser. Kan du ikke høre med legen din om muligheten for å få det dekket? Det er tross alt en sykdom, og alle skjønner at hårvekst ikke er noe hyggelig for jenter. Hvis du gjør alt du kan med kostholdet, så burde du få den belønningen spør du meg!

__________________
Jeg tiltrekker meg det jeg trenger for å være i balanse!
bla-bla-bla
MHM er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Helst ikke tenke på mat - er det en filosofi? Svar med sitat
Svar


Aktive brukere som ser på denne tråden: 1 (0 medlemmer 1 gjester)
 

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 16:16.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Foreldreportalen.no | Selvrealisering.no
© 2004-2015, Lavkarbo.no