Søk i lavkarbosidene:
Tilpasset søk
Gå tilbake   Lavkarbo.no :: Karbojunkie > Kosthold og helse > Kostholdsfilosofier > Ketolysekuren

Slapp

Del denne siden:

Svar
 
Trådverktøy
Gammel 09-09-07, 16:47   #1
kristweh
Medlem
 
kristweh sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2007
Alder: 46
Innlegg: 97
kristweh er på en erverdig vei

Slapp

jeg sitter her og gjesper og gjesper...
min dag består av gåtur(30-40 min aerob gange) og så frokost..helst egg og noe bacon eller eggerøre/omelett

prøver å jobbe litt hjemme hvis jeg ikke skal på jobb,men det er akkurat som piffen er gått utav meg...
kroppen er bare kjempesliten.....jeg har gått 2 uker på kuren imorgen og skal jo få den forunderlige enegien nå?
Jeg har lagt meg kl 8 noen dager for jeg er rett og slett for trett til å sitte oppe...sover dypt hele natten og er like trett når jeg står opp på morgenen...

kan noen forklare meg hva dette kan være ?
gjør jeg noe feil kanskje?
spiser frokost,middag og kvelds...noen ganger litt bacongull til kvelden hvis jeg er sjesken....
Og er konstant kjempetørst!!!
på fredag var jeg så tørst og jeg drakk og drakk....ble kvalm og uvel til slutt....følte alt ville komme opp og måtte bare sitte rolig..

kjenner også her jeg sitter at jeg er så trett at sengen frister og er tørst...spist egg til frokost og kylling med brokkoli og asparges til middag...blir jo ikke tørst og trett av det?

ønsker energi!!! blir irritabel av å gå slik og ungene spør hvorfor jeg gjesper hele tiden...kan noen hjelpe meg??

__________________
kristweh er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ketolyse Svar med sitat
Gammel 14-09-07, 13:38   #2
Knubbelubba
Medlem
 
Medlem siden: Sep 2007
Innlegg: 136
Knubbelubba er ny på veien

Sv: Slapp

Hm... Kjenner meg igjen.. Har ingen forklaring, da jeg også er ganske ny i opplegget. Vi får se om noen av "ekspertene" her kan svare oss.. Lykke til! Prøv å hold ut litt til, det kan jo endre seg..

Knubbelubba er avlogget   Min kostholdsfilosofi: lavkarbo/blodtypediett Svar med sitat
Gammel 14-09-07, 13:56   #3
sjokoman
Medlem
 
sjokoman sin avatar
 
Medlem siden: May 2007
Hvor: rogaland
Alder: 53
Innlegg: 349
sjokoman har en fantastisk aura rundt segsjokoman har en fantastisk aura rundt seg

Sv: Slapp

energien kommer nok snart etter 1-2 uker visstnok
men tar du vitaminer?? veldig viktig

sjokoman er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ketolyse Svar med sitat
Gammel 14-09-07, 19:18   #4
Nille
Administrator
 
Nille sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2004
Alder: 67
Innlegg: 16.021
Nille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastisk

Sv: Slapp

Hvis du er slapp og uten energi er det kanskje lurt å ta en titt på hva du spiser. For lite mat ? For lite næring ? Feil type mat ?

__________________
Life is short ~ break the rules ~ forgive quickly ~ kiss slowly ~ love truly ~ laugh uncontrollably ~and never regret anything that made you smile
Nille er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Atkins Svar med sitat
Gammel 15-09-07, 16:46   #5
kristweh
Medlem
 
kristweh sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2007
Alder: 46
Innlegg: 97
kristweh er på en erverdig vei

Sv: Slapp

skal nok være ærlig og si at jeg kan være slapp med å ta vitaminene mine( de jeg handlet til ketolyse kuren...)
husker frokost tabletten og lunsj men glemmer ofte middag og kvelds...

en vanlig dag for meg kan være:

#2 egg og 3-4 skiver bacon til frokost
#kyllinglår eller 2-3 ziggilapper med div pållegg til lunsj
#blomkålstappe, brokkoli med fyllt kyllingfilet(med fetaost)saus er stekefettet.
#ziggilapp(2) med div pållegg

og hvis er ordentlig sjesken så en liten pose med bacon crisp....mmmm

er ikke dette nok?

__________________
kristweh er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ketolyse Svar med sitat
Gammel 15-09-07, 21:51   #6
Nille
Administrator
 
Nille sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2004
Alder: 67
Innlegg: 16.021
Nille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastisk

Sv: Slapp

Du bør absolutt spise alle pillene du skal hver dag. Ellers funker de jo ikke slik de skal.

Du bør også spise grønnsaker/salat til minst to av dagens måtider. Mesteparten av karbene dine skal komme fra grønnsaker.

Om du tar pillene og spiser litt mer grønt er det mulig du opplever ganske rask bedring

__________________
Life is short ~ break the rules ~ forgive quickly ~ kiss slowly ~ love truly ~ laugh uncontrollably ~and never regret anything that made you smile
Nille er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Atkins Svar med sitat
Gammel 16-09-07, 11:35   #7
kristweh
Medlem
 
kristweh sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2007
Alder: 46
Innlegg: 97
kristweh er på en erverdig vei

Sv: Slapp

kan man f.eks ta magnesium og krom tabletten sammen til frokost? er vel bare selen og krom tabletten man ikke skal ta sammen?

__________________
kristweh er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ketolyse Svar med sitat
Gammel 16-09-07, 13:50   #8
Smula
Seniormedlem
 
Smula sin avatar
 
Medlem siden: May 2007
Innlegg: 1.200
Smula er veldig godt liktSmula er veldig godt liktSmula er veldig godt liktSmula er veldig godt liktSmula er veldig godt liktSmula er veldig godt liktSmula er veldig godt likt

Sv: Slapp

Opprinnelig lagt inn av sjokoman, her.

energien kommer nok snart etter 1-2 uker visstnok
men tar du vitaminer?? veldig viktig

Ikke likt for alle.
Jeg slet med uopplagthet den første måneden av kuren, men jeg synes ikke jeg har fått noe voldsomt mer energi etter det. Trøttheten er borte, men jeg har ikke blitt noe mer peppa enn før jeg begynte på kuren.

Smula er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ketolyse Svar med sitat
Gammel 16-09-07, 15:16   #9
nettan
Medlem
 
nettan sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2007
Hvor: Ålesund
Alder: 46
Innlegg: 386
nettan er ny på veien

Sv: Slapp

Jeg slet de første 14 dagene men så vips var det over.Ikke det at jeg flommer over av enegi altså men det er no bedre og jeg er ikke trøtt. Du må ta de vitamin tabelettene viktig viktig

__________________


nettan er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo Svar med sitat
Gammel 17-09-07, 09:45   #10
kristweh
Medlem
 
kristweh sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2007
Alder: 46
Innlegg: 97
kristweh er på en erverdig vei

Sv: Slapp

noen som kan svare på dette ...ellers takk for alle svar...det har begynt å hjelpe litt...

__________________
kristweh er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ketolyse Svar med sitat
Gammel 17-09-07, 16:44   #11
Kanutten
Seniormedlem
 
Kanutten sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2007
Innlegg: 11.548
Kanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastisk

Sv: Slapp

Opprinnelig lagt inn av kristweh, her.

noen som kan svare på dette ...ellers takk for alle svar...det har begynt å hjelpe litt...

Jeg knasker litt ginseng på si vet IKKE om det er lurt eller ei, men det hjelper på energien.

Kanutten er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ♥ Lavkarbo ala Kanutt ♥ Svar med sitat
Gammel 17-09-07, 18:22   #12
kristweh
Medlem
 
kristweh sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2007
Alder: 46
Innlegg: 97
kristweh er på en erverdig vei

Sv: Slapp

sorry...mente om det var noen som kunne svare på om jeg kunne ta krom og magnesium tabletten sammen...hjelper meg i forhold til å huske

__________________
kristweh er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ketolyse Svar med sitat
Svar


Aktive brukere som ser på denne tråden: 1 (0 medlemmer 1 gjester)
 

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Lignende tråder
Tråd Trådstarter Forum Svar Siste innlegg
Føler meg så slapp ? karoks Ketolysekuren 6 25-06-07 15:21
Skikkelig slapp pysa Lavkarbo generelt 3 20-05-05 18:53
Unormalt trøtt og slapp? Fedonisten Generell diskusjon 12 19-05-04 21:49


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 22:11.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Foreldreportalen.no | Selvrealisering.no
© 2004-2015, Lavkarbo.no