Søk i lavkarbosidene:
Tilpasset søk
Gå tilbake   Lavkarbo.no :: Karbojunkie > Oppskrifter, bøker og andre tema > Oppskrifter > Spørsmål om matvarer og oppskrifter

Peppermakrell spm og brød

Spørsmål om matvarer og oppskrifter Her kan du stille og finne svar på spørsmål om matvarer, produkter og oppskrifter.

Del denne siden:

Svar
 
Trådverktøy
Gammel 15-09-11, 08:46   #1
maysa
Seniormedlem
 
maysa sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2009
Hvor: buskerud
Innlegg: 1.407
maysa er virkelig snillmaysa er virkelig snillmaysa er virkelig snillmaysa er virkelig snillmaysa er virkelig snill

Peppermakrell spm og brød

Hei
Jeg har et spm ang peppermakrell... kan ikke helt skjønne at det er over 3ooo kcal i 45 g peppermakrell og over 6 karber, det er den vakum pakkede og slik jeg skjønner pakka står det 0 karber er jo ikke tilsatt noe sukker er jo bare røkt og litt salt og pepper? denne utregningen er utifra diett.no kansje de regner med at man tar den som ligger i olje? heeelp

så lurer jeg på ...jeg spiser nå mølerens lavkarbobrød og spiser det 2-3 ganger om dagen er det for mye? målet mitt er og ligge under 100 karber om dagen( g jeg vet ikke helt hvem sinndiett det er)

__________________
Smil til meg, så smiler jeg igjen.

maysas journal
vekt 29/9- 121,8 vekt 6/10-120,3
maysa er avlogget   Min kostholdsfilosofi: være litt forsiktig med karbene Svar med sitat
Gammel 15-09-11, 09:06   #2
nellie
Seniormedlem
 
nellie sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2007
Hvor: Sarpsborg
Alder: 38
Innlegg: 14.496
nellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisk

Sv: Peppermakrell spm og brød

Det kan vel være maks 405 kalorier i 45 gram av noe som helst, så høres litt rart ut ja

__________________
nellie er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Moderat lavkarbo Svar med sitat
Svar


Aktive brukere som ser på denne tråden: 1 (0 medlemmer 1 gjester)
 

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Lignende tråder
Tråd Trådstarter Forum Svar Siste innlegg
Lollypop-brød med 2.24 g karbo per 100 gram. Helt VANLIG brød! Lollypop! Bakst 1 01-08-08 17:33
Brød, brød og atter brød! Valeriana Lavkarbo generelt 23 27-08-07 10:21
Hvilket brød er sunnest av "Dansk brød eller Lavkarbo? Aadna Lavkarbo generelt 14 28-09-06 21:25
Lekker peppermakrell med salsa psilocybe Induksjonen 0 19-02-04 18:56


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 19:24.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Foreldreportalen.no | Selvrealisering.no
© 2004-2015, Lavkarbo.no