Søk i lavkarbosidene:
Tilpasset søk
Gå tilbake   Lavkarbo.no :: Karbojunkie > Kosthold og helse > Generell ernæringsdebatt

Villmannen på TV2!

Generell ernæringsdebatt Tema som ikke har med begrenset karbohydratinntak å gjøre.

Del denne siden:

Svar
 
Trådverktøy
Gammel 20-12-10, 19:46   #1
helsefreak
Medlem
 
Medlem siden: Mar 2010
Hvor: Trøndelag
Innlegg: 85
helsefreak er på en erverdig vei

Villmannen på TV2!

Jeg sitter nå og ser på "Villmannen" på TV2, og det slår meg at det skal bli interessant å se hva som skjer med vekta til mannen etterhvert!

Konseptet: Han skal leve på det han kan høste i naturen i ett år. Dvs. fisk, fugl, kjøtt, bær og sopp. Mao: nesten ikke karbohydrater! Nå tror jeg nok at han vil få i seg litt lite mat samtidig som han må bevege seg mye for å skaffe maten, men kanskje vi en gang for alle kan få avkreftet at vi blir fete og syke av å spise rødt kjøtt? ;-)

helsefreak er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Sånn ca Fedon :-) Svar med sitat
Gammel 20-12-10, 19:49   #2
senorita
Seniormedlem
 
senorita sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2010
Hvor: Sunnmøre
Alder: 40
Innlegg: 1.907
senorita er veldig godt liktsenorita er veldig godt liktsenorita er veldig godt liktsenorita er veldig godt liktsenorita er veldig godt liktsenorita er veldig godt liktsenorita er veldig godt likt

Sv: Villmannen på TV2!

så spørs det hvor sant det er da.. mye av sånt som gå på tv er jo bare tull.. Han ene villmannen på et program fra Usa bodde jo på hotell, mens han på tv levde i den "ville farlige naturen" :P

__________________
Nytt mål fra 30.07.13:

senorita er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo ala EAT Svar med sitat
Gammel 20-12-10, 20:00   #3
helsefreak
Medlem
 
Medlem siden: Mar 2010
Hvor: Trøndelag
Innlegg: 85
helsefreak er på en erverdig vei

Sv: Villmannen på TV2!

Haha, verden vil bedras! ;-)

helsefreak er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Sånn ca Fedon :-) Svar med sitat
Gammel 20-12-10, 20:12   #4
mamma87
Medlem
 
mamma87 sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2008
Hvor: trondheim
Innlegg: 412
mamma87 har en fantastisk aura rundt segmamma87 har en fantastisk aura rundt seg

Sv: Villmannen på TV2!

http://www.envillmann.no/2010/07/lan...avkarbo-diett/

__________________
mamma87 er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF Svar med sitat
Gammel 21-12-10, 17:03   #5
Carisma
Seniormedlem
 
Carisma sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2004
Hvor: Harestua
Alder: 48
Innlegg: 16.055
Carisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastisk

Sv: Villmannen på TV2!

Opprinnelig lagt inn av senorita, her.

så spørs det hvor sant det er da.. mye av sånt som gå på tv er jo bare tull.. Han ene villmannen på et program fra Usa bodde jo på hotell, mens han på tv levde i den "ville farlige naturen" :P

Den norkse er "ekte". Han har skrevet bok om det goså. var endel intervjuer med han tidligere i år angående det. Han gjorde det vel mest for egen del, og sekundært for journalismen om jeg ikke tar feil?

__________________
Persistance pays!
Carisma er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF Svar med sitat
Gammel 21-12-10, 17:25   #6
Catwoman
Seniormedlem
 
Catwoman sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2010
Hvor: Värmland/Akershus
Alder: 53
Innlegg: 12.815
Catwoman er bare helt fantastiskCatwoman er bare helt fantastiskCatwoman er bare helt fantastiskCatwoman er bare helt fantastiskCatwoman er bare helt fantastiskCatwoman er bare helt fantastiskCatwoman er bare helt fantastiskCatwoman er bare helt fantastiskCatwoman er bare helt fantastiskCatwoman er bare helt fantastiskCatwoman er bare helt fantastisk

Sv: Villmannen på TV2!

Han er ekte ja Kommer fra samme plass som meg, og har alltid vært en "villmarkens sønn". Og han er blitt en ivrig forkjemper av lavkarbo kosthold. Hadde aldri vært i så god form noengang










__________________



Catwomans Schratchpost!
Catwoman er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Kattalyse;) Svar med sitat
Gammel 21-12-10, 19:30   #7
rava
Medlem
 
Medlem siden: May 2010
Hvor: Sandnes
Innlegg: 89
rava er på en erverdig vei

Sv: Villmannen på TV2!

ææh, fikk ikke sett det selv... Noen som vet om det går i reprise?

rava er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo, sunt og godt! Svar med sitat
Gammel 21-12-10, 19:49   #8
Bombus
Medlem
 
Bombus sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2010
Hvor: Trondheim
Alder: 74
Innlegg: 179
Bombus har en fantastisk aura rundt segBombus har en fantastisk aura rundt seg

Sv: Villmannen på TV2!

Opprinnelig lagt inn av rava, her.

ææh, fikk ikke sett det selv... Noen som vet om det går i reprise?


Her er første av en rekke filmsnutter på youtube med mannen i løpet året i villmarka. Om det er noe om lavkarbo her, det tviler jeg på, mer om jakta og overlevinga, tenker jeg.

__________________


Bombus er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Egenkomponert, på en måte Svar med sitat
Gammel 21-12-10, 19:52   #9
e84
Medlem
 
Medlem siden: Jan 2009
Hvor: Oslo
Innlegg: 112
e84 er på en erverdig vei

Sv: Villmannen på TV2!

så intervju med han på gmn. han har ( som nevnt ovenfor her) aldri vært i bedre form enn det året der.. og han gikk ned 20 kg på 1 år.

e84 er avlogget   Min kostholdsfilosofi: lavkarbo og trening Svar med sitat
Gammel 21-12-10, 20:15   #10
Bombus
Medlem
 
Bombus sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2010
Hvor: Trondheim
Alder: 74
Innlegg: 179
Bombus har en fantastisk aura rundt segBombus har en fantastisk aura rundt seg

Sv: Villmannen på TV2!

Opprinnelig lagt inn av Bombus, her.

Her er første av en rekke filmsnutter på youtube med mannen i løpet året i villmarka. Om det er noe om lavkarbo her, det tviler jeg på, mer om jakta og overlevinga, tenker jeg.

Glemte lenka: http://www.youtube.com/watch?v=-xWKuNrNYGs

__________________


Bombus er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Egenkomponert, på en måte Svar med sitat
Svar


Aktive brukere som ser på denne tråden: 1 (0 medlemmer 1 gjester)
 

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 10:09.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Foreldreportalen.no | Selvrealisering.no
© 2004-2015, Lavkarbo.no