Søk i lavkarbosidene:
Tilpasset søk
Gå tilbake   Lavkarbo.no :: Karbojunkie > Kosthold og helse > Helserelatert > Trening

Hva ville du ha gjort?

Trening Forumet for tips, diskusjoner og spørsmål angående trening og lavkarbokosthold.

Del denne siden:

Svar
 
Trådverktøy
Gammel 17-08-10, 22:37   #26
Megvel
Seniormedlem
 
Megvel sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2007
Alder: 51
Innlegg: 2.547
Megvel har veldig mye å være stolt avMegvel har veldig mye å være stolt avMegvel har veldig mye å være stolt avMegvel har veldig mye å være stolt avMegvel har veldig mye å være stolt avMegvel har veldig mye å være stolt avMegvel har veldig mye å være stolt avMegvel har veldig mye å være stolt avMegvel har veldig mye å være stolt av

Sv: Hva ville du ha gjort?

15 min, en spiseskje. BAM!

__________________
Nyttårsforsett: Å spise kun god mat som er bra for meg. Nå konvertert Atkins-spiser!!! Min journal-velkommen inn! Jeg er bestandig frisk, sånn er det! Ammehjelpen

Megvel er avlogget   Min kostholdsfilosofi: AIBTB Svar med sitat
Gammel 17-08-10, 22:38   #27
Augustina
Seniormedlem
 
Augustina sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2010
Hvor: Oslo
Alder: 40
Innlegg: 555
Augustina har en fantastisk aura rundt segAugustina har en fantastisk aura rundt seg

Sv: Hva ville du ha gjort?

Opprinnelig lagt inn av Nerthus, her.

Ohhhh du skal ned bare et par kg! Fortsett som du gjør nå - dette kan ta tid - det er ikke sikkert kroppen din er enig i at du skal ned de siste par kg, lavkarbo er vektregulerende begge veier, er man undervektig går man opp og vice versa. Du kan kanskje ha effekt av å variere kcalorimengden i løpet av uka? Ikke vet jeg - bare tenker høyt Du er jo så flink til å passe på at du ikke spiser for mye - kanskje du bør prøve en dag innimellom og spise mer fett/mindre karbo slik at du får i deg mer kcalorier? Andre på forumet kan mer om dette - noen av gutta er rene ekspertene.

Bare kos deg med kostholdet du - og kjenn at du får igjen energien til å trene hardere etterhvert. Tror du kan bli overrasket over den fantastiske utholdenheten som kommer - der du tidligere ble stoppet av melkesyra vil du etterhvert føle at du bare kan fortsette og fortsette

Dessuten - den største gevinsten: God helse mer overskudd ingen humørsvingninger pga blodsukkerfall bedre hud/hår bedre fordøyelse osv osv

Ja, jeg håper jo at jeg skal klare å gå ned i vekt, kan hende jeg mååå telle kalorier ganske strikt i tillegg til karboer, men skal nå ikke la det gå utover fettet. Fett er bra har jeg skjønt og vil så gjerne sparke fettforbrenningen min ordentlige i gang. Så, jeg avventer noen uker til før jeg justerer på kostholdet/treningsmengde. Kan hende jeg er en av dem som kan ha bruk for en oppkarbings i ny og ne, vi får se. Må bare prøve meg frem ja.

Åhhh, gleder meg til å bli en liten duracellkanin, hihi! Løpe 15 km'rn min med evigvarende energi, kanskje øke den også. Opp mot 20. Wuhuu.

Noe som er litt rart er at jeg er dødsliten på dagtid, men sånn etter kl 16:00 får jeg plutselig masse energi. I kveld planla jeg en kort joggetur, men kunne fint ha løpt det doble. Hvor kom den energien fra mon tro? Kanskje fettforbrenningen har begynt å humpe seg i gang? Hehe.

__________________
Titt gjerne innom min personlige blogg: Gladpuls.wordpress.com

Eller Motivated - en felles trenings- og motivasjonsblogg med 6 fantastiske jenter.
Augustina er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF - med oppmot 70 karbs pr. dag Svar med sitat
Gammel 17-08-10, 22:39   #28
Krøllerellerei
Seniormedlem
 
Krøllerellerei sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2009
Hvor: Rogaland
Innlegg: 635
Krøllerellerei er ny på veien

Sv: Hva ville du ha gjort?

Opprinnelig lagt inn av Megvel, her.

15 min, en spiseskje. BAM!

Kan jeg spør om en ting til, jeg blir så kvalm når jeg har spist noe før trening, det må minst gå en time før, og noe må man jo ha. Du gulper ikke av oljen? Hvis ikke er jo sikkert dette løsningen for meg!

__________________
Journalen min



Krøllerellerei er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF Svar med sitat
Gammel 17-08-10, 22:40   #29
Augustina
Seniormedlem
 
Augustina sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2010
Hvor: Oslo
Alder: 40
Innlegg: 555
Augustina har en fantastisk aura rundt segAugustina har en fantastisk aura rundt seg

Sv: Hva ville du ha gjort?

Opprinnelig lagt inn av Megvel, her.

Hei! Om du er i ketose hele tiden vil jeg anbefale kokosnøttolje før trening. Det gir kjempeeffekt, går rett i energien din.

Tja, spiser sånn 30-45 karbs per dag og trener 1 time 4-5 ganger i uka. Noen sier jeg trolig er det, andre sier jeg ligger i vippen og jeg, jeg aner ikke. Hehe. Men, jeg prøver å spise en del fett, så hvorfor ikke. Jeg skal prøve. Må kanskje kjøpe meg den extra virigin da? Jeg har bare den oljen jeg kan steke i stående her.

__________________
Titt gjerne innom min personlige blogg: Gladpuls.wordpress.com

Eller Motivated - en felles trenings- og motivasjonsblogg med 6 fantastiske jenter.
Augustina er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF - med oppmot 70 karbs pr. dag Svar med sitat
Svar


Aktive brukere som ser på denne tråden: 1 (0 medlemmer 1 gjester)
 

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Lignende tråder
Tråd Trådstarter Forum Svar Siste innlegg
Hva ville du gjort? Guromor Spørsmål og svar 3 18-03-10 07:44
Om du måtte stagnere vekttapet for en periode, hvordan ville du ha gjort det? Karbomor Ketolysekuren 9 15-05-09 12:30
Hva ville du gjort? Macarena Eurodiett 3 08-06-08 11:02
Hva ville dere ha gjort? akutt Ketolysekuren 18 18-02-08 13:41


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 07:33.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Foreldreportalen.no | Selvrealisering.no
© 2004-2015, Lavkarbo.no