Søk i lavkarbosidene:
Tilpasset søk
Gå tilbake   Lavkarbo.no :: Karbojunkie > Kosthold og helse > Helserelatert > Trening

Hva kan jeg ha i ørene under spinningtimene?

Trening Forumet for tips, diskusjoner og spørsmål angående trening og lavkarbokosthold.

Del denne siden:

Svar
 
Trådverktøy
Gammel 23-07-10, 12:09   #1
aslaug
Seniormedlem
 
aslaug sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2009
Hvor: Oslo
Innlegg: 1.251
aslaug har en fantastisk aura rundt segaslaug har en fantastisk aura rundt seg

Hva kan jeg ha i ørene under spinningtimene?

Hei!
Elsker spinning og har til nå ikke hatt problemer med lydnivået.
De siste gangene jeg har vært på trening så har det vært helt uutholdelig høyt. Det gjør vondt i hodet og jeg mister konsentrasjonen. Det er ingen vits å si fra, har prøvd, får beskjed om å sette meg et annet sted, eller at de unge vil ha det slik osv.
Har noen tips til meg om noe å ha i øra, men slik at jeg allikevel hører musikken godt? Sov-i-ro er vel ikke tingen og de ramler jo lett ut også

__________________


aslaug er avlogget   Min kostholdsfilosofi: 5-25-70 Svar med sitat
Gammel 23-07-10, 12:11   #2
Photobscura
Supermoderator
 
Photobscura sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2005
Hvor: ::Oslo Rock City::
Alder: 44
Innlegg: 26.188
Photobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastisk

Sv: Hva kan jeg ha i ørene under spinningtimene?

Du kan jo investere i et par Ear-plugger. De koster litt (300-500, avhengig av hvor du kjøper dem), men de demper lyden veldig godt, uten å ta bort all diskant og bass, som sånne vanlige gule engangsplugger gjør. Og så kan du også bruke dem på konsert! .
Var et must for meg i øvingslokalet i mine hin hårde band-dager i hverfall!

__________________
“What matters most is how well you walk through the fire”
-Charles Bukowski

Siste rest, nytt forsøk:



Minus 31,3 kilo på lavkarbo!
Photobscura er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ♥The good life♥ Svar med sitat
Gammel 24-07-10, 21:43   #3
Notabella
Medlem
 
Notabella sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2010
Hvor: Aksdal
Alder: 33
Innlegg: 124
Notabella er på en erverdig vei

Sv: Hva kan jeg ha i ørene under spinningtimene?

finnes noen vokskuler du får kjøpt på apoteket, tror ikke de koster så mye. Jeg bruker dem når jeg bader for ellers får jeg skikkelig øreverk i flere dager etterpå. De holder seg bra i ørene siden du kan forme de selv. De er ikke så tette at du ikke hører musikken men vil gjøre det mer behagelig. det er 8 kuler tror jeg i en pakke, jeg har brukt de samme mange ganger. Så de holder lenge

__________________

Bloggen
Notabella er avlogget   Min kostholdsfilosofi: 14-40 kh til dagen Svar med sitat
Gammel 26-07-10, 18:25   #4
Mill
Medlem
 
Mill sin avatar
 
Medlem siden: May 2010
Alder: 40
Innlegg: 201
Mill er på en erverdig vei

Sv: Hva kan jeg ha i ørene under spinningtimene?

Støy-kansellerende hodetelefoner! De er gull verdt på støyfylte steder, og de kan sikkert brukes på trening også. De kansellerer nesten alt av lyd, så hvordan de funker hvis du må høre på hva instruktører sier kan det bli litt klønete, men de anbefales virkelig om du sliter med et for høyt lydnivå.

De kan du også kjøre din egen musikk i, så du kan holde ditt eget tempo hvis du sykler (e.l.) utenom vanlige spinningtimer.

Bose er ett merke, Phillips har vel også, og Sony, men hør på din nærmeste el-butikk, eventuelt sjekk på nett.

Dette er verdt å bruke noen kroner på, for du har bare ett sett ører!

__________________
Livsstilsendring in the making! Fortsettelse følger
Mill er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo uten kaloritelling. Og vin. Vin er viktig. Svar med sitat
Svar


Aktive brukere som ser på denne tråden: 1 (0 medlemmer 1 gjester)
 

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Lignende tråder
Tråd Trådstarter Forum Svar Siste innlegg
"Fettet sitter mellom ørene" Arnhild Fysisk og mental helse 24 26-01-11 23:43
Trykk i ørene Distrea Fysisk og mental helse 37 27-01-08 16:12


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 10:12.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Foreldreportalen.no | Selvrealisering.no
© 2004-2015, Lavkarbo.no