Søk i lavkarbosidene:
Tilpasset søk
Gå tilbake   Lavkarbo.no :: Karbojunkie > Oppskrifter, bøker og andre tema > Oppskrifter > Bakst

Flate ostebrød à la Furine

Bakst Her finner du, og poster du oppskrifter på lavkarbovenlig bakst, som lavkarbo-brød, pannekaker, vafler, muffins, og andre gode ting du kommer på som kan bakes på et lavkarbokosthold.

Del denne siden:

Svar
 
Trådverktøy
Gammel 19-07-11, 20:36   #1
Furine
Supermoderator
 
Furine sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2009
Hvor: Heime på berget, ved havet
Innlegg: 4.044
Furine er en virkelig god ressursFurine er en virkelig god ressursFurine er en virkelig god ressursFurine er en virkelig god ressursFurine er en virkelig god ressursFurine er en virkelig god ressursFurine er en virkelig god ressursFurine er en virkelig god ressursFurine er en virkelig god ressursFurine er en virkelig god ressursFurine er en virkelig god ressurs

Flate ostebrød à la Furine

I går heiv eg saman ei blanding i bakebollen som enda opp med å verte ganske gode knekkebrødaktige saker. Det liknar moglegvis på andre oppskrifter, men det var altså noko eg berre tok på feelingen der og då, og resultatet vart bra.

Har prøvd å gjere det same i dag, men då måle opp omtrent kva eg har brukt av ingrediensar:

1 egg
Litt salt
1 dl fløte (kan nok byttast ut med Philadelphia eller liknande, eg hadde fløte i hus)
1 dl vatn
50 g malte mandlar
20 g knuste linfrø
20 g solsikkefrø
25 g sesamfrø
110 g riven ost (eg brukte mozzarella)
2 ss fiberhusk
1 ts bakepulver
2 ss rapsolje

Bland saman til ei ganske tjukk røre, nesten som ei klissete deig. Ha direkte over på ei bakeplate kledd med bakepapir, legg over litt plastfolie, og trykk utover med hendene, til du har dekt steikeplata, og tjukkelsen er omtrent lik utover. Del opp i ruter (så det er lettare å knekke i mindre bitar etterpå).

Eg steikte mine i går på 160 grader, til dei var gyldne, kan ikkje seie eksakt kor lenge. Dei blir sprø i kantane mykje fortare enn i midten, så det kan vere du må steike midten meir. Eg snudde heile plata etter ei stund, så dei vart betre steikte på undersida også. No står ei ny runde i omnen, og eg snudde dei etter ca eit kvarter. Dei steikte då vidare kanskje 10 minutt. Hjørna er sprø, men ikkje midten. Så no står dei på varmluft, 100 grader ei stund, så dei får tørke opp i midten. Dei funkar å ete mjuke også, men blir ekstra gode når dei er sprø.

Dei i går vart kanskje litt feittete å ta i, men smakte veldig godt. Blir spennande å sjå dagens resultat!

Furine er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF Svar med sitat
Gammel 22-07-11, 11:42   #2
Dane
Nytt Medlem
 
Medlem siden: Jul 2011
Innlegg: 6
Dane er på en erverdig vei

Sv: Flate ostebrød à la Furine

Denne skal prøves! Er nå lagret

Dane er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lav karbo Svar med sitat
Svar

Emneord
brød, kjeks, ost


Aktive brukere som ser på denne tråden: 1 (0 medlemmer 1 gjester)
 
Trådverktøy

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Lignende tråder
Tråd Trådstarter Forum Svar Siste innlegg
Ostebrød med gressløk - Hva kan erstatte melet her? Victory Spørsmål om matvarer og oppskrifter 4 28-01-10 09:42
Nøtte- og ostebrød?? Nett Spørsmål om matvarer og oppskrifter 3 06-02-06 13:07


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 07:23.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Foreldreportalen.no | Selvrealisering.no
© 2004-2015, Lavkarbo.no