Søk i lavkarbosidene:
Tilpasset søk
Gå tilbake   Lavkarbo.no :: Karbojunkie > Kosthold og helse > Kostholdsfilosofier > Ketolysekuren

Starter 1. juni - Blir du med?

Del denne siden:

Svar
 
Trådverktøy
Gammel 12-08-11, 12:44   #2851
Pruttilutt
Seniormedlem
 
Pruttilutt sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Bodø
Alder: 35
Innlegg: 1.485
Pruttilutt har en fantastisk aura rundt segPruttilutt har en fantastisk aura rundt seg

Sv: Starter 1. juni - Blir du med?

Opprinnelig lagt inn av Nysgjerrig nok, her.

Arrrrgh - hadde skrivd et lengre svar her - men det datt ut. BLÆ!

De som bor lengst unna (Pruttis?) finner en billigbillett og en dato eller? Kombinerer det med innflyttningsfesten til Rikkem0r?? Gratulerer så mye - for det kan man vel si når banken har gitt det velsignelse til å gå bananas? Blir sikkert knall!!!

Bor du så langt unna at du kun har Widerøe - eller Pruttis? Har du noe tog eller? Snøskuter?? Det ordner seg, for det må det!

Hadde vært så kos!!

Hahahaha! Dritbra! Neida, jeg har de fleste flyselskap her (Tromsø) dog, ikke tog før jeg kommer hjem til Bodø, men det er uaktuelt. Vi fikser.
Har du nett på hybelen så vi får oppdatering på leveligheten? Krysser fingre for at du får lillerommet for deg selv.

__________________
Mål til minstenotering:


Pruttilutt er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Streng ketogen livsstil Svar med sitat
Gammel 12-08-11, 13:42   #2852
Nysgjerrig nok
Medlem
 
Nysgjerrig nok sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2011
Hvor: Hovedstaden
Innlegg: 345
Nysgjerrig nok er på en erverdig vei

Sv: Starter 1. juni - Blir du med?

Hvor inne på bloggen din har du gjemt lavkarbovinene da Pruttis???

Vet ikke om vinen er under "Privat" eller "hobby" - eller ..."oppskrifter"?

*leter-og-leter-men-finner-ikke-og-er-snart-tørst-og-klar-for-vin

Nysgjerrig nok er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF Svar med sitat
Gammel 12-08-11, 13:49   #2853
Pruttilutt
Seniormedlem
 
Pruttilutt sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Bodø
Alder: 35
Innlegg: 1.485
Pruttilutt har en fantastisk aura rundt segPruttilutt har en fantastisk aura rundt seg

Sv: Starter 1. juni - Blir du med?

Her, vennen

__________________
Mål til minstenotering:


Pruttilutt er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Streng ketogen livsstil Svar med sitat
Gammel 12-08-11, 14:02   #2854
Pruttilutt
Seniormedlem
 
Pruttilutt sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Bodø
Alder: 35
Innlegg: 1.485
Pruttilutt har en fantastisk aura rundt segPruttilutt har en fantastisk aura rundt seg

Sv: Starter 1. juni - Blir du med?

Fin påminner, fin og grei artikkel bl.a. fra Espen Rostrup!

Flyr hjem til Bodø i ettermiddag. Mamma ville ha meg hjem <3

__________________
Mål til minstenotering:


Pruttilutt er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Streng ketogen livsstil Svar med sitat
Gammel 12-08-11, 14:05   #2855
Nysgjerrig nok
Medlem
 
Nysgjerrig nok sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2011
Hvor: Hovedstaden
Innlegg: 345
Nysgjerrig nok er på en erverdig vei

Sv: Starter 1. juni - Blir du med?

Takk søtnosa!!

Da er det straks helg kjenner jeg. To bursdager.
Lurer sånn på hva jeg skal ha på meg. Lyst til å være fin liksom. Finne noe som sitter pent. Har jeg flaks er det noe gammelt i skapet som ikke har passet på en stund, har jeg uflaks så er det gamle fortsatt for trangt - og det nye for stort.

Men - det er jo egentlig et luxusproblem - hvis noe er for stort mener jeg..
Da får jeg bare nyte vissheten om at jeg er mindre. Og at huden er fin. Og at magen er sånn helt ok.

Regner meg at det blir grillmat på begge bursdagslagene - skal nok bli mett..

Kommer nok referat her til uka!

God god helg til deg Prutta, og dere andre selvfølgelig hva-dere-nå-enn-driver-med! (Flytting, maling, baking og chatting )

Nysgjerrig nok er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF Svar med sitat
Gammel 12-08-11, 14:08   #2856
Pruttilutt
Seniormedlem
 
Pruttilutt sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Bodø
Alder: 35
Innlegg: 1.485
Pruttilutt har en fantastisk aura rundt segPruttilutt har en fantastisk aura rundt seg

Sv: Starter 1. juni - Blir du med?

Kos deg masse i selskapene, håper du finner noe som passer perfekt - kanskje noe som har hengt en stund? Det unner jeg deg masse!

Vagger rundt som en gås her, en gammel flørt henter meg på flyplassen hjemme, er litt spent på det Må vel sminke meg litt da

__________________
Mål til minstenotering:


Pruttilutt er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Streng ketogen livsstil Svar med sitat
Gammel 12-08-11, 14:23   #2857
Nysgjerrig nok
Medlem
 
Nysgjerrig nok sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2011
Hvor: Hovedstaden
Innlegg: 345
Nysgjerrig nok er på en erverdig vei

Sv: Starter 1. juni - Blir du med?

Opprinnelig lagt inn av Pruttilutt, her.

Kos deg masse i selskapene, håper du finner noe som passer perfekt - kanskje noe som har hengt en stund? Det unner jeg deg masse!

Vagger rundt som en gås her, en gammel flørt henter meg på flyplassen hjemme, er litt spent på det Må vel sminke meg litt da


Oh - noe på gang? Gamle flørter kan bli som nye veit du. Og en flørt kan være godt for mye det; alt fra en boost av selvtillit til et festlig tidsfordriv. Eller kanskje noe mere.

Får vi referat eller?

Lipgloss og solbriller gjør susen veit du. Eller bare et stort smil og litt ekstra maskara (nå skrev jeg masaker først - DET anbefales ikke, selv ikke på en gammle flørt)

Kos deg!!!

Nysgjerrig nok er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF Svar med sitat
Gammel 12-08-11, 14:35   #2858
Pruttilutt
Seniormedlem
 
Pruttilutt sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Bodø
Alder: 35
Innlegg: 1.485
Pruttilutt har en fantastisk aura rundt segPruttilutt har en fantastisk aura rundt seg

Sv: Starter 1. juni - Blir du med?

Nåja, nåja. Jeg vet nå ikke. Ilden økte litt i påska, men vi trakk oss begge tilbake. Han var så trist hver gang jeg reiste til Tromsø igjen, sa til og med at jeg gjorde mandagene tyngre enn hva de i utgangspunktet var. Staaakkar

Morsomt uansett, vi er jo omgangsvenner når jeg er hjemme, og han er såååå søøøøt. HIHI! Ja, ok. Skal ikke legge skjul på at jeg sitter her med et smill og er litt ivrig til at klokken skal bli nok så jeg kan suse ned å hente brillene mine og dra HJEM

Referat kommer fortløpende

__________________
Mål til minstenotering:


Pruttilutt er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Streng ketogen livsstil Svar med sitat
Gammel 12-08-11, 16:14   #2859
bente1
Seniormedlem
 
Medlem siden: Apr 2011
Innlegg: 1.310
bente1 er et fyrlysbente1 er et fyrlysbente1 er et fyrlysbente1 er et fyrlysbente1 er et fyrlysbente1 er et fyrlys

Sv: Starter 1. juni - Blir du med?

Opprinnelig lagt inn av Nysgjerrig nok, her.

Da er det straks helg kjenner jeg. To bursdager.
Lurer sånn på hva jeg skal ha på meg. Lyst til å være fin liksom. Finne noe som sitter pent. Har jeg flaks er det noe gammelt i skapet som ikke har passet på en stund, har jeg uflaks så er det gamle fortsatt for trangt - og det nye for stort.

Men - det er jo egentlig et luxusproblem - hvis noe er for stort mener jeg..
Da får jeg bare nyte vissheten om at jeg er mindre. Og at huden er fin. Og at magen er sånn helt ok.

Kos deg kjempemasse i bursdagsselskap da snuppa!. Håper du finner noe fint i skapet som ikke har passet på en stund, det er alltid så stor stas
Alltid så greit å bli invitert til grilling altså, så slipper en stresse med den maten!

Opprinnelig lagt inn av Pruttilutt, her.

Nåja, nåja. Jeg vet nå ikke. Ilden økte litt i påska, men vi trakk oss begge tilbake. Han var så trist hver gang jeg reiste til Tromsø igjen, sa til og med at jeg gjorde mandagene tyngre enn hva de i utgangspunktet var. Staaakkar

Morsomt uansett, vi er jo omgangsvenner når jeg er hjemme, og han er såååå søøøøt. HIHI! Ja, ok. Skal ikke legge skjul på at jeg sitter her med et smill og er litt ivrig til at klokken skal bli nok så jeg kan suse ned å hente brillene mine og dra HJEM

Referat kommer fortløpende

Å så kjekt å komme hjem til mamma -Og en flørt på gang i tillegg - høres ut som et godt utgangspunk for en flott helg En flørt er uansett deilig - selv om det ikke skulle bli noe mer enn akkurat det - en flørt - utav det - litt krydder i tilværelsen Kos deg kjempemasse vennen!

Jeg har fått malt litt men måtte bare gi opp det største prosjektet mitt i dag. Hadde fått spylt veggen på forsiden av huset i går og lånt meg en større stige slik at jeg skulle greie å komme til. -Og vet dere: Jeg greide ikke håndtere stigen Den var rett og slett for tung for meg.... Er da ikke så mange årene siden jeg greide det der fint... Uffffffff, jeg begynner å bli gammel

bente1 er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ketose diett -> generell LCHF Svar med sitat
Gammel 12-08-11, 17:45   #2860
Dollsine
Gjest
 
Innlegg: n/a

Sv: Starter 1. juni - Blir du med?

God ettermiddag!!!!
Er vel hjemme igjen etter noen dager på veien. Ja jeg har lest og nei - jeg kommer ikke til å kommentere alt
Ett par ting dog; gratulerer med leilighet Rikkem0r! Og god tur hjem te a mor Prutti. Sikkert greit å være der nå når det røyner på som verst.

Maten på denne turen har vært "elendig". Tror jeg har spist alt uten brød og softis. Og det siste hadde jeg bestemt meg for å spise, men fant ingen som solgte det da jeg endelig gikk den veien. Får nok svi noen dager for kostholdet disse dagene, men hva har nå det å si når vekta likevel ikke går ned Har spist lavkarbo i dag, og vært mye sulten. Altså er det noe som skjer når vi (iaf jeg) spiser annen mat.

Nå skal det pakkes ut og bort, vaskemaskina skal få gå noen runder før det blir fredag kveld og ett og annet godt å spise. Gleder meg til å komme igang med mat og hverdag igjen. Mandag er det tilbake til striskjorta og om ikke havrelefsa så iaf noe tilsvarende

  Svar med sitat
Gammel 12-08-11, 18:27   #2861
bente1
Seniormedlem
 
Medlem siden: Apr 2011
Innlegg: 1.310
bente1 er et fyrlysbente1 er et fyrlysbente1 er et fyrlysbente1 er et fyrlysbente1 er et fyrlysbente1 er et fyrlys

Sv: Starter 1. juni - Blir du med?

Opprinnelig lagt inn av Dollsine, her.

God ettermiddag!!!!
Er vel hjemme igjen etter noen dager på veien. Ja jeg har lest og nei - jeg kommer ikke til å kommentere alt
Ett par ting dog; gratulerer med leilighet Rikkem0r! Og god tur hjem te a mor Prutti. Sikkert greit å være der nå når det røyner på som verst.

Maten på denne turen har vært "elendig". Tror jeg har spist alt uten brød og softis. Og det siste hadde jeg bestemt meg for å spise, men fant ingen som solgte det da jeg endelig gikk den veien. Får nok svi noen dager for kostholdet disse dagene, men hva har nå det å si når vekta likevel ikke går ned Har spist lavkarbo i dag, og vært mye sulten. Altså er det noe som skjer når vi (iaf jeg) spiser annen mat.

Nå skal det pakkes ut og bort, vaskemaskina skal få gå noen runder før det blir fredag kveld og ett og annet godt å spise. Gleder meg til å komme igang med mat og hverdag igjen. Mandag er det tilbake til striskjorta og om ikke havrelefsa så iaf noe tilsvarende

Velkommen hjem Dollsine, godt å ha deg her
Spist er spist, vet du - opp på hesten igjen første dagen hjem er jo kjempebra - håper abstinensene gir seg fort igjen

bente1 er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ketose diett -> generell LCHF Svar med sitat
Gammel 12-08-11, 20:33   #2862
Dollsine
Gjest
 
Innlegg: n/a

Sv: Starter 1. juni - Blir du med?

Oj jezz. Spist er spist med god samvittighet også! Regner ikke med særlige bivirkninger; tror ikke det var så ille lell. Egg, bacon, agurk, tomat osv til frokost hver dag ga en god start. Lunsj og middag bestod jo i hovedsak av ok mat. Den lille bidelen som bestod av noe annet ble jo liten i den store sammehengen Her handler det om å se pragmatisk på livet. Jeg måtte bare sjekke, og sannelig fikk jeg et lite utslag på stixen gitt. Sånt liker vi!

For øvrig kjente jeg øl'en i kveld, akkurat slik jeg bruker når jeg er i ketose. Nå drikker jeg ikke så ofte, og i sommer svært sjelden pga migrenen, men lell da

Det er siste helg før hverdagen starter igjen; venter mensen og har et migreneanfall på gang. Dritt men nå bruker jeg medisinene igjen så jeg vet det er håp og bedring i vente.

Men hvor er dere???????????


Sist redigert av Dollsine : 12-08-11 kl 21:03.
  Svar med sitat
Gammel 12-08-11, 21:33   #2863
bente1
Seniormedlem
 
Medlem siden: Apr 2011
Innlegg: 1.310
bente1 er et fyrlysbente1 er et fyrlysbente1 er et fyrlysbente1 er et fyrlysbente1 er et fyrlysbente1 er et fyrlys

Sv: Starter 1. juni - Blir du med?

Opprinnelig lagt inn av Dollsine, her.

Oj jezz. Spist er spist med god samvittighet også! Regner ikke med særlige bivirkninger; tror ikke det var så ille lell. Egg, bacon, agurk, tomat osv til frokost hver dag ga en god start. Lunsj og middag bestod jo i hovedsak av ok mat. Den lille bidelen som bestod av noe annet ble jo liten i den store sammehengen Her handler det om å se pragmatisk på livet. Jeg måtte bare sjekke, og sannelig fikk jeg et lite utslag på stixen gitt. Sånt liker vi!

For øvrig kjente jeg øl'en i kveld, akkurat slik jeg bruker når jeg er i ketose. Nå drikker jeg ikke så ofte, og i sommer svært sjelden pga migrenen, men lell da

Det er siste helg før hverdagen starter igjen; venter mensen og har et migreneanfall på gang. Dritt men nå bruker jeg medisinene igjen så jeg vet det er håp og bedring i vente.

Men hvor er dere???????????

Jeg er her Dollsine, har bare sittet og sett på So you think you can dance - men ungjentene er kanskje ute på vift i dag

Da har du jo levd veldig lavkarbo da, hørtes jo veldig riktig ut det der - en og annen utskjeielse når en er på tur må en vel tåle - vi skal jo leve

Håper det går greit med hodet i kveld, at du ikke får noe migreneanfall, - vil gjerne at du skal få kose deg siste frihelga di, kjære du

bente1 er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ketose diett -> generell LCHF Svar med sitat
Gammel 12-08-11, 22:05   #2864
Dollsine
Gjest
 
Innlegg: n/a

Sv: Starter 1. juni - Blir du med?

Så bra Bente! Tror nok jentene er på vift i kveld ja. Bra vi holder fortet da Mener jeg har sett en tendens til at fredagskveldene er stillere enn de andre kveldene. Jeg har nok vært på mer lavkarbo enn jeg trodde ja; godt er nå det da. Derfor skulle jeg tatt den softisen lell. Men den akter jeg å spise før høsten og kulden slår til.

Tror hodet berger i kveld, og i morgen og. Det er mer symptomer på noe stort som er på vei. Får tro jeg greier å stoppe det før det tar av denne gangen. Som oftest ser jeg det først etter at jeg hadde symptomer på forhånd. Nå da jeg faktisk ser dem, så er det jo håp??

I dag har jeg delt oppskrifter med to kjenninger som begge legger om kostholdet til lavkarbo. En fordi hun vil slanke seg, en fordi hun burde. Uansett tror jeg begge vil ha gode effekter av omleggingen. Bonusen blir en evt vektnedgang. Artig å se at flere prøver og begge disse har jeg håpet ville prøve.

  Svar med sitat
Gammel 12-08-11, 22:37   #2865
Rikkem0r
Medlem
 
Rikkem0r sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2010
Hvor: Porsgrunn
Alder: 37
Innlegg: 480
Rikkem0r er på en erverdig vei

Sv: Starter 1. juni - Blir du med?

Gooood evening ladies
Dere jabber så fælt her at jeg har jo ikke mulighet tl å få svart på alt når jeg kommer tilbake, 2 hele sider liksom!
Jeg er nå godt plassert i sofakrokoen min og suser rundt på nettet og ser på baderomsinnredning, kjøkkeninnredning, integrerte hvitevarer, dusjkabinett, fliser - ja, you name it! Jeg hadde jo ikke egentlig tenkt over hvor mye påvirkningskraft jeg faktisk har på denne leiligheten... Jeg styrer jo ALT! =) farger, kjøkken, bad, elektriker - hele pakka=) And I like it, I like it alot! Kontrakten er underskrevet og fremover blir det myyyye planlegging=)=) Hva tenker dere forresten?? Jeg håper på å få grini meg til gipstak, for jeg liker ikke takess... Så da blir det helt plant tak... På veggene blir det mdf-plater... Jeg heller mot panel... Meeeen... Hadde det vært kult med helt glatte vegger også eller?? Vinglepetter jeg sier du? JEPP=)

Nå prøver jeg meg på skikkelig multitasking her.. Skriver med mamma på face, dere her og ei venninne på mobilen... Rart det går i surr?

Prutti'n: Håper du koser deg masse hjemme hos mamma di, blir nok godt for deg å bli tatt litt vare på nå Og venter spent på å se deg innta Oslo på scooter

Velkommen tilbake Dollsine=)=) Godt å ha deg på plass igjen

Og Bente, synes du er kjempeflink som maler så mye jeg!

__________________
A moment on the lips, forever on the hips - no more




Rikkem0r er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketogent Svar med sitat
Gammel 12-08-11, 22:53   #2866
Dollsine
Gjest
 
Innlegg: n/a

Sv: Starter 1. juni - Blir du med?

Gratulerer Rikkem0r!!! Så moro å kunne påvirke leilighen fra starten da!! Jeg anbefaler masse stikkontakter; det er så dumt å måtte tilkalle elektriker like etter innflytting. Jeg misunner deg en ganske stor smule ja; vi bor i et hus fra 80-tallet, med de utfordringene det gir. Vi har pusset opp litt etter litt i flere år, men det blir liksom ikke som nytt lell.

Nå er det kveld her i gården - vi skravles i morgen??

  Svar med sitat
Gammel 12-08-11, 22:56   #2867
Rikkem0r
Medlem
 
Rikkem0r sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2010
Hvor: Porsgrunn
Alder: 37
Innlegg: 480
Rikkem0r er på en erverdig vei

Sv: Starter 1. juni - Blir du med?

Opprinnelig lagt inn av Dollsine, her.

Gratulerer Rikkem0r!!! Så moro å kunne påvirke leilighen fra starten da!! Jeg anbefaler masse stikkontakter; det er så dumt å måtte tilkalle elektriker like etter innflytting. Jeg misunner deg en ganske stor smule ja; vi bor i et hus fra 80-tallet, med de utfordringene det gir. Vi har pusset opp litt etter litt i flere år, men det blir liksom ikke som nytt lell.

Nå er det kveld her i gården - vi skravles i morgen??

Takk for det Ja, jeg nevnte faktisk stikkontakter for han fyren ifdag jeg Her er frøken kravstor på plass liksom Det han sa at det er 55 pkt som kommer med i prisen og jeg styrer da selv hvor jeg vil ha forskjellie ting, så pga de nye forskriftene pleide det ikke være noe problem med for lite stikk, men det var en vurdering jeg selv måtte ta
Vi skravles hver dag

__________________
A moment on the lips, forever on the hips - no more




Rikkem0r er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketogent Svar med sitat
Gammel 12-08-11, 23:31   #2868
bente1
Seniormedlem
 
Medlem siden: Apr 2011
Innlegg: 1.310
bente1 er et fyrlysbente1 er et fyrlysbente1 er et fyrlysbente1 er et fyrlysbente1 er et fyrlysbente1 er et fyrlys

Sv: Starter 1. juni - Blir du med?

Opprinnelig lagt inn av Dollsine, her.

Tror hodet berger i kveld, og i morgen og. Det er mer symptomer på noe stort som er på vei. Får tro jeg greier å stoppe det før det tar av denne gangen. Som oftest ser jeg det først etter at jeg hadde symptomer på forhånd. Nå da jeg faktisk ser dem, så er det jo håp??

I dag har jeg delt oppskrifter med to kjenninger som begge legger om kostholdet til lavkarbo. En fordi hun vil slanke seg, en fordi hun burde. Uansett tror jeg begge vil ha gode effekter av omleggingen. Bonusen blir en evt vektnedgang. Artig å se at flere prøver og begge disse har jeg håpet ville prøve.

Godt hodet berget kvelden - håper det går over med medisinene slik at det ikke blir noe mer ut av det!

Så kjekt at to venner også legger om til lavkarbo. Kjekt å ha noen å dele oppskrifter med og prate med - og ikke minst som en kan spise samme mat som når en treffes. Du blir jo deres guru du nå, tenker jeg

Opprinnelig lagt inn av Rikkem0r, her.

Jeg er nå godt plassert i sofakrokoen min og suser rundt på nettet og ser på baderomsinnredning, kjøkkeninnredning, integrerte hvitevarer, dusjkabinett, fliser - ja, you name it! Jeg hadde jo ikke egentlig tenkt over hvor mye påvirkningskraft jeg faktisk har på denne leiligheten... Jeg styrer jo ALT! =) farger, kjøkken, bad, elektriker - hele pakka=) And I like it, I like it alot! Kontrakten er underskrevet og fremover blir det myyyye planlegging=)=) Hva tenker dere forresten?? Jeg håper på å få grini meg til gipstak, for jeg liker ikke takess... Så da blir det helt plant tak... På veggene blir det mdf-plater... Jeg heller mot panel... Meeeen... Hadde det vært kult med helt glatte vegger også eller?? Vinglepetter jeg sier du? JEPP=)

Gratulerer vennen - så kjekt - å deilig å kunne bestemme så mye selv da - da kan du jo få det akkurat som du vil.

Panel er fint, men kanskje du kan bli litt lei av det i lengden? Jeg vil anbefale glatte, større variasjonsmuligheter på sikt. I mitt hus har jeg feks tapetsert en av veggene i flere av rommene og beholdt resterende vegger hvite. Det blir utrolig kult - og skulle jeg bli lei tapeten kan jeg bare tapetsere om den ene veggen eller male over den. Utrolig mye enklere enn å rive ned panel hvis du blir lei den

Jeg elsker tenke ut og designe rom - og både kjøkkenet og soverommet mitt er jeg bare sååååå fornøyd med hvordan jeg fikk ordnet, - men det blir jo "min" smak da - slett ikke sikkert du liker det samme Du får ta en tur innom og se hvis du er i Stavanger

bente1 er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ketose diett -> generell LCHF Svar med sitat
Gammel 12-08-11, 23:38   #2869
bente1
Seniormedlem
 
Medlem siden: Apr 2011
Innlegg: 1.310
bente1 er et fyrlysbente1 er et fyrlysbente1 er et fyrlysbente1 er et fyrlysbente1 er et fyrlysbente1 er et fyrlys

Sv: Starter 1. juni - Blir du med?

Nå får vel jeg ta kvelden her også. I morgen formiddag skal jeg opp på Nato basen her med litt dansing og promotering av salsaen. Blir kjekt, treffer noen salsavenner jeg ikke har sett siden begynnelsen av juni, da vi avsluttet sesongen
Går glipp av frokost med sønnen da, men han greier vel lage seg mat selv for en gangs skyld Han er litt bortskjemt, jeg vekker han hver dag med stekt egg og bacon og kaffe og te m cocosa stående klar på plassen hans Hønemor,... jeg.... nei....

Natti natt alle sammen, sove godt

bente1 er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ketose diett -> generell LCHF Svar med sitat
Gammel 13-08-11, 00:10   #2870
Rikkem0r
Medlem
 
Rikkem0r sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2010
Hvor: Porsgrunn
Alder: 37
Innlegg: 480
Rikkem0r er på en erverdig vei

Sv: Starter 1. juni - Blir du med?

Opprinnelig lagt inn av bente1, her.

Panel er fint, men kanskje du kan bli litt lei av det i lengden? Jeg vil anbefale glatte, større variasjonsmuligheter på sikt. I mitt hus har jeg feks tapetsert en av veggene i flere av rommene og beholdt resterende vegger hvite. Det blir utrolig kult - og skulle jeg bli lei tapeten kan jeg bare tapetsere om den ene veggen eller male over den. Utrolig mye enklere enn å rive ned panel hvis du blir lei den

Jeg elsker tenke ut og designe rom - og både kjøkkenet og soverommet mitt er jeg bare sååååå fornøyd med hvordan jeg fikk ordnet, - men det blir jo "min" smak da - slett ikke sikkert du liker det samme Du får ta en tur innom og se hvis du er i Stavanger

Er pga akkurat det der at jeg vurderer.. For snakka litt med ei venninne ift å tapetsere f.eks den ene veggen på soverommet... Vanskelig akkurat den der... panel er koselig, men slett vegg er kult liksom... I'm driving myself crazy allready

Opprinnelig lagt inn av bente1, her.

Nå får vel jeg ta kvelden her også. I morgen formiddag skal jeg opp på Nato basen her med litt dansing og promotering av salsaen. Blir kjekt, treffer noen salsavenner jeg ikke har sett siden begynnelsen av juni, da vi avsluttet sesongen
Går glipp av frokost med sønnen da, men han greier vel lage seg mat selv for en gangs skyld Han er litt bortskjemt, jeg vekker han hver dag med stekt egg og bacon og kaffe og te m cocosa stående klar på plassen hans Hønemor,... jeg.... nei....

Natti natt alle sammen, sove godt

Fint å være hønemor Jeg pleide å få frokost servert på senga når jeg gikk på skolen da jeg var yngre *Gode minner* Det var sååå kosestund med frokost og tegneserier på tv en halvtime før jeg sto opp
Kos deg masse med dans imorgen

__________________
A moment on the lips, forever on the hips - no more




Rikkem0r er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketogent Svar med sitat
Gammel 13-08-11, 02:46   #2871
Pruttilutt
Seniormedlem
 
Pruttilutt sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Bodø
Alder: 35
Innlegg: 1.485
Pruttilutt har en fantastisk aura rundt segPruttilutt har en fantastisk aura rundt seg

Sv: Starter 1. juni - Blir du med?

Godt å være hjemme. Dvs: Ble henta, han ville inn å drikke kaffe med mams mens jeg puslet med utpakking og forsjellig. Så suste vi, som et gammelt ektepar, på butikken og videre til våre beste venner, som forøvrig er samboere. Ting var og er akkurat som de skal være. Dere hadde likt ham. T.o.m mormor liker ham. Han er en flott gutt som aldri kunne gjort noen vondt.

Vært kvalm i dag, så blitt lite mat. Mr Flørt dro å henta pizza til oss for å få i meg noe..

Lagt meg nå, og en ny dag gryr, og nå, etter veldig lenge, ønsker jeg den velkommen.
Glad i dere, snakkes i morgen.

__________________
Mål til minstenotering:


Pruttilutt er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Streng ketogen livsstil Svar med sitat
Gammel 13-08-11, 07:30   #2872
MariaB
Seniormedlem
 
Medlem siden: May 2009
Innlegg: 525
MariaB er ny på veien

Sv: Starter 1. juni - Blir du med?

God morgen damer!

Her er man borte i to usle dager, og det er en haug med nye sider! :shock: Kan desverre ikke kommentere alt og alle!

Rikkemor: Gratulerer!!!!! Vi flyttet inn i nytt hus i januar, og det er så deilig! Ang vegger, hva med en kombinasjon? Vi har mdf panel i gangene, samt 3 vegger på hvert soverom (1 vegg med tapet). Resten av huset er tapet. Tapet er veldig greit med tanke på valgmuligheter senere, mens mdf er jo kjempefint og SYKT enkelt å slå opp! Ferdig arbeid liksom

Bente: Åh, snakk om supermamma da! Nå fikk jeg dårlig samvittighet etter å ha vært litt bisk mot størsten som var oppe 5.30 i dag.....men særiøst, det er LØRDAG! Kos deg med salsan!

Prutti: Der var du hjemme igjen ja! Så deilig! Håper ting løser seg og du føler deg bedre etterhvert!

Dollsine: Håper du klarer å stanse migrenen! Og lavkarbo venner er supert! Veldig godt å ha noen å dele ting med! Jeg har mamma og det er gullverdt!

Som sagt er vi tidlig oppe her en lørdagsmorgen...uff, og jeg som er tidenes mest morgengretne person...ikke bra! I tillegg har vi overnattingsbesøk av ei god venninne, så jeg bør nok få i meg litt kaffe før hun våkner
Vi har vært to dager på hytta, og kost oss med veldig fint vær! Maten har også gått veldig bra, men jeg skeiet litt ut i går da jeg fikk besøk...jaja, det går vel helst bra

Og så må jeg dele: Minsten på 9 mnd klarte i skrivende øyeblikk å reise seg på to bein for første gang!! Store flinke gutten min

MariaB er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Moderat lavkarbo, ca 50-70 gr kh Svar med sitat
Gammel 13-08-11, 08:53   #2873
bente1
Seniormedlem
 
Medlem siden: Apr 2011
Innlegg: 1.310
bente1 er et fyrlysbente1 er et fyrlysbente1 er et fyrlysbente1 er et fyrlysbente1 er et fyrlysbente1 er et fyrlys

Sv: Starter 1. juni - Blir du med?

Godmorgen alle sammen. Som vanlig tidlig oppe her Nå har jeg dusjet, sminket meg og pyntet meg med noen klær som jeg fikk funnet fram sist jeg ryddet i skapet, ting jeg ikke har kunnet bruke på en stund. Føler meg ganske så fin og fjong egentlig. Så nå skal jeg slappe av med litt kaffe og litt mat før jeg stikker avgårde i 10-tiden. Gleder meg både til å danse, promotere og ikke minst treffe igjen "gjengen"

MariaB: Hehehe, skal love deg at jeg også hadde vært litt bisk om jeg ble vekket 5.30... Før jeg fikk barn sov jeg alltid lenge om morgenen, mens de var små ble jeg jo vekket tidlig, og så etter at de begynte å sove lenge har det vært meg som har fortsatt å våkne tidlig Enhver alder har sin sjarm og sine utfordringer med disse små - og så skjønt at du lot oss få dele med deg at minstemann reiste seg for første gang - herlig

RikkemOr: En blanding slik som MariaB forslo kunne jo vært en god ide? -Da får du litt av begge deler, så slipper du si nei til noe Er kjempekjekt å sitte og planlegge slik, tenk langsiktig, at du skal bo der noen år framover, samtidig som å få det litt kult i dag. Trenger ikke koste så mye. På soveromet mitt spanderte jeg litt penger på en kul tapet i stort mønster i lilla og grått, en billig tapet i lys grå på de andre veggene. Innredet med en billig hvit himmelseng m nattbord og to enkle hvite komoder fra Ikea, et bilde i lilla over den ene kommoden og et speil m grå ramme over den andre, noen få pynteting i lilla glass, et sengeteppe i grå fløyel fra H&M - vips så ser det ut som et luksusrom til en veldig billig penge

Pruttilutt: Hørtes ut som du har hatt en veldig koselig kveld, kjempeglad for å høre det vennen Er du så sikker på at mr Flørt ikke er noe for deg, da? Jada, vet at snille piker ofte velger slemme gutter, men det går jo an å snu på den trenden, vet du

bente1 er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ketose diett -> generell LCHF Svar med sitat
Gammel 13-08-11, 09:14   #2874
Sanna 1
Medlem
 
Sanna 1 sin avatar
 
Medlem siden: May 2011
Hvor: Vestlandet
Innlegg: 317
Sanna 1 er på en erverdig vei

Sv: Starter 1. juni - Blir du med?

Hei og hå.
Har liksom ikke hatt helt guts til å delta i samtalene her i det siste.
Bare litt sliten.
Men har holdt meg sånn nogenlunde oppdatert.

Du har gjort tidenes beste valg, RikkemOr. Gratulerer med leilighet.
Jeg hadde gjerne byttet med deg på flekken.
Og du Prutten, nyt å være hjemme hos mamma og gode venner.
Lykke til med salsa og god trim i dansing, Bente.

Min giktbefengte kropp er ikke i go'lune om dagen. Til tross for sol og lavkarbo.
Det er vel kanskje fordi luften egentlig begynner å få et høstdrag. Det har vært veldig kaldt hver morgen nå.
Jeg sitter her med varmepute på nakke og rygg og venter på at jeg skal komme i siget....... Flott sol ute i dag óg.

__________________
Mange klemmer fra Sanna.
Sanna 1 er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo Svar med sitat
Gammel 13-08-11, 09:35   #2875
bente1
Seniormedlem
 
Medlem siden: Apr 2011
Innlegg: 1.310
bente1 er et fyrlysbente1 er et fyrlysbente1 er et fyrlysbente1 er et fyrlysbente1 er et fyrlysbente1 er et fyrlys

Sv: Starter 1. juni - Blir du med?

Opprinnelig lagt inn av Sanna 1, her.

Hei og hå.

Min giktbefengte kropp er ikke i go'lune om dagen. Til tross for sol og lavkarbo.
Det er vel kanskje fordi luften egentlig begynner å få et høstdrag. Det har vært veldig kaldt hver morgen nå.
Jeg sitter her med varmepute på nakke og rygg og venter på at jeg skal komme i siget....... Flott sol ute i dag óg.

Uffda, stakkars deg, sender deg masse enegi og noen -er og håper du raskt kommer deg til igjen, kjære du

bente1 er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ketose diett -> generell LCHF Svar med sitat
Svar


Aktive brukere som ser på denne tråden: 1 (0 medlemmer 1 gjester)
 

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Lignende tråder
Tråd Trådstarter Forum Svar Siste innlegg
Starter Jillian Michaels 30 day shred i dag! Noen som blir med? Fofa Trening 1875 27-01-15 16:10
6. juni thomas71 Generell diskusjon 6 06-06-11 20:57
Noen som starter i morgen 8. juni? Thida Ketolysekuren 24 13-06-09 19:16
Konferanse 19. juni Sprudle Generell diskusjon 20 07-06-07 15:11


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 15:33.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Foreldreportalen.no | Selvrealisering.no
© 2004-2015, Lavkarbo.no