Søk i lavkarbosidene:
Tilpasset søk
Gå tilbake   Lavkarbo.no :: Karbojunkie > Kosthold og helse > Kostholdsfilosofier > Ketolysekuren

Starter 1. juni - Blir du med?

Del denne siden:

Svar
 
Trådverktøy
Gammel 15-08-11, 11:27   #2951
Nysgjerrig nok
Medlem
 
Nysgjerrig nok sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2011
Hvor: Hovedstaden
Innlegg: 345
Nysgjerrig nok er på en erverdig vei

Sv: Starter 1. juni - Blir du med?

Opprinnelig lagt inn av Sanna 1, her.

Det er nok samme str. på brødet.
Men jeg har jo ingen å dele det med. Ikke ti ville hester ville fått gubben over på lavkarbo.....
Jeg baker heller ikke mye. Har prøvd meg på en rundstykke-oppskrift en gang, men det ble drepen. Oopsier er gode. Kaker har jeg aldri prøvd meg på. For meg er det viktig at jeg ikke vender meg til alle disse erstatningene.....

Tenker likt som deg tror jeg.. Ikke veeeldigglad i å bake (det er for så vidt ok - men det blir ikke til at jeg gjør det likevel). Men så bakte jeg heller ikke FØR lavkarbo livet begynte da. Eneste jeg lager er knekkebrød - og de er gode, lang varighet og fine å ta med seg. Godt for magen også med litt fiber - og noe å "bite" i. Kanskje det hadde vært noe å ta med seg? Jeg hadde med to bokser på ferie (63 stk knekkebrød) - fungerte ypperlig!!

Nysgjerrig nok er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF Svar med sitat
Gammel 15-08-11, 11:39   #2952
Sanna 1
Medlem
 
Sanna 1 sin avatar
 
Medlem siden: May 2011
Hvor: Vestlandet
Innlegg: 317
Sanna 1 er på en erverdig vei

Sv: Starter 1. juni - Blir du med?

Opprinnelig lagt inn av Nysgjerrig nok, her.

Tenker likt som deg tror jeg.. Ikke veeeldigglad i å bake (det er for så vidt ok - men det blir ikke til at jeg gjør det likevel). Men så bakte jeg heller ikke FØR lavkarbo livet begynte da. Eneste jeg lager er knekkebrød - og de er gode, lang varighet og fine å ta med seg. Godt for magen også med litt fiber - og noe å "bite" i. Kanskje det hadde vært noe å ta med seg? Jeg hadde med to bokser på ferie (63 stk knekkebrød) - fungerte ypperlig!!

Ja, knekkebrød har jeg også tenkt å ta med meg.
Kanskje ikke like mange som du hadde da..
Det er jo mye fet og god ost på Kypros.
Jeg vet fra "gamle-høykarbodager" at lunchen gjerne blir til middag,- og så blir det middag om kvelden også..... iallefall når baguetter og denslags er fyfy..... Da er det greit med knekkebrødene... Cocosa skal jeg også drasse med meg. Gubben rister på hodet !

__________________
Mange klemmer fra Sanna.
Sanna 1 er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo Svar med sitat
Gammel 15-08-11, 11:43   #2953
Nysgjerrig nok
Medlem
 
Nysgjerrig nok sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2011
Hvor: Hovedstaden
Innlegg: 345
Nysgjerrig nok er på en erverdig vei

Sv: Starter 1. juni - Blir du med?

Opprinnelig lagt inn av Sanna 1, her.

Ja, knekkebrød har jeg også tenkt å ta med meg.
Kanskje ikke like mange som du hadde da..
Det er jo mye fet og god ost på Kypros.
Jeg vet fra "gamle-høykarbodager" at lunchen gjerne blir til middag,- og så blir det middag om kvelden også..... iallefall når baguetter og denslags er fyfy..... Da er det greit med knekkebrødene... Cocosa skal jeg også drasse med meg. Gubben rister på hodet !

Jeg beregnet tre knekkebrød pr dag - og da haddejeg så det holdt. Ble kjent med ei dame fra sverige som også hadde begynt på lavkarbo, så da hadde jeg noen å dele med. Fikk mail av henne i går med spørsmål om oppskrift så jeg regner med at de slo ann. Men det var i allfall god holdbarhet på de da - like fine etter tre uker.
Cocosa ja - der sier du noe. Kjøpte det jo første gang i forrige uke - sitter å nipper nå (kaffe). Synes det er godt jeg, tilfører bittelitt søtsmak på et vis. Også blir jeg så glatt og myk på leppene.

Når reiser du da? Blir du 2 uker eller? Fikk lyst på en sydentur jeg nå... Varme og strand høres fortreffelig ut.

:-)

Nysgjerrig nok er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF Svar med sitat
Gammel 15-08-11, 11:56   #2954
Sanna 1
Medlem
 
Sanna 1 sin avatar
 
Medlem siden: May 2011
Hvor: Vestlandet
Innlegg: 317
Sanna 1 er på en erverdig vei

Sv: Starter 1. juni - Blir du med?

Opprinnelig lagt inn av Nysgjerrig nok, her.

Jeg beregnet tre knekkebrød pr dag - og da haddejeg så det holdt. Ble kjent med ei dame fra sverige som også hadde begynt på lavkarbo, så da hadde jeg noen å dele med. Fikk mail av henne i går med spørsmål om oppskrift så jeg regner med at de slo ann. Men det var i allfall god holdbarhet på de da - like fine etter tre uker.
Cocosa ja - der sier du noe. Kjøpte det jo første gang i forrige uke - sitter å nipper nå (kaffe). Synes det er godt jeg, tilfører bittelitt søtsmak på et vis. Også blir jeg så glatt og myk på leppene.

Når reiser du da? Blir du 2 uker eller? Fikk lyst på en sydentur jeg nå... Varme og strand høres fortreffelig ut.

:-)

Jeg synes også Cocosa er godt. Og som du sier, så blir leppene så gode...
Det sier litt om hvor fett det er.
Jeg reiser på fredag morgen.
Dvs. vi reiser til Bergen på torsdag og overnatter hos yngstemann. Ellers hadde vi måttet reise hjemmefra før kl. 02.00. Litt lang vei, kan du si.....
Og vi skal være der i 2 uker.
Skal bli deilig !!

__________________
Mange klemmer fra Sanna.
Sanna 1 er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo Svar med sitat
Gammel 15-08-11, 12:02   #2955
Nysgjerrig nok
Medlem
 
Nysgjerrig nok sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2011
Hvor: Hovedstaden
Innlegg: 345
Nysgjerrig nok er på en erverdig vei

Sv: Starter 1. juni - Blir du med?

Opprinnelig lagt inn av Sanna 1, her.

Jeg synes også Cocosa er godt. Og som du sier, så blir leppene så gode...
Det sier litt om hvor fett det er.
Jeg reiser på fredag morgen.
Dvs. vi reiser til Bergen på torsdag og overnatter hos yngstemann. Ellers hadde vi måttet reise hjemmefra før kl. 02.00. Litt lang vei, kan du si.....
Og vi skal være der i 2 uker.
Skal bli deilig !!

Jepp - gir jo unektelig en følelse av at man nettopp har tatt på Lypsyl..

2 uker er best - skal man på en ny plass så tar det tid å orientere seg - og skal man et sted man har vært før så går det med tid til å få bekreftet at gamle favoritt resturanger fortsatt er favoritter. Ferie er godt uansett det. Hehe - lett å drømme seg bort her jeg sitter på kontoret og ser ut på den regntunge grå hovedstaden ja...

Tenker på all den gode greske maten..mmmm... Og sånn grillet ost... feta saganaki! - ååhhh DET er godt det.. Yum-yum!

Nysgjerrig nok er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF Svar med sitat
Gammel 15-08-11, 14:21   #2956
Lille venn
Juniormedlem
 
Lille venn sin avatar
 
Medlem siden: May 2011
Innlegg: 41
Lille venn er på en erverdig vei

Sv: Starter 1. juni - Blir du med?

Hei
Er det noen av dere som har en god oppskrift på muffins med ost....?
Har funnet flere på forumet, men hvis dere har en som er god, hadde det vært fint å få den

__________________





Lille venn er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolyse Svar med sitat
Gammel 15-08-11, 14:50   #2957
bente1
Seniormedlem
 
Medlem siden: Apr 2011
Innlegg: 1.310
bente1 er et fyrlysbente1 er et fyrlysbente1 er et fyrlysbente1 er et fyrlysbente1 er et fyrlysbente1 er et fyrlys

Sv: Starter 1. juni - Blir du med?

Sanna og Nysgerrig nok: Jeg liker også veldig godt hvordan leppene blir av cocosa. Har ikke hatt tørre sprukne lepper siden jeg startet med cocosa i teen. Kjekk bieffekt

Lille Venn: Har dessverre ikke noe jeg har prøvd ut. Men jeg tenkte også å prøve å finne noe som skolemat til sønnen når skolen begynner, så kommer du over noe godt, så post det gjerne her

Som jeg fortalte hadde gutten min skikkelig stort kviseutbrudd etter speidertur og veldig mye sukker og mel i kosten. Nå har han levd lavkarbo i underkant av en uke, og det er faktisk nesten helt borte. Helt utrolig at en liten uke med "skikkelig" kost kan gjøre så stor forskjell altså. tror han er frelst lavkarbo-fantast etter dette Egentlig burde alle med store kviseproblemer blitt anbefalt lavkarbo kost istedenfor å bruke masse penger på alle slags hudprodukter

bente1 er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ketose diett -> generell LCHF Svar med sitat
Gammel 15-08-11, 17:35   #2958
Dollsine
Gjest
 
Innlegg: n/a

Sv: Starter 1. juni - Blir du med?

Hei alle sammen! Dere er så herlig aktive! Gleder meg til å komme på bussen og lese gjennom det siste på tråden. Jeg unner ingen hodepinen min Bente, så hvis du har fått den fra meg så vil jeg ha den tilbake med en gang! Jeg sitter med varmepute på nakken nå og skal innta sofaen en kort stund. Det er luksus for oss som er ferdig med småbarnstiden og du har noe å se fram til Maria. Dere andre også, som ikke har begynt enda

Første dag på jobb er unnagjort; gikk greit å stå opp 0545 i dag, men jeg er trøtt nå kjenner jeg. BLe litt seint i går kveld også; sånn er det nå med besøk. Godt å treffe kolleager igjen da; de er en viktig del av hverdagen vår.

Jeg tok cocosa før frokosten i dag , og det spørs om det trengs - huden både på hendende og i ansiktet er knusktørt. Merkelig tenker jeg, siden jeg spiser feit mat? Kikker på den udo'greia, men må vente akkurat nå. Finansene er ikke av de beste for tiden.

Lille venn:
jeg har ikke sett oppskrift på muffins her inne, annet enn de jeg baker. De er med philadelfiaost; er det det du mener?

Muffins

1,25 dl sukrin
3 ss splenda
150 gram meierismør

6 egg
200 gram philadelphiaost

32 dråper vaniljeessens
3 ts bakepulver

½ dl fiberhusk
2 dl mandelmel.

Sukrin og splenda piskes porøst med 150 gram romtemperert smør i terninger.
Visp eggene inn i den porøse massen.
Ha i osten, vaniljedråper, bakepulver, fiberhusk og mandelmel.
Alternativ: Før en har i mandelmelet kan røra deles i to. Ha i kokosmel i en og mandelmel i den andre. Ha i litt mandelmel i den med kokos slik at den blir litt fastere.Fordel i muffinsformer og stek ved 200 grader 20-25 min. Følg med stekinga på slutten. Hvis du liker de mykere, stek litt kortere, liker du hardere litt lenger. Jeg syntes 25 min er akkurat passe.

Men når vi først er i gang med baking; har noen av dere prøvd å lage sukkerbrød? Jeg er bedt i selskap om 2 uker og ble spurt om jeg kunne tenke meg å ta med en bløtekake. Klart det; regner med å finne noe jeg kan bruke?

  Svar med sitat
Gammel 15-08-11, 18:04   #2959
Sanna 1
Medlem
 
Sanna 1 sin avatar
 
Medlem siden: May 2011
Hvor: Vestlandet
Innlegg: 317
Sanna 1 er på en erverdig vei

Sv: Starter 1. juni - Blir du med?

Lille venn.
Her er oppskrift jeg har.
* MATMUFFINS.

113 gram malte mandler
113 gram malte valnøtter
80 gram smør
113 gram revet ost
4 egg (medium eller store)
1 ts bakepulver

Ovn forvarmes til 180 C. Former pensles med oliven olje.
Mal mandler og valnøtter, mix alle ingrediensene. Hvis mixen blir tørr,

bland litt vann i. Fordel røren på 12 former. Bak i ovnen 15 min.
Gode med ost & smør.
Hvis man bruker papirformer er det best å ta de av når muffinsene er blitt kalde.

__________________
Mange klemmer fra Sanna.
Sanna 1 er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo Svar med sitat
Gammel 15-08-11, 18:06   #2960
Pruttilutt
Seniormedlem
 
Pruttilutt sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Bodø
Alder: 35
Innlegg: 1.485
Pruttilutt har en fantastisk aura rundt segPruttilutt har en fantastisk aura rundt seg

Sv: Starter 1. juni - Blir du med?

Bløtkakebunn.

__________________
Mål til minstenotering:


Pruttilutt er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Streng ketogen livsstil Svar med sitat
Gammel 15-08-11, 18:09   #2961
Sanna 1
Medlem
 
Sanna 1 sin avatar
 
Medlem siden: May 2011
Hvor: Vestlandet
Innlegg: 317
Sanna 1 er på en erverdig vei

Sv: Starter 1. juni - Blir du med?

Disse lagde jeg i dag, da jeg ikke hadde valnøtter.
Jeg bruker mandelmel.
*

Lavkarbo frokostmuffins
3 egg
25 g mandelmel
50 g solsikkekjerner
25 g linfrø
100 g revet gulost,
1 ts bakepulver
50 g smør

Pisk eggene lett. Smelt smør. Solsikkekjerner og linfrø bruker jeg å kjøre i foodprosessoren, - det blir feitest da. Riv ost eller bruk ferdig revet.
Bland alt sammen til en tykk røre og fyll i muffinsformer.
Stekes på 180 grader midt i ovnen i 15 minutter.
Variasjoner: ha bacon, kalkun/kylling og urter i røren. En sterk ost kan også gi muffinsene en liten sving.

__________________
Mange klemmer fra Sanna.
Sanna 1 er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo Svar med sitat
Gammel 15-08-11, 18:13   #2962
Dollsine
Gjest
 
Innlegg: n/a

Sv: Starter 1. juni - Blir du med?

Opprinnelig lagt inn av Pruttilutt, her.

Bløtkakebunn.

Takk Prutti!

Jeg har også snust opp denne:
Lavkarbo-bløtkakebunn:

Den siste tiden har jeg hatt så utrolig lyst på bløtkake! Men siden jeg skal på 70-årslag til helgen og det da blir en real utskeielse har jeg drøyd det.
Likevel har jeg prøvd meg frem til en perfekt bløtkakebunn, gleder meg til å prøve den med vanilje - og jordbærkrem. Det kommer til å bli digg! Se mer på http://carbcounter.blogg.no/13015256...tkakebunn.html



Oppskrift:
- 3 egg
- 2 ss sukrin (ikke melis)
- 100 g smeltet meierismør
- 1 dl fløte
- 100 g. proteinpulver (eventuelt bakemix, soyaprotein, mandel-kokos-annet nøttemel)
- 1 ts fiberhusk
- 1/2 ts natron
- 1 ss kardemomme
Pisk egg og sukrin til eggedosis. Bland i smør og fløte. Bland alt det tørre sammen og ha det over i røren, miks godt. La røren stå i ca. 1 time, så kardemommen får satt ordentlig smak. Stek den deretter på ca. 180 grader i 10-15


Sist redigert av Dollsine : 15-08-11 kl 18:20.
  Svar med sitat
Gammel 15-08-11, 18:52   #2963
Lille venn
Juniormedlem
 
Lille venn sin avatar
 
Medlem siden: May 2011
Innlegg: 41
Lille venn er på en erverdig vei

Sv: Starter 1. juni - Blir du med?

Tusen takk til dere alle sammen for flere oppskrifter. Nå blir det bakedag på meg i morgen

__________________





Lille venn er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolyse Svar med sitat
Gammel 15-08-11, 19:02   #2964
Rikkem0r
Medlem
 
Rikkem0r sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2010
Hvor: Porsgrunn
Alder: 37
Innlegg: 480
Rikkem0r er på en erverdig vei

Sv: Starter 1. juni - Blir du med?

God kveld damer =)
Nå er jeg benka i senga på hotellrommet etter å ha vært ute å spist (blei jo ikke mett da, så måtte kjøpe meg en ostepølse på narvesen til dessert ) og kikka litt rundt om i byen=) Sola titta frem også, det var koselig Tenkte å ta Fløibanen imorgen, være litt turist liksom Jeg så et museum jeg har lyst til å innom også.. Det var bare oppe til 5, så det må jeg også innom en dag sånn rett etter kurs=) Blei maks 3 timer søvn i natt, så er riiimelig sliten etter reise-kurs-dag og gleder meg masse til jeg kan legge meg til å sove Tusen takk for alle lykkeønskninger om jobben Krysser alt jeg har jeg også=)

Opprinnelig lagt inn av Sanna 1, her.

Men kanskje maten blir konfiskert i sikkerhetskontrollen ? (selv om den ikke er flytende)

Det går veldig bra Jeg hadde med meg en boks med lapper når jeg skulle til Tyrkia

__________________
A moment on the lips, forever on the hips - no more




Rikkem0r er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketogent Svar med sitat
Gammel 15-08-11, 19:05   #2965
Rikkem0r
Medlem
 
Rikkem0r sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2010
Hvor: Porsgrunn
Alder: 37
Innlegg: 480
Rikkem0r er på en erverdig vei

Sv: Starter 1. juni - Blir du med?



Hotellrommet mitt Good plass

__________________
A moment on the lips, forever on the hips - no more




Rikkem0r er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketogent Svar med sitat
Gammel 15-08-11, 19:21   #2966
Sanna 1
Medlem
 
Sanna 1 sin avatar
 
Medlem siden: May 2011
Hvor: Vestlandet
Innlegg: 317
Sanna 1 er på en erverdig vei

Sv: Starter 1. juni - Blir du med?

Sitat:

Det går veldig bra Jeg hadde med meg en boks med lapper når jeg skulle til Tyrkia

Det var bra. Jeg bare ha mat med meg.....

__________________
Mange klemmer fra Sanna.
Sanna 1 er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo Svar med sitat
Gammel 15-08-11, 19:25   #2967
bente1
Seniormedlem
 
Medlem siden: Apr 2011
Innlegg: 1.310
bente1 er et fyrlysbente1 er et fyrlysbente1 er et fyrlysbente1 er et fyrlysbente1 er et fyrlysbente1 er et fyrlys

Sv: Starter 1. juni - Blir du med?

Her var det kommet masse oppskrifter den korte tiden jeg har vært ute en tur. Må kanskej prøve noen av "matmuffinsene" til sønnen som skolemat, tenker jeg. Han er såååå godt fornøyd med hvordan huden har blitt at han er helt innstilt på å fortsette med lavkarbokost

Dollsine: Er heldigvis ikke så ille hodepine som du får jeg har hatt, bare litt pga at jeg er stiv i nakken. Tåler lite den nakken min, så malingen har nok gjort at den har stivnet litt

RikkemOr: Håper du får noen kjekke dager i Bergen, det er jo en veldig fin by, så greit å bruke litt tid på sightseeing, ja, hvis du har tid. Håper været er med deg da!

bente1 er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ketose diett -> generell LCHF Svar med sitat
Gammel 15-08-11, 19:33   #2968
Pruttilutt
Seniormedlem
 
Pruttilutt sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Bodø
Alder: 35
Innlegg: 1.485
Pruttilutt har en fantastisk aura rundt segPruttilutt har en fantastisk aura rundt seg

Sv: Starter 1. juni - Blir du med?

Tips til muffins.

__________________
Mål til minstenotering:


Pruttilutt er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Streng ketogen livsstil Svar med sitat
Gammel 15-08-11, 19:38   #2969
Rikkem0r
Medlem
 
Rikkem0r sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2010
Hvor: Porsgrunn
Alder: 37
Innlegg: 480
Rikkem0r er på en erverdig vei

Sv: Starter 1. juni - Blir du med?

Opprinnelig lagt inn av bente1, her.

RikkemOr: Håper du får noen kjekke dager i Bergen, det er jo en veldig fin by, så greit å bruke litt tid på sightseeing, ja, hvis du har tid. Håper været er med deg da!

Ja, jeg er jo bare på kurs til halv 4 jeg og kjenner ikke noen her - så sightseeing har eg tid til Meldt sol et par dager og, så da tenker jeg det er fint med en tur med fløibanen

Håper nakken løsner og at det slipper i hodet kjære deg

__________________
A moment on the lips, forever on the hips - no more




Rikkem0r er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketogent Svar med sitat
Gammel 15-08-11, 20:35   #2970
Rikkem0r
Medlem
 
Rikkem0r sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2010
Hvor: Porsgrunn
Alder: 37
Innlegg: 480
Rikkem0r er på en erverdig vei

Sv: Starter 1. juni - Blir du med?

Te-kos i senga Life is gooood right now

__________________
A moment on the lips, forever on the hips - no more




Rikkem0r er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketogent Svar med sitat
Gammel 15-08-11, 20:40   #2971
bente1
Seniormedlem
 
Medlem siden: Apr 2011
Innlegg: 1.310
bente1 er et fyrlysbente1 er et fyrlysbente1 er et fyrlysbente1 er et fyrlysbente1 er et fyrlysbente1 er et fyrlys

Sv: Starter 1. juni - Blir du med?

Kos deg du, RikkemOr
Og takk for gode tanker, nakken og hodet er på vei å bli bedre, droppet malingen i dag for ikke å bli verre, selv om været tilsa at jeg burde...

bente1 er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ketose diett -> generell LCHF Svar med sitat
Gammel 15-08-11, 21:02   #2972
Rikkem0r
Medlem
 
Rikkem0r sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2010
Hvor: Porsgrunn
Alder: 37
Innlegg: 480
Rikkem0r er på en erverdig vei

Sv: Starter 1. juni - Blir du med?

Opprinnelig lagt inn av bente1, her.

Kos deg du, RikkemOr
Og takk for gode tanker, nakken og hodet er på vei å bli bedre, droppet malingen i dag for ikke å bli verre, selv om været tilsa at jeg burde...

Det er bra, viktig at du passer på deg selv vettu

Dollsine: Tuuusen takk for tips om den teen asså Den var knallgod! Selv om den er noget dyr til å drikke altfor ofte

__________________
A moment on the lips, forever on the hips - no more




Rikkem0r er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketogent Svar med sitat
Gammel 15-08-11, 22:09   #2973
tutta1965
Nytt Medlem
 
Medlem siden: Aug 2011
Innlegg: 1
tutta1965 er på en erverdig vei
Smile

Sv: Starter 1. juni - Blir du med?

Hei.. Jeg er ny på det her.. Målet er å gå ned 10 kg i slengen
Må "omprogrammere" toppetasjen min, siden jeg er utdanna kokk, institusjon.. OG det her er jo helt mot alt jeg lærte en gang for lenge siden. Driver å leser litt i diverse tråder og har på følelsen at jeg kommer til å bli ei masekråke..

tutta1965 er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Egenkomponert Svar med sitat
Gammel 15-08-11, 22:34   #2974
bente1
Seniormedlem
 
Medlem siden: Apr 2011
Innlegg: 1.310
bente1 er et fyrlysbente1 er et fyrlysbente1 er et fyrlysbente1 er et fyrlysbente1 er et fyrlysbente1 er et fyrlys

Sv: Starter 1. juni - Blir du med?

Opprinnelig lagt inn av tutta1965, her.

Hei.. Jeg er ny på det her.. Målet er å gå ned 10 kg i slengen
Må "omprogrammere" toppetasjen min, siden jeg er utdanna kokk, institusjon.. OG det her er jo helt mot alt jeg lærte en gang for lenge siden. Driver å leser litt i diverse tråder og har på følelsen at jeg kommer til å bli ei masekråke..

Velkommen hit Tutta!
Vi har alle gått igjennom prosessen med å omprogramere hodet Som kokk har du jo en fordel i forhold til mange andre: Du kan å lage god mat fra basis med friske råvarer, slik at du har kontroll på alt som er i. Det er regel nr 1 vet du Ønsker deg masse lykke til!

bente1 er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ketose diett -> generell LCHF Svar med sitat
Gammel 15-08-11, 22:38   #2975
bente1
Seniormedlem
 
Medlem siden: Apr 2011
Innlegg: 1.310
bente1 er et fyrlysbente1 er et fyrlysbente1 er et fyrlysbente1 er et fyrlysbente1 er et fyrlysbente1 er et fyrlys

Sv: Starter 1. juni - Blir du med?

Opprinnelig lagt inn av Pruttilutt, her.

Tips til muffins.

Tusen takk Pruttis De muffinsene tror jeg jeg skal ta utgangspunkt i når jeg lager "niste-muffins" til sønnen min. Han er så glad i pizza og tacos, så en slik variant tror jeg han ville blitt glad for

bente1 er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ketose diett -> generell LCHF Svar med sitat
Svar


Aktive brukere som ser på denne tråden: 1 (0 medlemmer 1 gjester)
 

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Lignende tråder
Tråd Trådstarter Forum Svar Siste innlegg
Starter Jillian Michaels 30 day shred i dag! Noen som blir med? Fofa Trening 1875 27-01-15 16:10
6. juni thomas71 Generell diskusjon 6 06-06-11 20:57
Noen som starter i morgen 8. juni? Thida Ketolysekuren 24 13-06-09 19:16
Konferanse 19. juni Sprudle Generell diskusjon 20 07-06-07 15:11


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 22:52.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Foreldreportalen.no | Selvrealisering.no
© 2004-2015, Lavkarbo.no