Søk i lavkarbosidene:
Tilpasset søk
Gå tilbake   Lavkarbo.no :: Karbojunkie > Utenfor tema > Generell diskusjon

Ser dere på slankekrigen?

Generell diskusjon Ordet er fritt.

Del denne siden:

Svar
 
Trådverktøy
Gammel 27-02-05, 22:17   #1
Albertine
Gjest
 
Innlegg: n/a

Ser dere på slankekrigen?

Jeg har fulgt med det showet fra begynnelsen, og syntes det var så fjernt for meg den gang. Jeg satt jo ofte med restene fra lørdagsgodtet, det kom som regel fram så snart ungene var i seng. Stappet i meg sjokolade og potetgull, og kjente et lite stikk av dårlig samvittighet når de trente som verst. Sist søndag ble programmet plutselig så mye mer relevant, da var jeg klar til å begynne min egen krig og kunne lettere identifisere meg med folkene i showet. Jeg tenkte faktisk på dem da jeg satt på trimsykkelen min på min første trening, mør i rumpa og med blodsmak i kjeften. Det skulle de ha visst, at de inspirerer folk på andre siden av kloden!

(Men ikke så mye som DERE inspirerer meg.... Takk for at dere er her! )


Sist redigert av Albertine : 28-02-05 kl 09:22.
  Svar med sitat
Gammel 27-02-05, 23:48   #2
Gamla
Potius sero, quam numquam
 
Gamla sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2004
Innlegg: 1.103
Gamla er en virkelig god ressursGamla er en virkelig god ressursGamla er en virkelig god ressursGamla er en virkelig god ressursGamla er en virkelig god ressursGamla er en virkelig god ressursGamla er en virkelig god ressursGamla er en virkelig god ressursGamla er en virkelig god ressursGamla er en virkelig god ressursGamla er en virkelig god ressurs

Hei Albertine!
Joda, jeg har også sett Slankekrigen fra første progrem. Første program syntes jeg var mer tortur enn krig! Stakkers folk! Synes det har vært bedre siden, selv om de hele tiden har hatt et beinhardt program! Hadde ekstra medfølelse med de som skulle gå opp alle de trappene!!! Ikke rart at en av dem måtte gi opp.
Flott å se at programmet inspirerte til at du begynte å trimme! (Har ikke forandret stort på det jeg, men jeg har jo mitt eget lille program)
Lykke til videre Albertine, men bli ikke for sår da !

__________________
Stor klem fra Gamla!

Medlem av Ren mat-klubben
Gamla er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo vedlikehold Svar med sitat
Gammel 27-02-05, 23:53   #3
magdalena
Seniormedlem
 
magdalena sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2004
Hvor: Langt Nord
Innlegg: 1.852
magdalena er en virkelig god ressursmagdalena er en virkelig god ressursmagdalena er en virkelig god ressursmagdalena er en virkelig god ressursmagdalena er en virkelig god ressursmagdalena er en virkelig god ressursmagdalena er en virkelig god ressursmagdalena er en virkelig god ressursmagdalena er en virkelig god ressursmagdalena er en virkelig god ressursmagdalena er en virkelig god ressurs

Det er kjempebra at det inspirerer deg,Albertine.Jeg har dessverre kun sett et program,i forrige uke,har kjøpt brukt hotel tv her,og det er ikke bare bare å stille inn kanaler med den.Men Grundig var meget hjelpsomme,så nå har jeg fått inn TVN.

Men det programmet jeg så fikk jeg litt blandede følelser av,det var jo så mye følelser hos deltakerne!Hva er egentlig prisen de vinner?Slanker seg for tv seere?Har de spesiell diett å følge?Når går dette egentlig?Tror det var en tilfeldighet jeg satte på den kanalen nemlig...

__________________



Justice for Baby P!
magdalena er avlogget   Min kostholdsfilosofi: egenkomponert Svar med sitat
Gammel 28-02-05, 08:51   #4
LilNoor
Medlem
 
LilNoor sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2005
Hvor: Ulvik
Alder: 45
Innlegg: 168
LilNoor er virkelig snillLilNoor er virkelig snillLilNoor er virkelig snillLilNoor er virkelig snillLilNoor er virkelig snill

Jeg har fått sett 1 1/2 episode, men den første jeg så er grunnen til at jeg er her. Den andre jeg så var i arbeidstiden, og derfor bare 1/2.

Dessverre har jeg ikke TV Norge hjemme, så fåkke sett det her.

__________________
LilNoor
Min dagbok
LilNoor er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolyse Svar med sitat
Gammel 28-02-05, 09:12   #5
Muskat
Seniormedlem
 
Muskat sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2005
Hvor: Uren Luren Himmelturen
Innlegg: 1.338
Muskat er bare helt fantastiskMuskat er bare helt fantastiskMuskat er bare helt fantastiskMuskat er bare helt fantastiskMuskat er bare helt fantastiskMuskat er bare helt fantastiskMuskat er bare helt fantastiskMuskat er bare helt fantastiskMuskat er bare helt fantastiskMuskat er bare helt fantastiskMuskat er bare helt fantastisk

Ser på det når jeg kan! Kanskje jeg er litt sadistisk - satt der og frydet meg over alle de slemme påfunnene. Eller kanskje jeg bare frydet meg fordi jeg husket hvor forferdelig vanskelig det var å gå ut å handle, og så stå og vente mellom sjokoladehyllene i butikken foran kassa. Har dere lagt merke til hvor godt sukkertøy LUKTER? Samtidig er det akkurat sånne ting vi må klare å takle. Hvis de/vi ikke klarer å gå forbi sjokoladehyllene, eller et bakeri, eller si nei takk til desserten - da har vi det ganske vanskelig!

Mest fantastisk er det å se hvordan de forskjellige taklet trening og diett etter at de kom ut i "virkeligheten". Samtidig er det en kraftig påminning om hvor sterke følelser som kommer i sving når vi pirker i maten til hverandre. Mat, trening, kropp og helse er så intenst personlig...

Også heier jeg på noen helter rene sportssendingen.

Muskat

__________________
'I don't see this being settled with logic.' - Buffy, Earshot

Muskat er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Montignac Svar med sitat
Svar


Aktive brukere som ser på denne tråden: 1 (0 medlemmer 1 gjester)
 

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Lignende tråder
Tråd Trådstarter Forum Svar Siste innlegg
Trimmer dere? Gamla Trening 56 09-01-05 00:12
Klarer dere det! Marit Lavkarbo generelt 11 22-08-04 16:00


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 15:49.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Foreldreportalen.no | Selvrealisering.no
© 2004-2015, Lavkarbo.no