Søk i lavkarbosidene:
Tilpasset søk
Gå tilbake   Lavkarbo.no :: Karbojunkie > Kosthold og helse > Generell ernæringsdebatt

Frokostkonseptet

Generell ernæringsdebatt Tema som ikke har med begrenset karbohydratinntak å gjøre.

Del denne siden:

Svar
 
Trådverktøy
Gammel 27-05-09, 15:30   #1
Skøyerfjeset
Juniormedlem
 
Skøyerfjeset sin avatar
 
Medlem siden: May 2009
Hvor: Hadeland
Innlegg: 34
Skøyerfjeset er på en erverdig vei

Frokostkonseptet

Hei jeg har lest om dette. Du tar pulver til frokost og kveld, samt forbrenningste (eller var det energite???) og en juice som skal hjelpe på fordøyelsen.

Er det noen her inne som har prøvd det? Er det noe som evt kan brukes sammen med lavkarbo?

__________________


Skøyerfjeset er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketose Svar med sitat
Gammel 27-05-09, 15:48   #2
Carisma
Seniormedlem
 
Carisma sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2004
Hvor: Harestua
Alder: 47
Innlegg: 16.055
Carisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastisk

Sv: Frokostkonseptet

Googlet det og fant fort ut at det er et Herbalife-konsept Da blinker alle mine varsellamper hvertfall.
Jeg ville heller satset på å spise ordentlig og sunn mat ala lavkarbo.

__________________
Persistance pays!
Carisma er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF Svar med sitat
Gammel 27-05-09, 15:59   #3
Skøyerfjeset
Juniormedlem
 
Skøyerfjeset sin avatar
 
Medlem siden: May 2009
Hvor: Hadeland
Innlegg: 34
Skøyerfjeset er på en erverdig vei

Sv: Frokostkonseptet

Ok, jeg har ikke så veldig greie på Herbalife jeg så....

__________________


Skøyerfjeset er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketose Svar med sitat
Gammel 27-05-09, 16:01   #4
Carisma
Seniormedlem
 
Carisma sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2004
Hvor: Harestua
Alder: 47
Innlegg: 16.055
Carisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastisk

Sv: Frokostkonseptet

Herbalife er et salgs homeparty konsept hvor de påstår de har fantastiske produkter som gjør underverker for helsen din. Pulverkurer, urtetabletter osv. Studerte sammen med en som solgte disse. Han klarte å lure flere til å kjøpe det, men eneste som ble tynnere var studentlånkotoene gitt....

__________________
Persistance pays!
Carisma er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF Svar med sitat
Gammel 27-05-09, 16:02   #5
Gerd
Jeg kan og jeg vil!
 
Medlem siden: Jan 2007
Hvor: 1
Innlegg: 55.254
Gerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastisk

Sv: Frokostkonseptet

Opprinnelig lagt inn av Carisma, her.

Herbalife er et salgs homeparty konsept hvor de påstår de har fantastiske produkter som gjør underverker for helsen din. Pulverkurer, urtetabletter osv. Studerte sammen med en som solgte disse. Han klarte å lure flere til å kjøpe det, men eneste som ble tynnere var studentlånkotoene gitt....

Jeg var homepartykonsulent for mange år siden

Ikke ble jeg tynn, og ikke ble jeg rik......

Gerd er avlogget   Min kostholdsfilosofi: 1 Svar med sitat
Gammel 02-06-09, 19:47   #6
Tutte
Medlem
 
Tutte sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2009
Hvor: Rogaland
Alder: 41
Innlegg: 420
Tutte er på en erverdig vei

Sv: Frokostkonseptet

Vil heller holdt meg til vanlig lavkarbo kosthold ja !

__________________


Tutte er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolyse Svar med sitat
Gammel 25-10-09, 02:45   #7
frifuggel
Seniormedlem
 
frifuggel sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2009
Hvor: Østlandet
Alder: 60
Innlegg: 2.081
frifuggel begynner å bli godt kjentfrifuggel begynner å bli godt kjentfrifuggel begynner å bli godt kjentfrifuggel begynner å bli godt kjentfrifuggel begynner å bli godt kjentfrifuggel begynner å bli godt kjent

Sv: Frokostkonseptet

Opprinnelig lagt inn av vikkie, her.

Da synes jeg virkelig veldig synd på deg! i den bransjen nå, og aldri har det vært så stor etterspørsel etter de produktene!
Har nettopp åpnet et aktivt livsstil i Lier, noe som er ufattelig populæært!
Synd du ikke holdt ut i bransjen litt lengre

Grete Roede "selger" også lavkalori, men hun er ikke representert her inne, skjønner ikke hvorfor du "selger" Herbalife her inne på et lavkarbo forum.. Hvis det er så ufattelig populært..? Men, deg om det. Fritt land, bare feil forum.

__________________
Storkoser meg med verdens fineste lille gutt, en uventet og utrolig premie for riktig mat i 10 måneder..
frifuggel er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Tilpasset Fedonistisk :)) Svar med sitat
Gammel 25-10-09, 10:50   #8
SunnhetMedSirrup
Seniormedlem
 
SunnhetMedSirrup sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2009
Hvor: østfold
Innlegg: 1.332
SunnhetMedSirrup er ny på veien

Sv: Frokostkonseptet

Æsj! Pulver!

husker jeg prøvde meg på og spis pulver greier, Æsj altså!
ble ikke mett heller.. føltes helt feil

__________________
SunnhetMedSirrup er avlogget   Min kostholdsfilosofi: L C H F f o r l i f e . Svar med sitat
Gammel 25-10-09, 11:27   #9
arnakristin
Seniormedlem
 
arnakristin sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2008
Hvor: Drammen
Innlegg: 2.035
arnakristin har veldig mye å være stolt avarnakristin har veldig mye å være stolt avarnakristin har veldig mye å være stolt avarnakristin har veldig mye å være stolt avarnakristin har veldig mye å være stolt avarnakristin har veldig mye å være stolt avarnakristin har veldig mye å være stolt avarnakristin har veldig mye å være stolt avarnakristin har veldig mye å være stolt av

Sv: Frokostkonseptet

Opprinnelig lagt inn av vikkie, her.

Hadde du prøvd produktene hadde du kanskje forstått hva folk hadde snakket om..
Etter at jeg begynte med produktene har jeg fått et enormt med energi, huden min har blitt bedre, for å ikke snakke om kroppen min jeg har fått veldig mye selvtillit! har rett og slett fått en nytt liv.

Ja, men fortell meg sammenhengen mellom Herbalife og lavkarbo... Bare for å minne deg på at dette er et lavkarbo forum ikke et slankeforum.
Alle de positive effektene du snakker om får man også på lavkarbo, du skal ikke lese mye her inne før du oppdager mange slike solskinnshistorier og det ved å spise mat til alle måltider.

I tillegg vil jeg bare minne deg på denne:

Sitat:

Minner om at vi ikke ønsker anbefalinger av pulverkurer her på Lavkarbo. Vi er, som navnet sier, et lavkarboforum og vi anbefaler kun dietter basert på MAT. (Med unntak av Eurodiett som er foreskrevet av lege).

Om pulverdietter virker eller ikke kan diskuteres, men vi ønsker ikke slike diskusjoner her. Flott om det kan respekteres.


Admin.

arnakristin er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ketolyse Svar med sitat
Svar


Aktive brukere som ser på denne tråden: 1 (0 medlemmer 1 gjester)
 

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 22:16.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Foreldreportalen.no | Selvrealisering.no
© 2004-2015, Lavkarbo.no