Søk i lavkarbosidene:
Tilpasset søk
Gå tilbake   Lavkarbo.no :: Karbojunkie > Kosthold og helse > Kostholdsfilosofier > Ketolysekuren

Jøss, dette er moro!

Del denne siden:

Svar
 
Trådverktøy
Gammel 26-08-08, 08:16   #1
Pocahontas
Medlem
 
Medlem siden: Jun 2008
Hvor: Lambertseter, Oslo
Alder: 49
Innlegg: 100
Pocahontas er ny på veien

Jøss, dette er moro!

God morgen!

Jeg har lyst til å skrive fordi dette går BRA; selv om jeg har hatt lang feriesprekk og ikke heeelt klarer å spise nok kjøtt, nok fett etc....
Jeg fortsetter likevel nedover!
Nå har jeg mistet over syv kilo, som for meg er så deilig! Nå er det mye lettere å fyke opp og ned trappene med bikkja og mange andre ting..

Målet er fem til, og da er jeg happy chappy!

Ha en din dag, alle sammen!

Marianne

Pocahontas er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolyse Svar med sitat
Gammel 26-08-08, 09:07   #2
Ista
Sperret
 
Medlem siden: Jun 2008
Hvor: Det kalde nord
Alder: 41
Innlegg: 164
Ista er ny på veien

Sv: Jøss, dette er moro!

åååå...Så koselig med et skikkelig glad innelgg på mårran da.Gratulerer så mye med kjempe godt resultat! Du har vært knall flink..Nå går det bare en vei,nemlig OPPOVER!

Ista er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Fedon`ish..... Svar med sitat
Gammel 26-08-08, 09:42   #3
Fungirl
Supermoderator
 
Fungirl sin avatar
 
Medlem siden: May 2008
Alder: 43
Innlegg: 3.021
Fungirl er en virkelig god ressursFungirl er en virkelig god ressursFungirl er en virkelig god ressursFungirl er en virkelig god ressursFungirl er en virkelig god ressursFungirl er en virkelig god ressursFungirl er en virkelig god ressursFungirl er en virkelig god ressursFungirl er en virkelig god ressursFungirl er en virkelig god ressursFungirl er en virkelig god ressurs

Sv: Jøss, dette er moro!

Johooo, grattis så masse. Kjempeflink er du

Fungirl er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Gastric Bypass utført 07.02.11 Svar med sitat
Gammel 26-08-08, 09:44   #4
Summer
Klar for nytt år!
 
Summer sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2004
Hvor: Mer sentralt
Innlegg: 12.767
Summer er bare helt fantastiskSummer er bare helt fantastiskSummer er bare helt fantastiskSummer er bare helt fantastiskSummer er bare helt fantastiskSummer er bare helt fantastiskSummer er bare helt fantastiskSummer er bare helt fantastiskSummer er bare helt fantastiskSummer er bare helt fantastiskSummer er bare helt fantastisk

Sv: Jøss, dette er moro!

Så bra!

__________________
Fremgang er umulig om du gjør ting slik du alltid har gjort ...

Summer er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavglykemisk lavkarbodiett fordi det gjør godt Svar med sitat
Gammel 29-08-08, 11:17   #5
Torkil
Seniormedlem
 
Torkil sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2005
Hvor: Arendal
Alder: 65
Innlegg: 1.714
Torkil er bare helt fantastiskTorkil er bare helt fantastiskTorkil er bare helt fantastiskTorkil er bare helt fantastiskTorkil er bare helt fantastiskTorkil er bare helt fantastiskTorkil er bare helt fantastiskTorkil er bare helt fantastiskTorkil er bare helt fantastiskTorkil er bare helt fantastiskTorkil er bare helt fantastisk

Sv: Jøss, dette er moro!

Hei
Jeg blir altid glad når noen ser på alle de andre positive effekter av slankingen og ikke bare stirrer seg blinde på selve vekten - som selvfølgelig også er viktig.
Jeg tror at de som reflekterer over bedre kondisjon, bedre helse, roligere mage, bedre humør, renere hud etc, vil ha større motivasjon når man etter slankingen skal stabilisere den nye vekt.

Vennlig Hilsen
Torkil

Torkil er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolysekuren Svar med sitat
Gammel 23-03-11, 11:01   #6
Froskeprinsessen
Medlem
 
Froskeprinsessen sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2010
Hvor: Sandefjord
Innlegg: 58
Froskeprinsessen er på en erverdig vei

Sv: Jøss, dette er moro!

Opprinnelig lagt inn av Ista, her.

åååå...Så koselig med et skikkelig glad innelgg på mårran da.Gratulerer så mye med kjempe godt resultat! Du har vært knall flink..Nå går det bare en vei,nemlig OPPOVER!


Men forhåpentlig vis nedover også=)med vekta;.P

Froskeprinsessen er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ketolysekuren Svar med sitat
Svar


Aktive brukere som ser på denne tråden: 1 (0 medlemmer 1 gjester)
 

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Lignende tråder
Tråd Trådstarter Forum Svar Siste innlegg
Mulig dette er feil forum for dette spm. (ticker) Momsa Forumrelaterte spørsmål og tilbakemeldinger 6 26-08-08 23:36
Er dette ok? Livsglede Ketolysekuren 6 02-04-08 11:51
Jøss, sjekk alle disse deilige proteinpulver-smakene!! Iset Generell ernæringsdebatt 6 22-02-06 19:37
Jøss da!? Isagel Induksjonen 4 16-03-05 18:32
Den store tråden for fest, lek og moro guro Generell diskusjon 2 02-02-05 15:17


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 07:40.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Foreldreportalen.no | Selvrealisering.no
© 2004-2015, Lavkarbo.no