Søk i lavkarbosidene:
Tilpasset søk
Gå tilbake   Lavkarbo.no :: Karbojunkie > Oppskrifter, bøker og andre tema > Oppskrifter > Bakst

Proteinbrød

Bakst Her finner du, og poster du oppskrifter på lavkarbovenlig bakst, som lavkarbo-brød, pannekaker, vafler, muffins, og andre gode ting du kommer på som kan bakes på et lavkarbokosthold.

Del denne siden:

Svar
 
Trådverktøy
Gammel 21-08-09, 13:35   #101
Missy-
Nytt Medlem
 
Medlem siden: Aug 2009
Innlegg: 3
Missy- er på en erverdig vei

Sv: Proteinbrød

Jeg regnet ut næringsinnholdet ved hjelp av Mat På Data nå.

Kcal: 1624
Protein: 93,2
Fett: 129
Karbo: 15

Dette er regnet med 150g cottage. Imponerende næringsinnhold til at det smaker så godt. Alt fettet er jo fra utrolig brae fettkilder også! Nei, jeg er solgt! ;D

Missy- er avlogget   Min kostholdsfilosofi: The See Food Diet. Svar med sitat
Gammel 22-08-09, 09:40   #102
screwball
Seniormedlem
 
screwball sin avatar
 
Medlem siden: May 2008
Hvor: Tromsø
Alder: 45
Innlegg: 564
screwball er ny på veien

Sv: Proteinbrød

Bakte dette brødet igjen i går, og skjærte i dag 3 skiver á 8-10mm tykkelse. Veide 60g tilsammen, så dette brødet er endel lettere enn lollipopbrødet.

__________________

Har spist meg ned 30kg og holdt vekta i over to år nå.
2,5 år på lavkarbo - ikke en kur men en livsstil!
screwball er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Generell lavkarbo under 30g karbo pr dag - masse proteiner. Svar med sitat
Gammel 28-10-09, 23:55   #103
caffemocca
Nytt Medlem
 
Medlem siden: Oct 2009
Innlegg: 1
caffemocca er på en erverdig vei

Sv: Proteinbrød

Måtte hive meg i bakinga jeg og! Er spent på resultatet

Min 3 dag med minimalt inntak av karbohydrater så dette brødet kommer til å gjøre susen, siden jeg eeelsker brød!

caffemocca er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo diett Svar med sitat
Gammel 29-10-09, 14:07   #104
jabba73
Nytt Medlem
 
Medlem siden: Oct 2009
Innlegg: 1
jabba73 er på en erverdig vei
Question

Sv: Proteinbrød

Hei. Jeg har bakt dette brødet mye og er kjempefornøyd, men det er en ting jeg lurer på... hvorfor er det så stor forskjell på karboinnholdet på samme vare fra forskjellige produsenter? Ta f.eks. Kruskakli. Den jeg har fra Regal inneholder 9 gram, mens den jeg har fra møllerens inneholder 18,5 gram. Blir ikke klok av dette jeg. Og på samme måte er det for solsikkefrø, gresskarkjerner og sesamfrø.

jabba73 er avlogget   Min kostholdsfilosofi: lindbergs Svar med sitat
Gammel 29-10-09, 16:37   #105
Jolly
Medlem
 
Jolly sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2009
Hvor: Møre og Romsdal
Innlegg: 180
Jolly er ny på veien

Sv: Proteinbrød

Har noen av dere prøvd å lage brød av den bakemiksen som Ketolysekuren har kommet med? Jeg har ikke kommet så langt ennå at jeg har testet ut oppskrifta som står på boksen, vurderer å prøve i helga. Men, om noen av dere alt har prøvd...uten særlig lykke, så slapp nå jeg å prøve....og kunne heller konsentrere meg om et eller annet annet, som kan smake bedre. Jeg er veldig brødsjuk om dagen, jobber i kantine og smører mat hver dag. Gjett om det er prøvelse for meg som elsker grove mormors osv, får vann i munnen av tanken.
Men, 15 karver pr. dag, det er pokker meg ikke mye altså. Å jeg tviler på at jeg greier å holde meg under, enda jeg jobber hardt med saken. En karb her og en der, blir fort 15. Så for meg er det viktig at det brødet slår knock out på evt. andre brød/knekkebrød varianter.
Prøvde forresten pizzabunnen som stod i Ketolyseboka sist fredag, vel vel, det gikk an å spise den, men guuud så tørt? Jeg erstattet soyaprotein med bakemiksen da, kan ikke skjønne at det blir noe saftigere fordi om det er soyaprotein? Kan det hjelpe med litt mer olje kanskje?

Jolly er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolyse/lavkarbo Svar med sitat
Gammel 04-11-09, 17:46   #106
Krøllemor
Nytt Medlem
 
Medlem siden: Nov 2009
Innlegg: 3
Krøllemor er på en erverdig vei

Sv: Proteinbrød

MMMm...synes brødet var helt nydelig!!! Godt å ha lettvinn matniste

Krøllemor er avlogget   Min kostholdsfilosofi: lavkarbo Svar med sitat
Gammel 04-11-09, 18:43   #107
Furine
Supermoderator
 
Furine sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2009
Hvor: Heime på berget, ved havet
Innlegg: 4.044
Furine er en virkelig god ressursFurine er en virkelig god ressursFurine er en virkelig god ressursFurine er en virkelig god ressursFurine er en virkelig god ressursFurine er en virkelig god ressursFurine er en virkelig god ressursFurine er en virkelig god ressursFurine er en virkelig god ressursFurine er en virkelig god ressursFurine er en virkelig god ressurs

Sv: Proteinbrød

Opprinnelig lagt inn av Jolly, her.

Men, 15 karver pr. dag, det er pokker meg ikke mye altså. Å jeg tviler på at jeg greier å holde meg under, enda jeg jobber hardt med saken. En karb her og en der, blir fort 15.

Det er vel ikkje meininga at du skal halde deg UNDER 15...?

Furine er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF Svar med sitat
Gammel 04-11-09, 19:17   #108
irenee
Juniormedlem
 
irenee sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2008
Hvor: Mo I Rana
Alder: 39
Innlegg: 22
irenee er på en erverdig vei

Sv: Proteinbrød

Løpe på butikken for å kjøpe ingredienser så jeg får bakt til jeg skal på ferie!!!!

__________________
BMI 46.. mamma til verdens beste Tobias!

Lavkarbo/ketolyse!
irenee er avlogget   Min kostholdsfilosofi: lavkarbo. Svar med sitat
Gammel 04-11-09, 23:38   #109
Jolly
Medlem
 
Jolly sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2009
Hvor: Møre og Romsdal
Innlegg: 180
Jolly er ny på veien

Sv: Proteinbrød

Opprinnelig lagt inn av Furine, her.

Det er vel ikkje meininga at du skal halde deg UNDER 15...?

Jo om jeg ikke har misforstått helt, så skal en dame helst ikke over 15 karber på en dag, og menn ikke over 20. Går forbrenningen sakte, så må du kanskje kutte ut enda mer. Nå er det Ketolysekuren dette gjelder da.

Jolly er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolyse/lavkarbo Svar med sitat
Gammel 04-11-09, 23:41   #110
Carisma
Seniormedlem
 
Carisma sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2004
Hvor: Harestua
Alder: 47
Innlegg: 16.055
Carisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastisk

Sv: Proteinbrød

Opprinnelig lagt inn av Jolly, her.

Jo om jeg ikke har misforstått helt, så skal en dame helst ikke over 15 karber på en dag, og menn ikke over 20. Går forbrenningen sakte, så må du kanskje kutte ut enda mer. Nå er det Ketolysekuren dette gjelder da.

Det er i veldig spesielle tilfeller du evt må kutte, vi snakker stillstand i måneder. Hvis du spiser slik Torkil har laget kuren, og får litt grønt til hvert måltid, er det nesten umulig å komme under 15g. Det anbefales at kvinner ligger på 15-20g i snitt.

__________________
Persistance pays!
Carisma er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF Svar med sitat
Gammel 04-11-09, 23:46   #111
Jolly
Medlem
 
Jolly sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2009
Hvor: Møre og Romsdal
Innlegg: 180
Jolly er ny på veien

Sv: Proteinbrød

Jeg bakte dette brødet for noen dager siden:
4 egg
5 dl bakemiks fra ketolyse
100 gr linfrø
40 gr solsikkefrø
100 gr kruskakli
80 gr valnøtter
2 ss sesamfrø
1,5 ts salt
1 ss natreen strø
2 dl Creme fraiche lett (skulle vært vanlig original, men tok feil i hylla)

Knuste alle frøene og nøttene til pulver, blandet med bakemiks og hadde så oppi egg og creme fraich.
La alt innpå vektklubben nå for å se hvordan det kom ut og fikk følgende analyse:
20 skiver= 20 porsjoner
46% proteiner
48% fett
6% karbo

219 kcal pr. skive Helt latterlig mye egentlig, for meg som nå har vært i vektklubben ei stund, der en skive maks skal ha 50 kcal.
Jeg syns kanskje kaboinnholdet var noe høyt, men vanskelig å komme noe særlig under tror jeg. For her har jeg lagt inn vanlig Creme Fraich.

Jeg er ikke så flink med slik matte og greier, så her trenger jeg litt hjelp. Om det står 6% karbo, hvor mange karber vil det være i en skive da?

Tok inn to slik på jobb i dag, sikkert galskap ja, for det var vel her karboene kom snikende inn i dag.

Jolly er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolyse/lavkarbo Svar med sitat
Gammel 04-11-09, 23:49   #112
Carisma
Seniormedlem
 
Carisma sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2004
Hvor: Harestua
Alder: 47
Innlegg: 16.055
Carisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastisk

Sv: Proteinbrød

Opprinnelig lagt inn av Jolly, her.

Om det står 6% karbo, hvor mange karber vil det være i en skive da?

6% av skivens totale vekt er karbo. Så da må du veie en skive og regne det ut.

__________________
Persistance pays!
Carisma er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF Svar med sitat
Gammel 05-11-09, 13:01   #113
Jolly
Medlem
 
Jolly sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2009
Hvor: Møre og Romsdal
Innlegg: 180
Jolly er ny på veien

Sv: Proteinbrød

Opprinnelig lagt inn av Carisma, her.

6% av skivens totale vekt er karbo. Så da må du veie en skive og regne det ut.

6 % er nå da egentlig på hele brødet, så da er det nå nesten enklere å veie hele brødet og dele på antall skiver. og antall skiver vil nå være forskjellig. Huff, syns slikt som dette er vanskelig jeg altså. Å beregne slik. Og enda værre blir det når noen sider minst mulig karbo, noen sier akkurat 15 og noen sier at det ikke spiller så stor rolle, så lenge du er i ketose. Hmm, lurer på å melde meg inn i forumet på ketolyse.no, da får jeg kanskje svar fra Torkil sjøl??

Jolly er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolyse/lavkarbo Svar med sitat
Gammel 05-11-09, 15:07   #114
Kitt
Seniormedlem
 
Kitt sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Asker
Alder: 56
Innlegg: 18.153
Kitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastisk

Sv: Proteinbrød

Opprinnelig lagt inn av Jolly, her.

6 % er nå da egentlig på hele brødet, så da er det nå nesten enklere å veie hele brødet og dele på antall skiver. og antall skiver vil nå være forskjellig. Huff, syns slikt som dette er vanskelig jeg altså. Å beregne slik. Og enda værre blir det når noen sider minst mulig karbo, noen sier akkurat 15 og noen sier at det ikke spiller så stor rolle, så lenge du er i ketose. Hmm, lurer på å melde meg inn i forumet på ketolyse.no, da får jeg kanskje svar fra Torkil sjøl??

Trenger ikke melde deg inn der for å få svar av dr. Torkil!
Svarer på pm her også, den flotte mannen!

Du skal helst ligge på ca 15 karber til å begynne med. Noen få over eller under spiller ikke stor rolle. Karbene skal med noen unntak komme fra grønnsaker som vokser over jorden + litt løk!

Nøtter, tomater og brøderstatninger kan stoppe vektnedgang hos enkelte, men det må du prøve deg frem med selv!

__________________
Kitt er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Syns "Less carbs" høres fornuftig ut! ;) Svar med sitat
Gammel 05-11-09, 15:29   #115
Jolly
Medlem
 
Jolly sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2009
Hvor: Møre og Romsdal
Innlegg: 180
Jolly er ny på veien

Sv: Proteinbrød

Opprinnelig lagt inn av Kitt, her.

Trenger ikke melde deg inn der for å få svar av dr. Torkil!
Svarer på pm her også, den flotte mannen!

Du skal helst ligge på ca 15 karber til å begynne med. Noen få over eller under spiller ikke stor rolle. Karbene skal med noen unntak komme fra grønnsaker som vokser over jorden + litt løk!

Nøtter, tomater og brøderstatninger kan stoppe vektnedgang hos enkelte, men det må du prøve deg frem med selv!

Flere av dere som sier at jeg må prøve meg frem selv, men hvordan i pokker gjør du det da? Vil nå ta uker det, å prøve ut om nøtter stopper opp min vektnedgang? For det vil jeg jo ikke finne ut før jeg har testet en og en ting over flere dager. Og nøtter blir vi jo anbefalt å spise? Gjerne som mellommåltid.

Jolly er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolyse/lavkarbo Svar med sitat
Gammel 05-11-09, 15:50   #116
Kitt
Seniormedlem
 
Kitt sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Asker
Alder: 56
Innlegg: 18.153
Kitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastisk

Sv: Proteinbrød

Opprinnelig lagt inn av Jolly, her.

Flere av dere som sier at jeg må prøve meg frem selv, men hvordan i pokker gjør du det da? Vil nå ta uker det, å prøve ut om nøtter stopper opp min vektnedgang? For det vil jeg jo ikke finne ut før jeg har testet en og en ting over flere dager. Og nøtter blir vi jo anbefalt å spise? Gjerne som mellommåltid.

Mellommåltid???

Man trenger da ikke mellommåltider på ketolyse!
Man skal spise seg passe mett hver gang man er sulten, på ordentlig mat!

Og med nøtter menes de med færrest karber, som paranøtter og macadamian. Er ikke meningen at man skal spise dem hver dag heller!

Jeg vil heller si at det beste er å ikke spise nøtter, tomater, brøderstatninger, kunstig søtstoff etc og heller innføre dem en etter en etter som vekten går ned.

Jeg liker ikke tomater, spiser lite brøderstatninger og nøtter og prøver å holde meg til så lite søtstoff som mulig!
Går ikke fort ned, men nedover går det! Snart halveis til første delmål!
Er det meieriprodukter som gjør at det går sakte, får det heller være. Rømme og fløte "må" jeg ha!

__________________
Kitt er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Syns "Less carbs" høres fornuftig ut! ;) Svar med sitat
Gammel 05-11-09, 15:56   #117
Jolly
Medlem
 
Jolly sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2009
Hvor: Møre og Romsdal
Innlegg: 180
Jolly er ny på veien

Sv: Proteinbrød

hehe, tror du misforstod meg. Med mellommåltid så mener jeg følgende...

3 måltider er for lite for meg gjennom en hel dag, som starter kl 07 og slutter kl 23-24. Så jeg har frokost, lunsj, middag og et "mellommåltid". Da greier jeg meg godt

Jolly er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolyse/lavkarbo Svar med sitat
Gammel 05-11-09, 16:20   #118
Kitt
Seniormedlem
 
Kitt sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Asker
Alder: 56
Innlegg: 18.153
Kitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastisk

Sv: Proteinbrød

Opprinnelig lagt inn av Jolly, her.

hehe, tror du misforstod meg. Med mellommåltid så mener jeg følgende...

3 måltider er for lite for meg gjennom en hel dag, som starter kl 07 og slutter kl 23-24. Så jeg har frokost, lunsj, middag og et "mellommåltid". Da greier jeg meg godt

Da så!
Men du kan jo spise 4 -5-6-7 ordentlige måltider om du vil!
Bare du spiser deg passe mett hver gang du er sulten!

Så trenger du ikke kalle det mellommåltid! Bare måltid!

__________________
Kitt er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Syns "Less carbs" høres fornuftig ut! ;) Svar med sitat
Gammel 05-11-09, 21:00   #119
Carisma
Seniormedlem
 
Carisma sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2004
Hvor: Harestua
Alder: 47
Innlegg: 16.055
Carisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastisk

Sv: Proteinbrød

Opprinnelig lagt inn av Jolly, her.

Flere av dere som sier at jeg må prøve meg frem selv, men hvordan i pokker gjør du det da?

Det kan være greit å ta et par uker hvor man følger menyoppsettet i boka om man er usikker. Da får man en ide om sammensetning av mat, og ferdig tilmålte dagsmenyer

__________________
Persistance pays!
Carisma er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF Svar med sitat
Gammel 06-11-09, 23:58   #120
Jolly
Medlem
 
Jolly sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2009
Hvor: Møre og Romsdal
Innlegg: 180
Jolly er ny på veien

Sv: Proteinbrød

Opprinnelig lagt inn av Kitt, her.

Da så!
Men du kan jo spise 4 -5-6-7 ordentlige måltider om du vil!
Bare du spiser deg passe mett hver gang du er sulten!

Så trenger du ikke kalle det mellommåltid! Bare måltid!

Joda, jeg vet jeg kan det. Men, det står jo tydelig i ketolyseboka, at en ikke trenger å spise om en ikke er sulten, så lenge du vet du får i deg det du skal og trenger. Og jeg har slettes ikke behov for mer enn 4-5. Blir for det meste, men avslutter dagen med noen skiver røkt laks eller noen skiver norvegia før jeg legger meg. For å ikke bli sulten på natta, samt få i meg litt fett

Beste er nå at jeg slettes ikke har slikt behov for godis og søtsaker, eller annet mellommåltid. Toppers. Tok meg 2 biter sjokolade til kveldskosen i kveld. Men det var slik sjokolade som jeg får kjøpt på sunkost. Det er kun 3 karber på en hel sjokobar, og den har vel 6 eller 7 biter. Må bare unne meg litt en og annen kvelden, spes i helgene, for da blir det ikke så tøft å stå imot. Og litt ekstra å glede seg mot på helg. Stikcsen var lys rosa likevel i dag, så...da kunne jeg likevel bare ta'n litt ekstra ut. Har ikke vært noen topp dag, enda jeg trodde faktisk at jeg hadde vært smart og flink idag...

Jolly er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolyse/lavkarbo Svar med sitat
Gammel 07-11-09, 09:15   #121
Kitt
Seniormedlem
 
Kitt sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Asker
Alder: 56
Innlegg: 18.153
Kitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastisk

Sv: Proteinbrød

Fett er viktig!

Og væske! Helst vann, da!

Fargen på stiksen har ikke så mye å si, det går ikke an å være litt i ketose, uansett! Drikker du nok, blir den ofte lys, drikker du for lite, blir den gjerne på det mørkeste!

God helg!

__________________
Kitt er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Syns "Less carbs" høres fornuftig ut! ;) Svar med sitat
Gammel 22-01-10, 15:03   #122
Kuredu
Medlem
 
Medlem siden: Aug 2009
Innlegg: 159
Kuredu er på en erverdig vei

Sv: Proteinbrød

Må bare føye meg inn i rekken her, brødet smakte faktisk fortreffelig Veldig positivt overrasket.

Kuredu er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF - egenkomponert lavkarbo Svar med sitat
Gammel 27-01-10, 22:59   #123
Tønneklara
Juniormedlem
 
Medlem siden: Jan 2010
Innlegg: 27
Tønneklara er på en erverdig vei

Sv: Proteinbrød

Dette brødet vil jeg lage! Høres godt ut, og enkelt og lage. Hva gjør jeg når jeg må dele inn i dl? Jeg har nemlig ikke vekt, og får ikke målt i gram...

Tønneklara er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lav-karbo-kost Svar med sitat
Gammel 30-01-10, 23:41   #124
bobba
Nytt Medlem
 
Medlem siden: Jan 2010
Innlegg: 1
bobba er på en erverdig vei

Sv: Proteinbrød

Hei.

Eg vil anbefala å ha i hakka nøtter også

bobba er avlogget   Min kostholdsfilosofi: atkins Svar med sitat
Gammel 23-03-10, 11:22   #125
pippemor
Nytt Medlem
 
Medlem siden: Feb 2010
Innlegg: 3
pippemor er på en erverdig vei

Sv: Proteinbrød

Jeg baker dette proteinbrødet i melkekartonger og det blir supert
resultat.

pippemor er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Gjør så godt jeg kan Svar med sitat
Svar


Aktive brukere som ser på denne tråden: 1 (0 medlemmer 1 gjester)
 

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Lignende tråder
Tråd Trådstarter Forum Svar Siste innlegg
Benedictes proteinbrød xeena82 Bakst 46 28-10-08 10:39
Oi,oi,oi, ang Hildebjørgs grove proteinbrød Trolla Ketolysekuren 18 19-07-07 07:31
Proteinbrød... elian Induksjonen 1 18-08-04 15:42
Basis proteinbrød (veldig godt) Iset Bakst 5 11-02-04 16:25


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 20:26.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Foreldreportalen.no | Selvrealisering.no
© 2004-2015, Lavkarbo.no