Søk i lavkarbosidene:
Tilpasset søk
Gå tilbake   Lavkarbo.no :: Karbojunkie > Utenfor tema > Generell diskusjon

Ikke gi opp!

Generell diskusjon Ordet er fritt.

Del denne siden:

Svar
 
Trådverktøy
Gammel 28-08-10, 18:55   #1
Akeleie
Juniormedlem
 
Medlem siden: Apr 2010
Innlegg: 23
Akeleie er på en erverdig vei

Ikke gi opp!

Jeg begynte på lavkarbo i slutten av april. De første månedene hadde jeg litt skuffende vektnedgang. Man leser om alle som raser ned i vekt på en to tre. Slik var det altså ikke med meg, men de helsemessige fordelene, som jevnere humør, bedre søvn etc var så store at jeg ikke tenkte på å slutte en gang. Men så plutselig, mot slutten av juli begynte det å skje ting.. har plutselig midje, svært så definerte ansiktstrekk og de gamle ringene mine har blitt for store. Enkelte påstår til og med at de kan se fra uke til uke at jeg krymper. Så ikke gi opp! Det kan ta tid, men det kommer!
Og god helg til dere alle!

Akeleie er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Atkins Svar med sitat
Gammel 28-08-10, 19:03   #2
Carisma
Seniormedlem
 
Carisma sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2004
Hvor: Harestua
Alder: 47
Innlegg: 16.055
Carisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastisk

Sv: ikke gi opp!

Det sies at kroppen fokuserer på å fikse det viktigste først. Den mente nok at bedre helse var viktigere for deg en lavere vekt Nå når helsa er bedre har den råd til å jobbe med vekta. Så selv om vi ikke ser alle fordelene med en gang så er de definitivt der!

__________________
Persistance pays!
Carisma er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF Svar med sitat
Gammel 28-08-10, 22:40   #3
Cec1973
Medlem
 
Medlem siden: Jun 2010
Hvor: Bergen
Innlegg: 139
Cec1973 er på en erverdig vei

Sv: Ikke gi opp!

Ååååh, dette var godt å høre! Jeg har gått på lavkarbo/ketolyse siden begynnelsen av juni og har gått opp og ned innimellom og nå er jeg akkurat der jeg var da jeg begynte... (Hadde en uke i juli der jeg spiste det jeg ville siden jeg var på ferie... og siden jeg ikke hadde gått ned noe før...) Helt inntil for noen dager siden har jeg vært veldig sulten, på tross av lavt karbeinntak og mye fett. I juni hadde jeg skikkelig problemer med hodepine, skjelvinger, lav energi osv... Nå i august har jeg hatt mer energi, men fortsatt ikke helt på topp, så har enda ikke merket noen voldsomme helsegevinster. I går merket jeg derimot at jeg IKKE var spesielt sulten og kunne spise mindre, det samme merket jeg i dag. Kanskje dette er et godt tegn? Lets hope...

Cec xxx.

Cec1973 er avlogget   Min kostholdsfilosofi: tja.... Svar med sitat
Gammel 28-08-10, 23:19   #4
spiren
Medlem
 
Medlem siden: Jul 2010
Innlegg: 52
spiren er på en erverdig vei

Sv: Ikke gi opp!

Så godt å lese det du skriver
Begynte selv i slutten av mai,gikk opp og ned på tre kg,de er stabilisert,men de siste kg sitter som heia altså
Men min helsegevinst er også bra og jeg trives med god mat og en,endelig,en mage som ikke står rett ut av oppblåsthet
Jeg vil ikke gi meg,men ser ikke helt hva som skal til for å få løsnet på mitt fleskMen som skrevet,godt å lese det kan være håp

spiren er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ketolyse Svar med sitat
Svar


Aktive brukere som ser på denne tråden: 1 (0 medlemmer 1 gjester)
 

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Lignende tråder
Tråd Trådstarter Forum Svar Siste innlegg
Fungerer ikke ketolyse på meg? Har jeg ikke nok fett på kroppen? KetoLinen Ketolysekuren 19 19-07-10 09:40
Ikke vært i ketose på 2 dager og har ikke spist over 15 gram karber Stellamor Ketolysekuren 8 30-03-09 16:36
Off, i dag slo ikke stixen ut - skjønner ikke helt det altså =( Tette80 Ketolysekuren 5 29-04-07 12:34
[Mail-Virus] Ikke åpne vedlegg du ikke har bedt om! HP Informasjon 3 10-06-05 10:11


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 18:10.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Foreldreportalen.no | Selvrealisering.no
© 2004-2015, Lavkarbo.no