Søk i lavkarbosidene:
Tilpasset søk
Gå tilbake   Lavkarbo.no :: Karbojunkie > Kosthold og helse > Kostholdsfilosofier > Eurodiett

Eurobabbel - og journaler og blogger!

Del denne siden:

Svar
 
Trådverktøy
Gammel 02-05-08, 19:57   #1801
indi
Seniormedlem
 
indi sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2007
Innlegg: 1.453
indi er virkelig snillindi er virkelig snillindi er virkelig snillindi er virkelig snillindi er virkelig snill

Sv: Eurobabbel - og journaler og blogger!

Høres herlig ut
Spiser mye thaimat jeg, og varierer også alt kjøttet med skalldyr... elsker blåskjell!
God fredagskveld til alle

indi er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Himla mye trening og ketogen mat Svar med sitat
Gammel 02-05-08, 22:01   #1802
jeef-micro
Seniormedlem
 
jeef-micro sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2005
Hvor: opp en trapp og inn en dør
Alder: 44
Innlegg: 12.822
jeef-micro er bare helt fantastiskjeef-micro er bare helt fantastiskjeef-micro er bare helt fantastiskjeef-micro er bare helt fantastiskjeef-micro er bare helt fantastiskjeef-micro er bare helt fantastiskjeef-micro er bare helt fantastiskjeef-micro er bare helt fantastiskjeef-micro er bare helt fantastiskjeef-micro er bare helt fantastiskjeef-micro er bare helt fantastisk

Sv: Eurobabbel - og journaler og blogger!

Innom og ønsker dere en fin fredagskveld

(lover å skjerpe meg på å være her neste uke ... igjen)

__________________
.
frosketelling:14
jeef-micro er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Fedon Svar med sitat
Gammel 02-05-08, 22:06   #1803
Distrea
Støttemedlem
 
Distrea sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2007
Hvor: Drammen
Alder: 53
Innlegg: 4.837
Distrea er bare helt fantastiskDistrea er bare helt fantastiskDistrea er bare helt fantastiskDistrea er bare helt fantastiskDistrea er bare helt fantastiskDistrea er bare helt fantastiskDistrea er bare helt fantastiskDistrea er bare helt fantastiskDistrea er bare helt fantastiskDistrea er bare helt fantastiskDistrea er bare helt fantastisk

Sv: Eurobabbel - og journaler og blogger!

Opprinnelig lagt inn av jeef-micro, her.

Innom og ønsker dere en fin fredagskveld

(lover å skjerpe meg på å være her neste uke ... igjen)

sammen med meg

Distrea er avlogget   Min kostholdsfilosofi: samma det, bare jeg er i ketose Svar med sitat
Gammel 03-05-08, 14:18   #1804
Ruska
Medlem
 
Ruska sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2004
Hvor: Oslo
Alder: 52
Innlegg: 426
Ruska er virkelig snillRuska er virkelig snillRuska er virkelig snillRuska er virkelig snill

Sv: Eurobabbel - og journaler og blogger!

Gratulerer så mye med BMI under 30 indi - kjempebra jobba

Isj, jeg har blitt litt småsyk med sår hals og varm i hodet...ikke morsomt.
Skal ut å spise på restaurant i kveld så jeg håper jeg i alle fall ikke blir noe værre.

Ha en strålende lørdag alle sammen

__________________
Start Eurodiett 04.02.08: 47 kg skal vekk
23 kg av og nå er 20 av dem tilbake....
2010 skal bli mitt år!!!!! Skjerpings
Ruska er avlogget   Min kostholdsfilosofi: lavkarbo Svar med sitat
Gammel 03-05-08, 19:31   #1805
indi
Seniormedlem
 
indi sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2007
Innlegg: 1.453
indi er virkelig snillindi er virkelig snillindi er virkelig snillindi er virkelig snillindi er virkelig snill

Sv: Eurobabbel - og journaler og blogger!

Takk
Håper du ikke blir syk Ruska! Kjipe greier! Pleier å starte allergiplagene på denne tiden jeg, men det har gått bra til nå!
Har litt bedre dager nå, i dag spiste jeg til og med edpannekake! Og nå i kveld ble det tacokjøttdeig med blomkål i, det var faktisk veldig godt! Spanderte på meg en halv tortilla og ei spiseskje mais og...
Er i ketose igjen, hadde utslag på sticksen i dag, så det blir spennende å se hvordan det går nå, ikke helt sikker på hvordan jeg fikser infeksjoner i kroppen og ketose på samme tid, regner med det ikke er noen medisinske grunner til å ikke prøve. Skal til lege tirsdag, så da får jeg høre hva han sier
God lørdagskveld til alle

indi er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Himla mye trening og ketogen mat Svar med sitat
Gammel 04-05-08, 15:19   #1806
Ruska
Medlem
 
Ruska sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2004
Hvor: Oslo
Alder: 52
Innlegg: 426
Ruska er virkelig snillRuska er virkelig snillRuska er virkelig snillRuska er virkelig snill

Sv: Eurobabbel - og journaler og blogger!

Føler meg mye bedre alt, takk Indi
Så bra at du er i ketose da og at du spiser litt med ED-ish, tacokjøttdeig med blomkål hørtes godt ut, hmm kanskje jeg må ha det til middag snart.

Lykke til hos legen på tirsdag - jeg tror vel ikke at det gjør noe at du er i ketose samtidig med at kroppen jobber med å kvitte seg med infeksjoner, kanskje det faktisk hjelper. Uansett, bra at du begynner å bli bedre!

ha en fin søndag folkens!

__________________
Start Eurodiett 04.02.08: 47 kg skal vekk
23 kg av og nå er 20 av dem tilbake....
2010 skal bli mitt år!!!!! Skjerpings
Ruska er avlogget   Min kostholdsfilosofi: lavkarbo Svar med sitat
Gammel 04-05-08, 18:31   #1807
Robyn
Seniormedlem
 
Robyn sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2007
Alder: 49
Innlegg: 805
Robyn er virkelig snillRobyn er virkelig snillRobyn er virkelig snillRobyn er virkelig snill

Sv: Eurobabbel - og journaler og blogger!

Hei på dere!

Indi: Grattis med BMI under 30! Fantastisk innsats!

Ruska: Godt å høre at du føler deg bedre, håper det bare var et snev av noe som ikke bryter ordentlig ut.

Distrea: Lykke til på den smale sti.

Titti: Håper det går bra med deg på fase 1!

Dilly: (((((Vibber))))) oversendes i drøssevis! Håper det hjelper!

___________________________

Jeg er tilbake etter langhelg i Sverige, og må vel bare bekjenne mine synder. På onsdag skeiet jeg skikkelig ut...

Spiste kylling quesedillas til middag ('lompa' og osten var fy mat, ellers var det bare lovlige ingredienser) og toppet det med en soft is med sjokolade strø til dessert.

Senere på kvelden spiste jeg intet mindre enn 5!!!! doughnuts (med hull i midten, men dog... ) og litt potetgull til slutt for å få litt etterlengtet salt. (Potetgull smakte forresten ikke godt i det hele tatt.)

Strammet fort inn igjen og har ikke syndet siden, men fy og fy. Gi meg en tupp i leggen.
Gruer meg selvsagt vannvittig til å gå på vekta i morgen tidlig, spesiellt siden det plutselig raste på 600g i starten av forrige uke som jeg ikke skjønte hvor kom fra. Føler meg feit og blubbete og er sikker på at straffen blir hard, men får vente med å gå helt av hengslene til i morgen tidlig.

Ha en fortsatt fin søndag!

__________________
Endelig i mål.
Robyn er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Eurodiett fase 2 Svar med sitat
Gammel 04-05-08, 18:56   #1808
indi
Seniormedlem
 
indi sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2007
Innlegg: 1.453
indi er virkelig snillindi er virkelig snillindi er virkelig snillindi er virkelig snillindi er virkelig snill

Sv: Eurobabbel - og journaler og blogger!

Næmen fy Robyn...
Har vel egentlig lite for seg å være bitch da, og jeg passer ikke til det uansett! Du får bare hive deg ut på den smale ed-stien igjen og si jaja... syns det er ok å tenke på at det ikke er det du spiser en og annen gang som gjør at det går galt, det er de daglige utskeielsene som er tragiske... Så det så!
klem til deg

indi er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Himla mye trening og ketogen mat Svar med sitat
Gammel 04-05-08, 19:39   #1809
Distrea
Støttemedlem
 
Distrea sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2007
Hvor: Drammen
Alder: 53
Innlegg: 4.837
Distrea er bare helt fantastiskDistrea er bare helt fantastiskDistrea er bare helt fantastiskDistrea er bare helt fantastiskDistrea er bare helt fantastiskDistrea er bare helt fantastiskDistrea er bare helt fantastiskDistrea er bare helt fantastiskDistrea er bare helt fantastiskDistrea er bare helt fantastiskDistrea er bare helt fantastisk

Sv: Eurobabbel - og journaler og blogger!

hehe.... .... ja FY!...

Distrea er avlogget   Min kostholdsfilosofi: samma det, bare jeg er i ketose Svar med sitat
Gammel 04-05-08, 20:37   #1810
Ruska
Medlem
 
Ruska sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2004
Hvor: Oslo
Alder: 52
Innlegg: 426
Ruska er virkelig snillRuska er virkelig snillRuska er virkelig snillRuska er virkelig snill

Sv: Eurobabbel - og journaler og blogger!

ja, fysj og fysj Robyn men jeg skal ikke si noe jeg...gaflet tross alt i meg et stk ostekake i går. Men som den kloke indi sier, det er i det daglige det gjelder å holde seg på rett vei, en og annen utskeielse har man jo lov til, hvordan skal man ellers kunne gjennomføre dette

__________________
Start Eurodiett 04.02.08: 47 kg skal vekk
23 kg av og nå er 20 av dem tilbake....
2010 skal bli mitt år!!!!! Skjerpings
Ruska er avlogget   Min kostholdsfilosofi: lavkarbo Svar med sitat
Gammel 04-05-08, 22:22   #1811
Vibeke-67
Seniormedlem
 
Vibeke-67 sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2008
Hvor: Bergen
Alder: 56
Innlegg: 1.934
Vibeke-67 er bare helt fantastiskVibeke-67 er bare helt fantastiskVibeke-67 er bare helt fantastiskVibeke-67 er bare helt fantastiskVibeke-67 er bare helt fantastiskVibeke-67 er bare helt fantastiskVibeke-67 er bare helt fantastiskVibeke-67 er bare helt fantastiskVibeke-67 er bare helt fantastiskVibeke-67 er bare helt fantastiskVibeke-67 er bare helt fantastisk

Sv: Eurobabbel - og journaler og blogger!

Takk skal dere ha, for her ser det ut til at det er flere her som har skeiet ut litt.
magen min strutter. Virkelig. Vekta har gått til himmels, tor jeg, men den vekta er ikke helt frisk, så jeg stoler ikke helt på den. Jeg er ganske fornøyd med den egentlig. Når vekta viser nedgang tenker jeg at jepp, den er stabil, viser bare tre kg for mye. I dag veide jeg to-tre kg MER enn på lørdagen, og da rister jeg lett på hodet og tenker.... den vekta, den fyker opp to -tre kg etter eget forgodbefinnende... ja ja. Må kjøpe ny.
I går hadde jeg jo laget så god og lavkarbo mat. Drakk hvitvin, masse, også før jeg la meg tenkte smarte Vibeke - æsj, en sjokolade skader jo ikke. Stor var den ikke, og god var den sikkert. Men.... I dag har jeg egentlig ikke gjort noe galt, vet ikke, egg til frokost og salat m skinke og feta til lunsj. Kyllingkarri uten ris, men med ananas og eple til middag, og noe skinke nå til kvelds. Alikevel føler jeg meg aldeles stuffed....
men formen er heldigvis bedre da....

Vibeke-67 er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LowFODMAP/Fedon Svar med sitat
Gammel 04-05-08, 22:26   #1812
indi
Seniormedlem
 
indi sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2007
Innlegg: 1.453
indi er virkelig snillindi er virkelig snillindi er virkelig snillindi er virkelig snillindi er virkelig snill

Sv: Eurobabbel - og journaler og blogger!

Må nok bare trø til med full manadgsskjerpings på hele gjengen i morgen!
Da tar vi kverken på ekstrafettet med liv og lyst
Jeg lover å klare en streit fase to-uke UTEN vas!

Blir dere med?

indi er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Himla mye trening og ketogen mat Svar med sitat
Gammel 04-05-08, 22:33   #1813
Distrea
Støttemedlem
 
Distrea sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2007
Hvor: Drammen
Alder: 53
Innlegg: 4.837
Distrea er bare helt fantastiskDistrea er bare helt fantastiskDistrea er bare helt fantastiskDistrea er bare helt fantastiskDistrea er bare helt fantastiskDistrea er bare helt fantastiskDistrea er bare helt fantastiskDistrea er bare helt fantastiskDistrea er bare helt fantastiskDistrea er bare helt fantastiskDistrea er bare helt fantastisk

Sv: Eurobabbel - og journaler og blogger!

Opprinnelig lagt inn av indi, her.

Må nok bare trø til med full manadgsskjerpings på hele gjengen i morgen!
Da tar vi kverken på ekstrafettet med liv og lyst
Jeg lover å klare en streit fase to-uke UTEN vas!

Blir dere med?

jeg er med!!!!!

Distrea er avlogget   Min kostholdsfilosofi: samma det, bare jeg er i ketose Svar med sitat
Gammel 04-05-08, 22:39   #1814
Vibeke-67
Seniormedlem
 
Vibeke-67 sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2008
Hvor: Bergen
Alder: 56
Innlegg: 1.934
Vibeke-67 er bare helt fantastiskVibeke-67 er bare helt fantastiskVibeke-67 er bare helt fantastiskVibeke-67 er bare helt fantastiskVibeke-67 er bare helt fantastiskVibeke-67 er bare helt fantastiskVibeke-67 er bare helt fantastiskVibeke-67 er bare helt fantastiskVibeke-67 er bare helt fantastiskVibeke-67 er bare helt fantastiskVibeke-67 er bare helt fantastisk

Sv: Eurobabbel - og journaler og blogger!


Eg e difinitivt med!
Jepp
Og trene 2 ganger denne uken
Og på Løvstakken minst en gang i fineveret.

Heia!

Vibeke-67 er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LowFODMAP/Fedon Svar med sitat
Gammel 04-05-08, 22:52   #1815
Robyn
Seniormedlem
 
Robyn sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2007
Alder: 49
Innlegg: 805
Robyn er virkelig snillRobyn er virkelig snillRobyn er virkelig snillRobyn er virkelig snill

Sv: Eurobabbel - og journaler og blogger!

I'm in!

Skal egentlig være i fase 3 nå, og spiser lunsj de dagene jeg får det til. Men det er helt merkelig hvor vanskelig det plutselig har blitt å få i seg litt vanlig mat midt på dagen.

Dropper frukten en god stund til, holder meg til et ekstra måltid i ny og ne.

Det jeg VIRKELIG har lyst på er ridderost og eple... sukk. En gang i løpet av sommeren skal jeg unne meg det.

__________________
Endelig i mål.
Robyn er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Eurodiett fase 2 Svar med sitat
Gammel 04-05-08, 22:54   #1816
Robyn
Seniormedlem
 
Robyn sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2007
Alder: 49
Innlegg: 805
Robyn er virkelig snillRobyn er virkelig snillRobyn er virkelig snillRobyn er virkelig snill

Sv: Eurobabbel - og journaler og blogger!

Og ja, denne uken SKAL jeg i gang med trening igjen. Har vært alt for slapp på den fronten etter at jeg fikk betennelse i kneet.

Noen som ropte dårlig unnskyldning?

__________________
Endelig i mål.
Robyn er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Eurodiett fase 2 Svar med sitat
Gammel 04-05-08, 22:55   #1817
Robyn
Seniormedlem
 
Robyn sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2007
Alder: 49
Innlegg: 805
Robyn er virkelig snillRobyn er virkelig snillRobyn er virkelig snillRobyn er virkelig snill

Sv: Eurobabbel - og journaler og blogger!

Og ja, denne uken SKAL jeg i gang med trening igjen. Har vært alt for slapp på den fronten etter at jeg fikk betennelse i kneet.

Noen som ropte dårlig unnskyldning?

__________________
Endelig i mål.
Robyn er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Eurodiett fase 2 Svar med sitat
Gammel 04-05-08, 23:07   #1818
Vibeke-67
Seniormedlem
 
Vibeke-67 sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2008
Hvor: Bergen
Alder: 56
Innlegg: 1.934
Vibeke-67 er bare helt fantastiskVibeke-67 er bare helt fantastiskVibeke-67 er bare helt fantastiskVibeke-67 er bare helt fantastiskVibeke-67 er bare helt fantastiskVibeke-67 er bare helt fantastiskVibeke-67 er bare helt fantastiskVibeke-67 er bare helt fantastiskVibeke-67 er bare helt fantastiskVibeke-67 er bare helt fantastiskVibeke-67 er bare helt fantastisk

Sv: Eurobabbel - og journaler og blogger!

Ja, nå har du sagt det to ganger - skal følge med jeg! Du skal begynne å trene igjen på tross av dålig kne.
Også kan du følge med meg.
oki?

Vibeke-67 er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LowFODMAP/Fedon Svar med sitat
Gammel 04-05-08, 23:54   #1819
jeef-micro
Seniormedlem
 
jeef-micro sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2005
Hvor: opp en trapp og inn en dør
Alder: 44
Innlegg: 12.822
jeef-micro er bare helt fantastiskjeef-micro er bare helt fantastiskjeef-micro er bare helt fantastiskjeef-micro er bare helt fantastiskjeef-micro er bare helt fantastiskjeef-micro er bare helt fantastiskjeef-micro er bare helt fantastiskjeef-micro er bare helt fantastiskjeef-micro er bare helt fantastiskjeef-micro er bare helt fantastiskjeef-micro er bare helt fantastisk

Sv: Eurobabbel - og journaler og blogger!

jeg er med på skjærpings!!!

men dere må presse meg litt hehe

__________________
.
frosketelling:14
jeef-micro er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Fedon Svar med sitat
Gammel 05-05-08, 00:19   #1820
Distrea
Støttemedlem
 
Distrea sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2007
Hvor: Drammen
Alder: 53
Innlegg: 4.837
Distrea er bare helt fantastiskDistrea er bare helt fantastiskDistrea er bare helt fantastiskDistrea er bare helt fantastiskDistrea er bare helt fantastiskDistrea er bare helt fantastiskDistrea er bare helt fantastiskDistrea er bare helt fantastiskDistrea er bare helt fantastiskDistrea er bare helt fantastiskDistrea er bare helt fantastisk

Sv: Eurobabbel - og journaler og blogger!

Opprinnelig lagt inn av jeef-micro, her.

jeg er med på skjærpings!!!

men dere må presse meg litt hehe

hehe... der kom du luskende også!,,, bra!

Distrea er avlogget   Min kostholdsfilosofi: samma det, bare jeg er i ketose Svar med sitat
Gammel 05-05-08, 07:48   #1821
jeef-micro
Seniormedlem
 
jeef-micro sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2005
Hvor: opp en trapp og inn en dør
Alder: 44
Innlegg: 12.822
jeef-micro er bare helt fantastiskjeef-micro er bare helt fantastiskjeef-micro er bare helt fantastiskjeef-micro er bare helt fantastiskjeef-micro er bare helt fantastiskjeef-micro er bare helt fantastiskjeef-micro er bare helt fantastiskjeef-micro er bare helt fantastiskjeef-micro er bare helt fantastiskjeef-micro er bare helt fantastiskjeef-micro er bare helt fantastisk

Sv: Eurobabbel - og journaler og blogger!

hihi lister meg inn sånn av og til

Har vært hjemme og lånt pc'n til søssa, så nå kan jeg være litt mer her inne. Jeg har vel krav på lånepc etter to uker tror jeg, så det blir vel fra fredag av (og søssa blir sikkert glad for å få sin tilbake )

Nå har jeg lagd dagens første capuchino...

__________________
.
frosketelling:14
jeef-micro er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Fedon Svar med sitat
Gammel 05-05-08, 08:46   #1822
Titti
Seniormedlem
 
Titti sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 8.607
Titti har veldig mye å være stolt avTitti har veldig mye å være stolt avTitti har veldig mye å være stolt avTitti har veldig mye å være stolt avTitti har veldig mye å være stolt avTitti har veldig mye å være stolt avTitti har veldig mye å være stolt avTitti har veldig mye å være stolt avTitti har veldig mye å være stolt avTitti har veldig mye å være stolt av

Sv: Eurobabbel - og journaler og blogger!

Heia, Jeef.

__________________


Titti er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ED uten produkter... Svar med sitat
Gammel 05-05-08, 08:49   #1823
Distrea
Støttemedlem
 
Distrea sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2007
Hvor: Drammen
Alder: 53
Innlegg: 4.837
Distrea er bare helt fantastiskDistrea er bare helt fantastiskDistrea er bare helt fantastiskDistrea er bare helt fantastiskDistrea er bare helt fantastiskDistrea er bare helt fantastiskDistrea er bare helt fantastiskDistrea er bare helt fantastiskDistrea er bare helt fantastiskDistrea er bare helt fantastiskDistrea er bare helt fantastisk

Sv: Eurobabbel - og journaler og blogger!

og jeg dagens første "Titt'IS" kaffe. Skal trene om 10 min. Mat blir det når jeg kommer hjem

OSS

Distrea er avlogget   Min kostholdsfilosofi: samma det, bare jeg er i ketose Svar med sitat
Gammel 05-05-08, 08:55   #1824
Titti
Seniormedlem
 
Titti sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 8.607
Titti har veldig mye å være stolt avTitti har veldig mye å være stolt avTitti har veldig mye å være stolt avTitti har veldig mye å være stolt avTitti har veldig mye å være stolt avTitti har veldig mye å være stolt avTitti har veldig mye å være stolt avTitti har veldig mye å være stolt avTitti har veldig mye å være stolt avTitti har veldig mye å være stolt av

Sv: Eurobabbel - og journaler og blogger!

Ja, oss, det glemte jeg...

Jeg er med på skjerpings jeg også, veldig fornøyd med forrige uke totalt sett og fortsetter i samme gode ånd.

I dag måtte jeg ufrivillig gå frem og tilbake til bhg også, så da ble det litt trimpoeng også gitt. Utrolig deilig å gå tur, så nå skal jeg begynne å bevege litt på meg jeg også. Trenger bare at noen minner meg på det innimellom.

__________________


Titti er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ED uten produkter... Svar med sitat
Gammel 05-05-08, 09:00   #1825
Robyn
Seniormedlem
 
Robyn sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2007
Alder: 49
Innlegg: 805
Robyn er virkelig snillRobyn er virkelig snillRobyn er virkelig snillRobyn er virkelig snill

Sv: Eurobabbel - og journaler og blogger!

Alt fra at jeg ikke fikk postet innlegget til at det kom dobbelt, ja ja.
Da vet dere at jeg skal trene denne uka.

Nå skal jeg gå og lage meg sjokofrokost før jeg skal i samtale i barnehagen. Den siste noensinne, minstemann begynner på skolen til høsten. Utrolig rart.

Så må jeg ned og få fikset steinsprutskade jeg fikk på min nye bil i går, de fordømte store 4x4 irriterer meg bare mer og mer. (Jepp, det var en sånn som sendte en stein rett i ruta.)

Og så er det jobb, så i dag rekker jeg ikke trening. Men tror jeg skal få det til i morgen om jeg ikke har glemt noe.

Ha en fin dag, og vær flinke!

__________________
Endelig i mål.
Robyn er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Eurodiett fase 2 Svar med sitat
Svar


Aktive brukere som ser på denne tråden: 1 (0 medlemmer 1 gjester)
 

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 18:37.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Foreldreportalen.no | Selvrealisering.no
© 2004-2015, Lavkarbo.no