Søk i lavkarbosidene:
Tilpasset søk
Gå tilbake   Lavkarbo.no :: Karbojunkie > Kosthold og helse > Kostholdsfilosofier > Eurodiett

Bestilling ofte/mye?

Del denne siden:

Svar
 
Trådverktøy
Gammel 28-10-08, 18:02   #1
kikja
Medlem
 
Medlem siden: Aug 2008
Hvor: Skjetten (Nedre Romerike)
Innlegg: 193
kikja er ny på veien

Bestilling ofte/mye?

Bare lurer... Regner med ED har oversikt over hvor mye/ofte vi bestiller produkter - men vil de "bry seg" hvis jeg bestiller ofte? Har jo solgt/byttet masse produkter, så totalt sett har jeg jo sikkert bestilt nok mat derfra for at det skal holde i en måned til... Så kom bare til å tenke på om de kan komme til å reagere hvis jeg bestiller enda mer..?

Og et til spørsmål når jeg likevel skriver; er det sånn at man ikke trenger legeerklæringen for å bestille sjokobarene?

__________________
~ Kikja ~
... har pause ...


kikja er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ingen for øyeblikket... Svar med sitat
Gammel 02-11-08, 10:59   #2
Distrea
Støttemedlem
 
Distrea sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2007
Hvor: Drammen
Alder: 53
Innlegg: 4.837
Distrea er bare helt fantastiskDistrea er bare helt fantastiskDistrea er bare helt fantastiskDistrea er bare helt fantastiskDistrea er bare helt fantastiskDistrea er bare helt fantastiskDistrea er bare helt fantastiskDistrea er bare helt fantastiskDistrea er bare helt fantastiskDistrea er bare helt fantastiskDistrea er bare helt fantastisk

Sv: Bestilling ofte/mye?

Opprinnelig lagt inn av kikja, her.

Bare lurer... Regner med ED har oversikt over hvor mye/ofte vi bestiller produkter - men vil de "bry seg" hvis jeg bestiller ofte? Har jo solgt/byttet masse produkter, så totalt sett har jeg jo sikkert bestilt nok mat derfra for at det skal holde i en måned til... Så kom bare til å tenke på om de kan komme til å reagere hvis jeg bestiller enda mer..?

Og et til spørsmål når jeg likevel skriver; er det sånn at man ikke trenger legeerklæringen for å bestille sjokobarene?

Vil ikke tro du blir nekta produkter, og i tilfelle er det bare å si at du har bestilt mye du ikke liker, og at smaken endrer seg etter hvert så du vil ha noe annet enn det du har i skapet

sjokobarene kan du bestille på nettsiden

Distrea er avlogget   Min kostholdsfilosofi: samma det, bare jeg er i ketose Svar med sitat
Gammel 06-12-08, 18:41   #3
arkine
Seniormedlem
 
arkine sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2008
Hvor: vestfold
Alder: 70
Innlegg: 1.154
arkine er virkelig snillarkine er virkelig snillarkine er virkelig snillarkine er virkelig snill

Sv: Bestilling ofte/mye?

Opprinnelig lagt inn av kikja, her.

Bare lurer... Regner med ED har oversikt over hvor mye/ofte vi bestiller produkter - men vil de "bry seg" hvis jeg bestiller ofte? Har jo solgt/byttet masse produkter, så totalt sett har jeg jo sikkert bestilt nok mat derfra for at det skal holde i en måned til... Så kom bare til å tenke på om de kan komme til å reagere hvis jeg bestiller enda mer..?

Og et til spørsmål når jeg likevel skriver; er det sånn at man ikke trenger legeerklæringen for å bestille sjokobarene?

de holder nøye regnskap med hvor mye vi bestiller ..den erklærringen fra legen sier hvor mange produkter du skal kunne kjøpe ,og når den er brukt opp må du ha ny ærklæring
sjokobarene går utenom de kan du bestille så mye du orker

__________________
start 18.01.2016

arkine er avlogget   Min kostholdsfilosofi: røykfri,og snart slank,,håper jeg Svar med sitat
Svar


Aktive brukere som ser på denne tråden: 1 (0 medlemmer 1 gjester)
 

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Lignende tråder
Tråd Trådstarter Forum Svar Siste innlegg
Haster! Bestilling fra Netrition, og frakt? beate Lavkarbo generelt 16 25-05-08 13:20
Bestilling fra mindresukker, haster Nynne Generell diskusjon 7 03-04-08 21:53
Bestilling fra Ketolyse.no VioLETTa Ketolysekuren 7 21-10-07 17:55
Bestilling av Atkinsprodukter på nettet Boxie Spørsmål og svar 6 08-07-06 12:52
HJELP HASTER!!! Ang Atkins-bestilling!! Iset Lavkarbo generelt 9 17-08-04 19:57


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 20:06.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Foreldreportalen.no | Selvrealisering.no
© 2004-2015, Lavkarbo.no