Søk i lavkarbosidene:
Tilpasset søk
Gå tilbake   Lavkarbo.no :: Karbojunkie > Velkommen til Karbojunkie > Informasjon > Forumrelaterte spørsmål og tilbakemeldinger

Et ønske

Forumrelaterte spørsmål og tilbakemeldinger Hvordan er forumet? Noe som kan bli bedre? Noe du lurer på? Her er plassen! :)

Del denne siden:

Svar
 
Trådverktøy
Gammel 09-06-04, 10:48   #1
guro
Sterk og fri!
 
guro sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2004
Alder: 59
Innlegg: 9.453
guro er bare helt fantastiskguro er bare helt fantastiskguro er bare helt fantastiskguro er bare helt fantastiskguro er bare helt fantastiskguro er bare helt fantastiskguro er bare helt fantastiskguro er bare helt fantastiskguro er bare helt fantastiskguro er bare helt fantastiskguro er bare helt fantastisk
Question

Et ønske

Takk for kjempebra sider!!

Ønsker med litt oppdeling under oppskrifter/mat for Lindberg... En oppdeling gjøre det letter når man leter etter noe, også når man legger inn. Det er sikkert flere måter å gjøre det på med dette er et eksempel

Frokost
Lunch
Middag
Mellommål
Dessert/kaker
Barnevennlig
Annet

Middag bør kanskje igjen deles inn, eksempel

Kjøtt
Fisk
Fugl
Gryter
Supper
Grønnsaker
Belgfrukter
Tilbehør
Annet

__________________
-lig hilsen Guro
guro er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Rent og naturlig, uten melk, hvete, sukker, gjær, svin og sånt Svar med sitat
Gammel 09-06-04, 11:24   #2
Summer
Klar for nytt år!
 
Summer sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2004
Hvor: Mer sentralt
Innlegg: 12.767
Summer er bare helt fantastiskSummer er bare helt fantastiskSummer er bare helt fantastiskSummer er bare helt fantastiskSummer er bare helt fantastiskSummer er bare helt fantastiskSummer er bare helt fantastiskSummer er bare helt fantastiskSummer er bare helt fantastiskSummer er bare helt fantastiskSummer er bare helt fantastisk

Det var et godt forslag Guro!

__________________
Fremgang er umulig om du gjør ting slik du alltid har gjort ...

Summer er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavglykemisk lavkarbodiett fordi det gjør godt Svar med sitat
Gammel 09-06-04, 11:45   #3
HP
Systemutvikler
 
HP sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2004
Hvor: Bergen
Alder: 47
Innlegg: 7.502
HP er bare helt fantastiskHP er bare helt fantastiskHP er bare helt fantastiskHP er bare helt fantastiskHP er bare helt fantastiskHP er bare helt fantastiskHP er bare helt fantastiskHP er bare helt fantastiskHP er bare helt fantastiskHP er bare helt fantastiskHP er bare helt fantastisk

Jeg har tenkt på det samme...

Men hvordan det best kan gjøres... Har jeg ikke funnet en god løsning på fordi at mange retter hører hjemme i flere kategorier...

Så; Varmmat, kaldmat, dessert, snacks/kaker? Noe iden duren?

Kom med forslag!

__________________
Noe du lurer på? Sjekk FAQen."Kommunikasjon har ikke bare med offentlig transport å gjøre".
HP er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Keto Svar med sitat
Gammel 09-06-04, 12:34   #4
guro
Sterk og fri!
 
guro sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2004
Alder: 59
Innlegg: 9.453
guro er bare helt fantastiskguro er bare helt fantastiskguro er bare helt fantastiskguro er bare helt fantastiskguro er bare helt fantastiskguro er bare helt fantastiskguro er bare helt fantastiskguro er bare helt fantastiskguro er bare helt fantastiskguro er bare helt fantastiskguro er bare helt fantastisk

Jeg tror jeg gjentar mitt forslag. Noen andre som har meninger?

__________________
-lig hilsen Guro
guro er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Rent og naturlig, uten melk, hvete, sukker, gjær, svin og sånt Svar med sitat
Gammel 09-06-04, 13:39   #5
HP
Systemutvikler
 
HP sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2004
Hvor: Bergen
Alder: 47
Innlegg: 7.502
HP er bare helt fantastiskHP er bare helt fantastiskHP er bare helt fantastiskHP er bare helt fantastiskHP er bare helt fantastiskHP er bare helt fantastiskHP er bare helt fantastiskHP er bare helt fantastiskHP er bare helt fantastiskHP er bare helt fantastiskHP er bare helt fantastisk

Skjønner hva du mener guro, men problemet mitt er det praktiske og tekniske... Om vi skal ha så mange kategorier som det du skriver over, så er det uunngåelig at der blir overlappinger, og da blir løsningen en av 3:

  1. Vi må kopiere tråder, slik at den samme oppskriften ligger i flere kategorier.
  2. Eller vi må ha færre kategorier, slik at en oppskrift kan ligge en plass.
  3. Eller vi må finne en teknisk løsning som gjør det mulig å ha en oppskrift, med link fra flere kategorier.

__________________
Noe du lurer på? Sjekk FAQen."Kommunikasjon har ikke bare med offentlig transport å gjøre".
HP er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Keto Svar med sitat
Gammel 09-06-04, 18:17   #6
guro
Sterk og fri!
 
guro sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2004
Alder: 59
Innlegg: 9.453
guro er bare helt fantastiskguro er bare helt fantastiskguro er bare helt fantastiskguro er bare helt fantastiskguro er bare helt fantastiskguro er bare helt fantastiskguro er bare helt fantastiskguro er bare helt fantastiskguro er bare helt fantastiskguro er bare helt fantastiskguro er bare helt fantastisk

Jeg ser at noen oppskrifter kan høre hjemme flere steder, men jeg synes det holder at det blir lagret der innlegger synes den hører mest hjemme - altså bare et sted. Blir det for mange kategorier kan vi godt slå sammen noen, fjerne noen. Hvor mange er det teknisk forsvarlig å ha?

__________________
-lig hilsen Guro
guro er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Rent og naturlig, uten melk, hvete, sukker, gjær, svin og sånt Svar med sitat
Gammel 09-06-04, 18:20   #7
Fedonisten
Supermoderator
 
Fedonisten sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2004
Alder: 53
Innlegg: 6.447
Fedonisten er bare helt fantastiskFedonisten er bare helt fantastiskFedonisten er bare helt fantastiskFedonisten er bare helt fantastiskFedonisten er bare helt fantastiskFedonisten er bare helt fantastiskFedonisten er bare helt fantastiskFedonisten er bare helt fantastiskFedonisten er bare helt fantastiskFedonisten er bare helt fantastiskFedonisten er bare helt fantastisk

Opprinnelig lagt inn av guro

Jeg tror jeg gjentar mitt forslag. Noen andre som har meninger?

Jeg er visst litt treig om dagen jeg..... Meninger? Hæ? Jeg??? Men altså jeg syns forslaget er bra og er enig - men jeg klarer ikke å rote fram noen inndeling altså. Annet enn det som er foreslått.....

Får vi en inndeling på type måltider, så blir det jo lettere for de som trenger hjelp til måltidsplanlegging også. Tenker jeg....

__________________
Etter en rask titt i speilet ser jeg at jeg har kropp som en gud!!
Riktignok en Buddah, men likevel en gud...

Fedonisten er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Fedon Svar med sitat
Gammel 09-06-04, 20:52   #8
Sandrine
Medlem
 
Sandrine sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2004
Hvor: Oslo
Innlegg: 52
Sandrine er en juvelSandrine er en juvelSandrine er en juvel

Ikke lag det for komplisert!

Hva med å lage en mal som klistres? Hvis den inneholder avkrysningsbokser for hvem oppskriften passer for, trenger ikke oppskriften å ligge mer enn ett sted.



I tillegg til inndelingen til Guro (den første listen) ønsker jeg meg en kategori med linker. Det er utrolig hva andre allerede har lagt inn av oppskrifter.



Jeg likte spesielt godt det Guro gjorde med rømmegrøtoppskriften. Istedet for å legge den i den aktuelle tråden la hun den inn i oppskriftsseksjonen. Det ligger gode oppskrifter spredt rundt i ymse tråder som det hadde vært kjempefint å få samlet.

__________________
Discipline is remembering what you really want...
Sandrine er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Atkins - vedlikehold Svar med sitat
Gammel 09-06-04, 23:13   #9
magdalena
Seniormedlem
 
magdalena sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2004
Hvor: Langt Nord
Innlegg: 1.852
magdalena er en virkelig god ressursmagdalena er en virkelig god ressursmagdalena er en virkelig god ressursmagdalena er en virkelig god ressursmagdalena er en virkelig god ressursmagdalena er en virkelig god ressursmagdalena er en virkelig god ressursmagdalena er en virkelig god ressursmagdalena er en virkelig god ressursmagdalena er en virkelig god ressursmagdalena er en virkelig god ressurs

Hva med å bare dele det inn i Frokost,lunsj,middag,kvelds,mellommåltider og snacks og evnt bakst?En for hver diett selvsagt.Mye kan jo passe flere steder,men da setter forfatteren det der h*n synes det passer best.De fleste går sikkert gjennom disse inndelingene uansett..

Synes det virker som en god ide her jeg sitter og viser...

magdalena er avlogget   Min kostholdsfilosofi: egenkomponert Svar med sitat
Gammel 09-06-04, 23:38   #10
HP
Systemutvikler
 
HP sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2004
Hvor: Bergen
Alder: 47
Innlegg: 7.502
HP er bare helt fantastiskHP er bare helt fantastiskHP er bare helt fantastiskHP er bare helt fantastiskHP er bare helt fantastiskHP er bare helt fantastiskHP er bare helt fantastiskHP er bare helt fantastiskHP er bare helt fantastiskHP er bare helt fantastiskHP er bare helt fantastisk

Oppskriftene ligger her:
http://forum.lavkarbo.no/forumdisplay.php?f=45

frokost-lunsj-middag-kvelds går for mye i hverandre....
Har spist eggerørevariasjon til alle jeg....

Da vil det være bedre om vi kjør det slik:
Inndeling etter proteinkilde: Egg, kjøtt, fjørfe, fisk/skalldyr
(Der må være en proteinkilde for at det skal kunne regnes som et måltid.)

I tillegg til proteinkilde kategoriene kommer så:
snacks/kaker, bakst og "andre oppskrifter"

Jeg ser for meg at vi så merker tittelen på oppskriften med hva dem egner seg for.
For eksempel: [Alle] Eggerøre, [Lind/A34] Linsepure, [A1234] Egg og Bacon, [lind] Fruktose .
Denne kategoriseringen tar moderatorene seg av, IKKE den som legger inn tråden.

Eller slik: [Xg Karb] Ostekake. (Karbotall for oppskriften, porsjon om det er spesifisert i oppskriften hva som regnes som en porsjon.) Den som legger inn oppskrifte kan legge ut karboberegning om en har det i oppskriften, IKKE i tittelen, det er moderatorsoppgave.

Jeg heller mot siste alternativ jeg da...

Om noen ønsker å være med å administrere oppskriftene så gi en lyd! Habile Atkinsere har vi, trenger en oppdatert lindberger til (Jo fler jo bedre... )

__________________
Noe du lurer på? Sjekk FAQen."Kommunikasjon har ikke bare med offentlig transport å gjøre".
HP er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Keto Svar med sitat
Gammel 09-06-04, 23:41   #11
HP
Systemutvikler
 
HP sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2004
Hvor: Bergen
Alder: 47
Innlegg: 7.502
HP er bare helt fantastiskHP er bare helt fantastiskHP er bare helt fantastiskHP er bare helt fantastiskHP er bare helt fantastiskHP er bare helt fantastiskHP er bare helt fantastiskHP er bare helt fantastiskHP er bare helt fantastiskHP er bare helt fantastiskHP er bare helt fantastisk

PS, jeg skal utforske en teknisk løsning... Men det tar litt tid...

__________________
Noe du lurer på? Sjekk FAQen."Kommunikasjon har ikke bare med offentlig transport å gjøre".
HP er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Keto Svar med sitat
Gammel 10-06-04, 11:04   #12
Maz
Medlem
 
Maz sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2004
Hvor: Trondheim
Alder: 58
Innlegg: 370
Maz har en fantastisk aura rundt segMaz har en fantastisk aura rundt seg

Jeg er vel i et mindretall her men dette tror jeg blir for detaljert. Hadde volumet vært enormt så skulle jeg sett poenget men det er ikke så mye aktivitet at dette er nødvendig. Mye ståhei for lite utbytte.

Jeg skumleser alle oppskriftene, som oftest fungerer de bare som inspirasjon da jeg sjelden følger oppskrifter slavisk. Skulle jeg trenge å finne igjen noe bruker jeg søkefunksjonen.

Om de som la inn oppskriftene brukte middag, forkost etc i innlegget så kunne man jo søke på det.

Man kan jo allerede søke på proteinkilde.

Maz er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lindberg of sorts.... Svar med sitat
Gammel 10-06-04, 13:27   #13
guro
Sterk og fri!
 
guro sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2004
Alder: 59
Innlegg: 9.453
guro er bare helt fantastiskguro er bare helt fantastiskguro er bare helt fantastiskguro er bare helt fantastiskguro er bare helt fantastiskguro er bare helt fantastiskguro er bare helt fantastiskguro er bare helt fantastiskguro er bare helt fantastiskguro er bare helt fantastiskguro er bare helt fantastisk

Det er vist mange meninger her. Takk for responsen. Det med klistringen hørter interessant ut, men det vet jeg egentlig ikke hva er. Jeg foreslår at vi prøver HP forslag, om det ikke er for mye jobb da. Det viktigste er en oppdeling. Men vi trenger vel en kategori for grønsakretter/belgfrukter/tilbehør også? Vi lar HP avgjøre som tross alt har den teknisk oversikten. Det haster ikke med noen avgjørelse heller? Vi kan jo tenke på det en stund til.
Jeg hadde håpet at det kunne bli mange oppskrifter her etterhvert, jeg. Jeg vil lære nytt å variere.

__________________
-lig hilsen Guro
guro er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Rent og naturlig, uten melk, hvete, sukker, gjær, svin og sånt Svar med sitat
Gammel 10-06-04, 13:42   #14
HP
Systemutvikler
 
HP sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2004
Hvor: Bergen
Alder: 47
Innlegg: 7.502
HP er bare helt fantastiskHP er bare helt fantastiskHP er bare helt fantastiskHP er bare helt fantastiskHP er bare helt fantastiskHP er bare helt fantastiskHP er bare helt fantastiskHP er bare helt fantastiskHP er bare helt fantastiskHP er bare helt fantastiskHP er bare helt fantastisk

Det er jo bare å fylle på med oppskrifter... Så blir jo behovet større!

Akkurat nå er der 138 oppskrifter.

__________________
Noe du lurer på? Sjekk FAQen."Kommunikasjon har ikke bare med offentlig transport å gjøre".
HP er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Keto Svar med sitat
Gammel 10-06-04, 17:57   #15
Nille
Administrator
 
Nille sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2004
Alder: 67
Innlegg: 16.021
Nille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastisk
Red face

OK, jeg får vel si noe jeg og da.....

Er enig med Maz - dette blir for detaljert ! Spesielt det der med undergrupper av middager og de der kodene .....

HP, ta en titt her og her. Sistnevnte er min favoritt. Det er enkelt, greitt og oversiktlig. Virker det for den mengden av oppskrifter som finnes der inne.... ja da burde der fungere her og. (Karen som administrerer det, er forresten kokk med flere LC kokebøker på samvittigheten.)

Vi må huske på at det skal administreres også.... Puh !

Hvis det absolutt må endres på noe (syns det funker slik det er), vil jeg foreslå den enkle måten:

  • Hovedretter
  • Frokost ideer
  • Brød og baking
  • Småretter og snacks
  • Salater, grønnsaker og tilbehør
  • Supper, sauser og forretter
  • Desserter
Det må være et for Lindberg og et for Atkins. Så bør vi vel ha oppdelingen under hver fase. Da blir det lett å finne frem.

Eller........

__________________
Life is short ~ break the rules ~ forgive quickly ~ kiss slowly ~ love truly ~ laugh uncontrollably ~and never regret anything that made you smile
Nille er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Atkins Svar med sitat
Gammel 10-06-04, 18:10   #16
HP
Systemutvikler
 
HP sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2004
Hvor: Bergen
Alder: 47
Innlegg: 7.502
HP er bare helt fantastiskHP er bare helt fantastiskHP er bare helt fantastiskHP er bare helt fantastiskHP er bare helt fantastiskHP er bare helt fantastiskHP er bare helt fantastiskHP er bare helt fantastiskHP er bare helt fantastiskHP er bare helt fantastiskHP er bare helt fantastisk

En for atkins induksjon, en for vedvarende også en for Lindberg /Atkins fase3+4, eller vil lindbergere også ha flere grupper?

__________________
Noe du lurer på? Sjekk FAQen."Kommunikasjon har ikke bare med offentlig transport å gjøre".
HP er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Keto Svar med sitat
Gammel 10-06-04, 18:29   #17
guro
Sterk og fri!
 
guro sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2004
Alder: 59
Innlegg: 9.453
guro er bare helt fantastiskguro er bare helt fantastiskguro er bare helt fantastiskguro er bare helt fantastiskguro er bare helt fantastiskguro er bare helt fantastiskguro er bare helt fantastiskguro er bare helt fantastiskguro er bare helt fantastiskguro er bare helt fantastiskguro er bare helt fantastisk

Vi lindbergere spiser etter de samme regeler hele tiden vi (om ikke noe har gått meg hus forbi) så en gruppe på toppen må holde. Det var undergrupper jeg forsiktig prøvde å ønske meg. Jeg mente ikke å lage probler for deg, HP. Som sagt, det haster vel ikke med noen avgjørelse.

__________________
-lig hilsen Guro
guro er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Rent og naturlig, uten melk, hvete, sukker, gjær, svin og sånt Svar med sitat
Gammel 10-06-04, 18:42   #18
HP
Systemutvikler
 
HP sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2004
Hvor: Bergen
Alder: 47
Innlegg: 7.502
HP er bare helt fantastiskHP er bare helt fantastiskHP er bare helt fantastiskHP er bare helt fantastiskHP er bare helt fantastiskHP er bare helt fantastiskHP er bare helt fantastiskHP er bare helt fantastiskHP er bare helt fantastiskHP er bare helt fantastiskHP er bare helt fantastisk

Lager ikke problemer... jeg bare prøver å finne ut hvordan det best skal løses... Men sånn eeeegentlig så ser jeg ikke hvorfor der skal være en lindberg og en Atkins, Vi kan egentlig ha alt i samme, men da trenger vi en merking/stempling av hva som er ok på Atkins fase 1+2 ...

Ser ikke helt hvorfor det skilles... jo... ser det like vel... Lindbergere frarådes å spise under en viss grense uten veiledning av fagperson, og dem som har det kan jo klikke seg inn på Atkins oppskriftene for fase 1+2 ... Men samtidig så er jo fase 1+2 oppskriftene nyttige for lindbergerne også, det er jo bare å tilsette ekstra gønnsaker/linser så blir det ok der...

Ok...

Spørsmålet blir da skal vi ha en Atkins fase1+2 og en Lindberg/atkins
eller skal vi ha en; oppskrifter med mindre enn 50g og en oppskrifter med mer enn 50g
Eller bare en oppskriftssamling?

Som admin her legger jeg ned veto mot et for rigid skille mellom atkins / lindberg!

__________________
Noe du lurer på? Sjekk FAQen."Kommunikasjon har ikke bare med offentlig transport å gjøre".
HP er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Keto Svar med sitat
Gammel 12-06-04, 22:55   #19
Silvandar
Administrator
 
Silvandar sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2004
Hvor: Drammen
Alder: 47
Innlegg: 117
Silvandar er virkelig snillSilvandar er virkelig snillSilvandar er virkelig snillSilvandar er virkelig snillSilvandar er virkelig snill

Løsninger bliir nok å lage et eget system hvor en

1) Har en matvaredatabase som inneholder alle mulige råvarer som brukes i oppskrifter, og innholdet av næringsstoffer, hvor alle kan legge til nye råvarer.

2) Har en sak for å sette sammen oppskrifter av matvarene, og få ut totale mengden protein/karbohydrater/fett/kcal/gi for ei gitt oppskrift. (GI blir vanskelig, men..)

3) Kan legge de ferdige oppskriftene til i forskjellige kategorier, "Lindberg -> frokost" "Atkins -> middag" osv.

4. Vise oppskrifter i forskjellige kategorier

5) Kan søke utifra næringsinnhold "ikke mer enn 10 gram karbohydrater, middag"-kriterier..

Stay tuned.

Silvandar er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Keto (65% F/35% P /5% K) Svar med sitat
Gammel 12-06-04, 23:06   #20
HP
Systemutvikler
 
HP sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2004
Hvor: Bergen
Alder: 47
Innlegg: 7.502
HP er bare helt fantastiskHP er bare helt fantastiskHP er bare helt fantastiskHP er bare helt fantastiskHP er bare helt fantastiskHP er bare helt fantastiskHP er bare helt fantastiskHP er bare helt fantastiskHP er bare helt fantastiskHP er bare helt fantastiskHP er bare helt fantastisk

Hehe, der våknet den "tekniske løsningen" også!

__________________
Noe du lurer på? Sjekk FAQen."Kommunikasjon har ikke bare med offentlig transport å gjøre".
HP er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Keto Svar med sitat
Gammel 12-06-04, 23:46   #21
Fedonisten
Supermoderator
 
Fedonisten sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2004
Alder: 53
Innlegg: 6.447
Fedonisten er bare helt fantastiskFedonisten er bare helt fantastiskFedonisten er bare helt fantastiskFedonisten er bare helt fantastiskFedonisten er bare helt fantastiskFedonisten er bare helt fantastiskFedonisten er bare helt fantastiskFedonisten er bare helt fantastiskFedonisten er bare helt fantastiskFedonisten er bare helt fantastiskFedonisten er bare helt fantastisk

Nå begynner dette å bli så omfattende at jeg har gitt opp å følge med. MEN; finner vel ut av det når systemet er en realitet og jeg ikke vet hva i himmelens navn jeg skal ha til middag.....

__________________
Etter en rask titt i speilet ser jeg at jeg har kropp som en gud!!
Riktignok en Buddah, men likevel en gud...

Fedonisten er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Fedon Svar med sitat
Gammel 13-06-04, 20:26   #22
ayliah
Medlem
 
ayliah sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2004
Hvor: norway
Alder: 49
Innlegg: 224
ayliah er ny på veien

henger meg på....

med fedonisten jeg...tihi...*og rusler stille og rolig ut igjen...**sss* ,,,hp!!!!

__________________
32.0 kilo mindre nå enn da jeg jeg ble medlem her på denne flotte websiden
ayliah er avlogget   Min kostholdsfilosofi: min egen lavkarbodiett!;O) Svar med sitat
Svar


Aktive brukere som ser på denne tråden: 1 (0 medlemmer 1 gjester)
 

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 20:31.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Foreldreportalen.no | Selvrealisering.no
© 2004-2015, Lavkarbo.no