Søk i lavkarbosidene:
Tilpasset søk
Gå tilbake   Lavkarbo.no :: Karbojunkie > Kosthold og helse > Kostholdsfilosofier > Eurodiett

Bivirkninger av ED- søvnproblemer. Noen flere?

Del denne siden:

Svar
 
Trådverktøy
Gammel 26-03-10, 12:30   #1
nonta
Medlem
 
nonta sin avatar
 
Medlem siden: May 2009
Hvor: Kr.Sand
Innlegg: 270
nonta har en fantastisk aura rundt segnonta har en fantastisk aura rundt seg

Bivirkninger av ED- søvnproblemer. Noen flere?

Noen andre som sliter med søvnen? Jeg føler jeg går å "hangler" halve dagen, (Men er flink til å drikke vann) Men det verste er at jeg føler jeg ikke sover mer enn ett par timer på natta, er mye våken og føler meste parten av natta at jeg bare døser og er halvvåken. Det er slitsomt, tærer på humøret og energien på dagen.
Har nettopp starta på ny runde, er i fase 2. Husker det var slik forrige gang også, men det er flere år siden og husker ikke om det går seg til etterhvert.
Jeg får for øvrig samme effekten på lavkarbo/ketolyse hvis jeg spiser lite. Det tærer på motivasjonen... Noen som har noen tips/erfaringer?

__________________




Min blogg: http://purefoodlifestyle.blogspot.no/
nonta er avlogget   Min kostholdsfilosofi: PureFood Lifestyle Svar med sitat
Gammel 26-03-10, 14:35   #2
Fungirl
Supermoderator
 
Fungirl sin avatar
 
Medlem siden: May 2008
Alder: 43
Innlegg: 3.021
Fungirl er en virkelig god ressursFungirl er en virkelig god ressursFungirl er en virkelig god ressursFungirl er en virkelig god ressursFungirl er en virkelig god ressursFungirl er en virkelig god ressursFungirl er en virkelig god ressursFungirl er en virkelig god ressursFungirl er en virkelig god ressursFungirl er en virkelig god ressursFungirl er en virkelig god ressurs

Sv: Bivirkninger av ED- søvnproblemer. Noen flere?

Jeg har kun opplevd at jeg sover bedre og føler meg generelt sett bedre på ED.
Litt svimmel hvis jeg gjør bråe bevegelser ellers er formen upåklagelig.

Gikk det over forrige gang? Kan du ikke spørre legen din og fortell at du ikke har det så ok?

Fungirl er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Gastric Bypass utført 07.02.11 Svar med sitat
Gammel 26-03-10, 16:50   #3
arkine
Seniormedlem
 
arkine sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2008
Hvor: vestfold
Alder: 70
Innlegg: 1.154
arkine er virkelig snillarkine er virkelig snillarkine er virkelig snillarkine er virkelig snill

Sv: Bivirkninger av ED- søvnproblemer. Noen flere?

jeg sover som en stein om natta ,men er vansklig og få i seng da jeg ikke er trøtt om kvelden ,men har jeg først lagt meg sovner jeg fort ,,,
sover stort sett mine 7 timer ,,

på høykarbo kunne jeg sove døgnet rundt ,,når jeg kom hjem fra jobb , var energien på bånn ,og en time på sofaen , hadde jeg kunt ville jeg sovet på jobb også høykarbo er sovemedisin for meg

ED og lavkarbo er gull verdt ,mer energi , sover normalt
men til og begynne med på ED og lavkarbo var jeg nok energiløs ,,men ikke sånn trøtt som på høykarbo

så vis jeg vil legge meg tidlig en kveld , kan jeg spise en sjokolade ,, blir kvalm trøtt og helt tiltaksløs sånn har jeg hatt det i mange år ,,helt til ED dukket opp

__________________
start 18.01.2016

arkine er avlogget   Min kostholdsfilosofi: røykfri,og snart slank,,håper jeg Svar med sitat
Svar


Aktive brukere som ser på denne tråden: 1 (0 medlemmer 1 gjester)
 

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Lignende tråder
Tråd Trådstarter Forum Svar Siste innlegg
Noen flere som svetter som en gris? adventhiel Lavkarbo generelt 6 05-08-09 00:42
Hallo! Noen flere nye her? Prada Spis deg ned i vekt med Skaldeman 8 27-07-09 14:16
Søvnproblemer pga ketolyse minna Ketolysekuren 10 22-02-08 10:07
Søvnproblemer kilo Ketolysekuren 5 22-11-07 16:06


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 17:05.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Foreldreportalen.no | Selvrealisering.no
© 2004-2015, Lavkarbo.no