Søk i lavkarbosidene:
Tilpasset søk
Gå tilbake   Lavkarbo.no :: Karbojunkie > Utenfor tema > Generell diskusjon

Den store tråden for fest, lek og moro

Generell diskusjon Ordet er fritt.

Del denne siden:

Svar
 
Trådverktøy
Gammel 02-02-05, 12:21   #1
guro
Sterk og fri!
 
guro sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2004
Alder: 59
Innlegg: 9.453
guro er bare helt fantastiskguro er bare helt fantastiskguro er bare helt fantastiskguro er bare helt fantastiskguro er bare helt fantastiskguro er bare helt fantastiskguro er bare helt fantastiskguro er bare helt fantastiskguro er bare helt fantastiskguro er bare helt fantastiskguro er bare helt fantastisk

Den store tråden for fest, lek og moro

Det ser ut til at jeg må til pers å lage fest . Og det på en annen måte en jeg pleier. Nå skal jeg samle folk som ikke alle kjenner hverandre, og da holder det ikke bare å pynte og servere god mat. Nå trenger jeg underholdning, leker eller andre aktiviteter som løser opp stemningen , får folk til å slappe av og snakke sammen og helst le litt også. Nå håper jeg at dere har noen gode ideer og deler dem .


Da jeg håper denne tråden kan bli nyttig for andre, legger jeg ut en lek. Den er morsom, når man har god tid. Her må man bruke hode og konkurransen blir tøff. Men denne passer bedre på en lang søndag, enn på en lørdagskveld inne.


Stol lek

Ca. 12-15 deltakere på stoler i en ring. 1 stol mer en deltakere. 4 plasser ved siden av hverandre – soffa for eksempel - er definert som ’mål’. Deltakerne er delt i to lag, gutter og jenter for eksempel. Ved start har lagene 2 av plassene i målet hver. Det laget vinner, som først klarer å fylle disse 4 plassene med 4 personer fra sitt lag. Alle deltakernes navn skrives på lapper og hver deltaker får en lapp. Man har til en hver tid den ’identitet’ som står på lappen.

* Den som sitter til høyre for den ledige stolen kaller på en person, ved navn, som skal sette seg i den ledige stolen. Den som har det navnet på lappen sin, bytter plass. Den som kaller og den som kommer bytter lapper/identitet. Fortsett fra * til målet er nådd.

__________________
-lig hilsen Guro
guro er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Rent og naturlig, uten melk, hvete, sukker, gjær, svin og sånt Svar med sitat
Gammel 02-02-05, 13:06   #2
elian
Stressa 4-barns mor
 
elian sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2004
Hvor: Sarpsborg
Alder: 45
Innlegg: 2.216
elian er bare helt fantastiskelian er bare helt fantastiskelian er bare helt fantastiskelian er bare helt fantastiskelian er bare helt fantastiskelian er bare helt fantastiskelian er bare helt fantastiskelian er bare helt fantastiskelian er bare helt fantastiskelian er bare helt fantastiskelian er bare helt fantastisk

Jeg så på Big Brother i går, og der hadde de en veldig morsom lek!


De hadde "flasketuten peker på". Men i steden for å SI hva personen flaska peker på, skal gjøre. Hadde de på forhånd skrevet lapper med forskjellige oppgaver på. Den som ble pekt på, trakk en lapp. Oppgavene var f.eks:

* Putt 5 kjøttboller i munnen på en gang (behøver ikke å spises)
* Bytt klær med en av det motsatte kjønn
* Kyss den som sitter rett overfor deg (kan kysse på kinnet)


Eller så kan du jo lage en slags hinderløype....

Dele alle i 2 eller flere lag, og gå fra post til post. Hvor noen av postene kan være vanlige spørsmål, noen kan være å balansere med bind for øynene, ha en skje med et egg i munnen, uten å miste det...

__________________

elian er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Fedon (frem til p-hormonene har forlatt kroppen) Svar med sitat
Gammel 02-02-05, 15:17   #3
guro
Sterk og fri!
 
guro sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2004
Alder: 59
Innlegg: 9.453
guro er bare helt fantastiskguro er bare helt fantastiskguro er bare helt fantastiskguro er bare helt fantastiskguro er bare helt fantastiskguro er bare helt fantastiskguro er bare helt fantastiskguro er bare helt fantastiskguro er bare helt fantastiskguro er bare helt fantastiskguro er bare helt fantastisk

Tusen takk, Elian! Også har jeg notert meg bak øre din måte å gjøre Beat for beat på. Enda vil jeg ha flere tips ....

__________________
-lig hilsen Guro
guro er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Rent og naturlig, uten melk, hvete, sukker, gjær, svin og sånt Svar med sitat
Svar


Aktive brukere som ser på denne tråden: 1 (0 medlemmer 1 gjester)
 

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Lignende tråder
Tråd Trådstarter Forum Svar Siste innlegg
Info om diverse grønnsaker og frukt mofe Generell ernæringsdebatt 16 22-12-09 00:54
Fakta og feiloppfatinger om Atkins Ernæringsmessige Tilnærming HP Atkins kosthold 22 24-06-08 16:56
Melk Kristian Generell ernæringsdebatt 39 06-06-05 04:52
En liten själ talar med Gud Fedonisten Livets lyse side 1 05-05-04 19:57


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 01:21.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Foreldreportalen.no | Selvrealisering.no
© 2004-2015, Lavkarbo.no