Søk i lavkarbosidene:
Tilpasset søk
Gå tilbake   Lavkarbo.no :: Karbojunkie > Kosthold og helse > Kostholdsfilosofier > Atkins kosthold > Induksjonen

ang ketose

Induksjonen De første 14 dagene med Atkins

Del denne siden:

Svar
 
Trådverktøy
Gammel 03-08-04, 20:55   #1
libr
Gjest
 
Innlegg: n/a

ang ketose

jeg har vært i ketose siden torsdag, har ikke mistet et gram , men har lest at det kan komme brått

det jeg lurer på er at jeg går hele dagen og småspiser på blomkål og tomater....kan jeg gjøre dette, eller bør jeg være

hva bør/må jeg ta av vitamin tilskudd???

  Svar med sitat
Gammel 03-08-04, 20:59   #2
Kalorine
Medlem
 
Kalorine sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2004
Alder: 44
Innlegg: 194
Kalorine er en juvelKalorine er en juvelKalorine er en juvel

Du må passe på hvor mye grønnsaker du spiser på Atkins! Det er karbohydrater i tomater også vet du..Du kan kun spise en viss mengde grønnsaker/salar pr dag, se i boken eller her på forumet for mer informasjon!

__________________















Nothing tastes as good as beeing thin feels!
Kalorine er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Atkins (the book is my bible) Svar med sitat
Gammel 03-08-04, 21:05   #3
libr
Gjest
 
Innlegg: n/a

hei

er ikke snakk om store mengder tomater... men jeg skal finne ut ca hvor mye karbo det er i det... det jeg lutre på er bør en holde seg til 3 store måltider i løpet av dagen... eller kan man små spise litt???

  Svar med sitat
Gammel 03-08-04, 21:20   #4
HP
Systemutvikler
 
HP sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2004
Hvor: Bergen
Alder: 47
Innlegg: 7.502
HP er bare helt fantastiskHP er bare helt fantastiskHP er bare helt fantastiskHP er bare helt fantastiskHP er bare helt fantastiskHP er bare helt fantastiskHP er bare helt fantastiskHP er bare helt fantastiskHP er bare helt fantastiskHP er bare helt fantastiskHP er bare helt fantastisk

Her finner du matvaretabell:
http://forum.lavkarbo.no/showthread.php?t=299

__________________
Noe du lurer på? Sjekk FAQen."Kommunikasjon har ikke bare med offentlig transport å gjøre".
HP er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Keto Svar med sitat
Gammel 04-08-04, 12:39   #5
Kalorine
Medlem
 
Kalorine sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2004
Alder: 44
Innlegg: 194
Kalorine er en juvelKalorine er en juvelKalorine er en juvel

Opprinnelig lagt inn av libr

hei

er ikke snakk om store mengder tomater... men jeg skal finne ut ca hvor mye karbo det er i det... det jeg lutre på er bør en holde seg til 3 store måltider i løpet av dagen... eller kan man små spise litt???

På Atkins er hovedregelen å spise når du er sulten og stoppe når du er mett. Prøv å få noen (3) regelmessige måltider hver dag, men om du er sulten innimellom, så spis! Prøv f.eks en babybel mini-ost, noen skiver norvegia, litt kylling osv.

At du er i ketose tyder jo på at du får i deg få nok karbohydrater. Men vekttap på Atkins kan ta tid. Av og til kan noen se null resultater på ei uke, og så "fosser" kiloene plutselig av. Nille og de andre ekspertene her inne kan nok forklare dette bedre enn meg.

__________________















Nothing tastes as good as beeing thin feels!
Kalorine er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Atkins (the book is my bible) Svar med sitat
Gammel 04-08-04, 12:41   #6
Kalorine
Medlem
 
Kalorine sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2004
Alder: 44
Innlegg: 194
Kalorine er en juvelKalorine er en juvelKalorine er en juvel

Opprinnelig lagt inn av libr

hei

er ikke snakk om store mengder tomater... men jeg skal finne ut ca hvor mye karbo det er i det... det jeg lutre på er bør en holde seg til 3 store måltider i løpet av dagen... eller kan man små spise litt???

Du, har du boka? Hvis ikke: Skaff deg den!! Helst i engelsk utgave, den norske er full av feil. Uansett bør du ha boka, der finner du svar på veldig mye!!!

__________________















Nothing tastes as good as beeing thin feels!
Kalorine er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Atkins (the book is my bible) Svar med sitat
Svar


Aktive brukere som ser på denne tråden: 1 (0 medlemmer 1 gjester)
 

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Lignende tråder
Tråd Trådstarter Forum Svar Siste innlegg
Spørsmål ang Eurodiett Charlie Eurodiett 15 08-06-06 15:37
Ketose maiada Generell diskusjon 2 24-06-04 23:51
Nytten av ketose + Atkins vs Lindberg - igjen.... Zoë Lavkarbo generelt 3 21-06-04 09:43
Ang Ketose! Miriam Lavkarbo generelt 8 16-05-04 13:30
Er ketose farlig? magdalena Atkins kosthold 2 19-02-04 23:44


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 14:00.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Foreldreportalen.no | Selvrealisering.no
© 2004-2015, Lavkarbo.no