Søk i lavkarbosidene:
Tilpasset søk
Gå tilbake   Lavkarbo.no :: Karbojunkie > Oppskrifter, bøker og andre tema > Mer enn 30 kg overvekt

Mageplastikk

Mer enn 30 kg overvekt Vi som trenger å ta av 30 kilo eller mer står gjerne overfor ekstra store utfordringer. Her deler vi erfaringer, gir gode råd og støtter hverandre.

Del denne siden:

Svar
 
Trådverktøy
Gammel 11-03-09, 15:09   #1
fagremøy79
Medlem
 
fagremøy79 sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2009
Alder: 44
Innlegg: 80
fagremøy79 er på en erverdig vei

Mageplastikk

har nå begynt ferden ned mot mitt nye jeg har ett vanvittig heng på magen og SKAL fjærne det så fort jeg har nådd trivselsvekten min...
men da er spørsmålet,noen som har fått gjort dette og kan anbefale kirurger?? hvor har dere fått gjort denne operasjonen??(mageplastikk)og ble resultatet bra?? har vert å sett på bukplastikk.com og er kjempe gira....

__________________




fagremøy79 er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ketolyse Svar med sitat
Gammel 11-03-09, 18:32   #2
Iset
Seniormedlem
 
Iset sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2004
Hvor: Sola
Alder: 44
Innlegg: 10.031
Iset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastisk

Sv: Mageplastikk

Jeg skal ta det på Aleris i Oslo, der vet jeg mange er kjempefornøyde. Kjenner mange personlig som er operert der. Jeg skulle på konsultasjon i februar, men valgte å utsette det siden jeg har en liten gutt på snart 1 år som må bæres overalt, og det kan jeg jo ikke gjøre på mange uker som operert, så jeg må vente et års tid tenker jeg. Ventetiden på Aleris er på ca. 4 måneder bare.

Jeg har IKKE lyst å gjøre det så jeg er særdeles lite gira, men jeg blir ikke kvitt denne grusomme løshud-magen uten kirurgi, så jeg må desverre gjøre det. Det er et stort inngrep, og mange får mye smerter etterpå, men de fleste sier at det var verdt det, så jeg må bare bite i det sure eplet. Skal være deilig å få vekk denne magen hvertfall, kan ikke leve sånn!

__________________
Endelig i mål: minus 77 kg!
(Startvekt: 135 kg og 174 cm høy (bmi 44) - vekten i dag: 58 kg (bmi 19)
Iset er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Vektoperert veganer Svar med sitat
Gammel 11-03-09, 23:10   #3
fagremøy79
Medlem
 
fagremøy79 sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2009
Alder: 44
Innlegg: 80
fagremøy79 er på en erverdig vei

Sv: Mageplastikk

har selv ei lita jente på snart 1 år så det blir vell litt venting her også...
regner med det er vondt men har så sinnsykt med hudat det er ikke så mye valg man har da men gleder meg sinnsykt til å bli kvitt henget for det sliter både psykisk og fysisk på å ha "forklet" hengende
kjekt å høre hvor folk har god erfaring for vil jo ha så godt resultat som det lar seg gjøre

__________________




fagremøy79 er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ketolyse Svar med sitat
Gammel 11-03-09, 23:19   #4
Iset
Seniormedlem
 
Iset sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2004
Hvor: Sola
Alder: 44
Innlegg: 10.031
Iset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastisk

Sv: Mageplastikk

Ja, ikke sant. Det er verdt litt smerte om man kan slippe dette satans (sorry) henget. Klart, jeg vil heller ha det sånn som jeg har det nå enn å veie 135 kg igjen, men magen plager meg bare mer og mer. Så jeg ser også frem til å fjerne skiten! Vi får ta det på Aleris samtidig, hehe. Husk at du får det dekket om du blir henvist direkte til Aleris via fastlegen din. Ikke la ham sende søknad til offentlig sykehus! Der er ventetiden EVIG-LANG og de er mye strengere på kriteriene. Det kan hende legen din ikke vet at han KAN henvise deg direkte til Aleris, men det kan han altså. Legen min ante ingenting om det så han hadde sendt henvisningen direkte til sykehuset her om jeg ikke hadde sagt fra.

__________________
Endelig i mål: minus 77 kg!
(Startvekt: 135 kg og 174 cm høy (bmi 44) - vekten i dag: 58 kg (bmi 19)
Iset er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Vektoperert veganer Svar med sitat
Gammel 11-03-09, 23:48   #5
fagremøy79
Medlem
 
fagremøy79 sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2009
Alder: 44
Innlegg: 80
fagremøy79 er på en erverdig vei

Sv: Mageplastikk

he he he....satans e riktige ordet...
da skal jeg ta det opp med legen min så kanskje jeg også har muligheter til å få det dekt,har ikkesett mine "edlere" deler på en stund for å si det sånn så jeg burde få dekt dmå bare gå ned resten av vekten først men er på god veihar gått ned 14 kg siden begynnelsen av januar
skal se vi får fjernet forklet samtidig,hadde vert gøy

__________________




fagremøy79 er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ketolyse Svar med sitat
Svar


Aktive brukere som ser på denne tråden: 1 (0 medlemmer 1 gjester)
 

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 19:10.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Foreldreportalen.no | Selvrealisering.no
© 2004-2015, Lavkarbo.no