Søk i lavkarbosidene:
Tilpasset søk
Gå tilbake   Lavkarbo.no :: Karbojunkie > Oppskrifter, bøker og andre tema > Oppskrifter > Middag

Pizzamuffins

Middag Har du oppskrift på en god lavkarbomiddag? Merk gjerne oppskriften med dietten den er laget for.

Del denne siden:

Svar
 
Trådverktøy
Gammel 13-10-10, 18:33   #51
only39
Medlem
 
only39 sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2010
Hvor: Drøye hundre meter over havet, en drøy time fra Oslo.
Alder: 52
Innlegg: 101
only39 er på en erverdig vei

Sv: Pizzamuffins

Dumt av meg og ikke lese HELE tråden før jeg begynte.. men samtidig er det en "lang og tungvinn" måte å finne ut hva man skal ha til middag, så kjære Lisbeth: kan du endre det aller første innlegget ditt og skrive at
SOYAPROTEIN IKKE er å anbefale... Totalt mislykket middag i dag, for jeg brukte det og det var helt sånn gummistrikkekkel konsistens..

ble salaten med skinkebiter og ost for min del!

Får få tak i Ketolyse Bakemix jeg og nå skjønner jeg!

__________________
only39
Journalen min! Eller du kan se bilder på www.lavkarbotest.blogg.no
Start:4okt.10 92.4, 92,91,90,89,88,87,86,85,84,83,82,
81,80,79,78,77,76,75,74,73,72
only39 er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolysestart med lavkarboliv som mål! Svar med sitat
Gammel 14-10-10, 08:45   #52
Lisbeth
Seniormedlem
 
Lisbeth sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Oslo
Alder: 56
Innlegg: 11.149
Lisbeth er bare helt fantastiskLisbeth er bare helt fantastiskLisbeth er bare helt fantastiskLisbeth er bare helt fantastiskLisbeth er bare helt fantastiskLisbeth er bare helt fantastiskLisbeth er bare helt fantastiskLisbeth er bare helt fantastiskLisbeth er bare helt fantastiskLisbeth er bare helt fantastiskLisbeth er bare helt fantastisk

Sv: Pizzamuffins

Opprinnelig lagt inn av only39, her.

Dumt av meg og ikke lese HELE tråden før jeg begynte.. men samtidig er det en "lang og tungvinn" måte å finne ut hva man skal ha til middag, så kjære Lisbeth: kan du endre det aller første innlegget ditt og skrive at
SOYAPROTEIN IKKE er å anbefale... Totalt mislykket middag i dag, for jeg brukte det og det var helt sånn gummistrikkekkel konsistens..
ble salaten med skinkebiter og ost for min del!
Får få tak i Ketolyse Bakemix jeg og nå skjønner jeg!

Så dumt
Nå har jeg ivertfall forandra litt på teksten i oppskriften:

Opprinnelig lagt inn av Lisbeth, her.

Hvis du prøver en annen melerstatning enn bakemiks kan det hende du må bruke mer eller mindre mengde enn det som står i oppskriften. Røra skal være omtrent som pannekakerøre. Jeg anbefaler deg å prøve med en liten røre først, for å se hvordan det blir. Soyaprotein er prøvd, og det ble ikke bra.

__________________



Lisbeth er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo Svar med sitat
Gammel 15-10-10, 16:42   #53
Lisbeth
Seniormedlem
 
Lisbeth sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Oslo
Alder: 56
Innlegg: 11.149
Lisbeth er bare helt fantastiskLisbeth er bare helt fantastiskLisbeth er bare helt fantastiskLisbeth er bare helt fantastiskLisbeth er bare helt fantastiskLisbeth er bare helt fantastiskLisbeth er bare helt fantastiskLisbeth er bare helt fantastiskLisbeth er bare helt fantastiskLisbeth er bare helt fantastiskLisbeth er bare helt fantastisk

Sv: Pizzamuffins

Ser at flere her har hatt problemer med at muffinsen har satt seg fast i formen. Jeg har aldri hatt det problemet..inntil i går.. Var tom for de formene jeg vanligvis bruker (Euroshopper sine, kjøpt på Rimi), så jeg brukte Landlord sine, og muffinsene satt bom fast.

Euroshopper sine er mye glattere enn de fleste andre, har ikke sånn "trekkspill" på sidene. Får man ikke tak i glatte former kan det være lurt å smøre dem med litt olje før man fyller dem.

Jeg skal forandre litt på første innlegg

__________________



Lisbeth er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo Svar med sitat
Gammel 11-11-10, 09:14   #54
Imse
Seniormedlem
 
Imse sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2005
Hvor: Hedmark
Innlegg: 9.680
Imse er bare helt fantastiskImse er bare helt fantastiskImse er bare helt fantastiskImse er bare helt fantastiskImse er bare helt fantastiskImse er bare helt fantastiskImse er bare helt fantastiskImse er bare helt fantastiskImse er bare helt fantastiskImse er bare helt fantastiskImse er bare helt fantastisk

Sv: Pizzamuffins

Noen som kan fortelle om det helt sikkert fungerte å smøre de landlordformene? Jeg har kun landlordformer og har en kjøttdeig som må brukes og har lyst til å lage disse muffinsene.. Jeg kan sikkert smøre muffinspannen, men jeg er redd for å ende opp med muffins som sitter fast igjen.. Jeg pleier vanligvis å ha slike former som er glatte, men sist kjøpte jeg på rema fordi jeg kom på at jeg manglet der og da..

Imse er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketogent 0-20 Svar med sitat
Gammel 27-01-11, 18:36   #55
Bonus
Medlem
 
Medlem siden: Oct 2010
Innlegg: 70
Bonus er på en erverdig vei

Sv: Pizzamuffins

Jeg syntes at bunnen smakte ingenting og svampete.. Hvordan var konsistensen da dere prøvde på denne oppskriften?

Bonus er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Fedon :) Svar med sitat
Gammel 28-01-11, 22:12   #56
Timiane
Seniormedlem
 
Timiane sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2010
Hvor: Lørenskog
Innlegg: 513
Timiane er en juvelTimiane er en juvelTimiane er en juvel

Sv: Pizzamuffins

Opprinnelig lagt inn av Bonus, her.

Jeg syntes at bunnen smakte ingenting og svampete.. Hvordan var konsistensen da dere prøvde på denne oppskriften?

Jeg lager disse ofte, og bunnen smaker egentilig ikke så mye. Men det gjør fyllet. Lager disse med taco smak og har guacamole og tacosaus på toppen. Smaker helt utmerket. Grei konsistens og.

__________________
Timiane er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ketolyse og redusert inntak av kunstige søtningsmidler og mere trim i hverdagen! Svar med sitat
Gammel 28-01-11, 22:55   #57
swimzy
Medlem
 
swimzy sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2008
Hvor: oppland
Alder: 42
Innlegg: 343
swimzy er ny på veien

Sv: Pizzamuffins

Høres nydelig ut, men har ikke bakemix, kan ejg bytte det ut med kruskakli?

__________________
Begynner på nytt igjen!



swimzy er avlogget   Min kostholdsfilosofi: prøver meg på Sofie Hexeberg Svar med sitat
Gammel 30-01-11, 11:11   #58
Bonus
Medlem
 
Medlem siden: Oct 2010
Innlegg: 70
Bonus er på en erverdig vei

Sv: Pizzamuffins

Ja, det endte med at jeg bare spiste fyllet

Men samboeren syntes de smakte greit, og spiste de opp..

Bonus er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Fedon :) Svar med sitat
Gammel 03-02-11, 20:14   #59
siljeand
Medlem
 
siljeand sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2009
Hvor: Oslo
Innlegg: 94
siljeand er på en erverdig vei

Sv: Pizzamuffins

Lagde disse til middag i dag. Hvis jeg lager dem igjen, blir det definitivt i silikonform! Bunnen smakte ikke så mye, men jeg synes heller ikke den var svampeaktig, så jeg lager dem sikkert igjen

__________________




Delmål 1
siljeand er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ingen Svar med sitat
Gammel 03-02-11, 23:08   #60
siljeand
Medlem
 
siljeand sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2009
Hvor: Oslo
Innlegg: 94
siljeand er på en erverdig vei

Sv: Pizzamuffins

Et lite tips: Ikke spis dere helt mette på disse. Det gjorde nemlig jeg, og mettheten gir seg aldri. Det er som om de ligger der og sveller og sveller i magen

__________________




Delmål 1
siljeand er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ingen Svar med sitat
Gammel 04-02-11, 16:49   #61
smili
Juniormedlem
 
Medlem siden: Sep 2010
Hvor: Bergen
Innlegg: 27
smili er på en erverdig vei

Sv: Pizzamuffins

Om man lager disse i store former, og har i godt med fyll, er en gjerne nok.

smili er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ketolyse Svar med sitat
Gammel 04-02-11, 16:49   #62
smili
Juniormedlem
 
Medlem siden: Sep 2010
Hvor: Bergen
Innlegg: 27
smili er på en erverdig vei

Sv: Pizzamuffins

Opprinnelig lagt inn av siljeand, her.

Et lite tips: Ikke spis dere helt mette på disse. Det gjorde nemlig jeg, og mettheten gir seg aldri. Det er som om de ligger der og sveller og sveller i magen

Deilig å være mett da

smili er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ketolyse Svar med sitat
Gammel 06-05-11, 21:47   #63
Timiane
Seniormedlem
 
Timiane sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2010
Hvor: Lørenskog
Innlegg: 513
Timiane er en juvelTimiane er en juvelTimiane er en juvel

Sv: Pizzamuffins

Disse lagde jeg idag. Like godt som alltid. Lagde 3 dobbel posjon, dette blir lunsj mat fremover. ANBEFALES!

__________________
Timiane er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ketolyse og redusert inntak av kunstige søtningsmidler og mere trim i hverdagen! Svar med sitat
Svar


Aktive brukere som ser på denne tråden: 1 (0 medlemmer 1 gjester)
 

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 15:15.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Foreldreportalen.no | Selvrealisering.no
© 2004-2015, Lavkarbo.no