Søk i lavkarbosidene:
Tilpasset søk
Gå tilbake   Lavkarbo.no :: Karbojunkie > Kosthold og helse > Kostholdsfilosofier > Ketolysekuren

Redd for tallene på vekten

Del denne siden:

Svar
 
Trådverktøy
Gammel 16-03-09, 13:28   #1
novise
Medlem
 
Medlem siden: Jan 2009
Hvor: Østlandet
Innlegg: 71
novise er på en erverdig vei

Redd for tallene på vekten

Noen andre som sliter med det samme? Litt sånn, det jeg ikke vet har jeg ikke vondt av mentalitet. Har ikke turt å veie meg de siste to ukene. Sist jeg veide meg hadde jeg gått ned 100 gram på to uker. Kunne naturligvis vært verre. Kunne ha gått opp... Har ikke sprukket siden sist, men har begynt å spise mer mat, mer fett. Noe som er litt uvant for meg..og sikkert de fleste andre her inne også som tidligere har forsøkt å slanke seg. Gikk bra ned første måneden, men etter det stoppet det opp. Vet at det er vanlig med platåer, likevel.......

Vet jo at jeg ikke veier hverken mer eller mindre fordi om jeg ikke vet hvor mye jeg veier, men så lenge jeg ikke vet kan jeg fortsatt lure meg selv...

novise er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo med et snev av ketolysekur Svar med sitat
Gammel 16-03-09, 13:44   #2
sirimor
Seniormedlem
 
sirimor sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2005
Hvor: Askim
Alder: 58
Innlegg: 1.813
sirimor er en virkelig god ressurssirimor er en virkelig god ressurssirimor er en virkelig god ressurssirimor er en virkelig god ressurssirimor er en virkelig god ressurssirimor er en virkelig god ressurssirimor er en virkelig god ressurssirimor er en virkelig god ressurssirimor er en virkelig god ressurssirimor er en virkelig god ressurssirimor er en virkelig god ressurs

Sv: Redd for tallene på vekten

Du må jo ikke nødvendigvis veie deg hver uke heller. Kanskje det er vel så bra med en gang pr. måned. Og så er det viktig å ikke ha dårlig tid med vektnedgangen heller. Skynd deg laaangsomt. Mye bedre.

Og om du vet du har gjort riktig i matveien, burde det ikke være altfor skummelt å veie seg igjen om en 14 dagers tid.

Men altså, jeg skjønner jo hva du mener angående veievegring. Jeg er sånn selv jeg.
Veien om det, er å veie seg sjeldnere, kanskje. Sett alt i et litt lengre tidsperspektiv.

sirimor er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo Svar med sitat
Gammel 16-03-09, 14:10   #3
Smula
Seniormedlem
 
Smula sin avatar
 
Medlem siden: May 2007
Innlegg: 1.200
Smula er veldig godt liktSmula er veldig godt liktSmula er veldig godt liktSmula er veldig godt liktSmula er veldig godt liktSmula er veldig godt liktSmula er veldig godt likt

Sv: Redd for tallene på vekten

Sett bort vekta og skaff deg målebånd i stedet, da vel.

__________________
You are what you eat, so stay away from
fruits and nuts!
(Sitat Garfield)
Smula er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ketolyse Svar med sitat
Gammel 16-03-09, 14:23   #4
novise
Medlem
 
Medlem siden: Jan 2009
Hvor: Østlandet
Innlegg: 71
novise er på en erverdig vei

Sv: Redd for tallene på vekten

Kjøpte meg vekt i forbindelse med at jeg begynte med ketolysekuren. Har ikke hatt vekt på flere år. Blir forresten akkurat det samme med målebånd som med vekten. Like skummelt å måle seg og finne ut at jeg har økt i cm som å finne ut at jeg har økt i vekt. Har ikke dårlig tid med å gå ned i vekt altså. Har slanket meg såpass mange ganger, er dame og ikke veier jeg overvettes mye heller, så jeg regner med at det kan ta tid. Likevel... innerst inne skulle jeg nok ønske at jeg raste ned i vekt

novise er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo med et snev av ketolysekur Svar med sitat
Gammel 16-03-09, 14:49   #5
Nitja
Medlem
 
Nitja sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2008
Hvor: Trondheim
Innlegg: 203
Nitja er på en erverdig vei

Sv: Redd for tallene på vekten

Jeg sendte vekta mi på ferie ei stund jeg
For meg tror jeg at det ligger litt i hodet også som MÅ endres på, jeg har hatt utrolig bra resultater både på vekt og cm synes jeg (hadde igrun ikke mangen kg for mye før jeg hadde normal BMI) og det går saktere nå en det gjorde i starten, og jeg har fortsatt problemer med og "se" selv at jeg har gått ned både i vekt og cm, når jeg ser meg i speilet så ser jeg fortsatt den jeg så for nesten 8 kg og 48 cm siden.
Jeg gjorde en stooor feil i starten av kuren og det var og sammenligne meg selv og mitt vekttap med ei vennine av meg, jeg synes at hun hadde så fine resultater av dietten etter bare få uker og jeg klarte ikke se det samme på meg og synes det var ganske så kjipt.
Men etter ei stund på dietten så var det så mye annet som endra seg også så da ble vekta litt uvenstlig for meg (ingenting er bedre enn og se at den går ned misforstå meg rett) men jeg fikk så mye annet også ut av dietten, første ukene var ganske tunge men så løsna det med så mye annet også
Og prøv deg frem med målebånd ja, jeg er kjempe glad for at jeg gjorde det ellers hadde jeg nok blitt bra skuffa, jeg kan se på målebåndet at her har jeg gått inn selv om jeg ikke helt klarer og se det i speilet enda.
Og ikke minst ta før/underveis/etter bilder av deg selv da kan du se forskjellen på bildene..
Jeg gjorde det og ser forskjell fra før start og nå noen uker etter...

__________________
Nitja
Start 04.01.09



Nitja er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolyse Svar med sitat
Gammel 16-03-09, 16:50   #6
scartz
Seniormedlem
 
scartz sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2008
Hvor: Sandnes (Stavanger)
Alder: 37
Innlegg: 1.293
scartz er ny på veien

Sv: Redd for tallene på vekten

Opprinnelig lagt inn av novise, her.

Blir forresten akkurat det samme med målebånd som med vekten. Like skummelt å måle seg og finne ut at jeg har økt i cm som å finne ut at jeg har økt i vekt.

Tjah, det er lettere å legge på seg noen "fettfrie kg" (vann, mat, klær) enn å legge på seg noen cm. Det opplever ivertfall jeg.

__________________


scartz er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Bedre uten brød - Lutz Svar med sitat
Gammel 16-03-09, 20:03   #7
novise
Medlem
 
Medlem siden: Jan 2009
Hvor: Østlandet
Innlegg: 71
novise er på en erverdig vei

Sv: Redd for tallene på vekten

Hmmm....kanskje jeg skulle måle meg likevel..bare vente bittelitte granne

Og det er nok noe i det at jeg sammelikner meg med andre. Datteren min har gått ned nesten 10 kilo på ketolyse. Unner henne det altså, og vet med fornuften at hun tross alt er 21 år yngre enn meg og at det går saktere med årene...og jeg er veldig fornøyd med selve kuren...regner med å fortsette med lavkarbo etter hvert...savner hverken brød, pasta eller poteter, kun havregryn og appelsiner. Magen fungerer greit. Likevel ligger det i bakhodet at kanskje alt fettet fra maten legger seg på sidebeina Og det på tross av at jeg nå vet at kuren fungerer ettersom jeg har gått ned 5,6 kilo. Inntil jeg sluttet å veie meg.

novise er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo med et snev av ketolysekur Svar med sitat
Gammel 16-03-09, 21:34   #8
Thorwald
Medlem
 
Thorwald sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2007
Alder: 54
Innlegg: 303
Thorwald er en juvelThorwald er en juvelThorwald er en juvel

Sv: Redd for tallene på vekten

Opprinnelig lagt inn av novise, her.

Noen andre som sliter med det samme? Litt sånn, det jeg ikke vet har jeg ikke vondt av mentalitet. Har ikke turt å veie meg de siste to ukene. Sist jeg veide meg hadde jeg gått ned 100 gram på to uker. Kunne naturligvis vært verre. Kunne ha gått opp... Har ikke sprukket siden sist, men har begynt å spise mer mat, mer fett. Noe som er litt uvant for meg..og sikkert de fleste andre her inne også som tidligere har forsøkt å slanke seg. Gikk bra ned første måneden, men etter det stoppet det opp. Vet at det er vanlig med platåer, likevel.......

Vet jo at jeg ikke veier hverken mer eller mindre fordi om jeg ikke vet hvor mye jeg veier, men så lenge jeg ikke vet kan jeg fortsatt lure meg selv...

Siden ingen andre så langt har sagt det i denne tråden, så får jeg gjøre det. Begynn å veie deg hver bidige dag!!! Overvinn angsten for å tråkke på badevekten. Lag et vektutviklingsskjema, slik at du grafisk ser hvordan vekten utvikler seg over tid. Dette fra dag til dag, uke til uke, og mnd. til mnd. Dersom du går opp i vekt, til tross for at du selv mener du følger en fornuftig kostholdslinje, så må det jo være et poeng at du får en indikasjon, og kan velge å gjøre de nødvendige endringer på et så tidlig tidspunkt som mulig?

Jeg snakker nå ikke om en sykelig trang til å veie seg. Jeg snakker heller ikke om at du MÅ gjøre dette. Men faktum er at jeg, og mange med meg mener badevekten er et nyttig og godt verktøy for å få bekreftet at det man holder på med er fornuftig. At vekten svinger fra dag til dag mht. vannintak, saltinntak, forstoppelser og annet er helt naturlig. Når du bruker vekten daglig så lærer du din kropp å kjenne, og forstår bedre sammenhengene med hva du putter i deg, og hvilke verdier du får på vekten. De eneste gangene jeg ikke veier meg, er når jeg sprekker og stapper i meg masse karbohydrater. Da er jeg redd for vekten. Men det er som regel ikke uten grunn. Det er som å komme hjem til sin kjære etter å ha vært utro. Da fortjener man jo noen slag med kjevla, slik at virkeligheten formelig blir banket inn i hodet!!!

Uansett. Gjør det du mener er best for deg. Jeg ville bare slå et slag for et utmerket hjelpemiddel for de som ønsker at vektreduksjonen skal være noe mer velfundert enn utfallet fra en runde på byens lokale bingo.

Ha en fortsatt fin kveld!

__________________


Thorwald er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Optimal ernæring Svar med sitat
Gammel 17-03-09, 08:38   #9
Camz
Medlem
 
Camz sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2009
Hvor: Rogaland
Innlegg: 136
Camz er på en erverdig vei

Sv: Redd for tallene på vekten

Opprinnelig lagt inn av Thorwald, her.

Siden ingen andre så langt har sagt det i denne tråden, så får jeg gjøre det. Begynn å veie deg hver bidige dag!!! Overvinn angsten for å tråkke på badevekten. Lag et vektutviklingsskjema, slik at du grafisk ser hvordan vekten utvikler seg over tid. Dette fra dag til dag, uke til uke, og mnd. til mnd. Dersom du går opp i vekt, til tross for at du selv mener du følger en fornuftig kostholdslinje, så må det jo være et poeng at du får en indikasjon, og kan velge å gjøre de nødvendige endringer på et så tidlig tidspunkt som mulig?

Jeg snakker nå ikke om en sykelig trang til å veie seg. Jeg snakker heller ikke om at du MÅ gjøre dette. Men faktum er at jeg, og mange med meg mener badevekten er et nyttig og godt verktøy for å få bekreftet at det man holder på med er fornuftig. At vekten svinger fra dag til dag mht. vannintak, saltinntak, forstoppelser og annet er helt naturlig. Når du bruker vekten daglig så lærer du din kropp å kjenne, og forstår bedre sammenhengene med hva du putter i deg, og hvilke verdier du får på vekten. De eneste gangene jeg ikke veier meg, er når jeg sprekker og stapper i meg masse karbohydrater. Da er jeg redd for vekten. Men det er som regel ikke uten grunn. Det er som å komme hjem til sin kjære etter å ha vært utro. Da fortjener man jo noen slag med kjevla, slik at virkeligheten formelig blir banket inn i hodet!!!

Uansett. Gjør det du mener er best for deg. Jeg ville bare slå et slag for et utmerket hjelpemiddel for de som ønsker at vektreduksjonen skal være noe mer velfundert enn utfallet fra en runde på byens lokale bingo.

Ha en fortsatt fin kveld!

Jeg signerer denne. Alt går mye bedre for meg etter jeg begynte å veie meg mye oftere, gjerne 5-6 ganger i uka for det er som du sier, da kan en rette opp i "feil" med en gang. Ser jo selvfølgelig utviklingen an i løpet av et par dager før jeg gjør endringer, men om man går opp og opp flere dager på rad uiten grunn så er det lett når man har friskt i minnet hva man har spist og hva som kan ha vært utslagsgivende for vektoppgangen, evnt grunn til at man står stille Så dette blir gså mitt tips til deg, vei deg oftere for å komme over skrekken

__________________



Delmål 1: 70 kg - oppnådd 25.05.2010
Delmål 2: 65 kg Delmål 3: 60 kg
Camz er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolyse igjen :) Svar med sitat
Gammel 17-03-09, 08:42   #10
scartz
Seniormedlem
 
scartz sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2008
Hvor: Sandnes (Stavanger)
Alder: 37
Innlegg: 1.293
scartz er ny på veien

Sv: Redd for tallene på vekten

Jeg er også enig! Jeg er mye bedre kjent med kroppen min siden jeg veier meg så ofte. Og vet hva jeg kan forvente meg i forskjellige situasjoner. Blir mye mer deppa av å veie meg en gang i uka, for å så se at jeg ikke har gått ned.. For alt jeg vett er akkuratt den dagen jeg veier meg min "uheldige" dag hvor jeg veier mer en normalt!

__________________


scartz er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Bedre uten brød - Lutz Svar med sitat
Gammel 17-03-09, 10:30   #11
novise
Medlem
 
Medlem siden: Jan 2009
Hvor: Østlandet
Innlegg: 71
novise er på en erverdig vei

Sv: Redd for tallene på vekten

Kanskje ikke så dumt å veie seg hver dag egentlig. For å få mer kontroll. Og for å stoppe en eventuell vektøkning før det har gått for langt. Og som dere sier for da å finne ut hvorfor jeg ikke går ned/ hvorfor jeg har gått opp. Ved å veie seg såpass sjelden som annenhver uke eller sjeldnere så vet jeg jo ikke hva jeg har spist/ ikke spist som fører til platået/ vektoppgangen.

Etterhvert venner jeg meg vel til synet av tallene og blir ikke så lett skremt av noen gram opp

novise er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo med et snev av ketolysekur Svar med sitat
Gammel 17-03-09, 10:41   #12
scartz
Seniormedlem
 
scartz sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2008
Hvor: Sandnes (Stavanger)
Alder: 37
Innlegg: 1.293
scartz er ny på veien

Sv: Redd for tallene på vekten

Nope På denne måten kan jeg også se hvordan kroppen reagerer på forskjellige sprekker, hva som samler mye vann eller ei.. Men det er viktig å vite at du KUN skal stole på tallene om morgenen, rett etter du har vært på do, uten klær og uten å ha spist! Det er da vekta viser hva du virkelig veier!

__________________


scartz er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Bedre uten brød - Lutz Svar med sitat
Gammel 17-03-09, 11:02   #13
novise
Medlem
 
Medlem siden: Jan 2009
Hvor: Østlandet
Innlegg: 71
novise er på en erverdig vei

Sv: Redd for tallene på vekten

Du har nok rett Scartz Venner seg nok ikke til å se at nåla bikker over gårdagens tall. Får veie meg om en liten stund ...venter til ..ehhh...uka mi er over Og krysse fingrene for at jeg ihvertfall ikke har gått opp...har begynt å spise mer mat, og er bittelitt slappere med karbene..ikke mye, blir blir nok litt mer enn tidligere gjennom nøtter..elsker alle typer nøtter, og det er så vanskelig å la være å spise..er liksom innom skapet støtt og stadig. Men fyser ikke på karbohydratrik mat.

For å være helt ærlig, så er jeg redd for at jeg må begynne å finne ut hva jeg eventuelt må kutte ut fra kostholdet mitt ettersom jeg trives så godt med kostholdet som det er nå...føler at dette er noe jeg kan leve med. Dersom jeg må begynne å fjerne ting fra kosten så er jeg redd for at jeg kommer til å synes det blir vanskeligere og at kosten vil føles som en slankekur. Det gjør den ikke i dag.

novise er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo med et snev av ketolysekur Svar med sitat
Gammel 17-03-09, 11:04   #14
Løvetann
Medlem
 
Løvetann sin avatar
 
Medlem siden: May 2008
Hvor: Bor på landet
Innlegg: 471
Løvetann er veldig godt liktLøvetann er veldig godt liktLøvetann er veldig godt liktLøvetann er veldig godt liktLøvetann er veldig godt liktLøvetann er veldig godt liktLøvetann er veldig godt likt

Sv: Redd for tallene på vekten

Støtter absolutt argumentene over, om at det er mange fordeler ved å veie seg hver dag.

For meg ville det i alle fall føles som å famle i blinde på ketolyse hvis jeg ikke veide meg hver morgen og fikk kontinuerlig tilbakemelding gjennom det.

Og, som Scartz skriver; en kan ha en "uheldig dag" akkurat på veiedagen hvis en veier seg sjelden. Det synes jeg må være mye mer belastende enn å ha kontinuerlig oppsyn.

Men hvis du velger å veie deg hver dag, er det viktig å veie seg til samme tid og under samme forutsetninger! Jeg veier meg om morgenen, etter toalettbesøk men før frokost. Da veier jeg nemlig minst.

__________________
Skriver om hverdagen min på ketolysekur her: http://fruloevetannsdiett.blogspot.com/



Løvetann er avlogget   Min kostholdsfilosofi: For tida pause. Ellers lavkarbo/ketolyse/Skaldeman Svar med sitat
Gammel 18-03-09, 09:47   #15
Ramah
Medlem
 
Medlem siden: Feb 2009
Hvor: Oslo
Innlegg: 78
Ramah er på en erverdig vei

Sv: Redd for tallene på vekten

Jeg er 100% enig med Thorwald og Løvetann! Jeg veier meg hver morgen, og fører det inn i diet tickeren når jeg kommer på jobb. Da ser det slik ut:

My Weight Chart:
>

Jeg jobber etter følgende prinsipp: Går det opp en dag: trene mer/endre på noe i maten. Går det mer ned enn forventet: prøve å holde den gode vekta neste dag (men er forberedt på at den mest sansynlig vil gå litt opp). Går den ned et par hundre gram: følger skjema, alt ok!

Jeg må innrømme at jeg veier meg før jeg legger meg om kvelden også, ettersom det gir meg en veldig god indikasjon på hva vekten blir neste morgen.

__________________


Ramah er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Skaldeman Svar med sitat
Gammel 19-03-09, 18:28   #16
Addict
Medlem
 
Medlem siden: Jan 2009
Hvor: Trondheim
Alder: 34
Innlegg: 134
Addict er på en erverdig vei

Sv: Redd for tallene på vekten

ååå en slik vil jeg og ha, hvor fant du den? var inne på siden men fikk ikke til å lage.. Fant den ikke O.o

__________________


86 84 82 80 78 76 74 72 70 68 66
Addict er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Egenkomponert Svar med sitat
Gammel 21-03-09, 05:22   #17
novise
Medlem
 
Medlem siden: Jan 2009
Hvor: Østlandet
Innlegg: 71
novise er på en erverdig vei

Sv: Redd for tallene på vekten

Takker for tilbakemeldinger Endelig turte jeg gå på vekten. Var litt skummelt, men tallene skuffet heldigvis ikke. Har gått ned siden sist. Ikke mye, men 600 gram ned er jo faktisk , ja nettopp 600 gram NED. Må bare justere litt på når jeg når målet. Istedet for 17 mai kan jeg jo bare utsette det til sommeren f.eks. Er jo ikke noe stress. Er jo ikke akkurat slankekur dette her Og klarer jeg ikke av en eller annen grunn nå målet så er jeg jo 6,2 kilo slankere enn når jeg kjøpte meg vekten, og hvis ikke det er bra så vet ikke jeg

novise er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo med et snev av ketolysekur Svar med sitat
Gammel 21-03-09, 06:30   #18
Alyssa
Seniormedlem
 
Alyssa sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2006
Alder: 47
Innlegg: 4.446
Alyssa er bare helt fantastiskAlyssa er bare helt fantastiskAlyssa er bare helt fantastiskAlyssa er bare helt fantastiskAlyssa er bare helt fantastiskAlyssa er bare helt fantastiskAlyssa er bare helt fantastiskAlyssa er bare helt fantastiskAlyssa er bare helt fantastiskAlyssa er bare helt fantastiskAlyssa er bare helt fantastisk

Sv: Redd for tallene på vekten

Så bra!

Alyssa er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF Svar med sitat
Gammel 22-03-09, 23:25   #19
Ramah
Medlem
 
Medlem siden: Feb 2009
Hvor: Oslo
Innlegg: 78
Ramah er på en erverdig vei

Sv: Redd for tallene på vekten

Veldig bra Novise! Tror det er viktig å ikke stresse. Det fungerer dårlig med vektreduksjon. Ta deg god tid, og ikke mist motivasjonen!

Til Addict: Bare gå inn her http://www.tickerfactory.com/ så får du laget en. Deretter kopierer du linken og limer den inn i signaturen din (som du finner på kontrollpanelet her inne)

__________________


Ramah er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Skaldeman Svar med sitat
Gammel 23-03-09, 06:43   #20
novise
Medlem
 
Medlem siden: Jan 2009
Hvor: Østlandet
Innlegg: 71
novise er på en erverdig vei

Sv: Redd for tallene på vekten

Har gooooood tid Ramah, så her er det ingen grunn til å stresse. Tenkte likevel at jeg skulle ta en uke og skrive ned det jeg spiste hver dag (med start i dag) sånn for å se hva jeg EGENTLIG putter i meg. Spiser lavkarbo, og er i ketose, men det blir endel nøtter, litt sukkerfri sjokolade, gele og brus, ganske mye kaffe og et og annet glass konjakk. Om ikke annet så gjør det meg mer oppmerksom på hva jeg putter i meg. Blir ikke like lett å stikke innom skapet og hive innpå litt sjokolade eller nøtter når jeg faktisk må tenke over hva jeg putter i meg.

Var nok flinkere til å begynne med, særlig i forhold til godterierstatningene. Når jeg tenker etter var jeg mye flinkere.

Hmmm... nå ble jeg skikkelig inspirert her

novise er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo med et snev av ketolysekur Svar med sitat
Gammel 23-03-09, 11:26   #21
novise
Medlem
 
Medlem siden: Jan 2009
Hvor: Østlandet
Innlegg: 71
novise er på en erverdig vei

Sv: Redd for tallene på vekten

Da er jeg igang for fullt. Både veid og målt meg. Gjett om jeg ble overrasket. Ned 400 gram. Jippi Og det etter helgen. Eneste forskjell i kosten er at jeg har spist mer, og mer fett, særlig fløte (spist bringebæris nam nam) og nøtter. Får fortsette å spise nøtter, men ikke hele tiden, ha litt mer kontroll på nøtteinntaket. I tilfelle jeg stopper opp igjen. Skal uansett skrive ned trim og mat en stund framover, i tillegg til å veie og måle meg.

novise er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo med et snev av ketolysekur Svar med sitat
Svar


Aktive brukere som ser på denne tråden: 1 (0 medlemmer 1 gjester)
 

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Lignende tråder
Tråd Trådstarter Forum Svar Siste innlegg
Tallene lyver for meg! Daniel Ketolysekuren 20 17-03-09 20:42
Vekten min varierer ketoline Spørsmål og svar 8 15-01-08 16:27
Hvorfor går vekten min OPP? Millsi Ketolysekuren 20 06-01-08 23:03
Vekten er nådd ninni Generell diskusjon 37 08-03-07 13:01


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 10:57.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Foreldreportalen.no | Selvrealisering.no
© 2004-2015, Lavkarbo.no