Søk i lavkarbosidene:
Tilpasset søk
Gå tilbake   Lavkarbo.no :: Karbojunkie > Kosthold og helse > Kostholdsfilosofier > Ketolysekuren

Ja, dette gikk jo til h.....e!

Del denne siden:

Svar
 
Trådverktøy
Gammel 12-04-07, 20:28   #1
villebill
Juniormedlem
 
villebill sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2007
Hvor: Nord-Norge
Innlegg: 27
villebill er på en erverdig vei

Ja, dette gikk jo til h.....e!

Jeg sprakk så det small Hadde en firkløver i skapet, og den tok jeg rotta på, ja! Trodde at "denne gang har jeg funnet en kur som jeg kan klare å følge". Joooooda, dette var 2 sprekken på 3,5 uke Arrrggh. Hater meg selv nå! Eier ikke et snev av viljestyrke! Dette var liksom siste forsøk på slanking, før jeg rett og slett opererer magesekken. Hater å være feit. Hater livet mitt nå. Nå har jeg ødelagt ketosen for flere dager frem igjenna, og går sikkert opp i vekt også....

Er bare skikkelig deppa. Hater å se meg selv i speilet, nekter å fotograferes, spyr av den digre magen som velter over de enda større lårene når jeg sitter. Snart er det sommer, og den hater jeg ihvertfall; vil ikke gå lettkledd, og svetter som den grisen jeg ser ut som i varmen.

villebill er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ketolysekuren Svar med sitat
Gammel 12-04-07, 20:37   #2
Goggen
Seniormedlem
 
Goggen sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2006
Hvor: Trondheim
Innlegg: 998
Goggen er bare helt fantastiskGoggen er bare helt fantastiskGoggen er bare helt fantastiskGoggen er bare helt fantastiskGoggen er bare helt fantastiskGoggen er bare helt fantastiskGoggen er bare helt fantastiskGoggen er bare helt fantastiskGoggen er bare helt fantastiskGoggen er bare helt fantastiskGoggen er bare helt fantastisk

Sv: Ja, dette gikk jo til h.....e!

Hei Villebill!
Dette er å ha feil fokus!
En dag med dårlig mat ødelegger ikke et godt kosthold!

Tenk heller på hvor flink du har vært med bare to små sprekk på flere uker. Gå videre, spist er spist!

Dette klarer du!!!!

__________________



Goggen er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Skaldeman Svar med sitat
Gammel 12-04-07, 20:38   #3
BiB
Seniormedlem
 
BiB sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2006
Hvor: Tromsø
Alder: 57
Innlegg: 4.939
BiB er bare helt fantastiskBiB er bare helt fantastiskBiB er bare helt fantastiskBiB er bare helt fantastiskBiB er bare helt fantastiskBiB er bare helt fantastiskBiB er bare helt fantastiskBiB er bare helt fantastiskBiB er bare helt fantastiskBiB er bare helt fantastiskBiB er bare helt fantastisk

Sv: Ja, dette gikk jo til h.....e!

IKKE GI OPP! La dagen i dag være nettopp det, dagen i dag. Bestem deg for at du igjen er i sjefsstolen i eget liv, du bestemmer retning og fart. Tro meg, jeg snakker av erfaring når jeg sier det er viktig å tilgi seg sjøl og gå på med nytt mot. Jeg har prøvd å gå ned i vekt i 27 år, før jeg endelig nå ser ut til å lykkes. Og nettopp det å la hver dag stå for seg selv har vært avgjørende for at jeg nå får det til. Og, jeg har hatt sprekk jeg også, 2 ganger, nettopp i begynnelsen av veien jeg nå har vært på i 5 mnd. I stedet for å klandre deg sjøl, klarer du å kanalisere følelsene til energi til å gå en tur el lignende?

Jeg ønsker deg lykke til videre ;-)

mvh

BiB er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolyse Svar med sitat
Gammel 12-04-07, 20:41   #4
Tuppen
Seniormedlem
 
Tuppen sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2007
Hvor: ut i bygda utenfor ålesund
Alder: 40
Innlegg: 5.910
Tuppen er bare helt fantastiskTuppen er bare helt fantastiskTuppen er bare helt fantastiskTuppen er bare helt fantastiskTuppen er bare helt fantastiskTuppen er bare helt fantastiskTuppen er bare helt fantastiskTuppen er bare helt fantastiskTuppen er bare helt fantastiskTuppen er bare helt fantastiskTuppen er bare helt fantastisk

Sv: Ja, dette gikk jo til h.....e!

Opprinnelig lagt inn av villebill, her.

Jeg sprakk så det small Hadde en firkløver i skapet, og den tok jeg rotta på, ja! Trodde at "denne gang har jeg funnet en kur som jeg kan klare å følge". Joooooda, dette var 2 sprekken på 3,5 uke Arrrggh. Hater meg selv nå! Eier ikke et snev av viljestyrke! Dette var liksom siste forsøk på slanking, før jeg rett og slett opererer magesekken. Hater å være feit. Hater livet mitt nå. Nå har jeg ødelagt ketosen for flere dager frem igjenna, og går sikkert opp i vekt også....

Er bare skikkelig deppa. Hater å se meg selv i speilet, nekter å fotograferes, spyr av den digre magen som velter over de enda større lårene når jeg sitter. Snart er det sommer, og den hater jeg ihvertfall; vil ikke gå lettkledd, og svetter som den grisen jeg ser ut som i varmen.

Du! alt du har gjort hittil skal du glemme, du kan ikke gjøre noe med det uansett... det hjelper heller ikke å tenke på det.. tenk heller at du starter på nytt nå- og være litt mer streng med deg selv... alle har en eller annen form for sprekk... og du er helt sikkert nydelig som du er nå- men spiller kanskje ikke rolle hva vi sier.. men hva DU selv føler er noe annet... men tenk en ting neste gang du ser noe godt som du ikke skal spise : vil du ha denne følelsen enda en gang til?

klarer jeg dette så klarer du dette! jeg har hatt mange sprekk, men det har gått fint uansett... gå inn på journalen min så ser du bildene- det er FAKTISK mulig... så ikke la noen sprekker ødelegge deg!!

Tuppen er avlogget   Min kostholdsfilosofi: lavkarbo inntil videre Svar med sitat
Gammel 12-04-07, 20:52   #5
themonk
Medlem
 
themonk sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2005
Hvor: Follo
Alder: 42
Innlegg: 1.087
themonk er en virkelig god ressursthemonk er en virkelig god ressursthemonk er en virkelig god ressursthemonk er en virkelig god ressursthemonk er en virkelig god ressursthemonk er en virkelig god ressursthemonk er en virkelig god ressursthemonk er en virkelig god ressursthemonk er en virkelig god ressursthemonk er en virkelig god ressursthemonk er en virkelig god ressurs

Sv: Ja, dette gikk jo til h.....e!

Hvis du er forholdsvis fersk på lavkarbo så er det ikke så veldig rart med en sprekk. Det tar lengre tid for kroppen å bli kvitt søtsuget og de dårlige vanene. Du får en ny dag med blanke ark i morgen. Jeg syns ikke du skal miste motet. Tillat deg å få litt bedre tid til å komme ovenpå ting. Tre uker er ikke et langt tidsperspektiv.

Og nå har du jo ikke firkløver i skapet lenger. Aldri så galt at det ikke er godt for noe. En sprekk er en sprekk. Sånt skjer.

__________________
Power over others is weakness in disguise. True power lies within.
- Eckhart Tolle
themonk er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Personlig tilpasset lavkarbo for optimal helse. Fokus på hel, naturlig og næringsrik mat. Svar med sitat
Gammel 12-04-07, 20:55   #6
Photobscura
Supermoderator
 
Photobscura sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2005
Hvor: ::Oslo Rock City::
Alder: 44
Innlegg: 26.188
Photobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastisk

Sv: Ja, dette gikk jo til h.....e!

Hei, å jeg kjenner igjen de tankene om seg selv. Men jeg er helt enig i de svarene du har fått, ikke la en fordømt firkløver ødelegge for deg.
Jeg ser du er på ketolysekuren, og det er en ypperlig kur! To sprekker på den tiden er ingenting, les litt i dagbøkene til de som har gått på samme kur som deg, eller Atkins som også er en ketogen diett, så ser du at du ikke er alene om å falle i gamle mønstre.

Et godt tips er å IKKE ha godteri i huset, skrive handlelister før du går på butikken, sånn at du i det minste ikke handler på impuls. ALDRI GÅ SULTEN PÅ BUTIKKEN!
Og bruk dette forumet for det det er verdt, lag deg en dagbok (dersom du ikke alt har en) skriv opp hva du spiser, folk kommer som regel innom, og om du iviterer til rådslag og sånn, så får du masse bra tilbakemelding. Pust dypt og slett alt det gamle fra harddisken. Dette har egentlig ingenting med viljestyrke å gjøre! Det har med lysten til å leve det livet man ønsker for seg selv, få en fin kropp, en god helse. Jeg er kjemperedd selv jeg, for å bli noe annet enn jeg er vant til å være, selv om jeg har vært tjukk hele livet, og har tidvis trodd at å bli tynn er min største drøm, men det er det jo ikke. Min største drøm er å ha det bra Og for å ha det bra, så bør det indre matche det ytre, man må samarbeide med kroppen, og så best man kan akseptere den på veien. Det er liksom en av mine harelabber da
At man sprekker og putter i seg en sjokolade, behøver man ikke å tenke for mye på, men på et dypere plan kan det bety at du er redd for å gjøre deg selv noe godt, bli frisk, rask og lekker! Mange tror nok ikke at de fortjener det, uten å påstå for mye, ettersom jeg ikke kjenner deg.

Jeg håper det beste for deg, lykke til, hold deg på forumet og stå på!!

PS: Griser svetter ikke

__________________
“What matters most is how well you walk through the fire”
-Charles Bukowski

Siste rest, nytt forsøk:



Minus 31,3 kilo på lavkarbo!
Photobscura er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ♥The good life♥ Svar med sitat
Gammel 12-04-07, 21:30   #7
Georgine
Supermoderator
 
Georgine sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2006
Hvor: Akershus
Alder: 54
Innlegg: 6.457
Georgine er bare helt fantastiskGeorgine er bare helt fantastiskGeorgine er bare helt fantastiskGeorgine er bare helt fantastiskGeorgine er bare helt fantastiskGeorgine er bare helt fantastiskGeorgine er bare helt fantastiskGeorgine er bare helt fantastiskGeorgine er bare helt fantastiskGeorgine er bare helt fantastiskGeorgine er bare helt fantastisk

Sv: Ja, dette gikk jo til h.....e!

Det er bare en ting å gjøre, se deg ikke tilbake! Spist er spist og du begynner på ny frisk med en gang.. ikke neste uke eller neste måned.. men med en gang.

Du er ikke alene om å ha en sprekk, men hold fokuset fremover og ikke mist motet

Georgine er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Generell lavkarbo for god helse Svar med sitat
Gammel 12-04-07, 21:48   #8
Torkil
Seniormedlem
 
Torkil sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2005
Hvor: Arendal
Alder: 65
Innlegg: 1.714
Torkil er bare helt fantastiskTorkil er bare helt fantastiskTorkil er bare helt fantastiskTorkil er bare helt fantastiskTorkil er bare helt fantastiskTorkil er bare helt fantastiskTorkil er bare helt fantastiskTorkil er bare helt fantastiskTorkil er bare helt fantastiskTorkil er bare helt fantastiskTorkil er bare helt fantastisk

Sv: Ja, dette gikk jo til h.....e!

Hei
Lær av dine feil. Da har det ikke vært bortkastet.
Lykke til videre på ketolysekuren.
Vennlig Hilsen
Torkil

Torkil er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolysekuren Svar med sitat
Gammel 12-04-07, 21:52   #9
lokkebiff
Seniormedlem
 
lokkebiff sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2006
Hvor: Tromsø
Alder: 46
Innlegg: 10.266
lokkebiff er bare helt fantastisklokkebiff er bare helt fantastisklokkebiff er bare helt fantastisklokkebiff er bare helt fantastisklokkebiff er bare helt fantastisklokkebiff er bare helt fantastisklokkebiff er bare helt fantastisklokkebiff er bare helt fantastisklokkebiff er bare helt fantastisklokkebiff er bare helt fantastisklokkebiff er bare helt fantastisk

Sv: Ja, dette gikk jo til h.....e!

Opprinnelig lagt inn av Torkil, her.

Hei
Lær av dine feil. Da har det ikke vært bortkastet.
Lykke til videre på ketolysekuren.
Vennlig Hilsen
Torkil

Kloke ord, fra en klok mann!!

__________________
..lev livet carpe diem..


-35 kilo er jeg stolt av
Men jeg er enda stoltere over å ha holdt vekta i 5 år
lokkebiff er avlogget   Min kostholdsfilosofi: streng Skaldeman Svar med sitat
Gammel 12-04-07, 22:00   #10
iadokka
Medlem
 
iadokka sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2007
Hvor: Fredrikstad
Alder: 44
Innlegg: 91
iadokka er på en erverdig vei

Sv: Ja, dette gikk jo til h.....e!

Opprinnelig lagt inn av villebill, her.

Eier ikke et snev av viljestyrke!

Der tar du feil! Det viser mye viljestyrke at du bare har sprukket 2 ganger når du har hatt 25 dager å sprekke på! Om alle skulle gi seg når de gikk på en smell, ville ingen klare å fullføre noe som helst. Bare børst av deg og reis deg opp igjen. Om du skulle sprekke igjen om 2 uker eller 2 mnd, så reiser du deg opp enda en gang.

__________________
2007: -15 kg

iadokka er avlogget   Min kostholdsfilosofi: snart ketolyse igjen Svar med sitat
Gammel 12-04-07, 22:08   #11
Havregryn
Medlem
 
Havregryn sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2007
Hvor: Ett sted i Norge
Innlegg: 138
Havregryn er ny på veien

Sv: Ja, dette gikk jo til h.....e!

Keep up..som de andre sier her
Det er ikke de to sprekkene som avgjør om du går ned i vekt eller ikke.

Det er all den jobben du har gjort ALLE de andre dagene som teller for vektnedgangen
SÅ LYKKE TIL,dette klarer du fint

__________________
H a v r e g r y n
160 cm
Treningsidiot uten å være fanatisk
Hovedfokus: Velvære








Havregryn er avlogget   Min kostholdsfilosofi: atkins/lavkarbo filosofi'n Svar med sitat
Gammel 12-04-07, 22:23   #12
Gerd
Jeg kan og jeg vil!
 
Medlem siden: Jan 2007
Hvor: 1
Innlegg: 55.254
Gerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastisk

Sv: Ja, dette gikk jo til h.....e!

Helt enig med de andre her, jeg...

Spist er spist... Fortsett med friskt mot, dette kommer du til å klare..

Vi er mange som på deg!!!

Gerd er avlogget   Min kostholdsfilosofi: 1 Svar med sitat
Gammel 12-04-07, 23:47   #13
Carisma
Seniormedlem
 
Carisma sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2004
Hvor: Harestua
Alder: 47
Innlegg: 16.055
Carisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastisk

Sv: Ja, dette gikk jo til h.....e!

Som theMonk sa, nå har du jo ikke firkløver'n i skapet til å friste deg lenger
Når du er mett, ta en runde i skap og skuffer og kast ALT som ser ut som noe du ikke kan spise (men som sagt pass på at du er mett slik at du ikke spiser det for å bli kvitt det Been there...) Hvis du bor med noen som spiser ting du ikke kan spise, avtal å ha det i egne skap du ikke får lov å åpne.

Forresten har jeg funnet et triks når jeg skal innom butikken etter jobb og ofte er sulten.... jeg går inn og kjøper en pose/boks nøtter, og går ut i bilen og spiser noen i fred og ro. Da gir den værste sultpanikken seg mens jeg handler.

__________________
Persistance pays!
Carisma er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF Svar med sitat
Gammel 13-04-07, 12:37   #14
annemerete
Medlem
 
annemerete sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2007
Alder: 56
Innlegg: 77
annemerete er på en erverdig vei

Sv: Ja, dette gikk jo til h.....e!

Vet ikke om det er så lurt det jeg har gjort da, men det funker for meg! Har fortalt alle rundt meg at jeg er på slankern, det gjelder familie, venner og de på jobben! Og det er motivasjonen min, for da vet jeg at alle vet og at de venter på resultatene!

Men som de andre skriver her, glem det som har vært og fortsett videre! Og rensk skapene for alt som er fristende! Når unga her reiser til faren sin etter endt uke her, så kaster jeg alt som er av rester etter helga, dvs potetgull, sjokolade osv! For jeg vet jeg faller for fristelsen hvis det ligger her!

Lykke til og dette vet jeg at du greier!

__________________


annemerete er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ketolysekur Svar med sitat
Gammel 13-04-07, 12:41   #15
lokkebiff
Seniormedlem
 
lokkebiff sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2006
Hvor: Tromsø
Alder: 46
Innlegg: 10.266
lokkebiff er bare helt fantastisklokkebiff er bare helt fantastisklokkebiff er bare helt fantastisklokkebiff er bare helt fantastisklokkebiff er bare helt fantastisklokkebiff er bare helt fantastisklokkebiff er bare helt fantastisklokkebiff er bare helt fantastisklokkebiff er bare helt fantastisklokkebiff er bare helt fantastisklokkebiff er bare helt fantastisk

Sv: Ja, dette gikk jo til h.....e!

Opprinnelig lagt inn av annemerete, her.

Vet ikke om det er så lurt det jeg har gjort da, men det funker for meg! Har fortalt alle rundt meg at jeg er på slankern, det gjelder familie, venner og de på jobben! Og det er motivasjonen min, for da vet jeg at alle vet og at de venter på resultatene!

Dette gjorde jeg også. Men når jeg fortalte hvilken slankemetode jeg brukte, kom jo alle fordommene.....

DETTE igjen, ga meg iallefall MOTIVASJON, da jeg tenkte: "Jeg skal faen meg vise dere!!!!!!" Og DET gjorde jeg!!!

__________________
..lev livet carpe diem..


-35 kilo er jeg stolt av
Men jeg er enda stoltere over å ha holdt vekta i 5 år
lokkebiff er avlogget   Min kostholdsfilosofi: streng Skaldeman Svar med sitat
Gammel 13-04-07, 12:44   #16
chili
Seniormedlem
 
chili sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2006
Hvor: Hedmark
Alder: 51
Innlegg: 1.730
chili begynner å bli godt kjentchili begynner å bli godt kjentchili begynner å bli godt kjentchili begynner å bli godt kjentchili begynner å bli godt kjentchili begynner å bli godt kjent

Sv: Ja, dette gikk jo til h.....e!

Opprinnelig lagt inn av Georgine, her.

Det er bare en ting å gjøre, se deg ikke tilbake! Spist er spist og du begynner på ny frisk med en gang.. ikke neste uke eller neste måned.. men med en gang.

Du er ikke alene om å ha en sprekk, men hold fokuset fremover og ikke mist motet


Signerer!

Prøv å glemme det (sprekken), glem den dårlige samvittigheten, og fortsett å spise sunt, dvs. lavkarbo... !

__________________
Just keep swimming
chili er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Optimal Ernæring/Fedon Lindberg Svar med sitat
Gammel 13-04-07, 12:57   #17
blåbær
Seniormedlem
 
blåbær sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2007
Hvor: Oslo
Alder: 41
Innlegg: 2.213
blåbær er veldig godt liktblåbær er veldig godt liktblåbær er veldig godt liktblåbær er veldig godt liktblåbær er veldig godt liktblåbær er veldig godt liktblåbær er veldig godt likt

Sv: Ja, dette gikk jo til h.....e!

Enig med alle sammen!

Lykke til videre!!

Se så mye støtte du har fått! Dette klarer du!

__________________


blåbær er avlogget   Min kostholdsfilosofi: God mat! Svar med sitat
Gammel 13-04-07, 13:02   #18
annemerete
Medlem
 
annemerete sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2007
Alder: 56
Innlegg: 77
annemerete er på en erverdig vei

Sv: Ja, dette gikk jo til h.....e!

Opprinnelig lagt inn av lokkebiff, her.

Dette gjorde jeg også. Men når jeg fortalte hvilken slankemetode jeg brukte, kom jo alle fordommene.....

DETTE igjen, ga meg iallefall MOTIVASJON, da jeg tenkte: "Jeg skal faen meg vise dere!!!!!!" Og DET gjorde jeg!!!


Hadde det slik jeg også, særlig endel på jobben hadde mange fordommer! Kom mange slike " lykke til med med kolestrolet" eller " er du helt gal"

Men det ga meg masse motivasjon og jammen skal jeg si de holder kjefte nå, for jeg har gått ned over 8 kg og de begynner å se det!

__________________


annemerete er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ketolysekur Svar med sitat
Gammel 13-04-07, 13:08   #19
lokkebiff
Seniormedlem
 
lokkebiff sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2006
Hvor: Tromsø
Alder: 46
Innlegg: 10.266
lokkebiff er bare helt fantastisklokkebiff er bare helt fantastisklokkebiff er bare helt fantastisklokkebiff er bare helt fantastisklokkebiff er bare helt fantastisklokkebiff er bare helt fantastisklokkebiff er bare helt fantastisklokkebiff er bare helt fantastisklokkebiff er bare helt fantastisklokkebiff er bare helt fantastisklokkebiff er bare helt fantastisk

Sv: Ja, dette gikk jo til h.....e!

Opprinnelig lagt inn av annemerete, her.


Men det ga meg masse motivasjon og jammen skal jeg si de holder kjefte nå, for jeg har gått ned over 8 kg og de begynner å se det!


Akkurat DET er SÅÅÅ deilig, og det gjør "slitet" verdt det!!!

For ikke å snakke om når skeptikerne begynner å spørre deg om RÅD!!!
WOOOOHOOOOW!!!! DET er GODT det!!!

__________________
..lev livet carpe diem..


-35 kilo er jeg stolt av
Men jeg er enda stoltere over å ha holdt vekta i 5 år
lokkebiff er avlogget   Min kostholdsfilosofi: streng Skaldeman Svar med sitat
Gammel 13-04-07, 13:30   #20
sirimor
Seniormedlem
 
sirimor sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2005
Hvor: Askim
Alder: 58
Innlegg: 1.813
sirimor er en virkelig god ressurssirimor er en virkelig god ressurssirimor er en virkelig god ressurssirimor er en virkelig god ressurssirimor er en virkelig god ressurssirimor er en virkelig god ressurssirimor er en virkelig god ressurssirimor er en virkelig god ressurssirimor er en virkelig god ressurssirimor er en virkelig god ressurssirimor er en virkelig god ressurs

Sv: Ja, dette gikk jo til h.....e!

Kjenner meg såå godt igjen i dette, men ikke gi deg!!
Ta en dag av gangen. 2 glipper er ikke mye, og hele denne omstillingen tar tid. Hver dag er en ny dag, så tar du en dag til, og så neste osv....så er du godt på vei. Dette klarer du fint, bare ikke la deg overmanne av motløshet fordi du glapp en gang.

Ikke vær altfor hard mot deg selv, kjære du, du gjør en kjempeinnsats for deg selv med denne kostomleggingen, men ingen kan vel si at det kommer til å være like lett hele tiden.. Tenk på når vi var små og skulle lære å gå, så blir det endel knall og fall i starten, men vi ga oss ikke med gåinga fordet gjorde vi vel...
Jeg ønsker deg masse lykke til og vet at du vil få det til etterhvert. Jeg heier på deg!!

sirimor er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo Svar med sitat
Gammel 13-04-07, 13:39   #21
Mya
Medlem
 
Medlem siden: Sep 2006
Alder: 52
Innlegg: 329
Mya er ny på veien

Sv: Ja, dette gikk jo til h.....e!

Dette beviser kun at du er menneske. Dette går så fint så ikke tenk på det tenk fremover. Heller ikke sikkert du går opp på en sprekk.

Mya er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Atkins Svar med sitat
Gammel 13-04-07, 19:53   #22
vanilla
Juniormedlem
 
Medlem siden: Sep 2006
Alder: 38
Innlegg: 30
vanilla er på en erverdig vei

Sv: Ja, dette gikk jo til h.....e!

Bare fortsett som før, jeg sprakk også, men valgte å ikke fokusere på det og nå går det strålende framover Det er ikke uvanlig å sprekke når du er så fersk på dette, sånn som meg.

Keep it up! Du kan klare det

vanilla er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lav karbo generelt Svar med sitat
Gammel 14-04-07, 09:27   #23
villebill
Juniormedlem
 
villebill sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2007
Hvor: Nord-Norge
Innlegg: 27
villebill er på en erverdig vei

Sv: Ja, dette gikk jo til h.....e!

Tusen, tusen, TUSEN TAKK for støtten til dere alle! Det varmer og motiverer, og nå fortsetter jeg som før; uten å tenke på den dumme sprekken! Dette kan jeg klare

villebill er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ketolysekuren Svar med sitat
Gammel 14-04-07, 10:20   #24
Photobscura
Supermoderator
 
Photobscura sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2005
Hvor: ::Oslo Rock City::
Alder: 44
Innlegg: 26.188
Photobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastisk

Sv: Ja, dette gikk jo til h.....e!

Det er det vi er her for

__________________
“What matters most is how well you walk through the fire”
-Charles Bukowski

Siste rest, nytt forsøk:



Minus 31,3 kilo på lavkarbo!
Photobscura er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ♥The good life♥ Svar med sitat
Gammel 14-04-07, 11:54   #25
Gerd
Jeg kan og jeg vil!
 
Medlem siden: Jan 2007
Hvor: 1
Innlegg: 55.254
Gerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastisk

Sv: Ja, dette gikk jo til h.....e!

Opprinnelig lagt inn av villebill, her.

Tusen, tusen, TUSEN TAKK for støtten til dere alle! Det varmer og motiverer, og nå fortsetter jeg som før; uten å tenke på den dumme sprekken! Dette kan jeg klare

Gerd er avlogget   Min kostholdsfilosofi: 1 Svar med sitat
Svar


Aktive brukere som ser på denne tråden: 1 (0 medlemmer 1 gjester)
 

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Lignende tråder
Tråd Trådstarter Forum Svar Siste innlegg
PCO noen med erfaring eller kunnskap? Maz PCOS og karbohydratkontroll 10 08-04-08 11:34
En merkelig erfaring ... modumodd Lavkarbo generelt 36 28-08-07 15:56
Atkins & Armour mam Fysisk og mental helse 20 09-02-05 17:21
Glutamin friflex Kosttilskudd 9 08-02-05 14:50


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 18:51.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Foreldreportalen.no | Selvrealisering.no
© 2004-2015, Lavkarbo.no