Søk i lavkarbosidene:
Tilpasset søk
Gå tilbake   Lavkarbo.no :: Karbojunkie > Kosthold og helse > Kostholdsfilosofier > Ketolysekuren

Noen som kan hjelpe meg fort? Er så sint på meg selv.

Del denne siden:

Svar
 
Trådverktøy
Gammel 29-10-10, 08:07   #1
marjusen
Seniormedlem
 
marjusen sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2010
Hvor: Gjøvik
Alder: 40
Innlegg: 1.461
marjusen begynner å bli godt kjentmarjusen begynner å bli godt kjentmarjusen begynner å bli godt kjentmarjusen begynner å bli godt kjentmarjusen begynner å bli godt kjentmarjusen begynner å bli godt kjent

Noen som kan hjelpe meg fort? Er så sint på meg selv.

Hehe, litt tabloid overskrift her for å få oppmerksomhet ja:P

Men dette gjelder lunsjen min i dag, så kunne tenkt meg svar på dette. Har ikke lyst til å bli matforgifta eller få magesjuken:P

Stekte meg ett kyllingbryst i går kveld med litt pesto på. Også stekte jeg løk, sopp og bacon som jeg surret i litt fløte.

Dette satte jeg på benken til avkjøling før jeg sku putte det i nistasken min og sette det i kjøleskapet til i dag. Gjett hva jeg glemte. Haff

Men er det farlig å spise dette i dag? Selv om det sto ute på benken i hele natt? Eller går det bra så lenge jeg har stekt alt sammen. Står i kjøleskap nå og skal varmes i microen på jobb.

Marius

__________________


marjusen er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketogent Svar med sitat
Gammel 29-10-10, 08:52   #2
arkine
Seniormedlem
 
arkine sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2008
Hvor: vestfold
Alder: 70
Innlegg: 1.154
arkine er virkelig snillarkine er virkelig snillarkine er virkelig snillarkine er virkelig snill

Sv: Noen som kan hjelpe meg fort? Er så sint på meg selv.

om du ikke har det alt for varmt på kjøkkenet , så skulle det nok gå bra

__________________
start 18.01.2016

arkine er avlogget   Min kostholdsfilosofi: røykfri,og snart slank,,håper jeg Svar med sitat
Gammel 29-10-10, 09:09   #3
Lindaplinda
Medlem
 
Lindaplinda sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2010
Hvor: Mysen
Alder: 43
Innlegg: 270
Lindaplinda er på en erverdig vei

Sv: Noen som kan hjelpe meg fort? Er så sint på meg selv.

Akkurat kylling har jeg litt for mye "respekt" for til at jeg ville tørt å spise den etter en overnatting på kjøkkenbenken... Men jeg har ikke nok kunnskaper om dette da Du kan jo alltids ta en luktetest etter du har varmet det opp igjen da... Pleier å være ganske avslørende det:-) Det hørtes innmari godt ut da... Namm Namm

__________________


Lindaplinda er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolyse Svar med sitat
Gammel 29-10-10, 09:16   #4
Kitt
Seniormedlem
 
Kitt sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Asker
Alder: 56
Innlegg: 18.153
Kitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastisk

Sv: Noen som kan hjelpe meg fort? Er så sint på meg selv.

Hadde kyllingen vært rå, ville jeg ha kastet den, men stekt, varmebehandlet kylling tåler minst et døgn i rom- temperatur!

God lunsj!

__________________
Kitt er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Syns "Less carbs" høres fornuftig ut! ;) Svar med sitat
Gammel 29-10-10, 09:17   #5
arkine
Seniormedlem
 
arkine sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2008
Hvor: vestfold
Alder: 70
Innlegg: 1.154
arkine er virkelig snillarkine er virkelig snillarkine er virkelig snillarkine er virkelig snill

Sv: Noen som kan hjelpe meg fort? Er så sint på meg selv.

om kyllingen er godt gjennomstekt tror jeg ikke det ville være noe problem,

men når det er sagt ,så er jeg veldig pysete da , så her hadde det gått i søpla

__________________
start 18.01.2016

arkine er avlogget   Min kostholdsfilosofi: røykfri,og snart slank,,håper jeg Svar med sitat
Gammel 29-10-10, 09:19   #6
Kitt
Seniormedlem
 
Kitt sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Asker
Alder: 56
Innlegg: 18.153
Kitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastisk

Sv: Noen som kan hjelpe meg fort? Er så sint på meg selv.

Opprinnelig lagt inn av arkine, her.

men når det er sagt ,så er jeg veldig pysete da , så her hadde det gått i søpla

For meg som syns sånn er HELT utenkelig, hvorfor ville du kastet det?
Hva er det du er redd for?
Skjønner ikke sånt, jeg!

__________________
Kitt er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Syns "Less carbs" høres fornuftig ut! ;) Svar med sitat
Gammel 29-10-10, 09:21   #7
arkine
Seniormedlem
 
arkine sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2008
Hvor: vestfold
Alder: 70
Innlegg: 1.154
arkine er virkelig snillarkine er virkelig snillarkine er virkelig snillarkine er virkelig snill

Sv: Noen som kan hjelpe meg fort? Er så sint på meg selv.

Opprinnelig lagt inn av Kitt, her.

For meg som syns sånn er HELT utenkelig, hvorfor ville du kastet det?
Hva er det du er redd for?
Skjønner ikke sånt, jeg!

det byr meg bare i mot ,,

__________________
start 18.01.2016

arkine er avlogget   Min kostholdsfilosofi: røykfri,og snart slank,,håper jeg Svar med sitat
Gammel 29-10-10, 09:23   #8
marjusen
Seniormedlem
 
marjusen sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2010
Hvor: Gjøvik
Alder: 40
Innlegg: 1.461
marjusen begynner å bli godt kjentmarjusen begynner å bli godt kjentmarjusen begynner å bli godt kjentmarjusen begynner å bli godt kjentmarjusen begynner å bli godt kjentmarjusen begynner å bli godt kjent

Sv: Noen som kan hjelpe meg fort? Er så sint på meg selv.

Hehe, da blir det lunsj ja. Hurra. Jeg er ikke så redd for å spise slik egentlig. Også er det veldig dyrt med kylling filet, så å kaste den det er jeg også veldig i mot. Men jeg hadde jo ikke spist den om det er farlig. Men da satser jeg på at det går bra

__________________


marjusen er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketogent Svar med sitat
Gammel 29-10-10, 10:57   #9
Nemii
Medlem
 
Medlem siden: Apr 2009
Hvor: Oslo
Innlegg: 130
Nemii har en fantastisk aura rundt segNemii har en fantastisk aura rundt seg

Sv: Noen som kan hjelpe meg fort? Er så sint på meg selv.

Varmebehandlet kylling tåler IKKE et døgn i romtemperatur, max et par timer. Bakterier formeres raskt og kan danne bakterietoksiner som er resistente mot oppvarming.
Ex. Staphylococcus aureus (gule stafylokokker) - toksinet dannes ved temperaturer over 10 grader - lagring av mat i 2-3 timer i romtemperatur er nok til å gi en infektiv dose av toksiner. Selv om bakterien dør ved oppvarming, ødelegges ikke toksinene.

Jeg ville ikke ha spist kyllingen!

__________________


Nemii er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Egenkomponert Svar med sitat
Gammel 29-10-10, 11:08   #10
Kitt
Seniormedlem
 
Kitt sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Asker
Alder: 56
Innlegg: 18.153
Kitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastisk

Sv: Noen som kan hjelpe meg fort? Er så sint på meg selv.

Opprinnelig lagt inn av Nemii, her.

Varmebehandlet kylling tåler IKKE et døgn i romtemperatur, max et par timer. Bakterier formeres raskt og kan danne bakterietoksiner som er resistente mot oppvarming.
Ex. Staphylococcus aureus (gule stafylokokker) - toksinet dannes ved temperaturer over 10 grader - lagring av mat i 2-3 timer i romtemperatur er nok til å gi en infektiv dose av toksiner. Selv om bakterien dør ved oppvarming, ødelegges ikke toksinene.

Jeg ville ikke ha spist kyllingen!

Da skulle jeg og hele familien min vært døde for lengst!!!
Er opplært til å overhodet ikke være hysterisk med slike ting og jeg tror min familie er de jeg vet om som så og si aldri får omgangssyker ol. Vi blir ikke dårlig i magen i syden heller!

Og hvorfor skulle det være gule på maten min???

__________________
Kitt er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Syns "Less carbs" høres fornuftig ut! ;) Svar med sitat
Gammel 29-10-10, 11:10   #11
marjusen
Seniormedlem
 
marjusen sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2010
Hvor: Gjøvik
Alder: 40
Innlegg: 1.461
marjusen begynner å bli godt kjentmarjusen begynner å bli godt kjentmarjusen begynner å bli godt kjentmarjusen begynner å bli godt kjentmarjusen begynner å bli godt kjentmarjusen begynner å bli godt kjent

Sv: Noen som kan hjelpe meg fort? Er så sint på meg selv.

Hehe, jeg spiste nå kyllingen jeg da. Så da får vi se om jeg blir dårlig eller om det går bra hehe

__________________


marjusen er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketogent Svar med sitat
Gammel 29-10-10, 11:13   #12
Kitt
Seniormedlem
 
Kitt sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Asker
Alder: 56
Innlegg: 18.153
Kitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastisk

Sv: Noen som kan hjelpe meg fort? Er så sint på meg selv.

Opprinnelig lagt inn av marjusen, her.

Hehe, jeg spiste nå kyllingen jeg da. Så da får vi se om jeg blir dårlig eller om det går bra hehe

JEG er i hvert fall HELT sikker på at det går helt fint!
Håper det smakte!

__________________
Kitt er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Syns "Less carbs" høres fornuftig ut! ;) Svar med sitat
Gammel 29-10-10, 11:20   #13
babydoll
Medlem
 
babydoll sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2010
Innlegg: 245
babydoll er ny på veien

Sv: Noen som kan hjelpe meg fort? Er så sint på meg selv.

Slikt gjør jeg titt og ofte, og det eneste som får magen min til å slå seg vrang er sukkerfri sjokolade :P

Man kan jo ikke heller sette varm mat rett i kjøleskapet, da ødelegger man jo alt som er inni der, og kanskje kjøleskapet med det, om man er ekstra heldig.

Og om du varmer det i microen etterpå, tenker jeg nok det som skulle ha vært av bakterier dør

babydoll er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF - langtidsperspektiv Svar med sitat
Gammel 29-10-10, 11:20   #14
Nemii
Medlem
 
Medlem siden: Apr 2009
Hvor: Oslo
Innlegg: 130
Nemii har en fantastisk aura rundt segNemii har en fantastisk aura rundt seg

Sv: Noen som kan hjelpe meg fort? Er så sint på meg selv.

Jeg sier ikke at du MÅ bli syk. I de fleste tilfeller går det bra. Jeg sier at du KAN bli syk. 25% av oss har gule stafylokokker som en del av hudfloraen - derfor kan du ha gule i maten din.
Men generaliseringer ala "jeg har gjort det og ikke blitt syk, derfor blir ikke du det" funker ikke. Det er som å spise kylling i utlandet - det går stort sett bra, men gjør det ikke det, er det noe dritt, bokstavelig talt. Been there done that

__________________


Nemii er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Egenkomponert Svar med sitat
Gammel 29-10-10, 11:28   #15
lifejack
Seniormedlem
 
Medlem siden: Nov 2009
Hvor: Oslo
Innlegg: 968
lifejack er en juvellifejack er en juvellifejack er en juvel

Sv: Noen som kan hjelpe meg fort? Er så sint på meg selv.

Opprinnelig lagt inn av Nemii, her.

Varmebehandlet kylling tåler IKKE et døgn i romtemperatur, max et par timer. Bakterier formeres raskt og kan danne bakterietoksiner som er resistente mot oppvarming.
Ex. Staphylococcus aureus (gule stafylokokker) - toksinet dannes ved temperaturer over 10 grader - lagring av mat i 2-3 timer i romtemperatur er nok til å gi en infektiv dose av toksiner. Selv om bakterien dør ved oppvarming, ødelegges ikke toksinene.

Jeg ville ikke ha spist kyllingen!

Jeg ville også vært utslettet fra denne planeten dersom det var sååå farlig å leve. Greit å være litt føre var, men dette tror jeg blir å drepe en flue med en atombombe

lifejack er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Dag Viljen Poleszynski er en bra mann:) Svar med sitat
Gammel 29-10-10, 11:34   #16
Nemii
Medlem
 
Medlem siden: Apr 2009
Hvor: Oslo
Innlegg: 130
Nemii har en fantastisk aura rundt segNemii har en fantastisk aura rundt seg

Sv: Noen som kan hjelpe meg fort? Er så sint på meg selv.

Jeg reagerer på den bastante påstanden om at varmebehandlet kylling tåler minst et døgn i romtemperatur - det er en feilaktig påstand.
Jeg sier ikke at du dør, jeg sier heller ikke at sannsynligheten for å bli syk er stor, men den er der. Selvfølgelig har mange gjort det samme uten å bli syke, men en del har også endt opp med en matforgiftning.
Jo lengre tid i romtemperatur jo større risiko for kontaminering, ett døgn er definitivt for lenge.
Som sagt - det er opp til en selv om en vil ta risikoen, jeg presenterer kun fakta, få for folk avgjøre selv. Har selv gjort det flere ganger, men jeg har også hatt mine runder med matforgiftning, definitivt ikke gøy.

__________________


Nemii er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Egenkomponert Svar med sitat
Gammel 29-10-10, 11:43   #17
lifejack
Seniormedlem
 
Medlem siden: Nov 2009
Hvor: Oslo
Innlegg: 968
lifejack er en juvellifejack er en juvellifejack er en juvel

Sv: Noen som kan hjelpe meg fort? Er så sint på meg selv.

Opprinnelig lagt inn av Nemii, her.

Jeg reagerer på den bastante påstanden om at varmebehandlet kylling tåler minst et døgn i romtemperatur - det er en feilaktig påstand.
Jeg sier ikke at du dør, jeg sier heller ikke at sannsynligheten for å bli syk er stor, men den er der. Selvfølgelig har mange gjort det samme uten å bli syke, men en del har også endt opp med en matforgiftning.
Jo lengre tid i romtemperatur jo større risiko for kontaminering, ett døgn er definitivt for lenge.
Som sagt - det er opp til en selv om en vil ta risikoen, jeg presenterer kun fakta, få for folk avgjøre selv. Har selv gjort det flere ganger, men jeg har også hatt mine runder med matforgiftning, definitivt ikke gøy.

Skjønner godt at du reagerer, spesielt siden du vet hvor kjedelig det er når det ikke går bra, men føler fortsatt det blir litt som å si at man ikke skal kjøre bil. De fleste klarer seg, men noen dør jo tross alt i bilulykker. Tror vi rett og slett er nødt til å ta litt sjanser i hverdagen.

lifejack er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Dag Viljen Poleszynski er en bra mann:) Svar med sitat
Gammel 29-10-10, 11:51   #18
TrillTrall
Seniormedlem
 
TrillTrall sin avatar
 
Medlem siden: May 2010
Hvor: Trøndelag
Alder: 55
Innlegg: 5.374
TrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastisk

Sv: Noen som kan hjelpe meg fort? Er så sint på meg selv.

Opprinnelig lagt inn av babydoll, her.

Man kan jo ikke heller sette varm mat rett i kjøleskapet, da ødelegger man jo alt som er inni der, og kanskje kjøleskapet med det, om man er ekstra heldig.

Det må være dersom du setter ei kjempegryte med fosskokende suppe i kjøleskapet som er fullt av lett bedervelige varer det da. For jeg har da uante mange ganger satt varm mat i kjøleskapet og det har gått aldeles utmerket.

__________________
Uansett hvor sakte du løper, knuser du alle som ligger på sofaen!

http://lilletrilles.blogspot.no/
TrillTrall er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Moderat lavkarbo :) Svar med sitat
Gammel 29-10-10, 12:53   #19
Rin
Seniormedlem
 
Rin sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2009
Hvor: Oslo
Alder: 38
Innlegg: 6.608
Rin er bare helt fantastiskRin er bare helt fantastiskRin er bare helt fantastiskRin er bare helt fantastiskRin er bare helt fantastiskRin er bare helt fantastiskRin er bare helt fantastiskRin er bare helt fantastiskRin er bare helt fantastiskRin er bare helt fantastiskRin er bare helt fantastisk

Sv: Noen som kan hjelpe meg fort? Er så sint på meg selv.

Alle er forskjellige. Jeg stoler som regel på nesa og spiser rester av stekt kjøtt/fisk så lenge det ikke lukter vondt eller ser nasty ut, uansett. Meieriprodukter er jeg mer pysete med og kaster fløten når jeg finner en klump, selv om jeg vet at den fortsatt er fint brukbar til å lage pannekaker eller vafler av.

Nå vil det jo vise seg om trådstarter tålte kyllingen sin - egen erfaring er alltid beste rådgiver.

__________________
Min krympedagbok & Lavkarbosaurus!
-33 kg med ketogen LCHF. Vedlikeholder normalvekta.


Rin er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo-høyfett-nullkorn-passemett Svar med sitat
Gammel 29-10-10, 14:06   #20
Mammaannmari
Juniormedlem
 
Medlem siden: Sep 2010
Innlegg: 25
Mammaannmari er på en erverdig vei

Sv: Noen som kan hjelpe meg fort? Er så sint på meg selv.

Jeg ville ikke spist den. Av overnevnte grunner. Jeg er spesielt forsiktig meg kyllingprodukter.
Men spist er spist, mest sannsynlig går det helt sikkert bra

Mammaannmari er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolyse Svar med sitat
Gammel 29-10-10, 14:53   #21
nellie
Seniormedlem
 
nellie sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2007
Hvor: Sarpsborg
Alder: 38
Innlegg: 14.496
nellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisk

Sv: Noen som kan hjelpe meg fort? Er så sint på meg selv.

Jeg hadde spist den Gjorde det seinest i går, da vi glemte en svær porsjon med ratatouille på benken. ALDRI i verden om jeg kaster så mye dyr kyllingfilet og dyre grønnsaker.

Kjærsten er helt ekstrem og bryr seg ikke om noe sånt, what so ever.. Han har aldri vært matforgiftet. Går det ann å bli resistent mot diverse slike bakterier? *Kommer rett fra forelesning i mikrobiologi, og har helt klart ikke fulgt med*

__________________

Sist redigert av nellie : 29-10-10 kl 22:46.
nellie er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Moderat lavkarbo Svar med sitat
Gammel 29-10-10, 14:58   #22
Kitt
Seniormedlem
 
Kitt sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Asker
Alder: 56
Innlegg: 18.153
Kitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastisk

Sv: Noen som kan hjelpe meg fort? Er så sint på meg selv.

Jeg tror, og mener å huske fra skolen, at man kan opparbeide immunitet mot div bakterier som feks gir matforgiftning!
Har spist av samme mat som andre som har blitt kjempesyke (i Spania og Thailand) og vi 4 i min familie merket ikke noe annen enn litt løs mage!
De to andre familiene er sånn hysteri- folk og blir selvfølgelig alltid syke! Vi gir litt f... og blir aldri syke!
Er også vokst opp i en familie (er adoptert, så ikke snakk om gode gener heller) hvor alle sammen var svært sjelden syke. Broren min hadde 2 dager fravær i løpet av 3 år på videregående!

__________________
Kitt er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Syns "Less carbs" høres fornuftig ut! ;) Svar med sitat
Gammel 29-10-10, 15:02   #23
nellie
Seniormedlem
 
nellie sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2007
Hvor: Sarpsborg
Alder: 38
Innlegg: 14.496
nellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisk

Sv: Noen som kan hjelpe meg fort? Er så sint på meg selv.

Han har nok alltid vært sånn uforsiktig med steking av mat osv.. Spiser hva som helst rått.. Er vel bare etter at han ble sammen med meg at han har fått litt mer respekt for rå kylling Må jo ha bygd seg opp en eller annen resistens.

__________________
nellie er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Moderat lavkarbo Svar med sitat
Gammel 29-10-10, 15:52   #24
TrillTrall
Seniormedlem
 
TrillTrall sin avatar
 
Medlem siden: May 2010
Hvor: Trøndelag
Alder: 55
Innlegg: 5.374
TrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastisk

Sv: Noen som kan hjelpe meg fort? Er så sint på meg selv.

Opprinnelig lagt inn av nellie, her.

Kjærsten er helt ekstrem og bryr seg ikke om noe sånt, what so ever.. Han har aldri vært matforgiftet. Går det ann å bli resistent mot diverse slike bakterier? *Kommer rett fra forelesning i mikrobiologi, og har helt klart ikke fulgt med*

Det er i alle fall stor forskjell på hvor følsom mage man har, men hvorfor det er sånn vet jeg ikke. Lille Gubben spiser hva som helst og hadde glatt kjørt nedpå en kyllingfilet som hadde ligget på benken over natta. *hehe* Ikke blir han dårlig heller. Men bønner tåler han ikke, da blir det fising gitt! Det tåler derimot jeg.

__________________
Uansett hvor sakte du løper, knuser du alle som ligger på sofaen!

http://lilletrilles.blogspot.no/
TrillTrall er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Moderat lavkarbo :) Svar med sitat
Gammel 29-10-10, 17:06   #25
Veggpryd
Seniormedlem
 
Medlem siden: Jul 2007
Hvor: Romerike
Alder: 57
Innlegg: 2.462
Veggpryd har veldig mye å være stolt avVeggpryd har veldig mye å være stolt avVeggpryd har veldig mye å være stolt avVeggpryd har veldig mye å være stolt avVeggpryd har veldig mye å være stolt avVeggpryd har veldig mye å være stolt avVeggpryd har veldig mye å være stolt avVeggpryd har veldig mye å være stolt avVeggpryd har veldig mye å være stolt avVeggpryd har veldig mye å være stolt av

Sv: Noen som kan hjelpe meg fort? Er så sint på meg selv.

Jeg har også glemt mat på benken mange ganger. Hvis det er sommer og det er varmt kaster jeg det, men hadde det vært nå hadde jeg spist det uten å blunke.

Veggpryd er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF Svar med sitat
Svar


Aktive brukere som ser på denne tråden: 1 (0 medlemmer 1 gjester)
 

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Lignende tråder
Tråd Trådstarter Forum Svar Siste innlegg
Er det noen som PLIS kan hjelpe meg fort? marjusen Ketolysekuren 4 29-08-10 15:47
Noen som kan hjelpe med jukse-ris oppskrift fort? Superleila Oppskrifter 7 01-04-09 08:48
Må gå ned noen få kilo litt fort! Miriam Generell ernæringsdebatt 31 06-05-07 19:08


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 20:51.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Foreldreportalen.no | Selvrealisering.no
© 2004-2015, Lavkarbo.no