Søk i lavkarbosidene:
Tilpasset søk
Gå tilbake   Lavkarbo.no :: Karbojunkie > Kosthold og helse > Kostholdsfilosofier > Andre dietter

Ned 10.7 kg på en måned med Kimkins!

Andre dietter Her er det plass til dietter som ikke har fått sin egen kategori over.

Del denne siden:

Svar
 
Trådverktøy
Gammel 01-09-07, 10:39   #1
Sugarpill
Pauset
 
Sugarpill sin avatar
 
Medlem siden: May 2005
Hvor: Bergen
Alder: 40
Innlegg: 1.436
Sugarpill er bare helt fantastiskSugarpill er bare helt fantastiskSugarpill er bare helt fantastiskSugarpill er bare helt fantastiskSugarpill er bare helt fantastiskSugarpill er bare helt fantastiskSugarpill er bare helt fantastiskSugarpill er bare helt fantastiskSugarpill er bare helt fantastiskSugarpill er bare helt fantastiskSugarpill er bare helt fantastisk

Ned 10.7 kg på en måned med Kimkins!

Dere kan få si hva dere vil om denne dietten, men den er iallefall effektiv.


Sist redigert av Sugarpill : 01-09-07 kl 10:44.
Sugarpill er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Moderat ikke-fanatisk lavkarbo med masse grønnsaker og trening Svar med sitat
Gammel 01-09-07, 10:58   #2
Georgine
Supermoderator
 
Georgine sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2006
Hvor: Akershus
Alder: 54
Innlegg: 6.457
Georgine er bare helt fantastiskGeorgine er bare helt fantastiskGeorgine er bare helt fantastiskGeorgine er bare helt fantastiskGeorgine er bare helt fantastiskGeorgine er bare helt fantastiskGeorgine er bare helt fantastiskGeorgine er bare helt fantastiskGeorgine er bare helt fantastiskGeorgine er bare helt fantastiskGeorgine er bare helt fantastisk

Sv: Ned 10.7 kg på en måned med Kimkins!

Gratulere så mye med ett fantastisk resultat

Georgine er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Generell lavkarbo for god helse Svar med sitat
Gammel 01-09-07, 12:32   #3
nystolen
Medlem
 
nystolen sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2007
Hvor: Oslo
Alder: 68
Innlegg: 210
nystolen er ny på veien

Sv: Ned 10.7 kg på en måned med Kimkins!

Er det lov å spørre hva kimkins er
Evnt. en tråd hvor det er beskrevet.
Og ....gratulerer med flott resultat.

__________________
nySTOLen




(22 kg GreteR+3 kg Keotlyse+resten Fedon)
nystolen er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Prøver nå Lindberg Svar med sitat
Gammel 01-09-07, 12:36   #4
Sugarpill
Pauset
 
Sugarpill sin avatar
 
Medlem siden: May 2005
Hvor: Bergen
Alder: 40
Innlegg: 1.436
Sugarpill er bare helt fantastiskSugarpill er bare helt fantastiskSugarpill er bare helt fantastiskSugarpill er bare helt fantastiskSugarpill er bare helt fantastiskSugarpill er bare helt fantastiskSugarpill er bare helt fantastiskSugarpill er bare helt fantastiskSugarpill er bare helt fantastiskSugarpill er bare helt fantastiskSugarpill er bare helt fantastisk

Sv: Ned 10.7 kg på en måned med Kimkins!

Takk! Kimkins er lavkarbo- under 20 karber om dagen, men også lavfett, hvilket vil si at den ligger temmelig lavt i kalorier også- kanskje litt som Eurodiett.

Sugarpill er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Moderat ikke-fanatisk lavkarbo med masse grønnsaker og trening Svar med sitat
Gammel 01-09-07, 12:38   #5
BiB
Seniormedlem
 
BiB sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2006
Hvor: Tromsø
Alder: 57
Innlegg: 4.939
BiB er bare helt fantastiskBiB er bare helt fantastiskBiB er bare helt fantastiskBiB er bare helt fantastiskBiB er bare helt fantastiskBiB er bare helt fantastiskBiB er bare helt fantastiskBiB er bare helt fantastiskBiB er bare helt fantastiskBiB er bare helt fantastiskBiB er bare helt fantastisk

Sv: Ned 10.7 kg på en måned med Kimkins!

Dette er så utrolig artig å lese - vet du har jobbet for dette

__________________
Livet er her og nå - min journal
[url=http://www.TickerFactory.com/weight-loss/wgCFCKk/]


BiB er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolyse Svar med sitat
Gammel 01-09-07, 12:39   #6
nystolen
Medlem
 
nystolen sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2007
Hvor: Oslo
Alder: 68
Innlegg: 210
nystolen er ny på veien

Sv: Ned 10.7 kg på en måned med Kimkins!

Trodde ikke lavkarbo og lavkcal gikk ihop jeg ?
Hvor finer jeg info om kimkins ?

__________________
nySTOLen




(22 kg GreteR+3 kg Keotlyse+resten Fedon)
nystolen er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Prøver nå Lindberg Svar med sitat
Gammel 01-09-07, 13:01   #7
nystolen
Medlem
 
nystolen sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2007
Hvor: Oslo
Alder: 68
Innlegg: 210
nystolen er ny på veien

Sv: Ned 10.7 kg på en måned med Kimkins!

Har du mulighet til å fortele meg hva du spise i løpet av en normal dag ?

__________________
nySTOLen




(22 kg GreteR+3 kg Keotlyse+resten Fedon)
nystolen er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Prøver nå Lindberg Svar med sitat
Gammel 01-09-07, 13:04   #8
Tussi jenta
Seniormedlem
 
Tussi jenta sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2007
Alder: 45
Innlegg: 513
Tussi jenta er ny på veien

Sv: Ned 10.7 kg på en måned med Kimkins!

Gratulerer med utrolig bra vekttap!

Har lest litt om kimkims og du må da ha en stålvilje for jeg hadde ikke klart og ha det så strengt med mat.

Tussi jenta er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Fedon Lindberg Svar med sitat
Gammel 01-09-07, 13:09   #9
Sugarpill
Pauset
 
Sugarpill sin avatar
 
Medlem siden: May 2005
Hvor: Bergen
Alder: 40
Innlegg: 1.436
Sugarpill er bare helt fantastiskSugarpill er bare helt fantastiskSugarpill er bare helt fantastiskSugarpill er bare helt fantastiskSugarpill er bare helt fantastiskSugarpill er bare helt fantastiskSugarpill er bare helt fantastiskSugarpill er bare helt fantastiskSugarpill er bare helt fantastiskSugarpill er bare helt fantastiskSugarpill er bare helt fantastisk

Sv: Ned 10.7 kg på en måned med Kimkins!

Opprinnelig lagt inn av nystolen, her.

Trodde ikke lavkarbo og lavkcal gikk ihop jeg ?
Hvor finer jeg info om kimkins ?

Det finnes lite info på nett om Kimkins, bortsett fra på hjemmesiden, men det er en betalingstjeneste. Noen sier at lavkarbo og lavkalori ikke går sammen, men da ville ikke f.eks. eurodiett funket.

Opprinnelig lagt inn av nystolen, her.

Har du mulighet til å fortele meg hva du spise i løpet av en normal dag ?

Det har gått veldig mye i karbonadedeig, laks, egg og grønnsaker.

Sugarpill er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Moderat ikke-fanatisk lavkarbo med masse grønnsaker og trening Svar med sitat
Gammel 01-09-07, 13:10   #10
Sugarpill
Pauset
 
Sugarpill sin avatar
 
Medlem siden: May 2005
Hvor: Bergen
Alder: 40
Innlegg: 1.436
Sugarpill er bare helt fantastiskSugarpill er bare helt fantastiskSugarpill er bare helt fantastiskSugarpill er bare helt fantastiskSugarpill er bare helt fantastiskSugarpill er bare helt fantastiskSugarpill er bare helt fantastiskSugarpill er bare helt fantastiskSugarpill er bare helt fantastiskSugarpill er bare helt fantastiskSugarpill er bare helt fantastisk

Sv: Ned 10.7 kg på en måned med Kimkins!

Opprinnelig lagt inn av BiB, her.

Dette er så utrolig artig å lese - vet du har jobbet for dette

Opprinnelig lagt inn av Tussi jenta, her.

Gratulerer med utrolig bra vekttap!

Har lest litt om kimkims og du må da ha en stålvilje for jeg hadde ikke klart og ha det så strengt med mat.

Takk! Jeg har visst utviklet stålvilje, siden jeg har sluttet å røyke i samme periode.

Sugarpill er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Moderat ikke-fanatisk lavkarbo med masse grønnsaker og trening Svar med sitat
Gammel 01-09-07, 14:23   #11
BiB
Seniormedlem
 
BiB sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2006
Hvor: Tromsø
Alder: 57
Innlegg: 4.939
BiB er bare helt fantastiskBiB er bare helt fantastiskBiB er bare helt fantastiskBiB er bare helt fantastiskBiB er bare helt fantastiskBiB er bare helt fantastiskBiB er bare helt fantastiskBiB er bare helt fantastiskBiB er bare helt fantastiskBiB er bare helt fantastiskBiB er bare helt fantastisk

Sv: Ned 10.7 kg på en måned med Kimkins!

Opprinnelig lagt inn av Zen, her.

Takk! Jeg har visst utviklet stålvilje, siden jeg har sluttet å røyke i samme periode.

__________________
Livet er her og nå - min journal
[url=http://www.TickerFactory.com/weight-loss/wgCFCKk/]


BiB er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolyse Svar med sitat
Gammel 01-09-07, 14:30   #12
Huldr
Gudinne
 
Huldr sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2004
Hvor: Oslo
Alder: 52
Innlegg: 11.131
Huldr er bare helt fantastiskHuldr er bare helt fantastiskHuldr er bare helt fantastiskHuldr er bare helt fantastiskHuldr er bare helt fantastiskHuldr er bare helt fantastiskHuldr er bare helt fantastiskHuldr er bare helt fantastiskHuldr er bare helt fantastiskHuldr er bare helt fantastiskHuldr er bare helt fantastisk

Sv: Ned 10.7 kg på en måned med Kimkins!

Så deilig! Gratulerer!

Huldr er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Intuitivt Svar med sitat
Gammel 01-09-07, 14:50   #13
xtra
Medlem
 
xtra sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2007
Hvor: Trondheim
Alder: 58
Innlegg: 325
xtra har en fantastisk aura rundt segxtra har en fantastisk aura rundt seg

Sv: Ned 10.7 kg på en måned med Kimkins!

Så flink du er!
Jeg har også sluttet å røyke (5 uker nå) og er veldig stolt av det, men jeg har ikke gått ned over 10 kilo samtidig.
Gratulerer!

__________________
xtra
xtra er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF Svar med sitat
Gammel 01-09-07, 17:50   #14
Nille
Administrator
 
Nille sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2004
Alder: 67
Innlegg: 16.021
Nille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastisk

Sv: Ned 10.7 kg på en måned med Kimkins!

Grattis med flott resultat !
Og ikke misnt GODT JOBBA ! Jeg vet hvordan du har slitt for dette. Og du fortjener hvert gram.

Og til dere andre - JODA, lavkarbo og lavfett kan funke fint det. Det er sammensetningen av maten her som er viktig for at det skal funke. South Beach er lavfett som Kimkins.

Det er Atkins og Ketolyse spesielt son ikke funker med lavfett - på grunn av DEN sammensetningen av maten.

Ikke lett å forklare uten å gå i detaljer - og det tar altfor lang tid. Dessverre er både Kimkins og South Beach betalingsdietter på nett. Men for de som ikke trives med høyfett og takler et noe strengere regime - er de begge gode alternativ.


__________________
Life is short ~ break the rules ~ forgive quickly ~ kiss slowly ~ love truly ~ laugh uncontrollably ~and never regret anything that made you smile
Nille er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Atkins Svar med sitat
Gammel 01-09-07, 17:52   #15
Nille
Administrator
 
Nille sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2004
Alder: 67
Innlegg: 16.021
Nille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastisk

Sv: Ned 10.7 kg på en måned med Kimkins!

Grattis med flott resultat !
Og ikke misnt GODT JOBBA ! Jeg vet hvordan du har slitt for dette. Og du fortjener hvert gram.

Og til dere andre - JODA, lavkarbo og lavfett kan funke fint det. Det er sammensetningen av maten her som er viktig for at det skal funke. South Beach er lavfett som Kimkins.

Det er Atkins og Ketolyse spesielt son ikke funker med lavfett - på grunn av DEN sammensetningen av maten.

Ikke lett å forklare uten å gå i detaljer - og det tar altfor lang tid. Dessverre er både Kimkins og South Beach betalingsdietter på nett. Men for de som ikke trives med høyfett og takler et noe strengere regime - er de begge gode alternativ.

Som tidligere sagt: DET FNNES INGEN FASIT

__________________
Life is short ~ break the rules ~ forgive quickly ~ kiss slowly ~ love truly ~ laugh uncontrollably ~and never regret anything that made you smile
Nille er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Atkins Svar med sitat
Gammel 01-09-07, 21:39   #16
Nille
Administrator
 
Nille sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2004
Alder: 67
Innlegg: 16.021
Nille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastisk

Sv: Ned 10.7 kg på en måned med Kimkins!

Jeg fikk en ide jeg - når jeg leste Zens innlegg

Som tidligere nevnt ute på forumet, så har jeg tapt kampen mot hormonene . Etter to år og skapet fullt av helsekostmidler mot overgangslader har jeg startet med østrogen. Akk ja. Etter 1 1/2 mnd på Livial får jeg endelig sove om nettene uten å våkne i en pøl av svette. Jeg kan jobbe en helt dag uten å bli satt ut av hetetokter hver time. Deilig ! Men medaljen har en bakside. Det betyr 5 kilo OPP. Og med alle mine kunnskaper om lavkarbo kosthold og triksing og miksing på alle måter - må jeg bare innse at kampen mot hormonene egentlig er tapt. Jeg har klart å stanse vektøkningen, - men kiloene som har kommet på sitter som spikra.

Så nå har jeg tenkt å bruke kroppen min til et lite eksperiment. Zen har fortalt litt om sitt nye liv på Kimkins. Det er en lavkarbo/lavfett retning sm minne litt om South Beach - men litt mindre karber - OG Atkins, men lavfett.

Kort sagt dreier det seg om å telle alle karber 100%. Man kan spise så mye protein en ønsker fra Kimkins liste. (Ganske likt Atkins, men bare av magre kjøttyper). 0-20 karber pr dag, uten fratrekk av fiber eller sukkeralkoholer (her kommer Fitday til nytte igjen). Like mye grønnsaker som på Atkins, men etter Kimkins liste (mye kortere enn Atkins). Minimalt med fett (det blir ikke lett nei). Ingen alkohol eller lavkarboprodukter.

I praksis betyr dette Atkins slik jeg gjorde det for over 25 år siden. Men lavfett og litt annen måltidssammensetning. Minimalt med karber og kun ren mat.

Om jeg i det hele tatt kommer til å klare å følge dette en hel dag vil jo vise seg. Å ikke spise fett kjenner jeg hele kroppen min protesterer mot. Har ikke noe problem med å spise ren mat uten søtstoff etc. men ....

Jaja.... jeg stiller min kropp til disposisjon for dette førsøket. Kan ikke love at jeg klarer å fullføre, men forsøke skal jeg iallefall !

Startvekt er 71 kg - målet er 66 kg (min vedikeholdsvekt). Det er bare 5 kg men de sitter søren meg som spikra !


Kimkins konto (US dollars 59 ettellerannet/tilsvarendende 300 ettellerannet norske kroner) er åpnet på www.kimkins.com - ticker er laget og intro skrevet. Den klarte jeg å legge inn x-antall ganger og det finnes inge sletteknapp i det forumet....

Starter mandag (i dag er det for seint - etter 1/2 flaske hvitvin ... bl.a. og morgendagens middag inneholder FLØTE). (Hadde jeg ikke drukket den vinen hadde jeg sikkert ikke gjort dette i det hele tatt idag)

Skal prøve å rapportere i verdenen min en gang i uka

__________________
Life is short ~ break the rules ~ forgive quickly ~ kiss slowly ~ love truly ~ laugh uncontrollably ~and never regret anything that made you smile
Nille er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Atkins Svar med sitat
Gammel 01-09-07, 21:45   #17
Kanutten
Seniormedlem
 
Kanutten sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2007
Innlegg: 11.548
Kanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastisk

Sv: Ned 10.7 kg på en måned med Kimkins!

Opprinnelig lagt inn av Nille, her.

Jeg fikk en ide jeg - når jeg leste Zens innlegg

Som tidligere nevnt ute på forumet, så har jeg tapt kampen mot hormonene . Etter to år og skapet fullt av helsekostmidler mot overgangslader har jeg startet med østrogen. Akk ja. Etter 1 1/2 mnd på Livial får jeg endelig sove om nettene uten å våkne i en pøl av svette. Jeg kan jobbe en helt dag uten å bli satt ut av hetetokter hver time. Deilig ! Men medaljen har en bakside. Det betyr 5 kilo OPP. Og med alle mine kunnskaper om lavkarbo kosthold og triksing og miksing på alle måter - må jeg bare innse at kampen mot hormonene egentlig er tapt. Jeg har klart å stanse vektøkningen, - men kiloene som har kommet på sitter som spikra.

Så nå har jeg tenkt å bruke kroppen min til et lite eksperiment. Zen har fortalt litt om sitt nye liv på Kimkins. Det er en lavkarbo/lavfett retning sm minne litt om South Beach - men litt mindre karber - OG Atkins, men lavfett.

Kort sagt dreier det seg om å telle alle karber 100%. Man kan spise så mye protein en ønsker fra Kimkins liste. (Ganske likt Atkins, men bare av magre kjøttyper). 0-20 karber pr dag, uten fratrekk av fiber eller sukkeralkoholer (her kommer Fitday til nytte igjen). Like mye grønnsaker som på Atkins, men etter Kimkins liste (mye kortere enn Atkins). Minimalt med fett (det blir ikke lett nei). Ingen alkohol eller lavkarboprodukter.

I praksis betyr dette Atkins slik jeg gjorde det for over 25 år siden. Men lavfett og litt annen måltidssammensetning. Minimalt med karber og kun ren mat.

Om jeg i det hele tatt kommer til å klare å følge dette en hel dag vil jo vise seg. Å ikke spise fett kjenner jeg hele kroppen min protesterer mot. Har ikke noe problem med å spise ren mat uten søtstoff etc. men ....

Jaja.... jeg stiller min kropp til disposisjon for dette førsøket. Kan ikke love at jeg klarer å fullføre, men forsøke skal jeg iallefall !

Startvekt er 71 kg - målet er 66 kg (min vedikeholdsvekt). Det er bare 5 kg men de sitter søren meg som spikra !


Kimkins konto (US dollars 59 ettellerannet/tilsvarendende 300 ettellerannet norske kroner) er åpnet på www.kimkins.com - ticker er laget og intro skrevet. Den klarte jeg å legge inn x-antall ganger og det finnes inge sletteknapp i det forumet....

Starter mandag (i dag er det for seint - etter 1/2 flaske hvitvin ... bl.a. og morgendagens middag inneholder FLØTE). (Hadde jeg ikke drukket den vinen hadde jeg sikkert ikke gjort dette i det hele tatt idag)

Skal prøve å rapportere i verdenen min en gang i uka

Oversett til norsk alt du spiser da og legg ved meny

Kanutten er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ♥ Lavkarbo ala Kanutt ♥ Svar med sitat
Gammel 02-09-07, 06:22   #18
Nena
Seniormedlem
 
Nena sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2005
Hvor: Nordpå
Innlegg: 2.451
Nena er bare helt fantastiskNena er bare helt fantastiskNena er bare helt fantastiskNena er bare helt fantastiskNena er bare helt fantastiskNena er bare helt fantastiskNena er bare helt fantastiskNena er bare helt fantastiskNena er bare helt fantastiskNena er bare helt fantastiskNena er bare helt fantastisk

Sv: Ned 10.7 kg på en måned med Kimkins!

Gratulerer Zen - dette var flott lesning! Og så oppå røykeslutt da...

Masse lykke til Nille - synes du er tøff som prøver deg på dette

__________________
~ Nothing happens until you decide ~

Nena
Nena er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Nena inspirert av Skaldeman, Lutz, OE... Svar med sitat
Gammel 02-09-07, 08:35   #19
Sugarpill
Pauset
 
Sugarpill sin avatar
 
Medlem siden: May 2005
Hvor: Bergen
Alder: 40
Innlegg: 1.436
Sugarpill er bare helt fantastiskSugarpill er bare helt fantastiskSugarpill er bare helt fantastiskSugarpill er bare helt fantastiskSugarpill er bare helt fantastiskSugarpill er bare helt fantastiskSugarpill er bare helt fantastiskSugarpill er bare helt fantastiskSugarpill er bare helt fantastiskSugarpill er bare helt fantastiskSugarpill er bare helt fantastisk

Sv: Ned 10.7 kg på en måned med Kimkins!

Så spennende, Nille! Men du, ikke la deg skremme (men gjerne provosere) av damene på forumet på Kimkins.com som går ekstremt lavt i kalorier. Jeg tror de er i mindretall, men de av oss som spiser litt flere kalorier ikke sier noe. Du kommer vel til å sette dem grundig på plass.

Sugarpill er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Moderat ikke-fanatisk lavkarbo med masse grønnsaker og trening Svar med sitat
Gammel 02-09-07, 08:35   #20
Sugarpill
Pauset
 
Sugarpill sin avatar
 
Medlem siden: May 2005
Hvor: Bergen
Alder: 40
Innlegg: 1.436
Sugarpill er bare helt fantastiskSugarpill er bare helt fantastiskSugarpill er bare helt fantastiskSugarpill er bare helt fantastiskSugarpill er bare helt fantastiskSugarpill er bare helt fantastiskSugarpill er bare helt fantastiskSugarpill er bare helt fantastiskSugarpill er bare helt fantastiskSugarpill er bare helt fantastiskSugarpill er bare helt fantastisk

Sv: Ned 10.7 kg på en måned med Kimkins!

Opprinnelig lagt inn av Nena, her.

Gratulerer Zen - dette var flott lesning! Og så oppå røykeslutt da...

Masse lykke til Nille - synes du er tøff som prøver deg på dette


Takk Nena!

Sugarpill er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Moderat ikke-fanatisk lavkarbo med masse grønnsaker og trening Svar med sitat
Gammel 02-09-07, 09:16   #21
Nille
Administrator
 
Nille sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2004
Alder: 67
Innlegg: 16.021
Nille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastisk

Sv: Ned 10.7 kg på en måned med Kimkins!

Opprinnelig lagt inn av Zen, her.

Så spennende, Nille! Men du, ikke la deg skremme (men gjerne provosere) av damene på forumet på Kimkins.com som går ekstremt lavt i kalorier. Jeg tror de er i mindretall, men de av oss som spiser litt flere kalorier ikke sier noe. Du kommer vel til å sette dem grundig på plass.


Det står jo klart og tydelig at en skal passe på kaloeriene, men IKKE ligge for lavt. Men der - som her - vil det jo alltid være noen som går til den ytterste grensen. Det er disse som enten faller av eller ikke klarer å vedlikeholde vekten etterpå fordi de har vennet kroppen til et lavt energiinntak. Tror jeg skal trø litt stille i dørene der inne. Men lese skal jeg ! Og det skal mye til å skremme meg da

Jeg skal i første omgang gi det en måned. Med min kropp er jeg heldig om jeg tar av et par tre kilo. Jeg trener også 2-3 ganger pr uke OG unner meg noen SPA behandlinger under veis.

MANDAG er dagen !

__________________
Life is short ~ break the rules ~ forgive quickly ~ kiss slowly ~ love truly ~ laugh uncontrollably ~and never regret anything that made you smile
Nille er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Atkins Svar med sitat
Gammel 02-09-07, 09:20   #22
LilleRosin
Seniormedlem
 
LilleRosin sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2007
Alder: 58
Innlegg: 1.244
LilleRosin er et fyrlysLilleRosin er et fyrlysLilleRosin er et fyrlysLilleRosin er et fyrlysLilleRosin er et fyrlys

Sv: Ned 10.7 kg på en måned med Kimkins!

Gratulerer med flott vekttap!!

__________________


LilleRosin sin journal
LilleRosin er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Generell lavkarbo Svar med sitat
Gammel 03-09-07, 19:14   #23
Bikinifin
Nytt Medlem
 
Medlem siden: Aug 2007
Hvor: Østlandet
Alder: 50
Innlegg: 9
Bikinifin er på en erverdig vei

Sv: Ned 10.7 kg på en måned med Kimkins!

Gratulerer så mye Zen og lykke til Nille ;-) Jeg startet på Atkins Induksjon for en uke siden og har gått ned 3 kilo !!!! Hurra ;-)

__________________


Bikinifin er avlogget   Min kostholdsfilosofi: atkins Svar med sitat
Gammel 19-02-08, 01:21   #24
lillejill
Juniormedlem
 
Medlem siden: Feb 2008
Innlegg: 18
lillejill er på en erverdig vei

Sv: Ned 10.7 kg på en måned med Kimkins!

Opprinnelig lagt inn av Ethereal, her.

Dere kan få si hva dere vil om denne dietten, men den er iallefall effektiv.

hvordan diett er dette

lillejill er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ketolyse Svar med sitat
Gammel 19-02-08, 07:29   #25
Tuppen
Seniormedlem
 
Tuppen sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2007
Hvor: ut i bygda utenfor ålesund
Alder: 40
Innlegg: 5.910
Tuppen er bare helt fantastiskTuppen er bare helt fantastiskTuppen er bare helt fantastiskTuppen er bare helt fantastiskTuppen er bare helt fantastiskTuppen er bare helt fantastiskTuppen er bare helt fantastiskTuppen er bare helt fantastiskTuppen er bare helt fantastiskTuppen er bare helt fantastiskTuppen er bare helt fantastisk

Sv: Ned 10.7 kg på en måned med Kimkins!

det er bare å glemme dette.....

http://forum.lavkarbo.no/showthread....hlight=kimkins

http://forum.lavkarbo.no/showthread....ims#post331134 innlegg nr 2972, side 4

les her du- så forstår du bedre...

__________________
Tuppen er klar for 2008


- "målet er å være slank og fin til bryllupet sommeren 2009 "
Min Journal
Tuppen er avlogget   Min kostholdsfilosofi: lavkarbo inntil videre Svar med sitat
Svar


Aktive brukere som ser på denne tråden: 1 (0 medlemmer 1 gjester)
 

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Lignende tråder
Tråd Trådstarter Forum Svar Siste innlegg
PCO noen med erfaring eller kunnskap? Maz PCOS og karbohydratkontroll 10 08-04-08 11:34
Om starten på dagen ssskaldeman Spis deg ned i vekt med Skaldeman 5 29-06-07 09:04
En liten själ talar med Gud Fedonisten Livets lyse side 1 05-05-04 19:57


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 16:41.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Foreldreportalen.no | Selvrealisering.no
© 2004-2015, Lavkarbo.no