Søk i lavkarbosidene:
Tilpasset søk
Gå tilbake   Lavkarbo.no :: Karbojunkie > Kosthold og helse > Kostholdsfilosofier > Ketolysekuren

Vi som starter i mai -14!

Del denne siden:

Svar
 
Trådverktøy
Gammel 19-06-14, 21:58   #251
Melissa90
Medlem
 
Melissa90 sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2011
Innlegg: 80
Melissa90 er på en erverdig vei

Sv: Vi som starter i mai -14!

http://www.meny.no/Du-far-sa-mye-mer/Jacobs-Utvalgte/ Dette merket har pølsene i mange varianter

__________________


Melissa90 er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ketolyse Svar med sitat
Gammel 19-06-14, 22:04   #252
Melissa90
Medlem
 
Melissa90 sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2011
Innlegg: 80
Melissa90 er på en erverdig vei

Sv: Vi som starter i mai -14!

noen som har noen tips hvordan få i seg nok grønnsaker? kjenne jeg sliter litt der. Hvor mye grønnsaker om dagen spiser dere? Er spylei brokkoli, og blomkål er jeg ikke noe særlig glad i
Haha, et annet spørsmål, flere enn meg som sliter med hard og treg mage på lavkarbo? Føler jeg ikke har vært ordentlig på toalettet på lenge, og magen er kjempe oppblåst

__________________


Melissa90 er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ketolyse Svar med sitat
Gammel 20-06-14, 14:59   #253
Marigrete
Medlem
 
Medlem siden: Jun 2014
Innlegg: 189
Marigrete er en juvelMarigrete er en juvelMarigrete er en juvel

Sv: Vi som starter i mai -14!

Hei! Jeg startet i juli, men hiver meg på uansett Har 20 kg som skal bort for å komme ned på normalvekt (for meg).

Startet på tirsdag og har gått ned 5 kg på 3 dager!! Mest (bare) vannvekt vil jeg tro. Kom i ketose allerede på onsdag kveld. Er klar over at vektnedgangen ikke vil fortsette slik

Første gangen jeg prøver dette, og må si at det er artig med "ny" mat. Spiser mye sunnere og variert nå enn tidligere. Fikk boka "slank med ketolyse" igår og har slukt den Masse oppskrifter som skal prøves i tillegg til de jeg finner her på formumet.

Marigrete er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolysekuren Svar med sitat
Gammel 20-06-14, 16:07   #254
Hubba Bubba
Medlem
 
Hubba Bubba sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2011
Hvor: Bergen
Innlegg: 239
Hubba Bubba har en fantastisk aura rundt segHubba Bubba har en fantastisk aura rundt seg

Sv: Vi som starter i mai -14!

Velkommen Marigrete!

Jeg har også som problem at jeg spiser for lite grønnsaker. men har ikke problem med magen. Synest ikke det smaker med akurk, tomat paprika til speilegget til frokost. Av og til blir det avokado og reker eller rekesalat til lunsj eller kvelds. Det er kun middag. I går spiste jeg blomkålmo/pure til middagsmaten. Torsk i form med krydder. og litt gulerøtte(ikke lavkarbo men små mengder).

Den middagen jeg spiser noenlunde ofte er squash i terninger og stekt i smør. En løk i biter stekes gylden i smør. kan også ha paprika mm i også. Ha over i en ildfast form. Stek så kjøttdeig og ha i halve cherrytomarer eller andre tomater i biter. Lag så kjøttdeigen til pizzafyll med ønsket krydder og saus. Jeg bruker ofte sukkerfri ketchup og vann og pizzakrydder , chili, mm. Ha kjøttdeigen over sqashen og ha på rikelig med ost. Inn i ovnen på 200g i 15 min. Barba mine er også glad i denne retten.

Hildemor: Jeg får håpe det er muskler.

God helg alle sammen.

Hubba Bubba er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo Svar med sitat
Gammel 23-06-14, 09:10   #255
lirumlei
Medlem
 
Medlem siden: Apr 2014
Innlegg: 106
lirumlei er på en erverdig vei

Sv: Vi som starter i mai -14!

Bare innom for en oppdatering.
8 uker i går, 8 kilo i minus i dag. storfornøyd.

lirumlei er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Prøver meg frem med lavkarbo Svar med sitat
Gammel 23-06-14, 12:43   #256
Taxikrabben
Juniormedlem
 
Medlem siden: Aug 2013
Hvor: Rogaland
Innlegg: 27
Taxikrabben er på en erverdig vei

Sv: Vi som starter i mai -14!

Kan jeg henge meg på? Begynte i august -13, og gikk ned 13 kg frem til nyttår. Gikk da over til lavkarbo og har gått jevnt og trutt nedover, så totalen er nå 17 kg i minus

Har vært litt slapp i det siste, litt for mange unnskyldninger, og opp 2kg... så nå er det full skjerpings og ny runde med ketolyse for å få litt fortgang i sakene. De siste 13 kg skal av for å nå drømmemålet mitt

__________________
MÅLET nå er 10kg (NÅDD!!), ØNSKET er 20kg (på vei) og DRØMMEN er 30kg



Taxikrabben er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolyse Svar med sitat
Gammel 23-06-14, 22:16   #257
Ejan
Nytt Medlem
 
Medlem siden: Aug 2011
Innlegg: 4
Ejan er på en erverdig vei

Sv: Vi som starter i mai -14!

Hadde en liten pause i mai men begynnte på igjen 4 juni og har gått ned 4 kilo til nå. Veier 77, vet ikke helt hva min trivselvekt er men første mål er 69kilo.

Lykke til alle sammen.

Ejan er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolyse Svar med sitat
Gammel 25-06-14, 11:42   #258
scnuppa80
Medlem
 
Medlem siden: May 2014
Hvor: Røros
Innlegg: 191
scnuppa80 er ny på veien

Sv: Vi som starter i mai -14!

Veiedag, minus 5.5 kg på 6 uker :-) håper kroppen snart begynner å ta fett der jeg har mye ! Typisk eple fasong der fettet sitter midt på og det sitter vistnok godt ;-) har blitt smalere der hvor jeg er smalest fra før og pga det vises ikke nedgangen noe spesielt. Vil ha bort magen !

scnuppa80 er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ketolyse og lavkarbo Svar med sitat
Gammel 25-06-14, 13:44   #259
lirumlei
Medlem
 
Medlem siden: Apr 2014
Innlegg: 106
lirumlei er på en erverdig vei

Sv: Vi som starter i mai -14!

Velkommen taxikrabben og Ejan.
Flott resultat Scnuppa! Plutselig kommer det til å vises rundt om.
Jeg merker det i kjaker, rundt hofter og på overarmene.
Det er vel slik at der det kom på sist, der går det av først...? Kanskje.

I morgen venter en ukes tur til utlandet. Noen atkinsbarer er klare i baggasjen, ellers satser jeg på sunn fornuft, egg og bacon til frokost og litt planlagte utskeielser. Når man er på tur i annet land, så unner jeg meg litt utenom, tåler litt karber innimellom.
Vi høres i neste uke.

lirumlei er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Prøver meg frem med lavkarbo Svar med sitat
Gammel 25-06-14, 19:09   #260
Hildemor på slanking
Medlem
 
Hildemor på slanking sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2010
Hvor: Jeg bor i Dimmelsvik i Kvinnherad kommune
Alder: 53
Innlegg: 221
Hildemor på slanking er ny på veien

Sv: Vi som starter i mai -14!

Opprinnelig lagt inn av scnuppa80, her.

Veiedag, minus 5.5 kg på 6 uker :-) håper kroppen snart begynner å ta fett der jeg har mye ! Typisk eple fasong der fettet sitter midt på og det sitter vistnok godt ;-) har blitt smalere der hvor jeg er smalest fra før og pga det vises ikke nedgangen noe spesielt. Vil ha bort magen !

Slik er det med meg og, har tatt av 9 kg sammenlagt (med pulver 2 uker) og nå ketolyse i 7. Har fått lenger hals og smalere skuldre og rygg mens mage og pupper er store fremdeles😝 Trener du mye! Jeg må skjerpe meg for jeg har ikke vært flink😉

__________________


Jeg er vel ikke overvektig- bare underhøy
Hildemor på slanking er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolyse Svar med sitat
Gammel 25-06-14, 21:06   #261
lirumlei
Medlem
 
Medlem siden: Apr 2014
Innlegg: 106
lirumlei er på en erverdig vei

Sv: Vi som starter i mai -14!

Veldig bra Hilde!
Godt å se at vi er flere som holder det gående, samt at det ikke er nødvendig at man tar av så himla mye de første ukene.

lirumlei er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Prøver meg frem med lavkarbo Svar med sitat
Gammel 26-06-14, 13:11   #262
Marigrete
Medlem
 
Medlem siden: Jun 2014
Innlegg: 189
Marigrete er en juvelMarigrete er en juvelMarigrete er en juvel

Sv: Vi som starter i mai -14!

5 kg ned siden forrige mandag. Har stått fast siden før helgen, men har hatt noen utskeielser i helga. Med lavkarbo, men uansett for mye. Kan jo ikke spise ubegrenset med lavkarbo heller..! Blir jo uansett fort for mye kh når man spiser mye av lavkarboprodukter. Ny start denne uka med litt mer begrenset inntak av mat. Gikk jo ned 5 kg veldig raskt, så kanskje ikke så rart at det har stagnert litt

Marigrete er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolysekuren Svar med sitat
Gammel 27-06-14, 00:12   #263
scnuppa80
Medlem
 
Medlem siden: May 2014
Hvor: Røros
Innlegg: 191
scnuppa80 er ny på veien

Sv: Vi som starter i mai -14!

Opprinnelig lagt inn av Hildemor på slanking, her.

Slik er det med meg og, har tatt av 9 kg sammenlagt (med pulver 2 uker) og nå ketolyse i 7. Har fått lenger hals og smalere skuldre og rygg mens mage og pupper er store fremdeles😝 Trener du mye! Jeg må skjerpe meg for jeg har ikke vært flink😉

Jeg har heller ikke vært så flink på treningsfronten. Kanskje der problemet ligger må skjerpe meg jeg også

scnuppa80 er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ketolyse og lavkarbo Svar med sitat
Gammel 29-06-14, 22:33   #264
Hubba Bubba
Medlem
 
Hubba Bubba sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2011
Hvor: Bergen
Innlegg: 239
Hubba Bubba har en fantastisk aura rundt segHubba Bubba har en fantastisk aura rundt seg

Sv: Vi som starter i mai -14!

Har ikke veid meg i det siste. Har hatt mye annet å tenke på . Mye stress og bekymringer. I tillegg har jeg fått en infeksjon. Hoster mye. Så nå synes jeg nesten synd på meg selv Jeg må nok gi meg noen dager til å bli bedre. Håper jeg slipper penicillin.

Hubba Bubba er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo Svar med sitat
Gammel 29-06-14, 23:39   #265
Hildemor på slanking
Medlem
 
Hildemor på slanking sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2010
Hvor: Jeg bor i Dimmelsvik i Kvinnherad kommune
Alder: 53
Innlegg: 221
Hildemor på slanking er ny på veien

Sv: Vi som starter i mai -14!

Så kjedelig da Hubba Bubba, masse god bedring😊
I morgen er det veiedag men jeg føler på kroppen at jeg heller ikke denne uken har gått ned noe. Står på stedet hvil nå og kroppen vil ikke under 70 kg. Min idealvekt ligger mellom 55 og 60 kg så det skal være nok å ta av😜 Må sikkert trene mer for å bygge mer muskler men det er så mye lettere sagt enn gjort
Har startet på en forhåpentligvis ny livsstil men samtidig så hadde jeg jo håpet på å føle meg litt slankere i bikini på Mallorca om 2 uker😎

__________________


Jeg er vel ikke overvektig- bare underhøy
Hildemor på slanking er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolyse Svar med sitat
Gammel 30-06-14, 18:40   #266
scnuppa80
Medlem
 
Medlem siden: May 2014
Hvor: Røros
Innlegg: 191
scnuppa80 er ny på veien

Sv: Vi som starter i mai -14!

God bedring Hubba Bubba ! I går fikk jeg faktisk en boost når slekt som ikke hadde sett meg på lenge kommenterte på hvor jeg hadde blitt av :-D så vektnedgangen vises tydeligvis selv om jeg ikke ser det så godt enda, hurra ! Det ble litt utskeielser i går da jeg hadde bursdag så jeg unnet meg ett stykke kake og en bit pizza. Trur ikke det utgjør så mye når jeg er flink ellers :-) skal ikke veie meg før ferien om 14 dager så slipper jeg å evnt se det om vekta gikk opp litt ;-) Håper snart å se 7 tallet på vekta, 2.5kg kilo igjen til første delmål som er 70 kg !

scnuppa80 er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ketolyse og lavkarbo Svar med sitat
Gammel 01-07-14, 17:44   #267
Hubba Bubba
Medlem
 
Hubba Bubba sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2011
Hvor: Bergen
Innlegg: 239
Hubba Bubba har en fantastisk aura rundt segHubba Bubba har en fantastisk aura rundt seg

Sv: Vi som starter i mai -14!

Takk skal dere ha. Var hos legen . Det var bronkitt. Så nå er det en penicillinkur. Lurer på hva det gjør med vekten . Å være syk er ikke bra. Unner meg litt is litt ditt og datt og får ikke trent.

Dere nærmere dere 70 så supert. Gleder meg til jeg kommer der. Jeg har 79 kg som første delmål. Håper jeg når det i løpet av august. Men da kan det ikke bli for mange utskeielser.

Hubba Bubba er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo Svar med sitat
Gammel 01-07-14, 20:44   #268
Ejan
Nytt Medlem
 
Medlem siden: Aug 2011
Innlegg: 4
Ejan er på en erverdig vei

Sv: Vi som starter i mai -14!

Jeg drikker alltid 3 liter vann om dagen, av og til mer og men ketostixen min blir ofte mørkelilla uansett. Er det sånn at jeg må drikke mer vann da? Er ikke veldig tørst men fyller en 1liters flaske 3 ganger for dagen og drikker opp for å være sikker på at jeg får i meg nok vann.

Ejan er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolyse Svar med sitat
Gammel 04-07-14, 08:40   #269
Hildemor på slanking
Medlem
 
Hildemor på slanking sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2010
Hvor: Jeg bor i Dimmelsvik i Kvinnherad kommune
Alder: 53
Innlegg: 221
Hildemor på slanking er ny på veien

Sv: Vi som starter i mai -14!

Flott at du drikker mye vann Ejan og 3 L er nok på en dag. Hvilken farge ketostiksen har er ikke avgjørende for vektnedgangen. Den viser bare hvor mye ketoner urinen skiller ut. Er du i ketose så er du i ketose så om stixen er lyserosa eller mørkelilla har som sagt ingenting å bety😊

__________________


Jeg er vel ikke overvektig- bare underhøy
Hildemor på slanking er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolyse Svar med sitat
Gammel 05-07-14, 10:24   #270
scnuppa80
Medlem
 
Medlem siden: May 2014
Hvor: Røros
Innlegg: 191
scnuppa80 er ny på veien

Sv: Vi som starter i mai -14!

Sluttet å røyke for 1 uke siden (hurra) men etter det så har vekta stått stille. Noen som vet om dette er normalt og vil det gå seg til ? Har spist som normalt så det er så rart !

scnuppa80 er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ketolyse og lavkarbo Svar med sitat
Gammel 05-07-14, 10:57   #271
lirumlei
Medlem
 
Medlem siden: Apr 2014
Innlegg: 106
lirumlei er på en erverdig vei

Sv: Vi som starter i mai -14!

Kroppen jobbet med å kvitte seg med giftstoffer fra røyken, så gi det litt tid, scnuppa.
Så lenge du vet at du spiser riktig, så får du betalt etterhvert. Flott at du greier å kutte røyken!


Utenlandstur igjen, jeg har spist godt og halvveis tenkt lavkarbo, men mye annet er også konsumert. Men jeg har gått mye så vekta har ikke hoppet så mye opp. Veiedag i morgen.

lirumlei er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Prøver meg frem med lavkarbo Svar med sitat
Gammel 05-07-14, 23:03   #272
Hubba Bubba
Medlem
 
Hubba Bubba sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2011
Hvor: Bergen
Innlegg: 239
Hubba Bubba har en fantastisk aura rundt segHubba Bubba har en fantastisk aura rundt seg

Sv: Vi som starter i mai -14!

Har vært inne i flere dager og kjenner en liten bedring. Spiser lavkarbo mat og høykarbo snop. Sjokolade og chips. Har ikke det store fokuse på ned i vekt nå men skal komme sterkere tilbake.

Hubba Bubba er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo Svar med sitat
Gammel 08-07-14, 09:41   #273
mailen
Medlem
 
mailen sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2008
Hvor: Finnmark
Innlegg: 61
mailen er ny på veien

Sv: Vi som starter i mai -14!

Jeg holder koken, men det har vært halvannen uke uten lavkarbo da jeg var på ferie. Målet er å holde meg til lavkarbo resten av sommeren, men det er lettere sagt enn gjort. Hjemme går det greit, det er når jeg reiser bort det er "vanskelig".

Håper dere har en fin sommer.

__________________

mailen er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolyse Svar med sitat
Gammel 08-07-14, 21:54   #274
Hildemor på slanking
Medlem
 
Hildemor på slanking sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2010
Hvor: Jeg bor i Dimmelsvik i Kvinnherad kommune
Alder: 53
Innlegg: 221
Hildemor på slanking er ny på veien

Sv: Vi som starter i mai -14!

Hurra i dag kunne jeg lese 70 kg på vekten. Det har gått sakte men sikkert nedover😊
Nå står ferie til Alcudia for tur og jeg gleder meg til all inclusive hvor jeg kan velge og vrake i all mulig JA mat uten å lage det selv😀

__________________


Jeg er vel ikke overvektig- bare underhøy
Hildemor på slanking er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolyse Svar med sitat
Gammel 10-07-14, 21:40   #275
Hubba Bubba
Medlem
 
Hubba Bubba sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2011
Hvor: Bergen
Innlegg: 239
Hubba Bubba har en fantastisk aura rundt segHubba Bubba har en fantastisk aura rundt seg

Sv: Vi som starter i mai -14!

Opprinnelig lagt inn av Hildemor på slanking, her.

Hurra i dag kunne jeg lese 70 kg på vekten. Det har gått sakte men sikkert nedover��
Nå står ferie til Alcudia for tur og jeg gleder meg til all inclusive hvor jeg kan velge og vrake i all mulig JA mat uten å lage det selv��

God tur. Og kos deg med all inclusive.

Hubba Bubba er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo Svar med sitat
Svar


Aktive brukere som ser på denne tråden: 1 (0 medlemmer 1 gjester)
 

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Lignende tråder
Tråd Trådstarter Forum Svar Siste innlegg
Starter nå! Bli med? Karikatur Lavkarbo generelt 18 24-07-14 10:46
I dag starter jeg Tiilda 24 Ketolysekuren 10 11-02-10 13:49


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 22:41.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Foreldreportalen.no | Selvrealisering.no
© 2004-2015, Lavkarbo.no