Søk i lavkarbosidene:
Tilpasset søk
Gå tilbake   Lavkarbo.no :: Karbojunkie > Kosthold og helse > Kostholdsfilosofier > Atkins kosthold

Målet nådd..

Del denne siden:

Svar
 
Trådverktøy
Gammel 14-04-04, 14:11   #1
deeluxe
Juniormedlem
 
Medlem siden: Jan 2004
Hvor: Oslo
Innlegg: 37
deeluxe er på en erverdig vei
Talking

Målet nådd..

Da har jeg nådd målet mitt som var å gå ned 15kg, dette har jeg gjort siden nyttår og er fornøyd med det. Noe jeg ikke har vært så fornøyd med på denne dietten er at jeg har blitt veldig glemsk,hukommelsen er lik null og jeg føler at jeg rett og slett har blitt litt dum, dette funker dårlig siden jeg studerer på høgskolen så nå starter en ny periode med enda mer trening og mer karbo.

deeluxe er avlogget   Svar med sitat
Gammel 14-04-04, 14:54   #2
Anne
Tar i mot hjelp....
 
Anne sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2004
Hvor: Østlandet
Innlegg: 22.191
Anne er bare helt fantastiskAnne er bare helt fantastiskAnne er bare helt fantastiskAnne er bare helt fantastiskAnne er bare helt fantastiskAnne er bare helt fantastiskAnne er bare helt fantastiskAnne er bare helt fantastiskAnne er bare helt fantastiskAnne er bare helt fantastiskAnne er bare helt fantastisk
Thumbs up

GRATULERER
Fantastisk, 15 kilo siden nyttår...
Skjønner godt du er fornøyd med det, men du sier at du tror det har påvirket hukommelsen osv negativ. Jeg føler det motsatte, føler meg mye mer våken og opplagt etter at jeg begynte med Lindberg, heller ikke så trøtt etter måltider som jeg var. Er hodet litt klarere tro....hm tror det. I hvertfall litt mer overskudd.
Om evnen til læring/hukommelsen har avtatt kan jo hende, men..

Kanskje du har hatt veldig mye fokus på diett og trening fremfor studier. Interessen har vært et annet sted? Bare en tanke.
Flott at du har nådd målet er det ihvertfall

Anne er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lindberg og MUP Svar med sitat
Gammel 14-04-04, 14:59   #3
HP
Systemutvikler
 
HP sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2004
Hvor: Bergen
Alder: 47
Innlegg: 7.502
HP er bare helt fantastiskHP er bare helt fantastiskHP er bare helt fantastiskHP er bare helt fantastiskHP er bare helt fantastiskHP er bare helt fantastiskHP er bare helt fantastiskHP er bare helt fantastiskHP er bare helt fantastiskHP er bare helt fantastiskHP er bare helt fantastisk

Gratulerer!

Som Anne så har også jeg motsatt virkning...
Mye som spiller inn...

HP er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Keto Svar med sitat
Gammel 14-04-04, 15:28   #4
Iset
Seniormedlem
 
Iset sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2004
Hvor: Sola
Alder: 44
Innlegg: 10.031
Iset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastisk

GRATULERER SÅ MASSE.
Så bra!!! Du har all grunn til å være utrolig stolt av deg selv!

Ang hukommelsen, tar du nok fettsyrer?

__________________
Endelig i mål: minus 77 kg!
(Startvekt: 135 kg og 174 cm høy (bmi 44) - vekten i dag: 58 kg (bmi 19)
Iset er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Vektoperert veganer Svar med sitat
Gammel 14-04-04, 15:35   #5
Begod
Seniormedlem
 
Begod sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2004
Hvor: Nordland
Alder: 55
Innlegg: 1.900
Begod er bare helt fantastiskBegod er bare helt fantastiskBegod er bare helt fantastiskBegod er bare helt fantastiskBegod er bare helt fantastiskBegod er bare helt fantastiskBegod er bare helt fantastiskBegod er bare helt fantastiskBegod er bare helt fantastiskBegod er bare helt fantastiskBegod er bare helt fantastisk

Gratulerer

Jeg er spent på hvordan det går med vekta di når du begynner å spise mer karbo.

Gi tilbakemelding på om du øker mer i muskelmasse ved å spise karbo.

Har du økt i styrke mens du var på dietten?

Begod er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Eat + DVP og egne erfaringer Svar med sitat
Gammel 14-04-04, 17:15   #6
Nille
Administrator
 
Nille sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2004
Alder: 67
Innlegg: 16.021
Nille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastisk

Gratulerer !!

Det må være en flott følelse !

__________________
Life is short ~ break the rules ~ forgive quickly ~ kiss slowly ~ love truly ~ laugh uncontrollably ~and never regret anything that made you smile
Nille er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Atkins Svar med sitat
Gammel 14-04-04, 20:04   #7
deeluxe
Juniormedlem
 
Medlem siden: Jan 2004
Hvor: Oslo
Innlegg: 37
deeluxe er på en erverdig vei

Opprinnelig lagt inn av Begod

Gratulerer

Jeg er spent på hvordan det går med vekta di når du begynner å spise mer karbo.

Gi tilbakemelding på om du øker mer i muskelmasse ved å spise karbo.

Har du økt i styrke mens du var på dietten?

Jeg har nesten ikke orket å trene styrke mens dietten pågikk, holdt på å svime av bare jeg løftet noe så det ble så og si bare kardio, Jeg har ikke økt eller gått ned i styrke iløpet av dietten,planen fremover nå er å bygge masse og få et kosthold jeg føler jeg kan leve med.Jeg kommer til å spise mat med lav GI og spise mindre karbo enn hva vanlige folk gjør, er spent selv på hvordan det går.

deeluxe er avlogget   Svar med sitat
Gammel 15-04-04, 04:00   #8
Kristian
Seniormedlem
 
Kristian sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2004
Hvor: M & R
Alder: 57
Innlegg: 1.443
Kristian har veldig mye å være stolt avKristian har veldig mye å være stolt avKristian har veldig mye å være stolt avKristian har veldig mye å være stolt avKristian har veldig mye å være stolt avKristian har veldig mye å være stolt avKristian har veldig mye å være stolt avKristian har veldig mye å være stolt avKristian har veldig mye å være stolt avKristian har veldig mye å være stolt av

Jøss! du har kjørt hardt, kanskje for hardt, at du har vært svimmel og har hatt dårlig hukomelse tyder på at har hatt for sterk ketose. At du har nådd målet allerede sier også sitt.

Men nå er første jobben gjort og du skal gå inn i den andre som skal vare livet ut. Det gjelder å holde nøye øye med vekten og ta signalene på alvor. 2 Kg opp er greit men utover det så er det tiltak som må gjøres.
Jeg anbefaler Ingers rugbrød for å holde vedlike vekten.

Gratulerer med 15Kg ned

Kristian er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Atkins og jeg dietten Svar med sitat
Svar


Aktive brukere som ser på denne tråden: 1 (0 medlemmer 1 gjester)
 

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Lignende tråder
Tråd Trådstarter Forum Svar Siste innlegg
Målet? Summer Generell diskusjon 24 02-04-04 12:26


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 17:04.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Foreldreportalen.no | Selvrealisering.no
© 2004-2015, Lavkarbo.no