Søk i lavkarbosidene:
Tilpasset søk
Gå tilbake   Lavkarbo.no :: Karbojunkie > Kosthold og helse > Kostholdsfilosofier > Ketolysekuren

Skjønner ikke hvorfor jeg aldri er i ketose lenger

Del denne siden:

Svar
 
Trådverktøy
Gammel 02-02-09, 13:10   #1
miss_chica
Gjest
 
Innlegg: n/a

Skjønner ikke hvorfor jeg aldri er i ketose lenger



Jeg spiser det samme som jeg har gjort nå siden 6 januar, men hele den siste uka har stixen blitt hvit. Skjønner ikke hvorfor det skjer!!!
Greit at man opplever stagnasjoner og sånn, men jeg burde vel være i ketose for det?
Jeg spiser egg og bacon til frokost, enten middagsrester eller en salat med feta og olje til lunsj, middag (noe fra forumet her) og av og til kvelds om jeg er sulten... Har vært på den nest mørkeste på stixen om det jeg drikker 3-5liter vann om dagen, og nå plutselig blir den ikke svak rosa en gang.

Noen som har en forklaring på hva som skjer?
Spiser ifa pastiller iblant, men det har jeg gjort hele tiden

  Svar med sitat
Gammel 02-02-09, 13:13   #2
Kreta
Medlem
 
Kreta sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2009
Hvor: Østlandet
Innlegg: 171
Kreta er ny på veien

Sv: Skjønner ikke hvorfor jeg aldri er i ketose lenger...

Sticks som er utgått på datoen?

Masse sympati din vei, kjedelig å ikke få resultat når man følger opplegget nøye, jeg er ganske fersk selv så har ikke så mange råd.

Håper du finner ut av det da!!

__________________
Kreta




Kreta er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolyse fra 26/1-09 Svar med sitat
Gammel 02-02-09, 13:15   #3
Gerd
Jeg kan og jeg vil!
 
Medlem siden: Jan 2007
Hvor: 1
Innlegg: 55.254
Gerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastisk

Sv: Skjønner ikke hvorfor jeg aldri er i ketose lenger...

Men du går ned i vekt?

Gerd er avlogget   Min kostholdsfilosofi: 1 Svar med sitat
Gammel 02-02-09, 13:35   #4
Bellabo
Medlem
 
Bellabo sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2008
Innlegg: 167
Bellabo er på en erverdig vei

Sv: Skjønner ikke hvorfor jeg aldri er i ketose lenger...

Litt vanskelig å si, det står jo ikke så detaljert her på eksakt hva du spiser.
Kan være en liten "karbofelle" du har utsatt deg for

Er stixen dine ok da ?

__________________




revmatiker og Lavkarbo-veteran siden 2009.. prøvd de aller fleste diettene.. Er nå i gang med siste innspurt så derfor ny ketolyserunde.
Bellabo er avlogget   Min kostholdsfilosofi: under 5 :) Svar med sitat
Gammel 02-02-09, 14:08   #5
miss_chica
Gjest
 
Innlegg: n/a

Sv: Skjønner ikke hvorfor jeg aldri er i ketose lenger...

stixa er helt i orden, de har jo vært fine de første tre ukene...
vekta har stoppet, og jeg står bom stille. har veiedag i morgen, så får se hva som skjer da
skikklig kjedlig at kroppen kaster meg ut av ketosen nå som jeg var så godt i gang

  Svar med sitat
Gammel 02-02-09, 14:37   #6
Photobscura
Supermoderator
 
Photobscura sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2005
Hvor: ::Oslo Rock City::
Alder: 44
Innlegg: 26.188
Photobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastisk

Sv: Skjønner ikke hvorfor jeg aldri er i ketose lenger ...

Om du har latt boksen med stiksene stå åpen, så kan de bli ødelagte.
Jeg ville ikke bekymra meg, det er jo mål og vekt som er de egentlige indikatorene på om du går ned i vekt, ikke fargen på en pappbit. Ketose er uansett ingen garanti for vektnedgang.

__________________
“What matters most is how well you walk through the fire”
-Charles Bukowski

Siste rest, nytt forsøk:



Minus 31,3 kilo på lavkarbo!
Photobscura er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ♥The good life♥ Svar med sitat
Gammel 02-02-09, 14:38   #7
Carisma
Seniormedlem
 
Carisma sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2004
Hvor: Harestua
Alder: 47
Innlegg: 16.055
Carisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastisk

Sv: Skjønner ikke hvorfor jeg aldri er i ketose lenger...

Opprinnelig lagt inn av miss_chica, her.

stixa er helt i orden, de har jo vært fine de første tre ukene...

Det trenger ikke ha noe å si, de kan ha blitt utsatt for fuktighet eller for høy temperatur o.l, da kan de ble skadet.

__________________
Persistance pays!
Carisma er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF Svar med sitat
Gammel 02-02-09, 14:40   #8
miss_chica
Gjest
 
Innlegg: n/a

Sv: Skjønner ikke hvorfor jeg aldri er i ketose lenger ...

men jeg har de stående i et skap hvor det er tørt og mørkt. i tillegg har jeg forta meg og åpne den og lukke igjen med en gang..så de skal ikke være skadet på no måte...skal prøve igjen i kveld..litt demotiverende når sånne ting skjer

  Svar med sitat
Gammel 02-02-09, 14:54   #9
elian
Stressa 4-barns mor
 
elian sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2004
Hvor: Sarpsborg
Alder: 45
Innlegg: 2.216
elian er bare helt fantastiskelian er bare helt fantastiskelian er bare helt fantastiskelian er bare helt fantastiskelian er bare helt fantastiskelian er bare helt fantastiskelian er bare helt fantastiskelian er bare helt fantastiskelian er bare helt fantastiskelian er bare helt fantastiskelian er bare helt fantastisk

Sv: Skjønner ikke hvorfor jeg aldri er i ketose lenger ...

Jeg går ut og inn av ketose hele tiden. Jeg kan vfå lilla stix på morgen, så kan den være borte om jeg tester både på ettermiddagen og kvelden. Dagen etter kan den være borte på morgen, men tilbake på kvelden. Så kan den være der hele dagen i en uke, for så å være borte flere dager... Merkelige greier. ejg men har sluttet å bry meg. Jeg vet at jeg spiser riktg. Så når jeg får stopp i vekta, bare godtar jeg det....

__________________

elian er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Fedon (frem til p-hormonene har forlatt kroppen) Svar med sitat
Gammel 02-02-09, 15:33   #10
Kitt
Seniormedlem
 
Kitt sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Asker
Alder: 56
Innlegg: 18.153
Kitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastisk

Sv: Skjønner ikke hvorfor jeg aldri er i ketose lenger ...

Opprinnelig lagt inn av elian, her.

Jeg går ut og inn av ketose hele tiden. Jeg kan vfå lilla stix på morgen, så kan den være borte om jeg tester både på ettermiddagen og kvelden. Dagen etter kan den være borte på morgen, men tilbake på kvelden. Så kan den være der hele dagen i en uke, for så å være borte flere dager... Merkelige greier. ejg men har sluttet å bry meg. Jeg vet at jeg spiser riktg. Så når jeg får stopp i vekta, bare godtar jeg det....

Eneste gangen på døgnet sticksen er korrekt er på kvelden, 2-3 timer etter siste måltid!

Også de som ikke går på lavkarbo av noe slag kan ha ketoner i urinen om morgenen pga fettforbrenning om natten!

Er bortkastede sticks å måle annet enn om kvelden!

Og husk, alle utslag er utsalg!

__________________
Kitt er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Syns "Less carbs" høres fornuftig ut! ;) Svar med sitat
Svar


Aktive brukere som ser på denne tråden: 1 (0 medlemmer 1 gjester)
 

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Lignende tråder
Tråd Trådstarter Forum Svar Siste innlegg
Hvorfor er det ikke bra og gå inn og ut av ketose? annabanana Ketolysekuren 9 25-06-08 23:14
Ble "tvunget" inn i en sprekk i går, og er ikke lenger i Ketose. Hva nå? Lollypop! Ketolysekuren 38 16-09-07 19:48
Off, i dag slo ikke stixen ut - skjønner ikke helt det altså =( Tette80 Ketolysekuren 5 29-04-07 12:34
Ikke lenger i ketose nita58 Ketolysekuren 2 22-10-06 21:00
Nå tør jeg nesten ikke være i ketose lenger Iset Lavkarbo generelt 12 13-05-05 19:45


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 21:39.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Foreldreportalen.no | Selvrealisering.no
© 2004-2015, Lavkarbo.no