Søk i lavkarbosidene:
Tilpasset søk
Gå tilbake   Lavkarbo.no :: Karbojunkie > Kosthold og helse > Kostholdsfilosofier > Ketolysekuren

Ketolysekurs-verdensnyhet?

Del denne siden:

Svar
 
Trådverktøy
Gammel 01-01-06, 13:52   #1
Torkil
Seniormedlem
 
Torkil sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2005
Hvor: Arendal
Alder: 65
Innlegg: 1.714
Torkil er bare helt fantastiskTorkil er bare helt fantastiskTorkil er bare helt fantastiskTorkil er bare helt fantastiskTorkil er bare helt fantastiskTorkil er bare helt fantastiskTorkil er bare helt fantastiskTorkil er bare helt fantastiskTorkil er bare helt fantastiskTorkil er bare helt fantastiskTorkil er bare helt fantastisk

Ketolysekurs-verdensnyhet?

Hei - Her er litt saksopplysning til orientering.

Ketolyse AS har i samarbeid med www.webcat.no og www.novemberfilm.no laget et komplett ketolysekurs i levende billeder. Så langt vi vet er dette verdens første , komplette slankekurs i levende billeder.
Kurset vil kunne fås på DVD eller som "streaming video" på internett.
Kurset er et alternativ til kveldskurs, som mange ikke har tid til å følge. Kurset har alle de elementene fra de normale Ketolyse-kveldskurs , og i tilleg FAQ,mosjon, matlaging, hva gjør man på sydentur etc.

Lansering medio/ultimo januar.

Vennlig Hilsen
Torkil

Torkil er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolysekuren Svar med sitat
Gammel 02-01-06, 01:17   #2
Iset
Seniormedlem
 
Iset sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2004
Hvor: Sola
Alder: 44
Innlegg: 10.031
Iset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastisk

Sv: Ketolysekurs-verdensnyhet?

Oj dette er jo VIRKELIG interessant. Noe slikt har jeg ønsket meg lenge!!!!!

__________________
Endelig i mål: minus 77 kg!
(Startvekt: 135 kg og 174 cm høy (bmi 44) - vekten i dag: 58 kg (bmi 19)
Iset er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Vektoperert veganer Svar med sitat
Gammel 02-01-06, 01:58   #3
anniejahren
Medlem
 
anniejahren sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2005
Hvor: Oslo
Innlegg: 133
anniejahren har en fantastisk aura rundt seganniejahren har en fantastisk aura rundt seg

Sv: Ketolysekurs-verdensnyhet?

Den skal jeg ha.....

anniejahren er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolyse Svar med sitat
Gammel 02-01-06, 10:16   #4
Mum 4 2
Seniormedlem
 
Mum 4 2 sin avatar
 
Medlem siden: May 2005
Hvor: Sør for Trondheim
Alder: 53
Innlegg: 2.021
Mum 4 2 har veldig mye å være stolt avMum 4 2 har veldig mye å være stolt avMum 4 2 har veldig mye å være stolt avMum 4 2 har veldig mye å være stolt avMum 4 2 har veldig mye å være stolt avMum 4 2 har veldig mye å være stolt avMum 4 2 har veldig mye å være stolt avMum 4 2 har veldig mye å være stolt avMum 4 2 har veldig mye å være stolt avMum 4 2 har veldig mye å være stolt av

Sv: Ketolysekurs-verdensnyhet?

Så spennende da!

__________________
Hilsen Mamma for 2
Nesten i mål.
Mum 4 2 er avlogget   Min kostholdsfilosofi: GBP-operert og lavkarbo Svar med sitat
Gammel 02-01-06, 14:36   #5
nøtta
Seniormedlem
 
nøtta sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2005
Alder: 37
Innlegg: 3.224
nøtta er en virkelig god ressursnøtta er en virkelig god ressursnøtta er en virkelig god ressursnøtta er en virkelig god ressursnøtta er en virkelig god ressursnøtta er en virkelig god ressursnøtta er en virkelig god ressursnøtta er en virkelig god ressursnøtta er en virkelig god ressursnøtta er en virkelig god ressursnøtta er en virkelig god ressurs

Sv: Ketolysekurs-verdensnyhet?

oj så spennede men fik ikke linkene til og virke eller altså de virket men fant ikke noe om det du snakka om

__________________
-lig hilsen nøtta

Skal ned 5 kilo.
vekt mandag 26jan 77kilo.
vekt mandag 2 feb 75.7
nøtta er avlogget   Min kostholdsfilosofi: lavkarbo max 50 om dagen. Svar med sitat
Gammel 02-01-06, 16:47   #6
Iset
Seniormedlem
 
Iset sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2004
Hvor: Sola
Alder: 44
Innlegg: 10.031
Iset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastisk

Sv: Ketolysekurs-verdensnyhet?

Opprinnelig lagt inn av nøtta

oj så spennede men fik ikke linkene til og virke eller altså de virket men fant ikke noe om det du snakka om

Ikke rart det, for det er jo ikke blitt lansert ennå.

__________________
Endelig i mål: minus 77 kg!
(Startvekt: 135 kg og 174 cm høy (bmi 44) - vekten i dag: 58 kg (bmi 19)
Iset er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Vektoperert veganer Svar med sitat
Gammel 02-01-06, 16:50   #7
nøtta
Seniormedlem
 
nøtta sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2005
Alder: 37
Innlegg: 3.224
nøtta er en virkelig god ressursnøtta er en virkelig god ressursnøtta er en virkelig god ressursnøtta er en virkelig god ressursnøtta er en virkelig god ressursnøtta er en virkelig god ressursnøtta er en virkelig god ressursnøtta er en virkelig god ressursnøtta er en virkelig god ressursnøtta er en virkelig god ressursnøtta er en virkelig god ressurs

Sv: Ketolysekurs-verdensnyhet?

Opprinnelig lagt inn av Iset

Ikke rart det, for det er jo ikke blitt lansert ennå.

__________________
-lig hilsen nøtta

Skal ned 5 kilo.
vekt mandag 26jan 77kilo.
vekt mandag 2 feb 75.7
nøtta er avlogget   Min kostholdsfilosofi: lavkarbo max 50 om dagen. Svar med sitat
Gammel 02-01-06, 16:52   #8
Torkil
Seniormedlem
 
Torkil sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2005
Hvor: Arendal
Alder: 65
Innlegg: 1.714
Torkil er bare helt fantastiskTorkil er bare helt fantastiskTorkil er bare helt fantastiskTorkil er bare helt fantastiskTorkil er bare helt fantastiskTorkil er bare helt fantastiskTorkil er bare helt fantastiskTorkil er bare helt fantastiskTorkil er bare helt fantastiskTorkil er bare helt fantastiskTorkil er bare helt fantastisk
Smile

Sv: Ketolysekurs-verdensnyhet?

Opprinnelig lagt inn av nøtta

oj så spennede men fik ikke linkene til og virke eller altså de virket men fant ikke noe om det du snakka om

Hei
Iset har rett. Linkene viser blott til samarbeidspartnere. Filmen klippes disse dager og det vil bli lagt en "smakebit" ut på www.ketolyse medio januar når vi har det klart.

Vennlig Hilsen
Torkil

Torkil er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolysekuren Svar med sitat
Gammel 05-01-06, 10:26   #9
Torkil
Seniormedlem
 
Torkil sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2005
Hvor: Arendal
Alder: 65
Innlegg: 1.714
Torkil er bare helt fantastiskTorkil er bare helt fantastiskTorkil er bare helt fantastiskTorkil er bare helt fantastiskTorkil er bare helt fantastiskTorkil er bare helt fantastiskTorkil er bare helt fantastiskTorkil er bare helt fantastiskTorkil er bare helt fantastiskTorkil er bare helt fantastiskTorkil er bare helt fantastisk

Sv: Ketolysekurs-verdensnyhet?

Hei
Jeg har fått en del E-post angående dette kurs. Det er ikke så mye mer å si nå men følg med på www.ketolyse.no etter mitten av januar. Prisen er det mange som lurer på, den er ikke endelig fastlagt da en del utgifter til produksjon ikke er avklart ennå, men det blir langt under halvparten av hva et GR kurs koster, og www.Ketolyse.no er vel ikke kjent for de høyeste priser på markedet.

Vennlig Hilsen
Torkil

Torkil er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolysekuren Svar med sitat
Gammel 07-01-06, 15:28   #10
Torkil
Seniormedlem
 
Torkil sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2005
Hvor: Arendal
Alder: 65
Innlegg: 1.714
Torkil er bare helt fantastiskTorkil er bare helt fantastiskTorkil er bare helt fantastiskTorkil er bare helt fantastiskTorkil er bare helt fantastiskTorkil er bare helt fantastiskTorkil er bare helt fantastiskTorkil er bare helt fantastiskTorkil er bare helt fantastiskTorkil er bare helt fantastiskTorkil er bare helt fantastisk

Sv: Ketolysekurs-verdensnyhet?

Hei
Det er jo flere herpå lavkarbo.no som også følger med på liknende sider i USA og kanskje andre land?. Er det noen som noen gang har sett et slankekurs på DVD eller Streaming video på internettet. Jeg tenker på video/ film av kurs som man kan følge hjemme på TV eller PC ?
Eller er Ketolyse virkelig allerførst med dette - altså en verdensnyhet

Vennlig Hilsen
Torkil

Torkil er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolysekuren Svar med sitat
Gammel 08-01-06, 17:33   #11
Vigdinil
Medlem
 
Vigdinil sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2005
Innlegg: 179
Vigdinil er ny på veien

Sv: Ketolysekurs-verdensnyhet?

Den gleder jeg meg til. Kan jeg ta ketolysekuren selv om jeg bare har litt over 10 kilo igjen?? Noen sier det er bare for de som skal ta av over 15 kilo?

Vigdinil er avlogget   Min kostholdsfilosofi: L Svar med sitat
Gammel 08-01-06, 17:52   #12
Torkil
Seniormedlem
 
Torkil sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2005
Hvor: Arendal
Alder: 65
Innlegg: 1.714
Torkil er bare helt fantastiskTorkil er bare helt fantastiskTorkil er bare helt fantastiskTorkil er bare helt fantastiskTorkil er bare helt fantastiskTorkil er bare helt fantastiskTorkil er bare helt fantastiskTorkil er bare helt fantastiskTorkil er bare helt fantastiskTorkil er bare helt fantastiskTorkil er bare helt fantastisk

Sv: Ketolysekurs-verdensnyhet?

Opprinnelig lagt inn av Vigdinil

Den gleder jeg meg til. Kan jeg ta ketolysekuren selv om jeg bare har litt over 10 kilo igjen?? Noen sier det er bare for de som skal ta av over 15 kilo?

Hei
Ketolysekuren kan brukes av alle, men jeg synes det er litt å skyte over mål å benytte kuren, hvis du bare har 4 kilo for mye. Da er det bedre med regelmessig mosjon og generell " loavkarbo" , - det må man jo likevel etter ketolysekuren!
Det er ikke noen "kilogrense" for når man kan benytte ketolysekuren, 10-15 kilo er blott for å signalisere at man bør ha et visst vektproblem for å velge den kur. Det samme gjelder en angivelse av BMI over 30.
Jeg tror du kan ha glede av ketolysekuren med dine 10 kilo overvekt. Bare husk på, at du neppe kan forvente det initialt store vekttap, da du allerede er i gang med slanking. Men masse energi, godt humør og lite til ingen sultfornemmelse mens du går ned kilo for kilo, det kan du regne med.

Lykke til
Torkil

Torkil er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolysekuren Svar med sitat
Gammel 08-01-06, 18:42   #13
Vigdinil
Medlem
 
Vigdinil sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2005
Innlegg: 179
Vigdinil er ny på veien

Sv: Ketolysekurs-verdensnyhet?

Tusen takk. Jeg føler allerede at jeg er bedre fysisk og psykisk på atkinsdietten, men synes det er vanskelig å vurdere de forskjellige bøkene han har, så det kan være greit med en bok og et system. Så jeg ser frem til det komme på internett

Vigdinil er avlogget   Min kostholdsfilosofi: L Svar med sitat
Gammel 14-01-06, 08:49   #14
Torkil
Seniormedlem
 
Torkil sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2005
Hvor: Arendal
Alder: 65
Innlegg: 1.714
Torkil er bare helt fantastiskTorkil er bare helt fantastiskTorkil er bare helt fantastiskTorkil er bare helt fantastiskTorkil er bare helt fantastiskTorkil er bare helt fantastiskTorkil er bare helt fantastiskTorkil er bare helt fantastiskTorkil er bare helt fantastiskTorkil er bare helt fantastiskTorkil er bare helt fantastisk

Sv: Ketolysekurs-verdensnyhet?

Hei
Jeg bare må fortelle en liten historie. Typen som jobber på www.novemberfilm.no og som klipper de mange timers film vi har som grunnlag for internettkurset og DVD-kurset er nettopp ferdig med 1. kursavdeling som er en introduksjon til ketolysekuren og en innføring i kuren, altså rett og slett hvordan virker ketolysekuren og hvordan starter man på den.
Etter han var ferdig med redigeringen av første bolk var han frelst og bestillte hele ketolysekur-pakken med bok,tabletter og stix.!
Ehhhh, nå skjer det snart. En smakebit finner du på www.ketolyse.no
Jeg synes det var litt artig.

Vennlig Hilsen
Torkil


Sist redigert av Torkil : 23-01-06 kl 18:34.
Torkil er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolysekuren Svar med sitat
Gammel 15-01-06, 21:03   #15
dolcevita78
Juniormedlem
 
dolcevita78 sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2006
Hvor: Helgeland
Alder: 46
Innlegg: 17
dolcevita78 er på en erverdig vei

Sv: Ketolysekurs-verdensnyhet?

Opprinnelig lagt inn av Torkil

Hei
Ketolysekuren kan brukes av alle, men jeg synes det er litt å skyte over mål å benytte kuren, hvis du bare har 4 kilo for mye. Da er det bedre med regelmessig mosjon og generell " loavkarbo" , - det må man jo likevel etter ketolysekuren!
Det er ikke noen "kilogrense" for når man kan benytte ketolysekuren, 10-15 kilo er blott for å signalisere at man bør ha et visst vektproblem for å velge den kur. Det samme gjelder en angivelse av BMI over 30.
Jeg tror du kan ha glede av ketolysekuren med dine 10 kilo overvekt. Bare husk på, at du neppe kan forvente det initialt store vekttap, da du allerede er i gang med slanking. Men masse energi, godt humør og lite til ingen sultfornemmelse mens du går ned kilo for kilo, det kan du regne med.

Lykke til
Torkil

hva er forskjellen på "generell lavkarbo" og f.eks ketolysekuren? (er SVÆÆÆRT opptatt av forskjeller )

__________________
Vips was here
dolcevita78 er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ketolyse;) Svar med sitat
Gammel 15-01-06, 21:11   #16
Nille
Administrator
 
Nille sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2004
Alder: 67
Innlegg: 16.021
Nille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastisk

Sv: Ketolysekurs-verdensnyhet?

Opprinnelig lagt inn av dolcevita78

hva er forskjellen på "generell lavkarbo" og f.eks ketolysekuren? (er SVÆÆÆRT opptatt av forskjeller )

Det spørs hva du mener med generell lavkarbo det. Det finnes ikke noe som heter det egentlig, for det er et så vidt begrep. Det er Fedon i den ene enden, Atkins i midten og Ketolyse i den andre. I tillegg har du Optimal Ernæring og Skaldemann. Alle er forksjellige men har noen likhetstrekk i og med at de IKKE er lavkalori.

Du finner en sammenligning av Atkins, Lindberg og Ketolyse HER

__________________
Life is short ~ break the rules ~ forgive quickly ~ kiss slowly ~ love truly ~ laugh uncontrollably ~and never regret anything that made you smile
Nille er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Atkins Svar med sitat
Gammel 23-01-06, 18:49   #17
Torkil
Seniormedlem
 
Torkil sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2005
Hvor: Arendal
Alder: 65
Innlegg: 1.714
Torkil er bare helt fantastiskTorkil er bare helt fantastiskTorkil er bare helt fantastiskTorkil er bare helt fantastiskTorkil er bare helt fantastiskTorkil er bare helt fantastiskTorkil er bare helt fantastiskTorkil er bare helt fantastiskTorkil er bare helt fantastiskTorkil er bare helt fantastiskTorkil er bare helt fantastisk

Sv: Ketolysekurs-verdensnyhet?



Ehhhh, nå skjer det snart. En smakebit finner du på www.ketolyse.no

Vennlig Hilsen
Torkil

Torkil er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolysekuren Svar med sitat
Gammel 23-01-06, 23:29   #18
Gamla
Potius sero, quam numquam
 
Gamla sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2004
Innlegg: 1.103
Gamla er en virkelig god ressursGamla er en virkelig god ressursGamla er en virkelig god ressursGamla er en virkelig god ressursGamla er en virkelig god ressursGamla er en virkelig god ressursGamla er en virkelig god ressursGamla er en virkelig god ressursGamla er en virkelig god ressursGamla er en virkelig god ressursGamla er en virkelig god ressurs

Sv: Ketolysekurs-verdensnyhet?

Har alt vær inne og kikket på videoklippet,- veldig flott!!!

Det blir virkelig spennende å se hele videoen!

__________________
Stor klem fra Gamla!

Medlem av Ren mat-klubben
Gamla er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo vedlikehold Svar med sitat
Gammel 26-01-06, 18:04   #19
Torkil
Seniormedlem
 
Torkil sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2005
Hvor: Arendal
Alder: 65
Innlegg: 1.714
Torkil er bare helt fantastiskTorkil er bare helt fantastiskTorkil er bare helt fantastiskTorkil er bare helt fantastiskTorkil er bare helt fantastiskTorkil er bare helt fantastiskTorkil er bare helt fantastiskTorkil er bare helt fantastiskTorkil er bare helt fantastiskTorkil er bare helt fantastiskTorkil er bare helt fantastisk

Sv: Ketolysekurs-verdensnyhet?

Hei Komkari.
Nå kan du få deg en snikpremiere, den skulle jo først lanseres til midnatt.
Vennlig Hilsen
Torkil

Torkil er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolysekuren Svar med sitat
Gammel 26-01-06, 21:39   #20
Areola
Supermoderator
 
Areola sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2005
Innlegg: 2.025
Areola har veldig mye å være stolt avAreola har veldig mye å være stolt avAreola har veldig mye å være stolt avAreola har veldig mye å være stolt avAreola har veldig mye å være stolt avAreola har veldig mye å være stolt avAreola har veldig mye å være stolt avAreola har veldig mye å være stolt avAreola har veldig mye å være stolt av

Sv: Ketolysekurs-verdensnyhet?

oooh.. spennende, spennende..

__________________
Vil du ha en ticker? Les her
Areola er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lchf Svar med sitat
Gammel 26-01-06, 22:02   #21
Gamla
Potius sero, quam numquam
 
Gamla sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2004
Innlegg: 1.103
Gamla er en virkelig god ressursGamla er en virkelig god ressursGamla er en virkelig god ressursGamla er en virkelig god ressursGamla er en virkelig god ressursGamla er en virkelig god ressursGamla er en virkelig god ressursGamla er en virkelig god ressursGamla er en virkelig god ressursGamla er en virkelig god ressursGamla er en virkelig god ressurs

Sv: Ketolysekurs-verdensnyhet?

Opprinnelig lagt inn av Torkil

Hei Komkari.
Nå kan du få deg en snikpremiere, den skulle jo først lanseres til midnatt.
Vennlig Hilsen
Torkil

Helt flott, Torkil - og nå skal den bestilles!

__________________
Stor klem fra Gamla!

Medlem av Ren mat-klubben
Gamla er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo vedlikehold Svar med sitat
Gammel 27-01-06, 00:14   #22
Iset
Seniormedlem
 
Iset sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2004
Hvor: Sola
Alder: 44
Innlegg: 10.031
Iset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastisk

Sv: Ketolysekurs-verdensnyhet?

Opprinnelig lagt inn av komkari

Har alt vær inne og kikket på videoklippet,- veldig flott!!!

Det blir virkelig spennende å se hele videoen!

Går det an å se klipp? Jeg får bare opp bildet på en skjerm, men det er altså bare et bilde, det går ikke an å trykke på play.
Ville gjerne sett et lite klipp. Har lyst å bestille dette, for det er jo omtrent slik jeg spiser, og det er jo greit å få noen live-tips.

__________________
Endelig i mål: minus 77 kg!
(Startvekt: 135 kg og 174 cm høy (bmi 44) - vekten i dag: 58 kg (bmi 19)
Iset er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Vektoperert veganer Svar med sitat
Gammel 27-01-06, 00:29   #23
Malin
Juniormedlem
 
Medlem siden: Jan 2006
Innlegg: 39
Malin er ny på veien

Sv: Ketolysekurs-verdensnyhet?

Hei Torkil,

Hva er egentlig forskjellen på DVD versjonen og bredbåndsversjonen?

Vurderer å kjøpe DVD utgaven i gave til min bror, som virkelig trenger å gå ned noen kilo, men som ifremdeles kke har bredbånd, men er det for stor forskjell på funksjonaliteten, ja så vet jeg ikke...

Håper du kan fortelle litt om dette, om du har tid da.

PS
Hvor finner jeg i såfall DVD versjonen på nettshopen din? Den eneste jeg så var bredbåndsutgaven. Og når kommer den nye utgaven av boka di???
DS

Malin er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolyse Svar med sitat
Gammel 27-01-06, 01:09   #24
Gamla
Potius sero, quam numquam
 
Gamla sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2004
Innlegg: 1.103
Gamla er en virkelig god ressursGamla er en virkelig god ressursGamla er en virkelig god ressursGamla er en virkelig god ressursGamla er en virkelig god ressursGamla er en virkelig god ressursGamla er en virkelig god ressursGamla er en virkelig god ressursGamla er en virkelig god ressursGamla er en virkelig god ressursGamla er en virkelig god ressurs

Sv: Ketolysekurs-verdensnyhet?

Opprinnelig lagt inn av Iset

Går det an å se klipp? Jeg får bare opp bildet på en skjerm, men det er altså bare et bilde, det går ikke an å trykke på play.
Ville gjerne sett et lite klipp. Har lyst å bestille dette, for det er jo omtrent slik jeg spiser, og det er jo greit å få noen live-tips.

Hei Iset!
Jeg gikk bare inn på linken under . Da fikk jeg se klippet live på Windows Media Player.

Se smakebit/reklamefilm her

__________________
Stor klem fra Gamla!

Medlem av Ren mat-klubben
Gamla er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo vedlikehold Svar med sitat
Gammel 27-01-06, 10:01   #25
Iset
Seniormedlem
 
Iset sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2004
Hvor: Sola
Alder: 44
Innlegg: 10.031
Iset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastisk

Sv: Ketolysekurs-verdensnyhet?

Tusen takk, der fikk jeg sett den. Det var nemlig ingen link under der jeg så.

Torkil: er du egentlig dansk? Hørte det på snakkingen din, du hørtes veldig opprinnelig dansk ut.

__________________
Endelig i mål: minus 77 kg!
(Startvekt: 135 kg og 174 cm høy (bmi 44) - vekten i dag: 58 kg (bmi 19)
Iset er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Vektoperert veganer Svar med sitat
Svar


Aktive brukere som ser på denne tråden: 1 (0 medlemmer 1 gjester)
 

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 09:34.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Foreldreportalen.no | Selvrealisering.no
© 2004-2015, Lavkarbo.no