Søk i lavkarbosidene:
Tilpasset søk
Gå tilbake   Lavkarbo.no :: Karbojunkie > Kosthold og helse > Kostholdsfilosofier > Atkins kosthold > Induksjonen

Induksjon når man blir syk?

Induksjonen De første 14 dagene med Atkins

Del denne siden:

Svar
 
Trådverktøy
Gammel 08-09-10, 10:03   #1
Sorgfri
Medlem
 
Sorgfri sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2010
Innlegg: 70
Sorgfri er på en erverdig vei
Question

Induksjon når man blir syk?

Hei!

Jeg lurer på om man må begynne induksjonsperioden på nytt når man blir syk og må ha f.eks. hostesaft eller medisiner som inneholder karbo?

Nå har jeg f.eks. en vrien halsbetennelse som jeg ikke blir kvitt. Vet av erfaring at det som hjelper er te med honning og å drikke litt fløte om kvelden (lindrer). Vet jo også at honningen inneholder masse karbo.

Hva gjør dere i en slik situasjon?

__________________




I ferd med å bli lettere!
Sorgfri er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo/ketolysekur :-) Svar med sitat
Gammel 08-09-10, 13:14   #2
Rin
Seniormedlem
 
Rin sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2009
Hvor: Oslo
Alder: 38
Innlegg: 6.608
Rin er bare helt fantastiskRin er bare helt fantastiskRin er bare helt fantastiskRin er bare helt fantastiskRin er bare helt fantastiskRin er bare helt fantastiskRin er bare helt fantastiskRin er bare helt fantastiskRin er bare helt fantastiskRin er bare helt fantastiskRin er bare helt fantastisk

Sv: Induksjon når man blir syk?

Min filosofi er at ved sykdom skal fokuset alltid være på å bli frisk... det er viktigere enn vektnedgang. Kroppen vil være så stressa uansett med å reparere seg selv at om noe av det kan fjernes ved å feks drikke te med honning - da synes jeg at den honningen er lov.

Jeg vet at å avstå fra sukker er "best" siden det er fôr til bakterier etc også, men... for helhetlig psykisk og fysisk velbehag, spis/drikk det som lindrer, og som du får i deg!

Når du er frisk igjen kan du tenke på hvorvidt du vil, eller synes du trenger, å forlenge / restarte induksjonen.

__________________
Min krympedagbok & Lavkarbosaurus!
-33 kg med ketogen LCHF. Vedlikeholder normalvekta.


Rin er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo-høyfett-nullkorn-passemett Svar med sitat
Svar


Aktive brukere som ser på denne tråden: 1 (0 medlemmer 1 gjester)
 

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Lignende tråder
Tråd Trådstarter Forum Svar Siste innlegg
Blir livet mitt perfekt om jeg blir tynn? Nille Generell diskusjon 28 30-07-10 16:23
Egg på induksjon? quebec Atkins kosthold 14 31-08-08 13:25
Induksjon på ny? Posh Spørsmål og svar 0 23-06-08 22:17
Flunk ny på induksjon! Photobscura Induksjonen 41 02-03-07 02:24
Induksjon Nanett Induksjonen 11 16-03-05 13:48


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 06:43.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Foreldreportalen.no | Selvrealisering.no
© 2004-2015, Lavkarbo.no