Søk i lavkarbosidene:
Tilpasset søk
Gå tilbake   Lavkarbo.no :: Karbojunkie > Oppskrifter, bøker og andre tema > Mer enn 30 kg overvekt

Jeg blir GAL av å stå stille

Mer enn 30 kg overvekt Vi som trenger å ta av 30 kilo eller mer står gjerne overfor ekstra store utfordringer. Her deler vi erfaringer, gir gode råd og støtter hverandre.

Del denne siden:

Svar
 
Trådverktøy
Gammel 30-06-10, 19:03   #1
Sukkerfri
Juniormedlem
 
Medlem siden: Mar 2010
Hvor: Akershus
Alder: 51
Innlegg: 15
Sukkerfri er på en erverdig vei
Unhappy

Jeg blir GAL av å stå stille

La om kosten i midten av februar og klarte delmål 1 til 17 mai: - 10kg. Etter det har jeg tatt av litt til som dere ser av tickeren min, men det er ikke mye og jeg blir gal av å stå stille...

Spiser fett og proteiner, trener etter Jillian Michaels dvd`n ( 20 min hvewr dag i knappe to uker nå) og er flink men står bom fast.. Sprekker litt på nøtter iblant når dagene blir tøffe og motiasjonen er minimal..

Delmål 2 var ytterligere 5 kg ned - før vi skal på ferie 14 juli.. Det er to uker til.. Klarer ikke det dessverre!! Er så forferdelig irriterende og jeg kjenner at jeg bruker mye tid og energi på å lure på hva jeg gjør feil og hva jeg kan gjøre for å komme i gang igjen..

Er sint, lei meg, frustrert, trist og på dårlig humør når jeg går slik.. Jeg il ikke mere... (Stå stille altså )

__________________


Sukkerfri er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF Svar med sitat
Gammel 30-06-10, 19:17   #2
Queen of Wands
Medlem
 
Queen of Wands sin avatar
 
Medlem siden: May 2010
Hvor: Buskerud
Innlegg: 390
Queen of Wands er ny på veien

Sv: Jeg blir GAL av å stå stille..

Ja, slikt er utrolig frustrerende! En eller annen grunn er det selvsagt til at du står stille. Om du gjør alt riktig med mat og trening, kan det jo være at du stresser for mye. Lett å si at du skal ta det med ro for meg da... Men tenk på at du har gått ned 12 kg, det er jo veldig bra, og fortsetter du med skikkelig kosthold kommer det til å løsne før eller senere. Prøv å tenk på hvor mye bedre du føler deg uten de 12 kiloene, og prøv å nyt sommeren.

__________________





5 kg til påske
Queen of Wands er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Atkins Svar med sitat
Gammel 30-06-10, 22:26   #3
TinoEzio
Juniormedlem
 
TinoEzio sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2010
Innlegg: 17
TinoEzio er på en erverdig vei

Sv: Jeg blir GAL av å stå stille

Klart det er frustrerende å stå stille, men du har iallefall tatt av ganske mye allerede. Ikke mist motet. Nå kommer kampen om å holde seg på den vekten du har nå, eventuelt gå ned mer. Sånn som jeg ser det, er det vanskeligst å holde seg på den vekten du har slanket deg ned til og ikke gå opp igjen og litt til.

__________________


TinoEzio er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Egenkomponert Svar med sitat
Gammel 30-06-10, 22:55   #4
christine76
Medlem
 
christine76 sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2010
Hvor: Bergen
Alder: 48
Innlegg: 426
christine76 har en fantastisk aura rundt segchristine76 har en fantastisk aura rundt seg

Sv: Jeg blir GAL av å stå stille

Siden du holder på med 30 days shred så kan det godt være at du tar av fett og legger på muskler. Har du målt deg med målebånd?
Jeg står også helt stille nå, til tross for at jeg har rast ned tidligere. Men så målte jeg meg på treningsstudioet og fant ut at jeg har gått ned 2,5 kg fett på de siste to ukene, selv om jeg nesten ikke har gått ned i totalvekt. Og da er det jo bare kjekt

__________________

Har gått ned ca 40 kg og driver og vedlikeholder
christine76 er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Xtravaganza/generel lavkarbo Svar med sitat
Gammel 01-07-10, 15:58   #5
Labomba
Seniormedlem
 
Labomba sin avatar
 
Medlem siden: May 2007
Hvor: Vestfold
Alder: 60
Innlegg: 807
Labomba er en juvelLabomba er en juvelLabomba er en juvel

Sv: Jeg blir GAL av å stå stille

Sliter sjøl jeg asså, men vet jo at det går opp og ned. Det handler om å ikke gi opp, så løsner det etterhvert for deg, som for de fleste her. Meg også håper jeg Ønsker deg lykke til :-)

__________________
Tålmodighet er en dyd

Min journal : http://forum.lavkarbo.no/showthread.php?t=43485
Labomba er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ketolyse Svar med sitat
Gammel 01-07-10, 16:29   #6
Borghild
Seniormedlem
 
Medlem siden: May 2010
Innlegg: 738
Borghild har en fantastisk aura rundt segBorghild har en fantastisk aura rundt seg

Sv: Jeg blir GAL av å stå stille

Har også stått mer eller mindre stille i noen uker nå. Det har gått litt opp og ned, men totalen er null nedgang.
Stresser ikke noe særlig med det, men tenker over hva jeg evt kan endre i kosten. Prøver nå med mer fett, for jeg vet at jeg spiste mer av det i starten. Vil tro at det løsner etterhvert. Drikker kanskje litt for mye Fun iste, så prøver å drikke mer rent vann. (Blir litt lei vannsmaken).

Vi er nok mange i samme situasjon - med stillstand og opp og ned perioder. Jeg tenker mer og mer på hvor godt jeg har det i dag kontra hvordan jeg hadde det med høykarbomat. Så uansett er det en stor gevinst.

__________________
Ned 21 og målet er nådd.
Jeg har god tid; resten av livet faktisk
Borghild er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Atkins/Eat Svar med sitat
Gammel 04-07-10, 22:37   #7
65kgmamma=perfekt
Medlem
 
65kgmamma=perfekt sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2010
Innlegg: 340
65kgmamma=perfekt er på en erverdig vei

Sv: Jeg blir GAL av å stå stille

Opprinnelig lagt inn av Borghild, her.

Har også stått mer eller mindre stille i noen uker nå. Det har gått litt opp og ned, men totalen er null nedgang.
Stresser ikke noe særlig med det, men tenker over hva jeg evt kan endre i kosten. Prøver nå med mer fett, for jeg vet at jeg spiste mer av det i starten. Vil tro at det løsner etterhvert. Drikker kanskje litt for mye Fun iste, så prøver å drikke mer rent vann. (Blir litt lei vannsmaken).

Akkurat som jeg skulle ha skrevet det selv

__________________
Startvekt: 87kg Nåværende vekt: 71,2kg Mål: 65kg


65kgmamma=perfekt er avlogget   Min kostholdsfilosofi: <3 ketolyse <3 Svar med sitat
Gammel 04-07-10, 22:45   #8
Borghild
Seniormedlem
 
Medlem siden: May 2010
Innlegg: 738
Borghild har en fantastisk aura rundt segBorghild har en fantastisk aura rundt seg

Sv: Jeg blir GAL av å stå stille

Opprinnelig lagt inn av 65kgmamma=perfekt, her.

Akkurat som jeg skulle ha skrevet det selv

He he, godt å vite at man ikke er alene om det.

__________________
Ned 21 og målet er nådd.
Jeg har god tid; resten av livet faktisk
Borghild er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Atkins/Eat Svar med sitat
Svar


Aktive brukere som ser på denne tråden: 1 (0 medlemmer 1 gjester)
 

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Lignende tråder
Tråd Trådstarter Forum Svar Siste innlegg
Blir livet mitt perfekt om jeg blir tynn? Nille Generell diskusjon 28 30-07-10 16:23
Stille, stille, stille Adriane Livets lyse side 7 21-11-08 23:31
Det står stille ... tuttelure Spis deg ned i vekt med Skaldeman 9 25-11-07 20:47


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 11:26.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Foreldreportalen.no | Selvrealisering.no
© 2004-2015, Lavkarbo.no