Søk i lavkarbosidene:
Tilpasset søk
Gå tilbake   Lavkarbo.no :: Karbojunkie > Kosthold og helse > Lavkarbo generelt

Hvilket smør skal man velge?

Lavkarbo generelt Generell diskusjon omkring lavkarbo, lavglykemisk og karbohydratkontrollert kosthold.

Del denne siden:

Svar
 
Trådverktøy
Gammel 28-11-11, 20:27   #1
Petra71
Juniormedlem
 
Medlem siden: Apr 2011
Innlegg: 35
Petra71 er på en erverdig vei

Hvilket smør skal man velge?

Hvilket alternativ velger dere når det er umulig å få tak i vanlig meierismør?
Utsolgt over alt her, og jeg har ikke peiling på hva jeg bør kjøpe

__________________


Petra71 er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Prøver meg på Ketolyse Svar med sitat
Gammel 28-11-11, 20:30   #2
TrillTrall
Seniormedlem
 
TrillTrall sin avatar
 
Medlem siden: May 2010
Hvor: Trøndelag
Alder: 55
Innlegg: 5.374
TrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastisk

Sv: Hvilket smør skal man velge?

Opprinnelig lagt inn av Petra71, her.

Hvilket alternativ velger dere når det er umulig å få tak i vanlig meierismør?
Utsolgt over alt her, og jeg har ikke peiling på hva jeg bør kjøpe

Vi bruker ikke annet enn en eller annen form for meierismør (setersmør, rørossmør - whatever) eller bremykt. Til steking kan du bruke matolje så lenge. Er det helt tomt for alle typer smør?

Det var det forresten på Rema her, damen så på Lille Gubben med store øyne og sa:"Det er helt tomt for alt! Selv det kjempedyre røros-smøret er utsolgt!"

__________________
Uansett hvor sakte du løper, knuser du alle som ligger på sofaen!

http://lilletrilles.blogspot.no/
TrillTrall er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Moderat lavkarbo :) Svar med sitat
Gammel 28-11-11, 21:01   #3
Imse
Seniormedlem
 
Imse sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2005
Hvor: Hedmark
Innlegg: 9.680
Imse er bare helt fantastiskImse er bare helt fantastiskImse er bare helt fantastiskImse er bare helt fantastiskImse er bare helt fantastiskImse er bare helt fantastiskImse er bare helt fantastiskImse er bare helt fantastiskImse er bare helt fantastiskImse er bare helt fantastiskImse er bare helt fantastisk

Sv: Hvilket smør skal man velge?

Har de fløte da? Om de har det, så er det gjort p¨å minutter å lage eget smør. Har de ikke fløte, så har de kanskje rømme, det funker like bra.

Jeg vet ikke om alle merkene på smør, men husk at smør er smør og er laget av fløte eller rømme og ikke noe annet.

Til steking kan du bruke delfiafett eller den mere fine cocosaen. Kaldpressede oljer går også bra.

Imse er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketogent 0-20 Svar med sitat
Gammel 28-11-11, 21:42   #4
Yrla
Seniormedlem
 
Yrla sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2011
Innlegg: 4.612
Yrla har veldig mye å være stolt avYrla har veldig mye å være stolt avYrla har veldig mye å være stolt avYrla har veldig mye å være stolt avYrla har veldig mye å være stolt avYrla har veldig mye å være stolt avYrla har veldig mye å være stolt avYrla har veldig mye å være stolt av

Sv: Hvilket smør skal man velge?

Om du liker klarnet smør finnes det (ghee) i utenlandsk sjapper. Stek i raps eller olivenolje hvis du ikke vil ha ghee.

Yrla er avlogget   Min kostholdsfilosofi: lavkarbo Svar med sitat
Gammel 28-11-11, 22:07   #5
Charlott
Seniormedlem
 
Charlott sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2009
Hvor: Skreia, på sjølveste Toten ;)
Alder: 57
Innlegg: 4.182
Charlott er bare helt fantastiskCharlott er bare helt fantastiskCharlott er bare helt fantastiskCharlott er bare helt fantastiskCharlott er bare helt fantastiskCharlott er bare helt fantastiskCharlott er bare helt fantastiskCharlott er bare helt fantastiskCharlott er bare helt fantastiskCharlott er bare helt fantastiskCharlott er bare helt fantastisk

Sv: Hvilket smør skal man velge?

Jeg er klin gæern og steker i margarin

__________________



Vanligvis er jeg tynn og bedårende, men i dag har jeg fri!

Charlott er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF Svar med sitat
Gammel 28-11-11, 23:19   #6
Petra71
Juniormedlem
 
Medlem siden: Apr 2011
Innlegg: 35
Petra71 er på en erverdig vei

Sv: Hvilket smør skal man velge?

Opprinnelig lagt inn av Charlott, her.

Jeg er klin gæern og steker i margarin

Du e nå tullatt ja hehe

__________________


Petra71 er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Prøver meg på Ketolyse Svar med sitat
Gammel 28-11-11, 23:25   #7
Charlott
Seniormedlem
 
Charlott sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2009
Hvor: Skreia, på sjølveste Toten ;)
Alder: 57
Innlegg: 4.182
Charlott er bare helt fantastiskCharlott er bare helt fantastiskCharlott er bare helt fantastiskCharlott er bare helt fantastiskCharlott er bare helt fantastiskCharlott er bare helt fantastiskCharlott er bare helt fantastiskCharlott er bare helt fantastiskCharlott er bare helt fantastiskCharlott er bare helt fantastiskCharlott er bare helt fantastisk

Sv: Hvilket smør skal man velge?

Opprinnelig lagt inn av Petra71, her.

Du e nå tullatt ja hehe

Hehe, sprett sprø!
Men, folk har overlevd margarinen i årevis, dette er bare for en (forhåpentligvis!) kortkort periode, og da gidder jeg rett og slett ikke å styre så mye med det

Bruker heller litt mindre og venter med lengsel på at meierismøret skal stå på sin faste plass i butikkhylla igjen

__________________



Vanligvis er jeg tynn og bedårende, men i dag har jeg fri!

Charlott er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF Svar med sitat
Gammel 28-11-11, 23:58   #8
Petra71
Juniormedlem
 
Medlem siden: Apr 2011
Innlegg: 35
Petra71 er på en erverdig vei

Sv: Hvilket smør skal man velge?

Opprinnelig lagt inn av Charlott, her.

Hehe, sprett sprø!
Men, folk har overlevd margarinen i årevis, dette er bare for en (forhåpentligvis!) kortkort periode, og da gidder jeg rett og slett ikke å styre så mye med det

Bruker heller litt mindre og venter med lengsel på at meierismøret skal stå på sin faste plass i butikkhylla igjen

Jeg har ikke funnet no alternativ egentlig, bor på liten plass med lite utvalg
Også jeg som akkurat har tømt kjøleskapet for Melange da
kanskje jeg også ender der for en kort periode

__________________


Petra71 er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Prøver meg på Ketolyse Svar med sitat
Gammel 29-11-11, 12:44   #9
Imse
Seniormedlem
 
Imse sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2005
Hvor: Hedmark
Innlegg: 9.680
Imse er bare helt fantastiskImse er bare helt fantastiskImse er bare helt fantastiskImse er bare helt fantastiskImse er bare helt fantastiskImse er bare helt fantastiskImse er bare helt fantastiskImse er bare helt fantastiskImse er bare helt fantastiskImse er bare helt fantastiskImse er bare helt fantastisk

Sv: Hvilket smør skal man velge?

Opprinnelig lagt inn av Petra71, her.

Jeg har ikke funnet no alternativ egentlig, bor på liten plass med lite utvalg
Også jeg som akkurat har tømt kjøleskapet for Melange da
kanskje jeg også ender der for en kort periode

De har da vel noe slags olje på butikken? Vår lokale butikk er kjempeliten, men de har da et slag kaldpresset olivenolje.. Og delfiafett har de fleste butikker, også vår lille lokale. Man trenger jo ikke gå på melange bare fordi butikken har dårlig utvalg. Defliafett er et godt valg fordi det er nøytralt med tanke på omega 3 og omega 6.

Imse er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketogent 0-20 Svar med sitat
Gammel 29-11-11, 13:24   #10
Yrla
Seniormedlem
 
Yrla sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2011
Innlegg: 4.612
Yrla har veldig mye å være stolt avYrla har veldig mye å være stolt avYrla har veldig mye å være stolt avYrla har veldig mye å være stolt avYrla har veldig mye å være stolt avYrla har veldig mye å være stolt avYrla har veldig mye å være stolt avYrla har veldig mye å være stolt av

Sv: Hvilket smør skal man velge?

Det er vel margariner som er sunnere enn andre og? Den derre hjertegod eller hva det var, kanskje ikke så verst? Jeg står over selv, altså, bruker hvetekimolje mens jeg venter og steker i rapsolje eller ghee.

Yrla er avlogget   Min kostholdsfilosofi: lavkarbo Svar med sitat
Gammel 29-11-11, 13:38   #11
Imse
Seniormedlem
 
Imse sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2005
Hvor: Hedmark
Innlegg: 9.680
Imse er bare helt fantastiskImse er bare helt fantastiskImse er bare helt fantastiskImse er bare helt fantastiskImse er bare helt fantastiskImse er bare helt fantastiskImse er bare helt fantastiskImse er bare helt fantastiskImse er bare helt fantastiskImse er bare helt fantastiskImse er bare helt fantastisk

Sv: Hvilket smør skal man velge?

Opprinnelig lagt inn av Yrla, her.

Det er vel margariner som er sunnere enn andre og? Den derre hjertegod eller hva det var, kanskje ikke så verst? Jeg står over selv, altså, bruker hvetekimolje mens jeg venter og steker i rapsolje eller ghee.

Fortsatt fremstilt på samme måte som vanlig margarin, den er bare tilsatt litt andre ting som liksom skal være hjertegode. Jeg har ikke det minste tro på at vita hjertegod er noe vesentlig mere hjertegod en melange..

Imse er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketogent 0-20 Svar med sitat
Gammel 29-11-11, 14:36   #12
nellie
Seniormedlem
 
nellie sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2007
Hvor: Sarpsborg
Alder: 38
Innlegg: 14.496
nellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisk

Sv: Hvilket smør skal man velge?

Jeg steker ikke så ille mye nå, men skulle jeg gjort det ville jeg brukt enten ingenting/litt vann eller margarin. Orker ikke bli heeelt hysterisk her heller. Nå om dagen blir veldig mye ovnsbakt, pga denna smørmangelen.

__________________
nellie er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Moderat lavkarbo Svar med sitat
Gammel 30-11-11, 12:52   #13
blucher
Seniormedlem
 
Medlem siden: Aug 2010
Innlegg: 813
blucher er på en erverdig vei

Sv: Hvilket smør skal man velge?

Jeg har følgende prioriteringsrekkefølge på steking:
- meierismør
- bremykt flytende
- bremykt smør
- rapsolje
- olivenolje
- cocosa (har ikke prøvd ennå)

Problemet med smørmangel, er i grunnen mest hva jeg skal ha på frokostomeletten min hvis det blir helt smørtomt her - *avhengig* og *angst*

blucher er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Skaldeman-inspirert, egenkomponert Svar med sitat
Gammel 30-11-11, 15:57   #14
Supera
Seniormedlem
 
Supera sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2009
Hvor: Moi
Alder: 39
Innlegg: 4.053
Supera er bare helt fantastiskSupera er bare helt fantastiskSupera er bare helt fantastiskSupera er bare helt fantastiskSupera er bare helt fantastiskSupera er bare helt fantastiskSupera er bare helt fantastiskSupera er bare helt fantastiskSupera er bare helt fantastiskSupera er bare helt fantastiskSupera er bare helt fantastisk

Sv: Hvilket smør skal man velge?

Smørmangelen har ikke kommet til oss enda som jeg har fått med meg. Jeg har hatt null problemer med å få tak i smør...

__________________
-smileyen er snill, ikke sarkastisk! Nemlig!

Delmål 1: -10 kg. Delmål 2: BMI 40:
Supera er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Tester ut ZC Svar med sitat
Gammel 30-11-11, 16:07   #15
Lillemy71
Seniormedlem
 
Lillemy71 sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2010
Innlegg: 2.372
Lillemy71 er bare helt fantastiskLillemy71 er bare helt fantastiskLillemy71 er bare helt fantastiskLillemy71 er bare helt fantastiskLillemy71 er bare helt fantastiskLillemy71 er bare helt fantastiskLillemy71 er bare helt fantastiskLillemy71 er bare helt fantastiskLillemy71 er bare helt fantastiskLillemy71 er bare helt fantastiskLillemy71 er bare helt fantastisk

Sv: Hvilket smør skal man velge?

Opprinnelig lagt inn av Supera, her.

Smørmangelen har ikke kommet til oss enda som jeg har fått med meg. Jeg har hatt null problemer med å få tak i smør...

Hamstre og begynne å selge på nett da Ellers kommer jeg nedover dersom smørmangelen slår ut her også

__________________
Easy isn't always simple
Keep an open mind, but not so open that your brain falls out


Lillemy71 er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketose Svar med sitat
Gammel 30-11-11, 16:11   #16
Supera
Seniormedlem
 
Supera sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2009
Hvor: Moi
Alder: 39
Innlegg: 4.053
Supera er bare helt fantastiskSupera er bare helt fantastiskSupera er bare helt fantastiskSupera er bare helt fantastiskSupera er bare helt fantastiskSupera er bare helt fantastiskSupera er bare helt fantastiskSupera er bare helt fantastiskSupera er bare helt fantastiskSupera er bare helt fantastiskSupera er bare helt fantastisk

Sv: Hvilket smør skal man velge?

Opprinnelig lagt inn av Lillemy71, her.

Hamstre og begynne å selge på nett da Ellers kommer jeg nedover dersom smørmangelen slår ut her også

Ja, kanskje det. En gang måtte jeg faktisk kjøpe rørossmør fordi de var utsolgt for meierismør, men det var fortsatt smør. Og en gang måtte jeg kjøpe 250 gramspakke fordi de var utsolgt for 500g. Men jeg har alltid fått tak i smør på butikken i bygda mi.

__________________
-smileyen er snill, ikke sarkastisk! Nemlig!

Delmål 1: -10 kg. Delmål 2: BMI 40:
Supera er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Tester ut ZC Svar med sitat
Gammel 30-11-11, 18:44   #17
Yrla
Seniormedlem
 
Yrla sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2011
Innlegg: 4.612
Yrla har veldig mye å være stolt avYrla har veldig mye å være stolt avYrla har veldig mye å være stolt avYrla har veldig mye å være stolt avYrla har veldig mye å være stolt avYrla har veldig mye å være stolt avYrla har veldig mye å være stolt avYrla har veldig mye å være stolt av

Sv: Hvilket smør skal man velge?

http://ordentligmat.no/2009/09/hjemmelaget-sm%C3%B8r/

Yrla er avlogget   Min kostholdsfilosofi: lavkarbo Svar med sitat
Gammel 30-11-11, 19:02   #18
Peppa Gris
Seniormedlem
 
Peppa Gris sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2011
Innlegg: 1.140
Peppa Gris er veldig godt liktPeppa Gris er veldig godt liktPeppa Gris er veldig godt liktPeppa Gris er veldig godt liktPeppa Gris er veldig godt liktPeppa Gris er veldig godt liktPeppa Gris er veldig godt liktPeppa Gris er veldig godt likt

Sv: Hvilket smør skal man velge?

Her går det i melange så lenge. Overlever nok det og.

__________________
Min journal
Peppa Gris er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Mindre karbohydrater, mer trening! Svar med sitat
Gammel 30-11-11, 19:16   #19
Yrla
Seniormedlem
 
Yrla sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2011
Innlegg: 4.612
Yrla har veldig mye å være stolt avYrla har veldig mye å være stolt avYrla har veldig mye å være stolt avYrla har veldig mye å være stolt avYrla har veldig mye å være stolt avYrla har veldig mye å være stolt avYrla har veldig mye å være stolt avYrla har veldig mye å være stolt av

Sv: Hvilket smør skal man velge?

Mamma skal se om hun får tak i noen pakker i Danmark i helgen.Det er visst tollsats, 25 kr pr kg smør. Ikke rart det ikke er importert ennå. Hun fikk også vite at på Spar skal de få inn smør fredag.

Yrla er avlogget   Min kostholdsfilosofi: lavkarbo Svar med sitat
Gammel 01-12-11, 08:10   #20
Lillemy71
Seniormedlem
 
Lillemy71 sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2010
Innlegg: 2.372
Lillemy71 er bare helt fantastiskLillemy71 er bare helt fantastiskLillemy71 er bare helt fantastiskLillemy71 er bare helt fantastiskLillemy71 er bare helt fantastiskLillemy71 er bare helt fantastiskLillemy71 er bare helt fantastiskLillemy71 er bare helt fantastiskLillemy71 er bare helt fantastiskLillemy71 er bare helt fantastiskLillemy71 er bare helt fantastisk

Sv: Hvilket smør skal man velge?

Folk er gærne, er overbevist at en del av de kjerringene som hamstere på smør kommer til å ha svære lager til langt på nyåret, selv etter julebakst og jul. Man trenger ikke 5 kg smør selv om man skal lage 7 slag, ihvertfall i følge tanta mi som er et bakegeni.

Det er jo helt klart at av ulike gunner er smørproduksjonen mindre i år enn normalt og forbruket har gått opp. Men takket være hysterimeldinger i pressa, hamstrer jo folk også helt hysterisk.

Husker for en god del år tilbake hvor det ble varslet at en streik i transportbransjen tror jeg det var, som kunne bli langvarig og gi bl.a. brødmangel. Folk hamstra jo brød som gærne og fyllte frysere med årsforbruk av brød. Huska jeg kom på butikken og det eneste som var igjen var noen få halvsteikte, frosne brød. Tok to sånne jeg og noen dager var streiken avblåst. Folk sleit jo med frossent brød i lange tider etterpå Samme er det med smør, hadde bare folk vært litt nøkterne og ikke hamstret hadde det ikke vært noe problem tror jeg.

__________________
Easy isn't always simple
Keep an open mind, but not so open that your brain falls out


Lillemy71 er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketose Svar med sitat
Gammel 01-12-11, 11:00   #21
Peppa Gris
Seniormedlem
 
Peppa Gris sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2011
Innlegg: 1.140
Peppa Gris er veldig godt liktPeppa Gris er veldig godt liktPeppa Gris er veldig godt liktPeppa Gris er veldig godt liktPeppa Gris er veldig godt liktPeppa Gris er veldig godt liktPeppa Gris er veldig godt liktPeppa Gris er veldig godt likt

Sv: Hvilket smør skal man velge?

Jeg blir litt flau av å lese toppoppslag i avisa om smørmangel. Herreminhatt, vi har det bra godt i dette landet.

__________________
Min journal
Peppa Gris er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Mindre karbohydrater, mer trening! Svar med sitat
Gammel 01-12-11, 11:33   #22
TrillTrall
Seniormedlem
 
TrillTrall sin avatar
 
Medlem siden: May 2010
Hvor: Trøndelag
Alder: 55
Innlegg: 5.374
TrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastisk

Sv: Hvilket smør skal man velge?

Opprinnelig lagt inn av Yrla, her.

Det er vel margariner som er sunnere enn andre og? Den derre hjertegod eller hva det var, kanskje ikke så verst? Jeg står over selv, altså, bruker hvetekimolje mens jeg venter og steker i rapsolje eller ghee.

Ifølge Lille Gubben inneholder Vita hjertego' palmeolje... Hvor ille er egentlig palmeoljen i seg selv?

Man hugger jo ned regnskog og annen urskog i lange baner for å plante palmer for utvinning av palmeolje og det er jo ikke akkurat miljøvennlig. Nok en grunn til å ligge unna Vita.

__________________
Uansett hvor sakte du løper, knuser du alle som ligger på sofaen!

http://lilletrilles.blogspot.no/
TrillTrall er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Moderat lavkarbo :) Svar med sitat
Gammel 01-12-11, 12:43   #23
Yrla
Seniormedlem
 
Yrla sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2011
Innlegg: 4.612
Yrla har veldig mye å være stolt avYrla har veldig mye å være stolt avYrla har veldig mye å være stolt avYrla har veldig mye å være stolt avYrla har veldig mye å være stolt avYrla har veldig mye å være stolt avYrla har veldig mye å være stolt avYrla har veldig mye å være stolt av

Sv: Hvilket smør skal man velge?

Opprinnelig lagt inn av TrillTrall, her.

Ifølge Lille Gubben inneholder Vita hjertego' palmeolje... Hvor ille er egentlig palmeoljen i seg selv?

Man hugger jo ned regnskog og annen urskog i lange baner for å plante palmer for utvinning av palmeolje og det er jo ikke akkurat miljøvennlig. Nok en grunn til å ligge unna Vita.

Palmeolje er så sunn som hvor pent den er behandlet , tenker jeg.

Yrla er avlogget   Min kostholdsfilosofi: lavkarbo Svar med sitat
Gammel 01-12-11, 12:46   #24
Yrla
Seniormedlem
 
Yrla sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2011
Innlegg: 4.612
Yrla har veldig mye å være stolt avYrla har veldig mye å være stolt avYrla har veldig mye å være stolt avYrla har veldig mye å være stolt avYrla har veldig mye å være stolt avYrla har veldig mye å være stolt avYrla har veldig mye å være stolt avYrla har veldig mye å være stolt av

Sv: Hvilket smør skal man velge?

Opprinnelig lagt inn av Peppa Gris, her.

Jeg blir litt flau av å lese toppoppslag i avisa om smørmangel. Herreminhatt, vi har det bra godt i dette landet.

Ja, vi har det godt, men det er så underlig at det skal finnes mangel på noe i Norge. Sikkert derfor det står så mye om det. Minner om krig også. Og Tine forventer man skal stille opp med alskens vi vil ha. De er jo så store. Nå blir det mindre osteproduksjon for å lage smør isteden hos Tine, om jeg ikke har nevnt det allerede. Å lage smør klarer vi, ost er verre.

Yrla er avlogget   Min kostholdsfilosofi: lavkarbo Svar med sitat
Svar


Aktive brukere som ser på denne tråden: 1 (0 medlemmer 1 gjester)
 

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Lignende tråder
Tråd Trådstarter Forum Svar Siste innlegg
Hvilket smør skal jeg velge ? Phobia Spørsmål om matvarer og oppskrifter 7 28-10-11 09:28
Hvilket sukker bør jeg velge? Ursula89 Spørsmål og svar 7 21-08-10 01:10
Hvilket pulver skal jeg velge? Dita Spørsmål og svar 2 02-10-09 20:34
Hvilket søtstoff bør jeg velge? trudern Spørsmål om matvarer og oppskrifter 6 08-05-09 23:33
Hvilket lavkarbokosthold/diett bør jeg velge? Iselilja Spørsmål og svar 55 23-04-09 20:02


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 13:35.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Foreldreportalen.no | Selvrealisering.no
© 2004-2015, Lavkarbo.no