Søk i lavkarbosidene:
Tilpasset søk
Gå tilbake   Lavkarbo.no :: Karbojunkie > Kosthold og helse > Kostholdsfilosofier > Ketolysekuren

Holdbarhet på MCT olje

Del denne siden:

Svar
 
Trådverktøy
Gammel 10-10-07, 21:58   #1
nita58
Medlem
 
nita58 sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Alder: 55
Innlegg: 424
nita58 har en fantastisk aura rundt segnita58 har en fantastisk aura rundt seg

Holdbarhet på MCT olje

Hei!

Jeg kjøpte MCT olje i juli/august, den har vært i kjøleskapet hele tiden. Hvor lang holdbarhet har den etter at den er åpnet?

Det står 12-03-10, er det mulig til 2010?

__________________









nita58 er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolyse......igjen :o) Svar med sitat
Gammel 10-10-07, 22:00   #2
Distrea
Støttemedlem
 
Distrea sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2007
Hvor: Drammen
Alder: 53
Innlegg: 4.837
Distrea er bare helt fantastiskDistrea er bare helt fantastiskDistrea er bare helt fantastiskDistrea er bare helt fantastiskDistrea er bare helt fantastiskDistrea er bare helt fantastiskDistrea er bare helt fantastiskDistrea er bare helt fantastiskDistrea er bare helt fantastiskDistrea er bare helt fantastiskDistrea er bare helt fantastisk

Sv: Holdbarhet på MCT olje

Opprinnelig lagt inn av nita58, her.

Hei!

Jeg kjøpte MCT olje i juli/august, den har vært i kjøleskapet hele tiden. Hvor lang holdbarhet har den etter at den er åpnet?

Det står 12-03-10, er det mulig til 2010?

Er nok mulig det da... står akkurat samme dato på min... har ikke dårlig tid på å bruke den opp da

Distrea er avlogget   Min kostholdsfilosofi: samma det, bare jeg er i ketose Svar med sitat
Gammel 10-10-07, 22:08   #3
nita58
Medlem
 
nita58 sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Alder: 55
Innlegg: 424
nita58 har en fantastisk aura rundt segnita58 har en fantastisk aura rundt seg

Sv: Holdbarhet på MCT olje

Opprinnelig lagt inn av Distrea, her.

Er nok mulig det da... står akkurat samme dato på min... har ikke dårlig tid på å bruke den opp da

Nope, supert-ikke noe hastverk! takk for rask tilbakemelding!

__________________









nita58 er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolyse......igjen :o) Svar med sitat
Gammel 10-10-07, 22:18   #4
wander
Medlem
 
wander sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2007
Hvor: Drammen
Alder: 52
Innlegg: 387
wander har en fantastisk aura rundt segwander har en fantastisk aura rundt seg

Sv: Holdbarhet på MCT olje

Men, står det ikke også på flaska at når den er åpnet må den brukes innen én mnd?

Jeg har gått over til Cocosa fordi jeg ikke rakk å få i meg hele flaska på en mnd... men det er kanskje ikke så veldig viktig?

__________________
wander er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Generell lavkarbo Svar med sitat
Gammel 10-10-07, 22:23   #5
nita58
Medlem
 
nita58 sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Alder: 55
Innlegg: 424
nita58 har en fantastisk aura rundt segnita58 har en fantastisk aura rundt seg

Sv: Holdbarhet på MCT olje

Opprinnelig lagt inn av wander, her.

Men, står det ikke også på flaska at når den er åpnet må den brukes innen én mnd?

Jeg har gått over til Cocosa fordi jeg ikke rakk å få i meg hele flaska på en mnd... men det er kanskje ikke så veldig viktig?

Iiiiiiiiiiiikkkk???? På med lesebrillene og jammen står det ikke det! Innen 1 mnd-da kan jeg bare kaste den jeg har.....uff det var sure penger!

Takk for opplysningen!!!

__________________









nita58 er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolyse......igjen :o) Svar med sitat
Gammel 10-10-07, 23:28   #6
JenJen
Seniormedlem
 
JenJen sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2007
Alder: 38
Innlegg: 2.608
JenJen er en virkelig god ressursJenJen er en virkelig god ressursJenJen er en virkelig god ressursJenJen er en virkelig god ressursJenJen er en virkelig god ressursJenJen er en virkelig god ressursJenJen er en virkelig god ressursJenJen er en virkelig god ressursJenJen er en virkelig god ressursJenJen er en virkelig god ressursJenJen er en virkelig god ressurs

Sv: Holdbarhet på MCT olje

Du kan jo prøve å smake litt på den da? Jeg kjøpte min i august, og drikker fortsatt av den. Regner med kroppen min sier ifra dersom den er dårlig

__________________


Rest if you must, but don't you quit.


JenJen er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lytter til kroppen Svar med sitat
Gammel 11-10-07, 00:28   #7
Viclin
Seniormedlem
 
Viclin sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2007
Innlegg: 1.407
Viclin er en juvelViclin er en juvelViclin er en juvel

Sv: Holdbarhet på MCT olje

Jeg kjøpte også min i august, og bruker den for det. Har vel litt under halvparten igjen nå.

Viclin er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF Svar med sitat
Gammel 11-10-07, 07:11   #8
Distrea
Støttemedlem
 
Distrea sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2007
Hvor: Drammen
Alder: 53
Innlegg: 4.837
Distrea er bare helt fantastiskDistrea er bare helt fantastiskDistrea er bare helt fantastiskDistrea er bare helt fantastiskDistrea er bare helt fantastiskDistrea er bare helt fantastiskDistrea er bare helt fantastiskDistrea er bare helt fantastiskDistrea er bare helt fantastiskDistrea er bare helt fantastiskDistrea er bare helt fantastisk

Sv: Holdbarhet på MCT olje

  • En mnd... Skal litt til å få i seg en liter på en mnd. Jeg åpna min i juni.. ikke noe rart med den... skal roportere her hvis jeg blir dårlig...

Distrea er avlogget   Min kostholdsfilosofi: samma det, bare jeg er i ketose Svar med sitat
Svar


Aktive brukere som ser på denne tråden: 1 (0 medlemmer 1 gjester)
 

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Lignende tråder
Tråd Trådstarter Forum Svar Siste innlegg
Hva er beste olje? Kanutten Spørsmål om matvarer og oppskrifter 7 20-09-07 18:06
Får jeg nok fett eller skal jeg bruke mct olje i tillegg ... Lindabtn Ketolysekuren 53 17-09-07 20:55
Hva er egentlig mest effektivt MCT oljen eller Cocosaen ? Kokosbolla :o) Ketolysekuren 1 19-08-07 21:54
MCT olje, Hvor kjøpe, og til hvilken pris? 01jun07 Lavkarbo generelt 23 30-07-07 10:40
Kokosolje - mct olje lekenlett Spørsmål og svar 49 20-08-06 22:49


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 06:13.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Foreldreportalen.no | Selvrealisering.no
© 2004-2015, Lavkarbo.no