Søk i lavkarbosidene:
Tilpasset søk
Gå tilbake   Lavkarbo.no :: Karbojunkie > Kosthold og helse > Helserelatert > Fysisk og mental helse

Magetrøbbel, avføring

Fysisk og mental helse Her er forumet for temaer som angår den fysiske helsen vår, og temaer som er knyttet til det mentale (feks. målsetting og motivasjon, eller om en blir oppstemt eller nedstemt i prosessen ved å legge om livsstilen og kostholdet sitt ol.).

Del denne siden:

Svar
 
Trådverktøy
Gammel 19-04-13, 08:20   #1
Nyttogbedreliv
Medlem
 
Medlem siden: Dec 2011
Innlegg: 69
Nyttogbedreliv er på en erverdig vei

Magetrøbbel, avføring

Jeg har gått en stund på lavkarbo. Har noen dager jeg har mer karbo pga jeg er litt glad i havregyn. Spiser da glutenfri.
Ellers så spiser jeg ikke brød mat. Holder meg til kjøtt, pålegg, egg , salat og grønnsaker. Drikker mye vann.
Tror jeg går noe lunde etter boka. Spiser minimalt med melkeprodukter pga jeg får halsbrann av melk, fløte osv-

Men har slitt lenge med magen.
Typisk dag for meg. Spiser frokost hjemme.
Kommer på jobb og tar en kaffi.
Men alltid så plutslig på do ( nr 2 ).
Klarer nesten ikke å holde meg, må skynde meg.
Når jeg er på do og har gjort mitt så begynner jeg ofte å kaldsvetter. Litt uvel. Kommer seg etterhvert.

Noen andre som har det sånn?

Noen gode råd?

Nyttogbedreliv er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Egenkomponert Svar med sitat
Gammel 19-04-13, 08:30   #2
smgj
Seniormedlem
 
smgj sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2011
Hvor: Østfold
Alder: 50
Innlegg: 6.228
smgj er bare helt fantastisksmgj er bare helt fantastisksmgj er bare helt fantastisksmgj er bare helt fantastisksmgj er bare helt fantastisksmgj er bare helt fantastisksmgj er bare helt fantastisksmgj er bare helt fantastisksmgj er bare helt fantastisksmgj er bare helt fantastisksmgj er bare helt fantastisk

Sv: magetrøbbel, avføring :/

Kaffe kan virke sånn ...?

__________________
Fant (og mistet igjen) matchvekta under candida- og eliminasjonsdiett ifm. stoffskiftesykdom. Forsøker nå å finne den igjen med inspirasjon fra Primal Blueprint
smgj er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Primal Blueprint - tåler begrenset melk (lett laktoseintolerant) og glutenholdig mel enda dårligere. Svar med sitat
Gammel 19-04-13, 08:35   #3
TrillTrall
Seniormedlem
 
TrillTrall sin avatar
 
Medlem siden: May 2010
Hvor: Trøndelag
Alder: 55
Innlegg: 5.374
TrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastisk

Sv: magetrøbbel, avføring :/

Legg merke til hva du spiser og drikker like i forkant av når dette skjer. Dropp kaffen i noen dager og se om det samme skjer allikevel.

Det er ikke uvanlig å kaldsvette litt etter en "massiv" tømming, det er min erfaring i alle fall. Om jeg er ganske "full" i tarmene kan jeg bli ganske så kvalm også, men når jeg har fått ut det meste (uten å spy) så gir kvalmen seg helt. Tarmen påvirker kroppen mye mer enn mange av oss er klar over.

__________________
Uansett hvor sakte du løper, knuser du alle som ligger på sofaen!

http://lilletrilles.blogspot.no/
TrillTrall er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Moderat lavkarbo :) Svar med sitat
Gammel 19-04-13, 09:29   #4
Maria29
Seniormedlem
 
Maria29 sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2012
Hvor: Drammen
Alder: 41
Innlegg: 857
Maria29 er ny på veien

Sv: Magetrøbbel, avføring.

Jeg får det slik hver dag etter kaffen

__________________
Marias journal

Maria29 er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Variert Svar med sitat
Svar


Aktive brukere som ser på denne tråden: 1 (0 medlemmer 1 gjester)
 

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Lignende tråder
Tråd Trådstarter Forum Svar Siste innlegg
Lys avføring? halsea Spørsmål og svar 3 20-03-13 20:08
Hard avføring? Mt2t Fysisk og mental helse 37 12-10-11 21:23
Avføring bubbletopp Fysisk og mental helse 50 17-03-11 23:12
Et guffent tema: Avføring ... Obsidaisi Ketolysekuren 4 01-02-10 21:20
Avføring - nok en gang journey Fysisk og mental helse 2 03-03-09 14:06


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 15:52.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Foreldreportalen.no | Selvrealisering.no
© 2004-2015, Lavkarbo.no