Søk i lavkarbosidene:
Tilpasset søk
Gå tilbake   Lavkarbo.no :: Karbojunkie > Kosthold og helse > Kostholdsfilosofier > Ketolysekuren

Tilbake fra ferie- og en gedigen sprekk ...

Del denne siden:

Svar
 
Trådverktøy
Gammel 09-08-07, 17:54   #1
MorStine
Seniormedlem
 
MorStine sin avatar
 
Medlem siden: May 2007
Hvor: Eidsvoll
Alder: 44
Innlegg: 1.651
MorStine er veldig godt liktMorStine er veldig godt liktMorStine er veldig godt liktMorStine er veldig godt liktMorStine er veldig godt liktMorStine er veldig godt liktMorStine er veldig godt liktMorStine er veldig godt likt
Thumbs down

Tilbake fra ferie- og en gedigen sprekk ...

Ganske skuffet over meg selv. Gikk så fint de tre første dagene på ferie, men så gikk det skeis, så ble det ett par øl hver kveld, spsite speltbrød og koste meg... Jada, for jeg har virkelig kost meg og dytta i meg altfor mye karbs Skuffa, skuffa, skuffa... Det dekker vel det meste. Kom hjem på lørdag, gikk på vekta, 5 kg hadde jeg fått på meg på to uker... Helt utrolig hvor fort det snur når man har levd på lavkarbo også dytter på med karbs. På søndag var det rett på etolyse igjen, kom i ketose søndag kveld, det var jeg fornøyd meg. Nå har jeg vært kjempeflink og gått ned 3 av kiloene igjen... Veien ble plutselig litt lengre mot målet, men jeg vet jeg skal nå det...

__________________
Er nå i gang med LCHF
It's no hocus pocus, it's all about the focus!
MorStine er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketogen diett Svar med sitat
Gammel 09-08-07, 19:06   #2
Lindabtn
Seniormedlem
 
Lindabtn sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2007
Hvor: Aust Agder
Alder: 38
Innlegg: 1.595
Lindabtn er veldig godt liktLindabtn er veldig godt liktLindabtn er veldig godt liktLindabtn er veldig godt liktLindabtn er veldig godt liktLindabtn er veldig godt liktLindabtn er veldig godt likt

Sv: Tilbake fra ferie- og en gedigen sprekk ...

Skulle bare mangle om man ikke skulle kose seg litt ekstra når man er på ferie da skal en uke til zakynthos i september og kommer nok til å spise en karbis eller to ekstra, litt vanskelig å leve lavkarbo når man er et sted man ikke er kjent med matvarene, kanskje , men skjønner, veldig surt og se vekta stige.... gruer meg til å se det, håper ikke det skjer stooore forandringer
Men fint å se at de forsvinner fort igjen....

__________________
Mamma til verdens hærligste William

Lindabtn er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Mamma til William. Ny start med sunn mat! Svar med sitat
Gammel 09-08-07, 19:29   #3
Robyn
Seniormedlem
 
Robyn sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2007
Alder: 49
Innlegg: 805
Robyn er virkelig snillRobyn er virkelig snillRobyn er virkelig snillRobyn er virkelig snill

Sv: Tilbake fra ferie- og en gedigen sprekk ...

Velkommen tilbake.

Gjort er gjort og spist er spist. Du har allerede lagt det bak deg og startet på ny frisk igjen, det går nok fort av igjen skal du se.

Håper feriekiloene er borte før du får sukk for deg.

__________________
Endelig i mål.
Robyn er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Eurodiett fase 2 Svar med sitat
Gammel 09-08-07, 19:52   #4
Distrea
Støttemedlem
 
Distrea sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2007
Hvor: Drammen
Alder: 53
Innlegg: 4.837
Distrea er bare helt fantastiskDistrea er bare helt fantastiskDistrea er bare helt fantastiskDistrea er bare helt fantastiskDistrea er bare helt fantastiskDistrea er bare helt fantastiskDistrea er bare helt fantastiskDistrea er bare helt fantastiskDistrea er bare helt fantastiskDistrea er bare helt fantastiskDistrea er bare helt fantastisk

Sv: Tilbake fra ferie- og en gedigen sprekk ...

5 kilo opp er jo kjedelig, men når tre kilo ALLEREDE er borte så syns jeg ikke det er ille i det hele tatt jeg

Syns du har vært kjempe flink selv med en sprekk jeg

Distrea er avlogget   Min kostholdsfilosofi: samma det, bare jeg er i ketose Svar med sitat
Gammel 09-08-07, 19:55   #5
Nille
Administrator
 
Nille sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2004
Alder: 67
Innlegg: 16.021
Nille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastisk

Sv: Tilbake fra ferie- og en gedigen sprekk ...

Syns du har vært kjempe flink jeg, som har fått av 3 kilo allerede.
Jeg stiller i samme båt, og har IKKE fått av noe som helst. Var på god vei ned, men dessverre måtte jeg begynne å ta østrogen og nå går pila oppover isteden ! Frustrerende og irriterene - spesielt siden jeg har vedlikeholdt i så mange år !

__________________
Life is short ~ break the rules ~ forgive quickly ~ kiss slowly ~ love truly ~ laugh uncontrollably ~and never regret anything that made you smile
Nille er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Atkins Svar med sitat
Gammel 10-08-07, 00:12   #6
BiB
Seniormedlem
 
BiB sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2006
Hvor: Tromsø
Alder: 57
Innlegg: 4.939
BiB er bare helt fantastiskBiB er bare helt fantastiskBiB er bare helt fantastiskBiB er bare helt fantastiskBiB er bare helt fantastiskBiB er bare helt fantastiskBiB er bare helt fantastiskBiB er bare helt fantastiskBiB er bare helt fantastiskBiB er bare helt fantastiskBiB er bare helt fantastisk

Sv: Tilbake fra ferie- og en gedigen sprekk ...

Opprinnelig lagt inn av Robyn, her.

Velkommen tilbake.

Gjort er gjort og spist er spist. Du har allerede lagt det bak deg og startet på ny frisk igjen, det går nok fort av igjen skal du se.

Håper feriekiloene er borte før du får sukk for deg.

Signerer med en klem!!

__________________
Livet er her og nå - min journal
[url=http://www.TickerFactory.com/weight-loss/wgCFCKk/]


BiB er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolyse Svar med sitat
Gammel 10-08-07, 01:16   #7
minna
Juniormedlem
 
Medlem siden: Sep 2005
Innlegg: 37
minna er på en erverdig vei

Sv: Tilbake fra ferie- og en gedigen sprekk ...

Hei.Jeg gjorde det samme : ) opp 5 kg på noen få uker, men er i ketose igjen nå...

minna er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ketolyse Svar med sitat
Gammel 10-08-07, 07:12   #8
LilleRosin
Seniormedlem
 
LilleRosin sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2007
Alder: 58
Innlegg: 1.244
LilleRosin er et fyrlysLilleRosin er et fyrlysLilleRosin er et fyrlysLilleRosin er et fyrlysLilleRosin er et fyrlys

Sv: Tilbake fra ferie- og en gedigen sprekk ...

Kjedelig å gå opp så mye, men jeg mener at man skal kose seg på ferie. Synes det er veldig bra at du allerede har gått ned 3 av de 5 kiloene!!

__________________


LilleRosin sin journal
LilleRosin er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Generell lavkarbo Svar med sitat
Gammel 10-08-07, 12:13   #9
Gladimat
Medlem
 
Gladimat sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2007
Hvor: Trondheim
Innlegg: 148
Gladimat er på en erverdig vei

Sv: Tilbake fra ferie- og en gedigen sprekk ...

Tror vi er mange i samme båt! Jeg har spist mye karbohydrater i ferien. Etter to uker i det store utland med null tilgang til å lage mat selv... så tør jeg IKKE gå opp på vekten før om minst en ukes tid... Men dette er tredje dag hjemme og med "riktig" mat. Føler det ekle suuuget etter karbene... så fort er det for kroppen å bli avhengig. Men jeg skal vinne kampen!! Godt å slippe denne oppblåstheten som jeg hadde i ferien

__________________


Gladimat er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolyse/lavkarbo Svar med sitat
Gammel 13-08-07, 01:26   #10
MorStine
Seniormedlem
 
MorStine sin avatar
 
Medlem siden: May 2007
Hvor: Eidsvoll
Alder: 44
Innlegg: 1.651
MorStine er veldig godt liktMorStine er veldig godt liktMorStine er veldig godt liktMorStine er veldig godt liktMorStine er veldig godt liktMorStine er veldig godt liktMorStine er veldig godt liktMorStine er veldig godt likt

Sv: Tilbake fra ferie- og en gedigen sprekk ...

Opprinnelig lagt inn av Gladimat, her.

Tror vi er mange i samme båt! Jeg har spist mye karbohydrater i ferien. Etter to uker i det store utland med null tilgang til å lage mat selv... så tør jeg IKKE gå opp på vekten før om minst en ukes tid... Men dette er tredje dag hjemme og med "riktig" mat. Føler det ekle suuuget etter karbene... så fort er det for kroppen å bli avhengig. Men jeg skal vinne kampen!! Godt å slippe denne oppblåstheten som jeg hadde i ferien

Kjenenr dtil det du skriver om karbosug, ja... Hadde det i helga da vi var på hyttetur, men jeg har vært like flink som hele uka, men tok meg en rute møøøørk sjokkis til kaffen. Talte den inn i den totale karbogrensa, så da gikk det jo greit... På fredag hadde 4 av de5 kiloene forlatt kroppen, så jeg er snart på schrætsj fra før ferien. Har begynt med situps i dag.
Skal være forlver i tt bryllup 20. oktober, kjøpte meg klær til det i går, det var bittelitt trangt, men str over ble for stort og jeg skal jo ned enda 8 kg, så derfor kjøpte jeg noe å jobbe i mot...

Takk for alle godord, folkens, goinger alle mann alle!

__________________
Er nå i gang med LCHF
It's no hocus pocus, it's all about the focus!
MorStine er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketogen diett Svar med sitat
Gammel 16-08-07, 10:00   #11
MorStine
Seniormedlem
 
MorStine sin avatar
 
Medlem siden: May 2007
Hvor: Eidsvoll
Alder: 44
Innlegg: 1.651
MorStine er veldig godt liktMorStine er veldig godt liktMorStine er veldig godt liktMorStine er veldig godt liktMorStine er veldig godt liktMorStine er veldig godt liktMorStine er veldig godt liktMorStine er veldig godt likt

Sv: Tilbake fra ferie- og en gedigen sprekk ...

Oppdaterer jeg, i tilfelle det er intressant for noen

Jeg har gått ned til der jeg var før ferien på bare 9 dager. 5,5 kg på 9 dager, det er jeg godt fornøyd med, så nå begynner kampen mot de 7 siste!

__________________
Er nå i gang med LCHF
It's no hocus pocus, it's all about the focus!
MorStine er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketogen diett Svar med sitat
Gammel 16-08-07, 10:02   #12
LilleRosin
Seniormedlem
 
LilleRosin sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2007
Alder: 58
Innlegg: 1.244
LilleRosin er et fyrlysLilleRosin er et fyrlysLilleRosin er et fyrlysLilleRosin er et fyrlysLilleRosin er et fyrlys

Sv: Tilbake fra ferie- og en gedigen sprekk ...

Opprinnelig lagt inn av MorStine, her.


Jeg har gått ned til der jeg var før ferien på bare 9 dager. 5,5 kg på 9 dager, det er jeg godt fornøyd med, så nå begynner kampen mot de 7 siste!

Så utrolig flott!! Lykke til med de 7 siste!

__________________


LilleRosin sin journal
LilleRosin er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Generell lavkarbo Svar med sitat
Gammel 16-08-07, 10:22   #13
MorStine
Seniormedlem
 
MorStine sin avatar
 
Medlem siden: May 2007
Hvor: Eidsvoll
Alder: 44
Innlegg: 1.651
MorStine er veldig godt liktMorStine er veldig godt liktMorStine er veldig godt liktMorStine er veldig godt liktMorStine er veldig godt liktMorStine er veldig godt liktMorStine er veldig godt liktMorStine er veldig godt likt

Sv: Tilbake fra ferie- og en gedigen sprekk ...

Opprinnelig lagt inn av LilleRosin, her.

Så utrolig flott!! Lykke til med de 7 siste!

Tuuuusen takk, lilleRosin! Ser du har vært flink i sommer! Lykke til videre du også!

Jeg skal ha tatt av de siste kiloene innen 20 oktober, da skal jeg væære forlover for bestevenninna mi!

__________________
Er nå i gang med LCHF
It's no hocus pocus, it's all about the focus!
MorStine er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketogen diett Svar med sitat
Gammel 16-08-07, 10:32   #14
Alfamann74
Juniormedlem
 
Medlem siden: Aug 2007
Hvor: Oslo
Alder: 50
Innlegg: 31
Alfamann74 er ny på veien

Sv: Tilbake fra ferie- og en gedigen sprekk ...

De kiloene du la på deg og mistet i løpet av noen dager er nok for det meste vann. Lykke til med å ta av deg litt igjen.

Alfamann74 er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Egenkomponert Svar med sitat
Gammel 16-08-07, 11:32   #15
MorStine
Seniormedlem
 
MorStine sin avatar
 
Medlem siden: May 2007
Hvor: Eidsvoll
Alder: 44
Innlegg: 1.651
MorStine er veldig godt liktMorStine er veldig godt liktMorStine er veldig godt liktMorStine er veldig godt liktMorStine er veldig godt liktMorStine er veldig godt liktMorStine er veldig godt liktMorStine er veldig godt likt

Sv: Tilbake fra ferie- og en gedigen sprekk ...

Opprinnelig lagt inn av Alfamann74, her.

De kiloene du la på deg og mistet i løpet av noen dager er nok for det meste vann. Lykke til med å ta av deg litt igjen.

Er nok en god del vann, men også karbs, klart det må bli kiloer ut av alt det jeg dytta på i forhold til å ligge på 15 gr i mange uker før ferien
Takk for lykkeønsking!

__________________
Er nå i gang med LCHF
It's no hocus pocus, it's all about the focus!
MorStine er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketogen diett Svar med sitat
Gammel 16-08-07, 11:43   #16
reidun50
Medlem
 
reidun50 sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2007
Hvor: Alta
Alder: 66
Innlegg: 215
reidun50 er en juvelreidun50 er en juvelreidun50 er en juvel

Sv: Tilbake fra ferie- og en gedigen sprekk ...

Du er flink du!!!
Viktig med gode og klare mål, og det ser jeg jo du har.
Kanskje bryllupsklærene blir ikka bare passelig, med litt "god" i størrelsen til oktober?

Lykke til!

__________________


Mål: Midje???
1.delmål: Kanskje 85 kg (minus 20 kilo)
Men viktigst for meg at det går litt innover i midja!
reidun50 er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Egenkomponert lavkarbo Svar med sitat
Gammel 06-08-08, 00:22   #17
nattinatt
Medlem
 
Medlem siden: Mar 2008
Hvor: Bur på Vestlandet
Alder: 55
Innlegg: 121
nattinatt er ny på veien
Smile

Sv: Tilbake fra ferie- og en gedigen sprekk ...

Opprinnelig lagt inn av MorStine, her.

Er nok en god del vann, men også karbs, klart det må bli kiloer ut av alt det jeg dytta på i forhold til å ligge på 15 gr i mange uker før ferien
Takk for lykkeønsking!

Hallo
Har ete på karbs i ferien eg og, med det same resultat på vekta,fem kilo opp. begynte med ketolyse igjen igår, og er i ketose i dag.Men eg lurte på Mor Stine,korleis ser ein dag i matfatet ut for deg? Sist eg var i ketose, brukte eg så lang tid innimellom for å få nåla til å rikke seg.Gode ideer motaes med takk

nattinatt er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ketolyse Svar med sitat
Gammel 06-08-08, 12:13   #18
nøtta
Seniormedlem
 
nøtta sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2005
Alder: 37
Innlegg: 3.224
nøtta er en virkelig god ressursnøtta er en virkelig god ressursnøtta er en virkelig god ressursnøtta er en virkelig god ressursnøtta er en virkelig god ressursnøtta er en virkelig god ressursnøtta er en virkelig god ressursnøtta er en virkelig god ressursnøtta er en virkelig god ressursnøtta er en virkelig god ressursnøtta er en virkelig god ressurs

Sv: Tilbake fra ferie- og en gedigen sprekk ...

denne tråden er fra 2007

__________________
-lig hilsen nøtta

Skal ned 5 kilo.
vekt mandag 26jan 77kilo.
vekt mandag 2 feb 75.7
nøtta er avlogget   Min kostholdsfilosofi: lavkarbo max 50 om dagen. Svar med sitat
Gammel 06-08-08, 23:44   #19
nattinatt
Medlem
 
Medlem siden: Mar 2008
Hvor: Bur på Vestlandet
Alder: 55
Innlegg: 121
nattinatt er ny på veien

Sv: Tilbake fra ferie- og en gedigen sprekk ...

Opprinnelig lagt inn av nøtta, her.

denne tråden er fra 2007

he he,ja der ser du kor eg følger med

nattinatt er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ketolyse Svar med sitat
Svar


Aktive brukere som ser på denne tråden: 1 (0 medlemmer 1 gjester)
 

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Lignende tråder
Tråd Trådstarter Forum Svar Siste innlegg
Fakta og feiloppfatinger om Atkins Ernæringsmessige Tilnærming HP Atkins kosthold 22 24-06-08 16:56
tilbake fra ferie..... snupperella Ketolysekuren 17 30-08-06 18:32


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 19:05.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Foreldreportalen.no | Selvrealisering.no
© 2004-2015, Lavkarbo.no