Søk i lavkarbosidene:
Tilpasset søk
Gå tilbake   Lavkarbo.no :: Karbojunkie > Oppskrifter, bøker og andre tema > Bøker > Andre bøker

Hva leser du nå?

Andre bøker Leser du en god bok? Del den med oss!

Del denne siden:

Lukket tråd
 
Trådverktøy
Gammel 22-06-12, 18:53   #351
Bønna200
Seniormedlem
 
Bønna200 sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2011
Hvor: Akershus
Alder: 47
Innlegg: 8.394
Bønna200 er bare helt fantastiskBønna200 er bare helt fantastiskBønna200 er bare helt fantastiskBønna200 er bare helt fantastiskBønna200 er bare helt fantastiskBønna200 er bare helt fantastiskBønna200 er bare helt fantastiskBønna200 er bare helt fantastiskBønna200 er bare helt fantastiskBønna200 er bare helt fantastiskBønna200 er bare helt fantastisk

Sv: Hva leser du nå?

Opprinnelig lagt inn av Anarko, her.

Det liker vi! Tar gladelig med meg noe lektyre til Kreta om noen uker. Skal jo ligge pittelitt på solstol tross alt Stikker innom biblioteket etter jeg er ferdig med mr. Harry Hole og låner med meg denne frøkna du anbefaler

Det må du gjøre. Heldig du, som kan ligge på Kreta og lese!

__________________
"Dyrene i denne verden eksisterer for sin egen skyld. De er ikke skapt for mennesker mer enn svarte er skapt for hvite eller kvinner for menn."
-Alice Walker, forfatter
Bønna200 er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Veganer. Ren mat og matglede.
Gammel 22-06-12, 19:19   #352
Zillah
Seniormedlem
 
Zillah sin avatar
 
Medlem siden: May 2010
Hvor: sånn omtrent 62°47'7.85"N 7°31'26.92"Ø
Innlegg: 1.365
Zillah er veldig godt liktZillah er veldig godt liktZillah er veldig godt liktZillah er veldig godt liktZillah er veldig godt liktZillah er veldig godt liktZillah er veldig godt likt

Sv: Hva leser du nå?

Nettopp gjort meg ferdig med Alkymisten av Paulo Coelho (lita og lettlest, men bra, bok) og no har eg starta på Kate Morton si Den glemte hagen - ganske så mykje meire omfangsrik.

Tenker eg må begynne å lese litt meire igjen, så eg har noko å kome med når det kjem folk innom for å spørre etter bøker. Dette er ein bra tråd.

__________________

Zillah er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Mitt ideal: jeger- og sankerlivsstil. I praksis: det eg har råd til på butikken for å overleve.
Gammel 24-06-12, 22:04   #353
vimsen85
Seniormedlem
 
vimsen85 sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2010
Hvor: Bergen
Alder: 39
Innlegg: 1.441
vimsen85 begynner å bli godt kjentvimsen85 begynner å bli godt kjentvimsen85 begynner å bli godt kjentvimsen85 begynner å bli godt kjentvimsen85 begynner å bli godt kjentvimsen85 begynner å bli godt kjent

Sv: Hva leser du nå?

Leser "the picture of Dorian Gray" av Oscar Wilde. Er kommet halvveis og dette er en klassiker jeg liker! Noen ganger synes jeg lovpriste gamle bøker er litt kjedelige..

__________________
Bloggen min: http://matvraksblogg.blogspot.com/


vimsen85 er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF
Gammel 25-06-12, 20:26   #354
Zillah
Seniormedlem
 
Zillah sin avatar
 
Medlem siden: May 2010
Hvor: sånn omtrent 62°47'7.85"N 7°31'26.92"Ø
Innlegg: 1.365
Zillah er veldig godt liktZillah er veldig godt liktZillah er veldig godt liktZillah er veldig godt liktZillah er veldig godt liktZillah er veldig godt liktZillah er veldig godt likt
Thumbs up

Sv: Hva leser du nå?

Eg tok ei pause i Den glemte hagen (som ikkje starta så vanvittig bra, for å vere ærleg) da eg fikk tak i Kristine Tofte si Song for Eirabu bok 2: Vargtid som kom ut på onsdag. Hadde eigentleg slett ikkje råd til å kjøpe ho, men eg berre måtte. Bok 1 var kjempebra, og må jo få med meg korleis det endar. Nesten ferdig no.

Anbefales absolutt.

__________________

Zillah er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Mitt ideal: jeger- og sankerlivsstil. I praksis: det eg har råd til på butikken for å overleve.
Gammel 25-06-12, 20:35   #355
langaard
Seniormedlem
 
Medlem siden: Nov 2010
Innlegg: 6.428
langaard er bare helt fantastisklangaard er bare helt fantastisklangaard er bare helt fantastisklangaard er bare helt fantastisklangaard er bare helt fantastisklangaard er bare helt fantastisklangaard er bare helt fantastisklangaard er bare helt fantastisklangaard er bare helt fantastisklangaard er bare helt fantastisklangaard er bare helt fantastisk

Sv: Hva leser du nå

Opprinnelig lagt inn av masun, her.

Nydelig..

Vakker bok

langaard er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo
Gammel 25-06-12, 20:37   #356
langaard
Seniormedlem
 
Medlem siden: Nov 2010
Innlegg: 6.428
langaard er bare helt fantastisklangaard er bare helt fantastisklangaard er bare helt fantastisklangaard er bare helt fantastisklangaard er bare helt fantastisklangaard er bare helt fantastisklangaard er bare helt fantastisklangaard er bare helt fantastisklangaard er bare helt fantastisklangaard er bare helt fantastisklangaard er bare helt fantastisk

Sv: Hva leser du nå?

Den store prisen av Erich Segal

langaard er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo
Gammel 25-06-12, 20:42   #357
Bønna200
Seniormedlem
 
Bønna200 sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2011
Hvor: Akershus
Alder: 47
Innlegg: 8.394
Bønna200 er bare helt fantastiskBønna200 er bare helt fantastiskBønna200 er bare helt fantastiskBønna200 er bare helt fantastiskBønna200 er bare helt fantastiskBønna200 er bare helt fantastiskBønna200 er bare helt fantastiskBønna200 er bare helt fantastiskBønna200 er bare helt fantastiskBønna200 er bare helt fantastiskBønna200 er bare helt fantastisk

Sv: Hva leser du nå?

Opprinnelig lagt inn av Bønna200, her.

Du har god smak, Anarko.

Nå leser jeg Det sorte hjertet av John Connolly. Var fryktelig treig de første 120 sidene, men nå begynner det å skje noe.

Jeg tar det tilbake. Den er fortsatt kjedelig. Skjønner ikke hvorfor jeg ikke bare legger den vekk?

__________________
"Dyrene i denne verden eksisterer for sin egen skyld. De er ikke skapt for mennesker mer enn svarte er skapt for hvite eller kvinner for menn."
-Alice Walker, forfatter
Bønna200 er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Veganer. Ren mat og matglede.
Gammel 25-06-12, 22:29   #358
vaskeklut
Seniormedlem
 
vaskeklut sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2009
Hvor: Trondheim
Alder: 37
Innlegg: 3.402
vaskeklut er bare helt fantastiskvaskeklut er bare helt fantastiskvaskeklut er bare helt fantastiskvaskeklut er bare helt fantastiskvaskeklut er bare helt fantastiskvaskeklut er bare helt fantastiskvaskeklut er bare helt fantastiskvaskeklut er bare helt fantastiskvaskeklut er bare helt fantastiskvaskeklut er bare helt fantastiskvaskeklut er bare helt fantastisk

Sv: Hva leser du nå?

hunden frå baskerville. ja - på nynorsk

__________________


vaskeklutpaleoblogg
vaskeklut er avlogget   Min kostholdsfilosofi: whole30-ish / paleo
Gammel 26-06-12, 08:58   #359
gamlebyen
Seniormedlem
 
gamlebyen sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2011
Innlegg: 958
gamlebyen er et fyrlysgamlebyen er et fyrlysgamlebyen er et fyrlysgamlebyen er et fyrlysgamlebyen er et fyrlys

Sv: Hva leser du nå?

Judge Dredd - The Complete Case Files 04

gamlebyen er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF
Gammel 26-06-12, 23:10   #360
Photobscura
Supermoderator
 
Photobscura sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2005
Hvor: ::Oslo Rock City::
Alder: 44
Innlegg: 26.188
Photobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastisk

Sv: Hva leser du nå?

... Har nettopp, i mangel på noe bedre, lest "Veronika må dø". Alle Coelho-fans, tilgi meg, men jeg ble atter minnet på hvorfor jeg alltid får lyst til å gi han en smekk i bakhodet hver gang noen prakker på meg noe av disse såkalte livsvisdommene hans. Makan til oppskrytt mann med sans for selvfølgeligheter og styltete dialog! Grrrr!

Men jeg har også lest "Bunny Monro's død" av Nick Cave nå i ferien. Fin! Og ganske så festlig! På ingen måte noen tungvekter, men bød likevel på noen bevegende skildringer av mannlig tristesse og komikk. *Host*, jeg lurer på hvor mange ereksjoner/halvereksjoner som er beskrevet i den boka ...

__________________
“What matters most is how well you walk through the fire”
-Charles Bukowski

Siste rest, nytt forsøk:



Minus 31,3 kilo på lavkarbo!
Photobscura er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ♥The good life♥
Gammel 27-06-12, 00:03   #361
Huldr
Gudinne
 
Huldr sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2004
Hvor: Oslo
Alder: 52
Innlegg: 11.131
Huldr er bare helt fantastiskHuldr er bare helt fantastiskHuldr er bare helt fantastiskHuldr er bare helt fantastiskHuldr er bare helt fantastiskHuldr er bare helt fantastiskHuldr er bare helt fantastiskHuldr er bare helt fantastiskHuldr er bare helt fantastiskHuldr er bare helt fantastiskHuldr er bare helt fantastisk

Sv: Hva leser du nå?

Opprinnelig lagt inn av Zillah, her.

Eg tok ei pause i Den glemte hagen (som ikkje starta så vanvittig bra, for å vere ærleg)

Har hatt samme erfaring med den boka, prøvde å begynne på den to ganger, men ga opp i irritasjon et stykke inn i boka den andre gangen. Leste de kritiske anmeldelsene på amazon og skjønte såpass som at jeg ikke kom til å like resten heller, men skummet gjennom den (hoppet over mye). Bortkastet tid og penger synes jeg . Merkelig nok, siden jeg synes å huske at jeg likte "Tilbake til Riverton" ganske godt. Ikke verdens største litteratur den heller, men likevel ...

Opprinnelig lagt inn av Photobscura, her.

... Har nettopp, i mangel på noe bedre, lest "Veronika må dø". Alle Coelho-fans, tilgi meg, men jeg ble atter minnet på hvorfor jeg alltid får lyst til å gi han en smekk i bakhodet hver gang noen prakker på meg noe av disse såkalte livsvisdommene hans. Makan til oppskrytt mann med sans for selvfølgeligheter og styltete dialog! Grrrr!

Fnis Du mener vel "Veronika vil "? Men jeg forstår ønsket om å ta livet av karakteren i en kjedelig bok

Har bare lest "Alkymisten", men det er fryktelig mange år siden ...

Jeg ser heller enn leser om dagen, Perry Mason fra 1957 på DVD. Herlig Det er jo filmatiseringer av bøkene (som jeg har lest tidligere), så det teller vel?


Sist redigert av Huldr : 27-06-12 kl 00:39.
Huldr er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Intuitivt
Gammel 27-06-12, 00:47   #362
Photobscura
Supermoderator
 
Photobscura sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2005
Hvor: ::Oslo Rock City::
Alder: 44
Innlegg: 26.188
Photobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastisk

Sv: Hva leser du nå?

Opprinnelig lagt inn av Huldr, her.

Fnis Du mener vel "Veronika vil "? Men jeg forstår ønsket om å ta livet av karakteren i en kjedelig bok

Har bare lest "Alkymisten", men det er fryktelig mange år siden ...

Hahaha! Ja, se der, du. En liten freudiansk glipp! Jeg tror for øvrig jeg lirte av meg "die, allready!" et par ganger i løpet av boka.
Alkymisten har jeg også lest. Den er grei nok, liksom, men fortsatt denne unaturrlige patosen i dialogen. Ingen snakker sånn! Mulig det funker bedre på et latin-språk? Men all den selvinnsikten jeg ble lovet uteble ...

__________________
“What matters most is how well you walk through the fire”
-Charles Bukowski

Siste rest, nytt forsøk:



Minus 31,3 kilo på lavkarbo!
Photobscura er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ♥The good life♥
Gammel 27-06-12, 10:35   #363
gamlebyen
Seniormedlem
 
gamlebyen sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2011
Innlegg: 958
gamlebyen er et fyrlysgamlebyen er et fyrlysgamlebyen er et fyrlysgamlebyen er et fyrlysgamlebyen er et fyrlys

Sv: Hva leser du nå?

Helt enig, Photo. leste Alkymisten for en del år siden, og hadde mest lyst til å kreve forlag og forfatter for tiden jeg kastet bort på å lese det mølet der.

gamlebyen er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF
Gammel 27-06-12, 10:46   #364
nellie
Seniormedlem
 
nellie sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2007
Hvor: Sarpsborg
Alder: 38
Innlegg: 14.496
nellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisk

Sv: Hva leser du nå?

Er ikke så avansert i den litterære inputen, jeg. Begynner på Englemakersken av Camilla Läckberg nå. Første hardbacken jeg har kjøpt noen gang, tror jeg..

__________________
nellie er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Moderat lavkarbo
Gammel 27-06-12, 10:49   #365
Photobscura
Supermoderator
 
Photobscura sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2005
Hvor: ::Oslo Rock City::
Alder: 44
Innlegg: 26.188
Photobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastisk

Sv: Hva leser du nå?

Opprinnelig lagt inn av gamlebyen, her.

Helt enig, Photo. leste Alkymisten for en del år siden, og hadde mest lyst til å kreve forlag og forfatter for tiden jeg kastet bort på å lese det mølet der.

Uff, ja. Skuffelsen var stor da jeg så på forsiden av "Veronika vil dø" at Umberto Eco "likte boken veldig godt". Sukk.

__________________
“What matters most is how well you walk through the fire”
-Charles Bukowski

Siste rest, nytt forsøk:



Minus 31,3 kilo på lavkarbo!
Photobscura er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ♥The good life♥
Gammel 27-06-12, 10:53   #366
Photobscura
Supermoderator
 
Photobscura sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2005
Hvor: ::Oslo Rock City::
Alder: 44
Innlegg: 26.188
Photobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastisk

Sv: Hva leser du nå?

Opprinnelig lagt inn av nellie, her.

Er ikke så avansert i den litterære inputen, jeg. Begynner på Englemakersken av Camilla Läckberg nå. Første hardbacken jeg har kjøpt noen gang, tror jeg..

Å være avansert er ikke noe mål i seg selv (og tro meg, Coelho er lettbeint!), men når man nærmest blir lovet store innsikter, at man kommer til å se verden på en helt ny måte etter å ha lest ei bok (nå snakker jeg om Alkymisten), så er det litt skuffende å bli servert opptygget snikksnakk. Hadde det ikke vært for alt fuzzet hadde det sikkert vært grei ferielektyre. Ja, bortsett fra disse underlige dialogene da. .

__________________
“What matters most is how well you walk through the fire”
-Charles Bukowski

Siste rest, nytt forsøk:



Minus 31,3 kilo på lavkarbo!
Photobscura er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ♥The good life♥
Gammel 27-06-12, 10:55   #367
nellie
Seniormedlem
 
nellie sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2007
Hvor: Sarpsborg
Alder: 38
Innlegg: 14.496
nellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisk

Sv: Hva leser du nå?

Leste Unni Lindell sin nest siste "Sukkerdøden" og Camilla Läckberg sin "Fyrvokteren", i forrige uke. Mulig jeg har sett for mye på CSI, men syntes begge var veldig forutsigbare.. Er det det som er in, blandt de mer komersielle forfatteren kanskje?

Jo, også saumfarte jeg de gjenglemte bøkene på hotellet og fant en som heter The desperate bride's weightloss club, eller noko sånt. Skikkelig fjortisbok, full av kliss og klisjeer. Men ble faktisk litt slankeindpirert av den.

__________________
nellie er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Moderat lavkarbo
Gammel 27-06-12, 10:57   #368
nellie
Seniormedlem
 
nellie sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2007
Hvor: Sarpsborg
Alder: 38
Innlegg: 14.496
nellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisk

Sv: Hva leser du nå?

Opprinnelig lagt inn av Photobscura, her.

Å være avansert er ikke noe mål i seg selv (og tro meg, Coelho er lettbeint!), men når man nærmest blir lovet store innsikter, at man kommer til å se verden på en helt ny måte etter å ha lest ei bok (nå snakker jeg om Alkymisten), så er det litt skuffende å bli servert opptygget snikksnakk. Hadde det ikke vært for alt fuzzet hadde det sikkert vært grei ferielektyre. Ja, bortsett fra disse underlige dialogene da. .

Nei, jeg skjønner at ikke man finner avansert bøker, for å være avansert. Er vel fordi at man trenger litt mer intellektuelle vibber, enn en enkel hjerne som min gjør.

__________________
nellie er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Moderat lavkarbo
Gammel 27-06-12, 11:09   #369
Photobscura
Supermoderator
 
Photobscura sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2005
Hvor: ::Oslo Rock City::
Alder: 44
Innlegg: 26.188
Photobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastisk

Sv: Hva leser du nå?

Opprinnelig lagt inn av nellie, her.

Nei, jeg skjønner at ikke man finner avansert bøker, for å være avansert.

Den skjønte jeg ikke helt.

__________________
“What matters most is how well you walk through the fire”
-Charles Bukowski

Siste rest, nytt forsøk:



Minus 31,3 kilo på lavkarbo!
Photobscura er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ♥The good life♥
Gammel 27-06-12, 12:13   #370
nellie
Seniormedlem
 
nellie sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2007
Hvor: Sarpsborg
Alder: 38
Innlegg: 14.496
nellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisk

Sv: Hva leser du nå?

Opprinnelig lagt inn av Photobscura, her.

Den skjønte jeg ikke helt.


Hva da? Jeg mener at man ikke leter etter avanserte bøker bare for å lese en avansert bok, hvis man har mer enn nok med å takle å lese en sånn innmari lettlest, type komersiell bok.

__________________
nellie er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Moderat lavkarbo
Gammel 27-06-12, 13:10   #371
vimsen85
Seniormedlem
 
vimsen85 sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2010
Hvor: Bergen
Alder: 39
Innlegg: 1.441
vimsen85 begynner å bli godt kjentvimsen85 begynner å bli godt kjentvimsen85 begynner å bli godt kjentvimsen85 begynner å bli godt kjentvimsen85 begynner å bli godt kjentvimsen85 begynner å bli godt kjent

Sv: Hva leser du nå?

Opprinnelig lagt inn av Photobscura, her.

Hahaha! Ja, se der, du. En liten freudiansk glipp! Jeg tror for øvrig jeg lirte av meg "die, allready!" et par ganger i løpet av boka.
Alkymisten har jeg også lest. Den er grei nok, liksom, men fortsatt denne unaturrlige patosen i dialogen. Ingen snakker sånn! Mulig det funker bedre på et latin-språk? Men all den selvinnsikten jeg ble lovet uteble ...

Jeg har lest Coelho på portugisisk og syns språket var ganske bra. Jeg leste alt av han når jeg var rundt 14 og elsket det (ikke på portugisisk riktignok). Men leste Veronika vil dø igjen for et par år siden og skjønte ikke hvorfor jeg hadde syntes den var så bra.. Som religionsviter synes jeg likevel de har interessante aspekter som sier noe om mainstream nyreligiøsitet (om man kan kalle det det). Alkymisten syns jeg alltid var den dårligste av bøkene hans

__________________
Bloggen min: http://matvraksblogg.blogspot.com/


vimsen85 er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF
Gammel 27-06-12, 14:21   #372
Yrla
Seniormedlem
 
Yrla sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2011
Innlegg: 4.612
Yrla har veldig mye å være stolt avYrla har veldig mye å være stolt avYrla har veldig mye å være stolt avYrla har veldig mye å være stolt avYrla har veldig mye å være stolt avYrla har veldig mye å være stolt avYrla har veldig mye å være stolt avYrla har veldig mye å være stolt av

Sv: Hva leser du nå?

matrevolusjonen og johannes av korset

__________________
Do what you like!
Yrla er avlogget   Min kostholdsfilosofi: lavkarbo
Gammel 28-06-12, 17:58   #373
Carisma
Seniormedlem
 
Carisma sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2004
Hvor: Harestua
Alder: 47
Innlegg: 16.055
Carisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastisk

Sv: Hva leser du nå?

Opprinnelig lagt inn av vimsen85, her.

Alkymisten syns jeg alltid var den dårligste av bøkene hans

du har kanskje ikke lest "11 minutter"?

Alkymisten må leses på retttidspunkt. Og som det den er, nærmest er barneeventyr.

__________________
Persistance pays!
Carisma er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF
Gammel 28-06-12, 18:58   #374
vimsen85
Seniormedlem
 
vimsen85 sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2010
Hvor: Bergen
Alder: 39
Innlegg: 1.441
vimsen85 begynner å bli godt kjentvimsen85 begynner å bli godt kjentvimsen85 begynner å bli godt kjentvimsen85 begynner å bli godt kjentvimsen85 begynner å bli godt kjentvimsen85 begynner å bli godt kjent

Sv: Hva leser du nå?

Opprinnelig lagt inn av Carisma, her.

du har kanskje ikke lest "11 minutter"?

Alkymisten må leses på retttidspunkt. Og som det den er, nærmest er barneeventyr.

Tror kanskje jeg har lest den, men husker ikke helt.. Er ikke så stor fan lenger. Syns de var dype når jeg var 13.. Men jeg har ikke lest alkymisten siden jeg var kanskje 13-14..

__________________
Bloggen min: http://matvraksblogg.blogspot.com/


vimsen85 er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF
Gammel 28-06-12, 19:32   #375
langaard
Seniormedlem
 
Medlem siden: Nov 2010
Innlegg: 6.428
langaard er bare helt fantastisklangaard er bare helt fantastisklangaard er bare helt fantastisklangaard er bare helt fantastisklangaard er bare helt fantastisklangaard er bare helt fantastisklangaard er bare helt fantastisklangaard er bare helt fantastisklangaard er bare helt fantastisklangaard er bare helt fantastisklangaard er bare helt fantastisk

Sv: Hva leser du nå?

Akkurat begynt på " reisen hjem" av Lori Lansens

langaard er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo
Lukket tråd


Aktive brukere som ser på denne tråden: 1 (0 medlemmer 1 gjester)
 

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 09:22.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Foreldreportalen.no | Selvrealisering.no
© 2004-2015, Lavkarbo.no