Søk i lavkarbosidene:
Tilpasset søk
Gå tilbake   Lavkarbo.no :: Karbojunkie > Utenfor tema > Livets lyse side

Tusentråden 2006

Livets lyse side Har du en suksesshistorie, nådd et delmål, gått ned et kilo eller to? Føler du for å dele suksess og glede, så er dette stedet.

Del denne siden:

Svar
 
Trådverktøy
Gammel 11-11-06, 22:52   #226
jeef-micro
Seniormedlem
 
jeef-micro sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2005
Hvor: opp en trapp og inn en dør
Alder: 44
Innlegg: 12.822
jeef-micro er bare helt fantastiskjeef-micro er bare helt fantastiskjeef-micro er bare helt fantastiskjeef-micro er bare helt fantastiskjeef-micro er bare helt fantastiskjeef-micro er bare helt fantastiskjeef-micro er bare helt fantastiskjeef-micro er bare helt fantastiskjeef-micro er bare helt fantastiskjeef-micro er bare helt fantastiskjeef-micro er bare helt fantastisk

Sv: Tusentråden 2006

Grete, jeg er utdannet sykepleier, men pga eksem, så har jeg begynt å studere igjen, da jeg bare var sykmeldt. Det går greit å jobbe i helgene, og jeg elsker jobben min. Det er jo slitsomt, med jobb og skole, men jeg vil jo gjerne beholde sykepleieren i meg da Jeg jobbersammen med Mum på kuvøse avdelingen, så jeg vet akkurat hvor stor Lises lille i magen er.

__________________
.
frosketelling:14
jeef-micro er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Fedon Svar med sitat
Gammel 12-11-06, 01:32   #227
Siljevanilje
Seniormedlem
 
Siljevanilje sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2005
Hvor: Stavanger - the oil capital
Alder: 38
Innlegg: 3.156
Siljevanilje er veldig godt liktSiljevanilje er veldig godt liktSiljevanilje er veldig godt liktSiljevanilje er veldig godt liktSiljevanilje er veldig godt liktSiljevanilje er veldig godt liktSiljevanilje er veldig godt likt

Sv: Tusentråden 2006

idag klarte jeg å forsove meg. med stil også. skulle ha åpnet butikken kl 1000. men våknet kl 0937. av sjefen som ringte meg fordi han hadde punktert sykkel hjulet. og han lurte på om jeg va på tide. nei sa jeg, og tilføyde jeg våknet akkurat nå. jeg for rett ut av senga, rett oppi klærne som lå strødd over baderomsgulvet. og rett i kjøleskapet hentet litt mat og rett i bilen. sminken ble tatt på i bilen, og sambo som kjørte, kjørte som et olja lyn på motorveien. og vips var jeg på jobb 0955. og jeg bor 1,2 mil fra de butikken er .og jeg er JENTE. impressive sant?

på 18 min, våknet jeg, kledde meg, ble kjørt på jobb.

Siljevanilje er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Beinhard ketolyse Svar med sitat
Gammel 12-11-06, 06:34   #228
jeef-micro
Seniormedlem
 
jeef-micro sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2005
Hvor: opp en trapp og inn en dør
Alder: 44
Innlegg: 12.822
jeef-micro er bare helt fantastiskjeef-micro er bare helt fantastiskjeef-micro er bare helt fantastiskjeef-micro er bare helt fantastiskjeef-micro er bare helt fantastiskjeef-micro er bare helt fantastiskjeef-micro er bare helt fantastiskjeef-micro er bare helt fantastiskjeef-micro er bare helt fantastiskjeef-micro er bare helt fantastiskjeef-micro er bare helt fantastisk

Sv: Tusentråden 2006

jeg har fortsatt tro på at vi greier 1000 innlegg her frem til nyttårsaften... Vet bare ikke helt hva jeg skalskrive om akkurat nå, for jeg tror hjernenminharpunktert i løpet av natta. kl 06 er aaaaalt for tidlig å stå opp på en søndag (særlig nårjeg ikke sov noe særlig natta før). I morgen er det på'n igjen med skole også.

og for å snakke om noe annet, så er det farsdag i dag. Det betyr at jeg skal hjem til mamma og pappa å spise middag i dag. Tror mamma snakket noe om elg... blir i allefall koselig å se de igjen... har ikke sett mamma'n og pappa'n min på over to uker

__________________
.
frosketelling:14
jeef-micro er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Fedon Svar med sitat
Gammel 12-11-06, 07:35   #229
Nena
Seniormedlem
 
Nena sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2005
Hvor: Nordpå
Innlegg: 2.451
Nena er bare helt fantastiskNena er bare helt fantastiskNena er bare helt fantastiskNena er bare helt fantastiskNena er bare helt fantastiskNena er bare helt fantastiskNena er bare helt fantastiskNena er bare helt fantastiskNena er bare helt fantastiskNena er bare helt fantastiskNena er bare helt fantastisk

Sv: Tusentråden 2006

Jeg har kjøpt meg ny skritt-teller - forhåpentligvis en som virker denne gangen , den forrige jeg hadde var veeeldig billig og bare søppel! Nå har jeg kjøpt den som ble best i test på TV2 hjelper deg - en venninne har hatt en sånn ei stund og skryter uhemmet av den. Så nå skal den testes på morraturen med dyret!

__________________
~ Nothing happens until you decide ~

Nena
Nena er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Nena inspirert av Skaldeman, Lutz, OE... Svar med sitat
Gammel 12-11-06, 08:12   #230
jeef-micro
Seniormedlem
 
jeef-micro sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2005
Hvor: opp en trapp og inn en dør
Alder: 44
Innlegg: 12.822
jeef-micro er bare helt fantastiskjeef-micro er bare helt fantastiskjeef-micro er bare helt fantastiskjeef-micro er bare helt fantastiskjeef-micro er bare helt fantastiskjeef-micro er bare helt fantastiskjeef-micro er bare helt fantastiskjeef-micro er bare helt fantastiskjeef-micro er bare helt fantastiskjeef-micro er bare helt fantastiskjeef-micro er bare helt fantastisk

Sv: Tusentråden 2006

Skritteller er bra og gøy å se om man greier 10 000 pr dg (eller hva det er som er anbefalt.) Jeg tenkte å prøve å enge en sånn på tantebarnet mitt, for å se hvor mange skritt en 16 mnd gammel baby går på en dag... vil tro hun går ganskelangt i forhold til hvor stor hun er... tanker viss jeg skulle gått samme antall skritt, så hadde det faktisk blitt temmelig langt i løpet av en dag... '

__________________
.
frosketelling:14
jeef-micro er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Fedon Svar med sitat
Gammel 12-11-06, 11:16   #231
chili
Seniormedlem
 
chili sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2006
Hvor: Hedmark
Alder: 51
Innlegg: 1.730
chili begynner å bli godt kjentchili begynner å bli godt kjentchili begynner å bli godt kjentchili begynner å bli godt kjentchili begynner å bli godt kjentchili begynner å bli godt kjent

Sv: Tusentråden 2006

Bravo til Silje Vanilje!! Imponerende det der! (heldig at du hadde en samboer.. som var hjemme.. med bil.. som kunne kjøre..)
Og Lise.. så koselig med babyen som kommuniserer med dere!

Jeg tror vi klarer 1000 innlegg jeg også... hvis dette tempoet tråden har nå fortsetter.
Oi, dette innlegget handler om 3 forskjellige ting... er det lov, eller blir det sletta...

__________________
Just keep swimming
chili er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Optimal Ernæring/Fedon Lindberg Svar med sitat
Gammel 12-11-06, 12:04   #232
Lemen
Seniormedlem
 
Lemen sin avatar
 
Medlem siden: May 2006
Alder: 44
Innlegg: 2.788
Lemen er bare helt fantastiskLemen er bare helt fantastiskLemen er bare helt fantastiskLemen er bare helt fantastiskLemen er bare helt fantastiskLemen er bare helt fantastiskLemen er bare helt fantastiskLemen er bare helt fantastiskLemen er bare helt fantastiskLemen er bare helt fantastiskLemen er bare helt fantastisk

Sv: Tusentråden 2006

En sånn dag som Silje hadde i går er jeg ekspert på... Er et skikkelig B-menneske, og det å våkne av vekkerklokka og alle alarmene på mobilen er et strev hver morgen. Men, jeg har greidd å forbedre meg litt nå den siste måneden da! Fra å ha 25 minutt fra jeg sto opp til jeg skulle være på jobben tidligere i høst, har jeg nå 35 minutt. Og jeg jobber vidrere med å øke til 45 min.

Lemen er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo Svar med sitat
Gammel 12-11-06, 13:19   #233
Nena
Seniormedlem
 
Nena sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2005
Hvor: Nordpå
Innlegg: 2.451
Nena er bare helt fantastiskNena er bare helt fantastiskNena er bare helt fantastiskNena er bare helt fantastiskNena er bare helt fantastiskNena er bare helt fantastiskNena er bare helt fantastiskNena er bare helt fantastiskNena er bare helt fantastiskNena er bare helt fantastiskNena er bare helt fantastisk

Sv: Tusentråden 2006

Har vaska kjøleskapet og avrimet fryser (lurer på når jeg gjorde det sist????? Ispanseret var anseelig... ) - men nå har jeg rent og oversiktlig kjøleskap - fikk kasta MASSE rart som hadde gjemt seg lengst inne. Og nå skal vi ha nytt skap, for hyllene i døra holder på å gå i oppløsning. Har kjøpt det meste av hvitevarer samtidig, så nå braker det vel løs med komfyr, oppvaskmaskin osv. etter hvert.. dyrt....

__________________
~ Nothing happens until you decide ~

Nena
Nena er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Nena inspirert av Skaldeman, Lutz, OE... Svar med sitat
Gammel 12-11-06, 13:41   #234
Siljevanilje
Seniormedlem
 
Siljevanilje sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2005
Hvor: Stavanger - the oil capital
Alder: 38
Innlegg: 3.156
Siljevanilje er veldig godt liktSiljevanilje er veldig godt liktSiljevanilje er veldig godt liktSiljevanilje er veldig godt liktSiljevanilje er veldig godt liktSiljevanilje er veldig godt liktSiljevanilje er veldig godt likt

Sv: Tusentråden 2006

vanlighvis pleier jeg å ha veldig goood tid om morgenen. helst pleier jeg å stå opp ca to timer før jeg skal være der jeg skal være.

og bussen til jobb tar normalt en halv time. jaja nå må jeg nesten finne noe mer å skrive. for man må jo ha 50 ord. kan jo være jeg begynner å nærme meg nå.

ps: har en liten fæl men god lillebror som springer rundt her.
jeg er nemlig hjemme på besøk hos mammen å pappen på øya.

Siljevanilje er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Beinhard ketolyse Svar med sitat
Gammel 12-11-06, 13:51   #235
Lemen
Seniormedlem
 
Lemen sin avatar
 
Medlem siden: May 2006
Alder: 44
Innlegg: 2.788
Lemen er bare helt fantastiskLemen er bare helt fantastiskLemen er bare helt fantastiskLemen er bare helt fantastiskLemen er bare helt fantastiskLemen er bare helt fantastiskLemen er bare helt fantastiskLemen er bare helt fantastiskLemen er bare helt fantastiskLemen er bare helt fantastiskLemen er bare helt fantastisk

Sv: Tusentråden 2006

Skulle ønske jeg også hadde greidd å stå opp 2 timer før jeg skal på jobb, men vet det er helt urealistisk min del...

Sitter å lurer på hva jeg skal finne på i dag jeg. Vurderer å besøke mamma og pappa, så jeg kan hente litt garn hos mamma. Har tenkt å strikke og tove vinvesker med julenissemotiv som jeg skal gi bort i julegave, og mamma har masse garn jeg kan få. Men, tror jeg venter til cupfinalen er over, ellers får jeg sikkert ikke kontakt med mamma...

Lemen er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo Svar med sitat
Gammel 12-11-06, 13:52   #236
jeef-micro
Seniormedlem
 
jeef-micro sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2005
Hvor: opp en trapp og inn en dør
Alder: 44
Innlegg: 12.822
jeef-micro er bare helt fantastiskjeef-micro er bare helt fantastiskjeef-micro er bare helt fantastiskjeef-micro er bare helt fantastiskjeef-micro er bare helt fantastiskjeef-micro er bare helt fantastiskjeef-micro er bare helt fantastiskjeef-micro er bare helt fantastiskjeef-micro er bare helt fantastiskjeef-micro er bare helt fantastiskjeef-micro er bare helt fantastisk

Sv: Tusentråden 2006

Jeg er på jobb, og det er lenge siden jeg opplevd sånnt stress.. men det går bra, og nå er det rolig igjen,... ellers har jeg fint lite nytt å fortelle her inne akkuat nå... tror hjernen min fortsatt er punktert på det sosiale punktet etter en kort natt... jeg har sovet godt, men når man kommer fra jobb kl 22.30, og må opp før kl seks neste morgen, så er det ikke så lett å få følelsen av at man har hatt en god natts søvn da... rekner med jeg er over femti ord nå... og teller tall som ord??

__________________
.
frosketelling:14
jeef-micro er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Fedon Svar med sitat
Gammel 12-11-06, 14:00   #237
Lemen
Seniormedlem
 
Lemen sin avatar
 
Medlem siden: May 2006
Alder: 44
Innlegg: 2.788
Lemen er bare helt fantastiskLemen er bare helt fantastiskLemen er bare helt fantastiskLemen er bare helt fantastiskLemen er bare helt fantastiskLemen er bare helt fantastiskLemen er bare helt fantastiskLemen er bare helt fantastiskLemen er bare helt fantastiskLemen er bare helt fantastiskLemen er bare helt fantastisk

Sv: Tusentråden 2006

Litt statestikk fra meg:

Dette blir innlegg nr. 237 i denne tråden, og dermed så mangler vi 763 for å nå målet på 1000 innlegg innen dette året er omme. I dag så er det sju uker igjen til nyttårsaften. (Og bare seks uker til julaften )
Så da vil det si at på de sju ukene, altså 49 dager så må vi ha i snitt minst 15 innlegg i denne tråden pr dag for å nå målet!

Kom igjen da!

Lemen er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo Svar med sitat
Gammel 12-11-06, 14:17   #238
chili
Seniormedlem
 
chili sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2006
Hvor: Hedmark
Alder: 51
Innlegg: 1.730
chili begynner å bli godt kjentchili begynner å bli godt kjentchili begynner å bli godt kjentchili begynner å bli godt kjentchili begynner å bli godt kjentchili begynner å bli godt kjent

Sv: Tusentråden 2006

15 innlegg pr dag må vi da klare? Hvis vi f.eks skriver minst to innlegg hver, vi som pleier å skrive her, hver dag... og så pipler det inn noen fler fra noen andre, og så ... det var virkelig bra formulert...
Har en følelse av at jeg bare skriver tullball her, jeg. Rekorden i teite innlegg, liksom. Pytt sann... Regnes smiley som et ord, forresten?

__________________
Just keep swimming

Sist redigert av chili : 12-11-06 kl 14:19. Årsak: skriveleif
chili er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Optimal Ernæring/Fedon Lindberg Svar med sitat
Gammel 12-11-06, 14:22   #239
Lemen
Seniormedlem
 
Lemen sin avatar
 
Medlem siden: May 2006
Alder: 44
Innlegg: 2.788
Lemen er bare helt fantastiskLemen er bare helt fantastiskLemen er bare helt fantastiskLemen er bare helt fantastiskLemen er bare helt fantastiskLemen er bare helt fantastiskLemen er bare helt fantastiskLemen er bare helt fantastiskLemen er bare helt fantastiskLemen er bare helt fantastiskLemen er bare helt fantastisk

Sv: Tusentråden 2006

Vi må øke aktiviteten på denne tråden ganske mye. Har regnet enda litt mer jeg. Søkte litt i denne tråden og fant ut at Jeef har skrevet 67 innlegg av 239 innlegg (inkludert dette). Det vil si 28 %, eller nesten 1/3 av alle innleggene! Så viss alle blir like flinke som Jeef, så burde dette gå veldig bra!

Lemen er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo Svar med sitat
Gammel 12-11-06, 14:24   #240
jeef-micro
Seniormedlem
 
jeef-micro sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2005
Hvor: opp en trapp og inn en dør
Alder: 44
Innlegg: 12.822
jeef-micro er bare helt fantastiskjeef-micro er bare helt fantastiskjeef-micro er bare helt fantastiskjeef-micro er bare helt fantastiskjeef-micro er bare helt fantastiskjeef-micro er bare helt fantastiskjeef-micro er bare helt fantastiskjeef-micro er bare helt fantastiskjeef-micro er bare helt fantastiskjeef-micro er bare helt fantastiskjeef-micro er bare helt fantastisk

Sv: Tusentråden 2006

jeg kan klare mer enn 2 innlegg pr dag ja hehe synes denne tråden er kul jeg... bare å hive rundt seg med tanker om dill og dall som egentlig ikke er av interresse for noen... og nå er det bare en halv time til jeg er på vei hjem til mamsen og papsen for å feire litt fasrsdag, og etterpå så skal jeg hjem og slappe av, før jeg har en msn-date med ei jeg jobber på eksamensoppgaven min med... og nå er jeg sikkert opp i 50 ord...

__________________
.
frosketelling:14
jeef-micro er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Fedon Svar med sitat
Gammel 12-11-06, 14:32   #241
Lemen
Seniormedlem
 
Lemen sin avatar
 
Medlem siden: May 2006
Alder: 44
Innlegg: 2.788
Lemen er bare helt fantastiskLemen er bare helt fantastiskLemen er bare helt fantastiskLemen er bare helt fantastiskLemen er bare helt fantastiskLemen er bare helt fantastiskLemen er bare helt fantastiskLemen er bare helt fantastiskLemen er bare helt fantastiskLemen er bare helt fantastiskLemen er bare helt fantastisk

Sv: Tusentråden 2006

Som dere sikkert forstår så har jeg fryktelig lite å gjøre i dag, har ikke noe bedre fore enn å sitte å vente på å kunne skrive et nytt innlegg her...

Men nå, (tror jeg) at jeg skal komme meg ut av sofaen for en liten stund, dusje og ordne meg litt, også ta turen til foreldrene mine. Håper vertfall på at de har noe godt til middag, og som jeg også kan spise deler av...


Lemen er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo Svar med sitat
Gammel 12-11-06, 15:21   #242
Nille
Administrator
 
Nille sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2004
Alder: 67
Innlegg: 16.021
Nille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastisk

Sv: Tusentråden 2006

Nå skal jeg snart klargjøre middagen til lille Ella (barnebarnet) med familie som skal komme klokka 1700. Menyen er kylling (to x to store kyllingfileter bundet sammen med masse presset hvitløk, italiensk salami og ost mellom filetene. Stekes i ovnen på 225 grader i 30 min. Serverer ovnsstekte poteter og ratatuoille (gul og rønn squash, rød paprika, løk, hvitløk, masse friske urter og tomater, skal egentlig være augbergine i, men Ellas mamma liker ikke) til. Til dessert blir det Creme Brulee som jeg laget klar i går. Skal bare smelte sukkerlokket på rett før servering.

Gleder meg.......

__________________
Life is short ~ break the rules ~ forgive quickly ~ kiss slowly ~ love truly ~ laugh uncontrollably ~and never regret anything that made you smile
Nille er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Atkins Svar med sitat
Gammel 12-11-06, 15:36   #243
Grethe
Medlem
 
Medlem siden: Mar 2006
Alder: 61
Innlegg: 273
Grethe har en fantastisk aura rundt segGrethe har en fantastisk aura rundt seg

Sv: Tusentråden 2006

Jeg skal nok greie to innlegg her om dagen, kommer bare på om noen gidder å lese? Jeg har prøvd å lage istand farsdag for gubben idag, og det er en bragd for han hater alle slike dager. Har bakt tre kaker som er høykarbokaker ...og alle tre er mislykkede. Sendte den ene opp til svigerfar, den andre skal i fryseboksen også forsvinner vel den siste når ungene kommer i kveld.

Grethe er avlogget   Min kostholdsfilosofi: lavkarbo Svar med sitat
Gammel 12-11-06, 20:26   #244
Nille
Administrator
 
Nille sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2004
Alder: 67
Innlegg: 16.021
Nille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastisk

Sv: Tusentråden 2006

Måtte slette deg Hyper, sorry, men quote fra andre teller ikke med i de 50 ordene !

Nå har jeg hattt middag med familien. En stor suksess. Spesielt Creme Bruleen jeg hadde laget. "Den va´goe" - sa Ella.

Rosa cherrox og julantrekket til Ella ble også veldig godt mottatt. Ha på NÅ, sa den lille damen, og kunne ikke helt bestemme seg om hun ville ha rosa støvler eller brune lakksko til den brune speilfløyelskjolen. Da de skulle dra hjemmefra tl oss hadde to-åringen bestemt seg for å ha på Man-U jakken hun fikk av oss i fjor. Og da vi åpnet døra sto hun klar og tok "bølgen" .... Maaaaaan-UUUUUUUU wheeeeeeey !!

...skjønne lille vesen

__________________
Life is short ~ break the rules ~ forgive quickly ~ kiss slowly ~ love truly ~ laugh uncontrollably ~and never regret anything that made you smile
Nille er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Atkins Svar med sitat
Gammel 12-11-06, 20:33   #245
Lemen
Seniormedlem
 
Lemen sin avatar
 
Medlem siden: May 2006
Alder: 44
Innlegg: 2.788
Lemen er bare helt fantastiskLemen er bare helt fantastiskLemen er bare helt fantastiskLemen er bare helt fantastiskLemen er bare helt fantastiskLemen er bare helt fantastiskLemen er bare helt fantastiskLemen er bare helt fantastiskLemen er bare helt fantastiskLemen er bare helt fantastiskLemen er bare helt fantastisk

Sv: Tusentråden 2006

Pappa hadde laget nydelig svineribbe til middag i dag, med skikkelig sprø svor. Var kjempegodt. Også hjalp mamma meg med å sy sammen pulsvarmerene jeg har strikket denne ukene, og som takk for hjelpen så fikk hun de av meg. Så nå spørs det om jeg ikke må strikke et par nye til meg selv igjen. (Selv om jeg har lovet meg selv høyt og hellig at jeg aldri skal strikke på så tynne pinner og med så tynt garn igjen...)

Lemen er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo Svar med sitat
Gammel 12-11-06, 20:39   #246
jeef-micro
Seniormedlem
 
jeef-micro sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2005
Hvor: opp en trapp og inn en dør
Alder: 44
Innlegg: 12.822
jeef-micro er bare helt fantastiskjeef-micro er bare helt fantastiskjeef-micro er bare helt fantastiskjeef-micro er bare helt fantastiskjeef-micro er bare helt fantastiskjeef-micro er bare helt fantastiskjeef-micro er bare helt fantastiskjeef-micro er bare helt fantastiskjeef-micro er bare helt fantastiskjeef-micro er bare helt fantastiskjeef-micro er bare helt fantastisk

Sv: Tusentråden 2006

Mamma hadde lagd elgskav til middag i dag "nyskutt" elg, og masse grønnsaker til (brokkoli og gulreøtter) til dessert hadde mamma lagd youghurt og appelsinmousse, og den var kjempegod!!!! pappa hadde lagd seg bløtkake. Han elsker bløtkake og benytter enhver anledning til å lage seg en. Han bruker å lage karamell til å ha oppå som et slags lokk...

en koselig dag

__________________
.
frosketelling:14
jeef-micro er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Fedon Svar med sitat
Gammel 12-11-06, 21:06   #247
Hyper
Seniormedlem
 
Hyper sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2006
Hvor: Kristiansand
Alder: 41
Innlegg: 6.709
Hyper er en virkelig god ressursHyper er en virkelig god ressursHyper er en virkelig god ressursHyper er en virkelig god ressursHyper er en virkelig god ressursHyper er en virkelig god ressursHyper er en virkelig god ressursHyper er en virkelig god ressursHyper er en virkelig god ressursHyper er en virkelig god ressursHyper er en virkelig god ressurs

Sv: Tusentråden 2006

Bløtkake med karamell hørtes interessant ut...*kremt*..

Jeg vet du måtte slette meg Nille..Prøvde å endre, da jeg så at jeg hadde "drite meg ut", men det gikk ikke..så da gikk det som det gikkPrøver meg igjen, for vi må jo klare dette her vel?

Jeg fikk nettopp beskjed av en venninne som bodde i bergen før, at ho skal flytte tilbake hit i januar!Gleder meg!!!Synes flere og flere flytter FRA Bergen, så hyggelig at noen flytter TIL også

__________________

Hyper er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo Svar med sitat
Gammel 12-11-06, 21:19   #248
jeef-micro
Seniormedlem
 
jeef-micro sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2005
Hvor: opp en trapp og inn en dør
Alder: 44
Innlegg: 12.822
jeef-micro er bare helt fantastiskjeef-micro er bare helt fantastiskjeef-micro er bare helt fantastiskjeef-micro er bare helt fantastiskjeef-micro er bare helt fantastiskjeef-micro er bare helt fantastiskjeef-micro er bare helt fantastiskjeef-micro er bare helt fantastiskjeef-micro er bare helt fantastiskjeef-micro er bare helt fantastiskjeef-micro er bare helt fantastisk

Sv: Tusentråden 2006

min far er en godtegris uten sidestykke, så hjemme hoss oss holder det ikke med krem og geletopper på bløtkaka... ikke at jeg spiser bløtkake da (mye hvetemel, egg og krem) men det er livretten til min far, så han bruker enhver anledning til å lage ei kake... så nå kommer han til å spise kake til onsdag. Mamma lager den greia oppå av sukker og smør tror jeg (jeg er ikke sikker) og den er helt myk. Jeg og søster brukte alltid å "slikke" ren stekepanna når mamma var ferdig med det der.

men sånne ting har jeg jo sluttet med

__________________
.
frosketelling:14
jeef-micro er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Fedon Svar med sitat
Gammel 12-11-06, 21:25   #249
Hyper
Seniormedlem
 
Hyper sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2006
Hvor: Kristiansand
Alder: 41
Innlegg: 6.709
Hyper er en virkelig god ressursHyper er en virkelig god ressursHyper er en virkelig god ressursHyper er en virkelig god ressursHyper er en virkelig god ressursHyper er en virkelig god ressursHyper er en virkelig god ressursHyper er en virkelig god ressursHyper er en virkelig god ressursHyper er en virkelig god ressursHyper er en virkelig god ressurs

Sv: Tusentråden 2006

Får skrive litt jeg da Jeef, så du får putta inn noen innlegg innimellom

Jeg er sinna på lånekassa..
Nå har de drøyd såå lenge med å sende med dette gjeldsbrevet.Stod på sidene deres, at brevet var sendt, og jeg sjekka posten med STOR iver hver dag..
Så dukka det opp et brev, men det viste seg at det bare var et informasjonsbrev..De trenger dokumentasjon på ditt og kopi av datt for å kunne BEHANDLE søknaden min..Så nå ser jeg for meg at det tar mange nye uker før pengene tikker inn...
JEG blir GAAAAL!

__________________

Hyper er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo Svar med sitat
Gammel 12-11-06, 21:38   #250
Grethe
Medlem
 
Medlem siden: Mar 2006
Alder: 61
Innlegg: 273
Grethe har en fantastisk aura rundt segGrethe har en fantastisk aura rundt seg

Sv: Tusentråden 2006

Så er snart denne dagen gått også, er sliten helt inn i margen. Karamell på bløtkake høres deilig syndig og godt ut Jeef, tror jeg er glad jeg ikke har oppskriften ;-) Jeg har nå greidd å kvitte meg med alle kakerestene , sendte med ungene hjem da de reiste. Jeg er en slik som har vondt for å kaste mat, er bedre å spise den. Er en helt syk tankegang, jobber med saken.

Grethe er avlogget   Min kostholdsfilosofi: lavkarbo Svar med sitat
Svar


Aktive brukere som ser på denne tråden: 1 (0 medlemmer 1 gjester)
 

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Lignende tråder
Tråd Trådstarter Forum Svar Siste innlegg
Pollensesong 2006 mofe Generell diskusjon 3 12-05-06 03:22
Apropo iskrem, her har dere iskartet fra 1972 til 2006 Iset Generell ernæringsdebatt 11 14-02-06 19:41
Sommerferie sommer 2006 Helene Generell diskusjon 10 04-01-06 02:09


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 01:24.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Foreldreportalen.no | Selvrealisering.no
© 2004-2015, Lavkarbo.no