Søk i lavkarbosidene:
Tilpasset søk
Gå tilbake   Lavkarbo.no :: Karbojunkie > Kosthold og helse > Kostholdsfilosofier > Atkins kosthold

Sukkerfritt?

Del denne siden:

Svar
 
Trådverktøy
Gammel 29-01-07, 09:51   #1
MonicaA
Medlem
 
Medlem siden: Aug 2006
Innlegg: 64
MonicaA er ny på veien

Sukkerfritt?

Heisann!

Sukkerfri Mentos skal være 0 karber i? Søskebarnet mitt på ti år har fått dibetes 1, og da jeg besøkte henne på sykehuset tok jeg med sånne og en pepsi max til lørdagsgodt. Da blodsukkeret skulle måles var det skyhøyt, 21.8. I går var jeg der igjen, og spurte hva hun hadde spist til frokost. Det var tre (!) hele brødskiver, en banan, et eple , en pære, et glass melk og et glass juice. Etter dette var blodsukkeret på 15.7. Skjønner ingenting her... Hun er på sykehuset for å lære hva som påvirker bodsukkeret, og er overbevist om at frukt er sukkerfritt.. Og popcorn er visst bra snacks.. (???)

Selv gikk jeg berserk på en Lifebutikk som har masse greier fra Sukkerfritt, Atkins og Cavalier. Blandet dette sammen til "smågodt", og selv om jeg ikke spiste mye av det, føler jeg meg forgiftet i dag, og 1.1 kilo opp!!!! WHY??? Nå blir det ikke noe mer sukkerfrie produkter på meg før til påske!

MonicaA er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Egen variant av Atkins/Ketolyse/Skaldeman Svar med sitat
Gammel 29-01-07, 10:35   #2
Georgine
Supermoderator
 
Georgine sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2006
Hvor: Akershus
Alder: 54
Innlegg: 6.457
Georgine er bare helt fantastiskGeorgine er bare helt fantastiskGeorgine er bare helt fantastiskGeorgine er bare helt fantastiskGeorgine er bare helt fantastiskGeorgine er bare helt fantastiskGeorgine er bare helt fantastiskGeorgine er bare helt fantastiskGeorgine er bare helt fantastiskGeorgine er bare helt fantastiskGeorgine er bare helt fantastisk

Sv: Sukkerfritt?

Med en slik frokost så skjønner jeg at man får høyt blodsukker.. Jeg leste en artikkel fra diabetesforundet en gang hvor det stod at det var jo bare å bruke mer insulin istedenfor å regulere ved hjelp av mat... Hjølpes!!

Georgine er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Generell lavkarbo for god helse Svar med sitat
Gammel 29-01-07, 11:01   #3
MonicaA
Medlem
 
Medlem siden: Aug 2006
Innlegg: 64
MonicaA er ny på veien

Sv: Sukkerfritt?

Uttrykte meg litt uklart. Mentosen var lørdag, frokosten i går, og blodsukkeret var mye høyere lørdag.. Husker ikke hva mentos er søtet med i farta, men innbiller meg at det skal være 0 karber netto..

MonicaA er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Egen variant av Atkins/Ketolyse/Skaldeman Svar med sitat
Svar


Aktive brukere som ser på denne tråden: 1 (0 medlemmer 1 gjester)
 

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Lignende tråder
Tråd Trådstarter Forum Svar Siste innlegg
Sukkerfritt godteri? Matilde Ketolysekuren 33 09-01-11 11:20
Sukkerfritt Nett Atkins kosthold 1 07-02-06 13:10
Sukkerfritt godteri hos Mix Marianne Nyheter / media 9 19-01-05 20:27
Sukkerfritt Maria Lavkarbo generelt 3 06-11-04 18:39
Helt greit med sukkerfritt??? elian Lavkarbo generelt 3 21-07-04 23:11


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 06:21.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Foreldreportalen.no | Selvrealisering.no
© 2004-2015, Lavkarbo.no