Søk i lavkarbosidene:
Tilpasset søk
Gå tilbake   Lavkarbo.no :: Karbojunkie > Kosthold og helse > Spørsmål og svar

Er det mulig!

Spørsmål og svar Hjelp oss å bli enda bedre!Still spørsmål, eller svar på det du kan.
Er du ny? Spør og les her først!

Del denne siden:

Svar
 
Trådverktøy
Gammel 20-10-08, 23:44   #1
aikens
Juniormedlem
 
Medlem siden: Oct 2008
Hvor: finnmark
Innlegg: 48
aikens er på en erverdig vei

Er det mulig!

hvordan kan det ha seg+ jeg har kjøpt ketostix og til min glede etter to dager på "spisern" er jeg igjenn i ketose den var ikke mørk men utslag er utsalg forsto jeg etter boka det mest utrulig var at jeg tok meg en hamburger men brakk meg av brødet og måtte ta det vekk.spiste litt sjokolade ellers ikke noe store greier.
jeg leser og leser men får liksom ikke helt inn dette med måltider.
flere måltider om dagen gjør forbrenninga høyere men her skal man gjerne hoppe over måltider hm ,føler meg nesten helt dum
jaggu temmer det med at mat løsta blir borte tener ikke så mye på mat lenger er heller ikke sulten og er jeg det spiser jeg kjekk måte å gå ned i vekt på måtte bare blåse ut litt frustrasjon

__________________


aikens er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ketolyse Svar med sitat
Gammel 20-10-08, 23:56   #2
Lava
Seniormedlem
 
Lava sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2007
Hvor: Filleby
Innlegg: 19.762
Lava er bare helt fantastiskLava er bare helt fantastiskLava er bare helt fantastiskLava er bare helt fantastiskLava er bare helt fantastiskLava er bare helt fantastiskLava er bare helt fantastiskLava er bare helt fantastiskLava er bare helt fantastiskLava er bare helt fantastiskLava er bare helt fantastisk

Sv: Er det mulig!

Frustrasjon? Høres helt normalt ut
Man hopper ikke over måltider, man spiser når man er sulten,
så enkelt er det

Lava er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Prøver noe annet... Svar med sitat
Gammel 21-10-08, 00:45   #3
scartz
Seniormedlem
 
scartz sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2008
Hvor: Sandnes (Stavanger)
Alder: 37
Innlegg: 1.293
scartz er ny på veien

Sv: Er det mulig!

Opprinnelig lagt inn av aikens, her.

flere måltider om dagen gjør forbrenninga høyere men her skal man gjerne hoppe over måltider hm ,føler meg nesten helt dum

Flere små måltider til dagen (helst ikke mer enn 3 timers mellomrom) blir anbefalt på Grete roede og andre høykarbo dietter.

Vi som går på lavkarbo har en annen form for forbrenning (husker jeg rett har vi fettforbrenning, GR ol har blandet forbrenning). Derfor tror jeg høykarbo dietter er avhengig av påfyll av mat hele tiden, mens lavkarbo dietter forbrenner fett 24 timer i døgnet. Er det ikke mat å ta fra, tar den fra fettet som er plantet på kroppen
Dette var veldig grovt fortalt, og kanskje ikke 100% riktig, men der er noe i den duren ivertfall

__________________


scartz er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Bedre uten brød - Lutz Svar med sitat
Svar


Aktive brukere som ser på denne tråden: 1 (0 medlemmer 1 gjester)
 

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Lignende tråder
Tråd Trådstarter Forum Svar Siste innlegg
Er det mulig? Grovsnus Spørsmål og svar 5 27-06-08 11:39
Er det mulig? 1979 Ketolysekuren 10 24-04-08 18:58
Er det mulig å Smurfine Forumrelaterte spørsmål og tilbakemeldinger 4 08-09-06 08:25
Er det mulig...? mofe Fysisk og mental helse 4 04-09-05 22:46
Er det mulig??? HP Atkins kosthold 10 31-03-04 09:42


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 03:24.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Foreldreportalen.no | Selvrealisering.no
© 2004-2015, Lavkarbo.no