Søk i lavkarbosidene:
Tilpasset søk
Gå tilbake   Lavkarbo.no :: Karbojunkie > Kosthold og helse > Lavkarbo generelt

Fettfestivalen

Lavkarbo generelt Generell diskusjon omkring lavkarbo, lavglykemisk og karbohydratkontrollert kosthold.

Del denne siden:

Svar
 
Trådverktøy
Gammel 11-06-09, 21:23   #76
Veggpryd
Seniormedlem
 
Medlem siden: Jul 2007
Hvor: Romerike
Alder: 57
Innlegg: 2.462
Veggpryd har veldig mye å være stolt avVeggpryd har veldig mye å være stolt avVeggpryd har veldig mye å være stolt avVeggpryd har veldig mye å være stolt avVeggpryd har veldig mye å være stolt avVeggpryd har veldig mye å være stolt avVeggpryd har veldig mye å være stolt avVeggpryd har veldig mye å være stolt avVeggpryd har veldig mye å være stolt avVeggpryd har veldig mye å være stolt av

Sv: Fettfestivalen

Jeg lå på 1-2 % karber, 80 % fett og resten proteiner noen dager, og det funket fint. Men nå har jeg visst glemt at jeg er med på fettfestivalen, for jeg har spist knekkebrød og havrekjeks med geitost i tre dager nå.

Har funnet fram gamle bilder og tatt nye bilder i dag, så hvis jeg poster i bildetråden 2009, gir det meg sikkert et tupp i ræva til å velte meg i fett igjen. I mårra blir det ribbe! (takk for tipset om Prix )

Veggpryd er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF Svar med sitat
Gammel 11-06-09, 22:10   #77
Photobscura
Supermoderator
 
Photobscura sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2005
Hvor: ::Oslo Rock City::
Alder: 44
Innlegg: 26.188
Photobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastisk

Sv: Fettfestivalen

Den ble jo mer som en gryterett etter at den kjølna, men gud bedre så godt!

__________________
“What matters most is how well you walk through the fire”
-Charles Bukowski

Siste rest, nytt forsøk:



Minus 31,3 kilo på lavkarbo!
Photobscura er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ♥The good life♥ Svar med sitat
Gammel 11-06-09, 22:10   #78
Photobscura
Supermoderator
 
Photobscura sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2005
Hvor: ::Oslo Rock City::
Alder: 44
Innlegg: 26.188
Photobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastisk

Sv: Fettfestivalen

Og hurra hurra for søttitallet, Sulphur! Juhuuuu!

__________________
“What matters most is how well you walk through the fire”
-Charles Bukowski

Siste rest, nytt forsøk:



Minus 31,3 kilo på lavkarbo!
Photobscura er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ♥The good life♥ Svar med sitat
Gammel 11-06-09, 22:11   #79
Photobscura
Supermoderator
 
Photobscura sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2005
Hvor: ::Oslo Rock City::
Alder: 44
Innlegg: 26.188
Photobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastisk

Sv: Fettfestivalen

Opprinnelig lagt inn av Veggpryd, her.

Jeg lå på 1-2 % karber, 80 % fett og resten proteiner noen dager, og det funket fint. Men nå har jeg visst glemt at jeg er med på fettfestivalen, for jeg har spist knekkebrød og havrekjeks med geitost i tre dager nå.

Har funnet fram gamle bilder og tatt nye bilder i dag, så hvis jeg poster i bildetråden 2009, gir det meg sikkert et tupp i ræva til å velte meg i fett igjen. I mårra blir det ribbe! (takk for tipset om Prix )

Åh, ribbe! Jeg savner det allerede, og lurer på om jeg må ta turen opp til Prix over helga

__________________
“What matters most is how well you walk through the fire”
-Charles Bukowski

Siste rest, nytt forsøk:



Minus 31,3 kilo på lavkarbo!
Photobscura er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ♥The good life♥ Svar med sitat
Gammel 11-06-09, 23:50   #80
Carisma
Seniormedlem
 
Carisma sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2004
Hvor: Harestua
Alder: 47
Innlegg: 16.055
Carisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastisk

Sv: Fettfestivalen

Opprinnelig lagt inn av Photobscura, her.

Åh, ribbe! Jeg savner det allerede, og lurer på om jeg må ta turen opp til Prix over helga

*kremt* sikker på du ikke blander pilestredet park med rignes park? For pilestredet blir vel nedover fra løkka?

__________________
Persistance pays!
Carisma er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF Svar med sitat
Gammel 12-06-09, 00:03   #81
Photobscura
Supermoderator
 
Photobscura sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2005
Hvor: ::Oslo Rock City::
Alder: 44
Innlegg: 26.188
Photobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastisk

Sv: Fettfestivalen

Hmmmmm. Mulig. Jeg er jo ikke kjent for å være så oppmerksom på detaljer når det kommer til geografi

__________________
“What matters most is how well you walk through the fire”
-Charles Bukowski

Siste rest, nytt forsøk:



Minus 31,3 kilo på lavkarbo!
Photobscura er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ♥The good life♥ Svar med sitat
Gammel 12-06-09, 00:04   #82
Carisma
Seniormedlem
 
Carisma sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2004
Hvor: Harestua
Alder: 47
Innlegg: 16.055
Carisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastisk

Sv: Fettfestivalen

Opprinnelig lagt inn av Photobscura, her.

Hmmmmm. Mulig. Jeg er jo ikke kjent for å være så oppmerksom på detaljer når det kommer til geografi

Bare tenkte jeg skulle tipse deg så du slapp å vandre hvileløst trundt oppe på nye rignes park og leite, når den egentig befinner seg nede på st.hanshaugen...

__________________
Persistance pays!
Carisma er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF Svar med sitat
Gammel 12-06-09, 00:19   #83
Photobscura
Supermoderator
 
Photobscura sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2005
Hvor: ::Oslo Rock City::
Alder: 44
Innlegg: 26.188
Photobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastisk

Sv: Fettfestivalen

Godt, godt

__________________
“What matters most is how well you walk through the fire”
-Charles Bukowski

Siste rest, nytt forsøk:



Minus 31,3 kilo på lavkarbo!
Photobscura er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ♥The good life♥ Svar med sitat
Gammel 12-06-09, 08:55   #84
Areola
Supermoderator
 
Areola sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2005
Innlegg: 2.025
Areola har veldig mye å være stolt avAreola har veldig mye å være stolt avAreola har veldig mye å være stolt avAreola har veldig mye å være stolt avAreola har veldig mye å være stolt avAreola har veldig mye å være stolt avAreola har veldig mye å være stolt avAreola har veldig mye å være stolt avAreola har veldig mye å være stolt av

Sv: Fettfestivalen

Jeg drikker eggemelk til frokost - 94 % fett, 4 % protein og praktisk talt null karbo.
Den må jo være genial på fettfestivalen?

__________________
Vil du ha en ticker? Les her
Areola er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lchf Svar med sitat
Gammel 12-06-09, 08:58   #85
Sulphur
Medlem
 
Sulphur sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2004
Hvor: Vestfold
Alder: 43
Innlegg: 417
Sulphur er virkelig snillSulphur er virkelig snillSulphur er virkelig snillSulphur er virkelig snill

Sv: Fettfestivalen

Det kommer sikkert an på hva den er søtet med. Stevia burde vel være "lov", men ikke noen kunstige søtningsmidler?

__________________
Journalen min.


Sulphur er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF Svar med sitat
Gammel 12-06-09, 09:02   #86
Areola
Supermoderator
 
Areola sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2005
Innlegg: 2.025
Areola har veldig mye å være stolt avAreola har veldig mye å være stolt avAreola har veldig mye å være stolt avAreola har veldig mye å være stolt avAreola har veldig mye å være stolt avAreola har veldig mye å være stolt avAreola har veldig mye å være stolt avAreola har veldig mye å være stolt avAreola har veldig mye å være stolt av

Sv: Fettfestivalen

Njææ, jeg har laget mine egne regler for tia, så for meg er den lov.
Men jeg søter den ikke mye, bruker vanilje istedet.
Skal smake på den neste gang før jeg søter - kanskje den er like god?

__________________
Vil du ha en ticker? Les her
Areola er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lchf Svar med sitat
Gammel 12-06-09, 09:22   #87
nalana
Seniormedlem
 
nalana sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2004
Hvor: Arendal
Innlegg: 1.919
nalana har veldig mye å være stolt avnalana har veldig mye å være stolt avnalana har veldig mye å være stolt avnalana har veldig mye å være stolt avnalana har veldig mye å være stolt avnalana har veldig mye å være stolt avnalana har veldig mye å være stolt avnalana har veldig mye å være stolt avnalana har veldig mye å være stolt avnalana har veldig mye å være stolt av

Sv: Fettfestivalen

Tenkte jeg også ville poste reglene mine, siden vi alle tilpasser litt pga forskjellige behov og forskjellige intoleranser. (Det siste virker det ikke som jeg har lenger, bortsett fra at jeg tydeligvis har nytte av å ligge veldig lavt på karbene, og så går jeg ut i fra at jeg ikke har godt av kunstig søtning, men men har vel det! )

Her er mine. En miks av Chunky og Photos:


1. Minimum 1 gram protein per kilo kroppsvekt per dag for å opprettholde muskelmasse.
2. Kun sitron og agurk av frukt og grønt.
3. Fordeling minst 80 % fett, 1 - 2 % karbo og resten protein.
4. Karboinntak på maks 15 gram
5. Mindre mosjon enn vanlig. Blir allikevel en lang men rolig tur med hunden ca annenhver dag.
6. Minimalt med kunstig søtning.
7. Minst 3 liter vann.


Har også kuttet ut planteoljer og proteinpulver, men spiser kokosfett sammen med mørk sjokolade.

__________________
:sa Nalana
Replace one worry with another, thats the secret of life

Når jeg når mitt mål, så er det ikke noe mirakel, men oppnådd med målrettet spising og mosjon. Altså min egen fortjeneste
nalana er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ca Optimal ernæring. 36 - 72 karber om dagen. Svar med sitat
Gammel 12-06-09, 11:32   #88
Sulphur
Medlem
 
Sulphur sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2004
Hvor: Vestfold
Alder: 43
Innlegg: 417
Sulphur er virkelig snillSulphur er virkelig snillSulphur er virkelig snillSulphur er virkelig snill

Sv: Fettfestivalen

Opprinnelig lagt inn av Areola, her.

Njææ, jeg har laget mine egne regler for tia, så for meg er den lov.
Men jeg søter den ikke mye, bruker vanilje istedet.
Skal smake på den neste gang før jeg søter - kanskje den er like god?

Det gjorde jeg. Det smakte skikkelig bajs. Som vann med egg i. (Doh!) Fyttiæsj!

__________________
Journalen min.


Sulphur er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF Svar med sitat
Gammel 12-06-09, 14:14   #89
Photobscura
Supermoderator
 
Photobscura sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2005
Hvor: ::Oslo Rock City::
Alder: 44
Innlegg: 26.188
Photobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastisk

Sv: Fettfestivalen

Ja, den eggemelka er ikke så god uten søtning, enn om jeg lot det ligge en vaniljestang i sikkert et kvarter, så jeg bryr meg ikke så mye om den nå, ikke har jeg råd til stevia heller, så ...

Det ser ut som jeg har kommet over iskneika. omtrent to kg opp fra laveste notering (veide meg i går, har veiedag på torsdag), men alt i dag viser vekta 300 gram ned igjen. Skal ikke smugveie meg mer, men det var litt sånn *puh* å få se søttitallet igjen

__________________
“What matters most is how well you walk through the fire”
-Charles Bukowski

Siste rest, nytt forsøk:



Minus 31,3 kilo på lavkarbo!
Photobscura er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ♥The good life♥ Svar med sitat
Gammel 12-06-09, 14:23   #90
fjanni
Seniormedlem
 
fjanni sin avatar
 
Medlem siden: May 2008
Innlegg: 529
fjanni er virkelig snillfjanni er virkelig snillfjanni er virkelig snillfjanni er virkelig snill

Sv: Fettfestivalen

Hei hei. I dag går festivalpasset mitt ut og jeg tar fri over helgen. Søndag kveld er jeg tilbake igjen for å kjøpe pass igjen! 19 dager på festivalen har gått unna som fy. Er glad og fornøyd, samt 2.9 kg lettere! Fra mandag til i dag har jeg faktisk gått ned en halv kg til.

fjanni er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ketolyse/fettfestivalen! Svar med sitat
Gammel 12-06-09, 14:32   #91
Photobscura
Supermoderator
 
Photobscura sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2005
Hvor: ::Oslo Rock City::
Alder: 44
Innlegg: 26.188
Photobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastisk

Sv: Fettfestivalen

Det er bare så bra! Min festival går ufortrødent videre, jeg skal ha en pause den 18. juli, for da skal jeg feire bursdag. Men det blir lavkarbokake og blåmkålsalat og grilling, og kanskje sukkerfri punsj. Så, jeg skeier jo ut med måte as usual (Om man ser bort fra hagendassen, da. Men den er fra og med og nå glemt )

__________________
“What matters most is how well you walk through the fire”
-Charles Bukowski

Siste rest, nytt forsøk:



Minus 31,3 kilo på lavkarbo!
Photobscura er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ♥The good life♥ Svar med sitat
Gammel 12-06-09, 15:15   #92
fjanni
Seniormedlem
 
fjanni sin avatar
 
Medlem siden: May 2008
Innlegg: 529
fjanni er virkelig snillfjanni er virkelig snillfjanni er virkelig snillfjanni er virkelig snill

Sv: Fettfestivalen

Skal du feire min bursdag, Photo?

fjanni er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ketolyse/fettfestivalen! Svar med sitat
Gammel 13-06-09, 12:49   #93
magan
Juniormedlem
 
Medlem siden: May 2006
Hvor: oslo
Alder: 44
Innlegg: 32
magan er på en erverdig vei

Sv: Fettfestivalen

hei! kan jeg også få slenge meg på? er på dag 2 med fett fett fett og akkurat nå er jeg kvalm, er første gan jeg har blitt kvalm.. mulig pga noe ost jeg spiste i stad?

blir veldig inspirert av dere som går ned masse!

magan er avlogget   Min kostholdsfilosofi: lavkarbo,men tester skaldeman! Svar med sitat
Gammel 13-06-09, 14:14   #94
Photobscura
Supermoderator
 
Photobscura sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2005
Hvor: ::Oslo Rock City::
Alder: 44
Innlegg: 26.188
Photobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastisk

Sv: Fettfestivalen

Opprinnelig lagt inn av fjanni, her.

Skal du feire min bursdag, Photo?

Fyller du den attende? Jeg fyller den tjuende, men det er jo en mandag, derfor feiring to tager før

__________________
“What matters most is how well you walk through the fire”
-Charles Bukowski

Siste rest, nytt forsøk:



Minus 31,3 kilo på lavkarbo!
Photobscura er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ♥The good life♥ Svar med sitat
Gammel 13-06-09, 18:42   #95
Chantelle
Medlem
 
Chantelle sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2008
Hvor: Skien
Innlegg: 320
Chantelle er en juvelChantelle er en juvelChantelle er en juvel

Sv: Fettfestivalen

Hei!
Jeg vil gjerne bli med på fettfestivalen!
Har fulgt OE i 3 mnd nå. Gått opp 7-8 kg(kremt). Har ikke vært så "feit" som jeg er nå noengang... men noen fordeler har jeg alikevel fått. Blodsukker er mer stabilt. huden er bedre(men ikke helt bra ennå) og energien er også noe bedre. Så da er det verdt å dra på noen få ekstra kg....
Men hvis jeg kommer over 20-30 g karboer på en dag ser det ut til at jeg blir dårlig(i følge OE skal jeg ligge på ca 30-40 g regnet fra vekten). I går "skeiet" jeg litt ut med gulrot/pastinakk chips og kjøpte meg en dressing til salaten som innholdt ganske mye karboer. Og jeg hadde ganske mye på.. + at jeg spiser endel løk, tomater, søt paprika, jordbær etc...
Idag våknet jeg opp, kroppen er super STRESSET, irritert, trøtt(må hvile og sove flere ganger om dagen), småør/svimmel, småverking(uro) i hele kroppen.

NÅ ER DET SLUTT!!! FETTFESTIVAL HERE I COME

Chantelle er avlogget   Min kostholdsfilosofi: kjernesunn/lav GI/raw Svar med sitat
Gammel 13-06-09, 19:03   #96
Photobscura
Supermoderator
 
Photobscura sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2005
Hvor: ::Oslo Rock City::
Alder: 44
Innlegg: 26.188
Photobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastisk

Sv: Fettfestivalen

Og velkommen skal du være! Her har du festivalpasset ditt

__________________
“What matters most is how well you walk through the fire”
-Charles Bukowski

Siste rest, nytt forsøk:



Minus 31,3 kilo på lavkarbo!
Photobscura er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ♥The good life♥ Svar med sitat
Gammel 13-06-09, 21:14   #97
Chantelle
Medlem
 
Chantelle sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2008
Hvor: Skien
Innlegg: 320
Chantelle er en juvelChantelle er en juvelChantelle er en juvel
Talking

Sv: Fettfestivalen

Opprinnelig lagt inn av Photobscura, her.

Og velkommen skal du være! Her har du festivalpasset ditt

Thank you
første kveld på festivalen. Mye bra fett her(heter fettmarked nå, ikke kjøttmarked..), mange hyggelige mennesker, og ikke minst hyggelige priser. skjønner ikke hvorfor jeg har vima rundt på sukkerfestivalen så lenge Det er jo mye bra mennesker der(sukkerfestival), mange fristelser, men kult er det ikke.
vel..vel..kommer vel til å følge litt med og stikke innom for å hilse på gamle kjente av og til ihvertfall av de jeg liker best..
Men nå trasker jeg rundt i fettet og tenker bli her en liten stund og se om det skjer no... Men det er no sånn..at man får ikke mer moro enn man lager selv

Chantelle er avlogget   Min kostholdsfilosofi: kjernesunn/lav GI/raw Svar med sitat
Gammel 14-06-09, 22:19   #98
Chantelle
Medlem
 
Chantelle sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2008
Hvor: Skien
Innlegg: 320
Chantelle er en juvelChantelle er en juvelChantelle er en juvel

Sv: Fettfestivalen

ai..har visst "sprukket" før jeg fikk begynt gitt... første dag og 19 karboer!.. søren og, men % er det ikke så ille: 3 % karbo, 19% P og 77 % fett. I morgen er det ny dag og nye muligheter.
Men hva skal jeg spise da? idag har det gått i 7 hele egg + 2 plommer, en pakke bacon, litt skinke, 2 pølser + karboene(jordbær blant annet).

Jeg finner liksom ikke på noe annet enn å spise egg, kjøtt eller fisk hele dagen. Ikke noe tilbehør? bare smør og litt krydder?
Jeg må jo lage meg "middag" til hvert måltid nå da?
Jeg ser spinat og annen grønn salat har bare 0.5 k/100 g. Der er det jo noen muligheter for tilbehør. Og agurk. Tror jeg trekker inn litt grønne grønnsaker(jeg skal holde karbogrensen under 10 g)..
Skulle gjerne sett noen flere dagsmenyer

bare sånn at jeg har noen å sammenligne meg med...og se at også andre lever litt ekstremt om dagen.. og at jeg er på rett vei

Chantelle er avlogget   Min kostholdsfilosofi: kjernesunn/lav GI/raw Svar med sitat
Gammel 15-06-09, 11:52   #99
Carisma
Seniormedlem
 
Carisma sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2004
Hvor: Harestua
Alder: 47
Innlegg: 16.055
Carisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastisk

Sv: Fettfestivalen

Hvor finner dere ribbe for tida? Ikke grillribbe, men sånn hel i stykker som man har til jul.

__________________
Persistance pays!
Carisma er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF Svar med sitat
Gammel 15-06-09, 13:36   #100
L@ro
Juniormedlem
 
L@ro sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2009
Hvor: Fredrikstad
Alder: 55
Innlegg: 21
L@ro er på en erverdig vei

Sv: Fettfestivalen

Opprinnelig lagt inn av Janis, her.

Det er helt nytt for meg dette dere driver på med...

Åpplys meg værsåsnill

DER kom spørsmålet.... springer litt til og fra her inne.. innimellom plenklipping terassebygging og jobb.. samt alt det andre man pusler med...
FETTFESTIVAL?? Alle som vil kan få fra meg.... nei.. hvor var den linken... kan dere slenge fett rundt dere.. kan jeg...eneste som blir tynn i huset her.. er katta... og det er ikke mye fett han vil ha... kanskje kattemat er tingen..??
Fant jo ikke engang innlegget mitt fra igår..(desperat rop om opplysninger)

L@ro er avlogget   Min kostholdsfilosofi: South Beach... 10.01 - 11 Svar med sitat
Svar


Aktive brukere som ser på denne tråden: 1 (0 medlemmer 1 gjester)
 

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 19:49.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Foreldreportalen.no | Selvrealisering.no
© 2004-2015, Lavkarbo.no