Søk i lavkarbosidene:
Tilpasset søk
Gå tilbake   Lavkarbo.no :: Karbojunkie > Kosthold og helse > Lavkarbo generelt

Nasjonalt råd for ernæring åpner opp for lavkarbodietter

Lavkarbo generelt Generell diskusjon omkring lavkarbo, lavglykemisk og karbohydratkontrollert kosthold.

Del denne siden:

Svar
 
Trådverktøy
Gammel 04-09-09, 11:13   #1
Vibeke-67
Seniormedlem
 
Vibeke-67 sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2008
Hvor: Bergen
Alder: 56
Innlegg: 1.934
Vibeke-67 er bare helt fantastiskVibeke-67 er bare helt fantastiskVibeke-67 er bare helt fantastiskVibeke-67 er bare helt fantastiskVibeke-67 er bare helt fantastiskVibeke-67 er bare helt fantastiskVibeke-67 er bare helt fantastiskVibeke-67 er bare helt fantastiskVibeke-67 er bare helt fantastiskVibeke-67 er bare helt fantastiskVibeke-67 er bare helt fantastisk

Nasjonalt råd for ernæring åpner opp for lavkarbodietter

På nyhene var dette:
http://www1.nrk.no/nett-tv/indeks/182490

Det går visst framover her i gården!

Vibeke-67 er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LowFODMAP/Fedon Svar med sitat
Gammel 04-09-09, 11:15   #2
Imse
Seniormedlem
 
Imse sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2005
Hvor: Hedmark
Innlegg: 9.680
Imse er bare helt fantastiskImse er bare helt fantastiskImse er bare helt fantastiskImse er bare helt fantastiskImse er bare helt fantastiskImse er bare helt fantastiskImse er bare helt fantastiskImse er bare helt fantastiskImse er bare helt fantastiskImse er bare helt fantastiskImse er bare helt fantastisk

Sv: Nasjonalt råd for ernæring åpner opp for lavkarbodietter

Det er allerede en tråd om dette, har ingen link til deg nå, men en lang og aktiv tråd

Veldig artig, men tragisk at de bare vil anbefale det for en kort periode, for korn er jo livsviktig..For ikke å snakke om den urnorske poteten..

Imse er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketogent 0-20 Svar med sitat
Gammel 04-09-09, 11:20   #3
Carisma
Seniormedlem
 
Carisma sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2004
Hvor: Harestua
Alder: 47
Innlegg: 16.055
Carisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastisk

Sv: Nasjonalt råd for ernæring åpner opp for lavkarbodietter

Opprinnelig lagt inn av Imse, her.

den urnorske poteten..

Jeg leste en artig artikkel om det med hvorfor Europa begynte å spise poteter. De den kom trodde de den var giftig, og det tok 300 år før den ble godtatt. Franksmennene måtte ty til drastiske tiltak da de hadde sult-krise, og fant ut at poteten var billig mat for de fattige.
Den ble gjort attraktiv og interessant ved at en franskmann satte opp vakter rundt potetåkrene sine, med tanken om at forbudte ting alltid er mer interessante. Det stemte, folk stjal poteter i mengder om natta, og sånn spredte den seg.
Samme gamle leksa, pakk inn dritten i noe fancy så selger det som hakka møkk...

__________________
Persistance pays!
Carisma er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF Svar med sitat
Gammel 04-09-09, 11:53   #4
Vibeke-67
Seniormedlem
 
Vibeke-67 sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2008
Hvor: Bergen
Alder: 56
Innlegg: 1.934
Vibeke-67 er bare helt fantastiskVibeke-67 er bare helt fantastiskVibeke-67 er bare helt fantastiskVibeke-67 er bare helt fantastiskVibeke-67 er bare helt fantastiskVibeke-67 er bare helt fantastiskVibeke-67 er bare helt fantastiskVibeke-67 er bare helt fantastiskVibeke-67 er bare helt fantastiskVibeke-67 er bare helt fantastiskVibeke-67 er bare helt fantastisk

Sv: Nasjonalt råd for ernæring åpner opp for lavkarbodietter

Jeg beklager herved og skylder på ammetåka at jeg ikke har fått med meg den andre tråden. Da skal jeg prøve å finne den

Vibeke-67 er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LowFODMAP/Fedon Svar med sitat
Gammel 04-09-09, 12:06   #5
Kitt
Seniormedlem
 
Kitt sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Asker
Alder: 56
Innlegg: 18.153
Kitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastisk

Sv: Nasjonalt råd for ernæring åpner opp for lavkarbodietter

Opprinnelig lagt inn av Vibeke-67, her.

Jeg beklager herved og skylder på ammetåka at jeg ikke har fått med meg den andre tråden. Da skal jeg prøve å finne den

Her er den!

__________________
Kitt er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Syns "Less carbs" høres fornuftig ut! ;) Svar med sitat
Gammel 04-09-09, 12:32   #6
Imse
Seniormedlem
 
Imse sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2005
Hvor: Hedmark
Innlegg: 9.680
Imse er bare helt fantastiskImse er bare helt fantastiskImse er bare helt fantastiskImse er bare helt fantastiskImse er bare helt fantastiskImse er bare helt fantastiskImse er bare helt fantastiskImse er bare helt fantastiskImse er bare helt fantastiskImse er bare helt fantastiskImse er bare helt fantastisk

Sv: Nasjonalt råd for ernæring åpner opp for lavkarbodietter

Opprinnelig lagt inn av Vibeke-67, her.

Jeg beklager herved og skylder på ammetåka at jeg ikke har fått med meg den andre tråden. Da skal jeg prøve å finne den

Det gjør da vel ikke noe, ville bare si at den tråden er veldig inforik

Imse er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketogent 0-20 Svar med sitat
Svar


Aktive brukere som ser på denne tråden: 1 (0 medlemmer 1 gjester)
 

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Lignende tråder
Tråd Trådstarter Forum Svar Siste innlegg
Optimal Ernæring klinikken dydde Optimal Ernæring 1 12-05-09 20:12
Optimal Ernæring - Ketose Fleskulf Optimal Ernæring 6 11-04-09 16:00
etter atkins og andre lavkarbodietter... Borealis Lavkarbobøker 14 17-07-06 17:17
Bøker om generell ernæring.. Fjonken Bøker om ernæring og helse 2 12-04-06 11:12


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 11:28.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Foreldreportalen.no | Selvrealisering.no
© 2004-2015, Lavkarbo.no